Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 17:01 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Stoux schreef:
Hekzitter schreef:
Dit is gewoon een doodsteek naar je eigen forum toe. Aangezien dit allemaal vrij actieve leden waren.

Wat een onzin. Een 'doodsteek' voor een forum van dergelijke omvang omdat er 8 leden zijn verwijderd? Kom nou toch. Ik vraag me oprecht af of dat je dit zelf echt denkt of dat je dit gewoon roept uit frustratie.

We hebben het hier over een bepaalde kern aan leden dat gewoon weg is. Niet zomaar wat leden met 77 postcount en 1 jaar oud account. :P

Dit is precies wat ik bedoel. Jezelf (of die leden) zo belangrijk vinden dat je denkt dat het forum erdoor kapot gaat. Wat een onzin. :thumbup:

Maar goed, ook ik zal er hier verder over ophouden. Met m'n postcount van 78.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 17:02 

Donateur

Ik ga echt niet vrolijk over defqon zitten praten nu de helft van de trouwe garde klakkeloos geroyeerd is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 17:07 

Hardtraxx Elite

Misschien zijn ze er na 13 anthems wel klaar mee.
Geen anthem dit jaar. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 17:08 

Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Misschien zijn ze er na 13 anthems wel klaar mee.
Geen anthem dit jaar. ;)

Meh, dat lijkt me iets te sterk. Maar stel dat HHZ onderdeel is van het anthem, verklaart dat ook wel dat het wat langer duurt dit jaar, want HHZ. Zou dus kunnen. Ik gok op P1 of SZP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 17:19 

Hardtraxx Veteran

Ik zou Max Enforcer ook wel lache vinden anthem producer. In SZP heb ik niet zoveel vertrouwen. Vind hun melodieën altijd een beetje saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 17:22 

Hardtraxx Elite

Het zou wel iets voor Q zijn dat ze iets anders hebben verzonnen.
Elk feest festival, klein of groot, heeft nagenoeg een anthem. Bijzonder is het allang niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 17:23 

Hardtraxx Veteran

Max Enforcer anthem zou vet zijn, z'n platen zijn altijd top imo, maar lijkt me iets teveel op de achtergrond? Als die opeens een Defqon anthem zou maken terwijl hij verder niet veel released/opvalt zou voor mij iig wel een wtf-momentje zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 17:24 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ik ga echt niet vrolijk over defqon zitten praten nu de helft van de trouwe garde klakkeloos geroyeerd is..

Überhaupt praten op dit forum lijkt me niet echt toepasselijk nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 17:29 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Hardtraxx maar even vermijden komende dagen, man man man :/ >.<

2Faced maar vermijden dit festivalseizoen man man man
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 17:36 

Hardtraxxer

Nou mensen huiliehuilie nu weer OT posts aub :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 17:39 

Hardtraxx Veteran

ja mensen kom op
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 17:48 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
TiMOTHYb schreef:

Überhaupt praten op dit forum lijkt me niet echt toepasselijk nu.

Wil je dat woord weghalen? Duits word niet geaccepteerd !

Maar alle grappen achterwege, het escaleerde wel ontzettend snel en vond de grappen steeds onsmakkelijker worden. Snap prima dat hardtraxx daar als forum niet mee geassocieerd wilt worden. Permanente ban misschien extreem maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 17:52 

Hardtraxx Veteran

Stoux schreef:
Stoux schreef:
Dit is precies wat ik bedoel. Jezelf (of die leden) zo belangrijk vinden dat je denkt dat het forum erdoor kapot gaat. Wat een onzin.

Ja dat gaat het dus wel. Als je 8 man hebt die niet meer posten op een kern van +-25 man dan is dat een aanzienlijk deel. We hebben het over een gezamenlijke post count van over 10.000. Of ga jij die plek van hun innemen. ;)

Dood gaan zal het niet, maar het is wel een aanzienlijk aandeel van het forum wat je gewoonweg niet kan negeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 17:55 

Hardtraxx Veteran

Nura, daarom zijn het grappen, geen verkeerde intenties. zitten hier geen echte neo-nazi's. Dan zouden perms op z'n plek zijn ja. Doe gewoon een tijdelijke ban. Dit doet gewoon meer kwaad dan goed..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 17:59 

Pedaalemre schreef:
Nura, daarom zijn het grappen, geen verkeerde intenties. zitten hier geen echte neo-nazi's. Dan zouden perms op z'n plek zijn ja. Doe gewoon een tijdelijke ban. Dit doet gewoon meer kwaad dan goed..

Heey maat zit jij nog op Stormfront dan? Heb je daar al een tijdje niet meer gezien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 18:01 

RTM93 schreef:
We hebben het over een gezamenlijke post count van over 10.000

Niet dat dat er iets toe doet verder, maar daar zat ik in m'n eentje al bijna aan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 18:01 

Hardtraxx Veteran

Stoux schreef:
Dit is precies wat ik bedoel. Jezelf (of die leden) zo belangrijk vinden dat je denkt dat het forum erdoor kapot gaat. Wat een onzin. :thumbup:

Maar goed, ook ik zal er hier verder over ophouden. Met m'n postcount van 78.

Het forum is sowieso al langzaam on its way out de afgelopen jaren. De site ontvangt al jaren geen updates meer, de admin is totaal niet betrokken bij de community (zoals je ziet), actieve leden verdwijnen langzaam, de reacties op topics beginnen het format aan te nemen van YouTube/Facebook comments onder leiding van bepaalde leden, en nu dit weer. En het zijn