Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2022 17:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feest: Defqon.1 2023 - Path Of The Warrior
Datum: 22, 23, 24 & 25 juni
Locatie: Biddinghuizen terrein, Spijkweg 30, Biddinghuizen
Leeftijd: 18+
Ticketsale: 25 oktober Dediqated sale, 27 oktober travel & stay packages, 29 oktober regular sale
Prijs: Hoog

Line-up:
TBA

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2022 18:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2022 19:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoop dat ze weekendntickets aanbieden vanaf vrijdags. Vind het niet erg om the Gathering op donderdag te skippen. Maar ik verwacht het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 06:51 
 
Hardtraxx Addict

Aristo schreef:
Ik hoop dat ze weekendntickets aanbieden vanaf vrijdags. Vind het niet erg om the Gathering op donderdag te skippen. Maar ik verwacht het niet.

Vind het altijd zo irritant dat je totaal niets weet tot je daadwerkelijk je ticket gaat kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie, echter dan wel met travel. Ik heb geen zin meer in de standaard defqon camping, is me iets te gortig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Aristo schreef:
Ik hoop dat ze weekendntickets aanbieden vanaf vrijdags. Vind het niet erg om the Gathering op donderdag te skippen. Maar ik verwacht het niet.

Vind het altijd zo irritant dat je totaal niets weet tot je daadwerkelijk je ticket gaat kopen.

Jij weet toch altijd alles al mr. Q-Dance insider???
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 09:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ga eerst de prijzen voor een travel package even afwachten, hopenlijk zijn die net als voorgaande jaren wel vooraf te zien en niet pas bij de verkoop.
Dit jaar heeft mij een weekend defqon alles bij elkaar opgeteld ruim 900 piek gekost.. vind het wel een beetje erg veel worden voor 'een weekendje'...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 09:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

€900? Hoe dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Ik ga eerst de prijzen voor een travel package even afwachten, hopenlijk zijn die net als voorgaande jaren wel vooraf te zien en niet pas bij de verkoop.
Dit jaar heeft mij een weekend defqon alles bij elkaar opgeteld ruim 900 piek gekost.. vind het wel een beetje erg veel worden voor 'een weekendje'...

Save memories, not money.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 09:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
€900? Hoe dat?

€320,- Travel package (3 dagen)
€130,- upgrade voor de 4e dag
€270,- munten
€150, sos
€50,- boodschappen voor in het huisje
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 09:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yoooo zoveel voor munten en sos. Tering. Dan heb je ook wel je best gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 09:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier valt vooral wel het een en ander te winnen in het drugs- en muntengedeelte. Een grote zak pep mee ipv sos doet al wonderen :loving:

Edit: wat je natuurlijk ook niet moet doen want dit is het Defqon topic en niet het drugstopic dus foei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 09:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wel benieuwd wat een weekendticket gaat kosten. Hoef ook niet de donderdag nog erbij, dus hoop dat ze vrijdag t/m zondag tickets hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 09:46 
 
Hardtraxxer

Eerste keer (weekend) Defqon voor mij, zin in.

€270 aan munten verdeeld over 4 dagen is trouwens helemaal niet verkeerd, heb op Decibel toch zeker 100-120 euro per dag aan munten gebruikt, en dan heb ik niets geks gedaan, gewoon om de zoveel tijd een biertje van het begin van de middag tot de nacht + 2/3x wat eten. Dat die prijzen hier nergens op slaan snapt iedereen wel maar met 270 euro over 4 dagen zou ik meer dan tevreden zijn. Ook over 3 dagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 09:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gated_Piepkick schreef:
Eerste keer (weekend) Defqon voor mij, zin in.

€270 aan munten verdeeld over 4 dagen is trouwens helemaal niet verkeerd, heb op Decibel toch zeker 100-120 euro per dag aan munten gebruikt, en dan heb ik niets geks gedaan, gewoon om de zoveel tijd een biertje van het begin van de middag tot de nacht + 2/3x wat eten.

Zijn 75 munten, over 3,5 dag valt dat wel mee indd.
15 donderdag avond
vrij, za, zo ± 20 per dag schat ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik huur altijd een kluisje op het campingdeel, gooi daar een hele berg bier in voor het hele weekend (je kunt x bier meenemen de camping op en nog eens 12 blikken Heini via Q kopen, als je wil) en die neem je zo het festivalterrein op. Gooi je flesje water daar einde dag in, hoef je de dag erna ook geen nieuwe te kopen. Wat makkelijke dingen te eten in je kluisje gooien. Durf te wedden dat je dat zo 100 / 150 euro op een weekend scheelt.

En inderdaad: lekker 4 dagen peppen, hou je ook een berg centjes in je zak. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anyway. Volgend jaar weer een weekend aanwezig. Afhankelijk van de tickets nog eens beslissen of ik 3 of 4 dagen ga. Vond de donderdag stiekem wel gezellig (toch hét gevoel, bij die opening) maar ben na een paar uur al naar huis gegaan om de krachten te sparen. Weet niet of ik dat die 60 piek extra waard vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 10:22 
 
Hardtraxx Addict

THArdstyler schreef:
heggenschaar schreef:
Aristo schreef:
Ik hoop dat ze weekendntickets aanbieden vanaf vrijdags. Vind het niet erg om the Gathering op donderdag te skippen. Maar ik verwacht het niet.

Vind het altijd zo irritant dat je totaal niets weet tot je daadwerkelijk je ticket gaat kopen.

Jij weet toch altijd alles al mr. Q-Dance insider???

Dat heb ik nooit beweerd, alleen jullie
Omdat ik gewoon oplet en dingen onthoud :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 10:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weekend aanwezig! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

100% aanwezig

Wie denken jullie dat het anthem krijgt? Zou me niet verbazen als ze voor Sub Zero Project gaan ofzo. Of The Prophet zo voor z'n afscheid.

Devin Wild zou vet zijn. :drool:

Ik hoop vooral op een Spotlight set op de red voor een iets passendere artiest (dan SZP vorig jaar) als B-Front of Phuture Noize ofzo. Die show met die muziek zou echt een schot in de roos zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 10:52 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Nattehond schreef:
Ik ga eerst de prijzen voor een travel package even afwachten, hopenlijk zijn die net als voorgaande jaren wel vooraf te zien en niet pas bij de verkoop.
Dit jaar heeft mij een weekend defqon alles bij elkaar opgeteld ruim 900 piek gekost.. vind het wel een beetje erg veel worden voor 'een weekendje'...

Save memories, not money.


Dat klopt hoor, maar ook ik check even de prijzen.
Ben dit jaar alleen zondags geweest, en was van plan volgend jaar een weekend te gaan (niet op defqon camping maar park)
.
Maaarr.. hier volop midden in het gezinsleven met kleine kinderen en 3e op komst, december komt eraan, wintersport met kerst, etc etc blablabla smoesjes.

Als vader zijn er vaak allerlei andere zaken die voorrang hebben op dit soort festivals, op een of andere manier is er altijd wel wat >.<
Note to self: accepteren dat je als je 35 bent, en kleine kinderen hebt, je niet meer 4 dagen achter elkaar op de vloer kunt staan van een festival?! :D

En toch...wil ik een keer een weekend meemaken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MaartenV schreef:
accepteren dat je als je 35 bent, en kleine kinderen hebt, je niet meer 4 dagen achter elkaar op de vloer kunt staan van een festival?! :D


Hell no, heb zelf 2 kleine kinderen. En ik gun mezelf elk jaar 1 weekend festival, en dat is Defqon. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij kunt het financieel ook lijden door je virale Instagram en TikTok kanaal a neef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Omdat ik gewoon oplet en dingen onthoud :P


bedankt dat je eens inzage geeft in het bijzonder grote en complexe miwer brein van je
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 11:32 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
MaartenV schreef:
accepteren dat je als je 35 bent, en kleine kinderen hebt, je niet meer 4 dagen achter elkaar op de vloer kunt staan van een festival?! :D


Hell no, heb zelf 2 kleine kinderen. En ik gun mezelf elk jaar 1 weekend festival, en dat is Defqon. :thumbsup:


Haha goeie! maar dat zal vast niet het enige festival zijn die je meepakt ;)

Je hebt gelijk, maar m'n vrouw ziet me aankomen, nadat ik net Qlimax premium heb gekocht, om ook even 4 dagen Defqon te kopen (ik wil dan ook liever premium maar goed, dat hoeft niet perse natuurlijk)

Of ik 'gok' op laatste moment, afgelopen jaar gingen de weekend tickets er voor 80 euro uit soms..
Punt is, ik krijg niemand in ons groepje zo gek om ook 4 dagen te gaan, dat speelt ook nog mee. Ik wil zelf wel heel graag, maar die mannen denken allemaal dat ze als 'oude mannen' het niet trekken. (en kunnen/willen/mogen dat ook niet xd )
1, 2, 3, 4, 5 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten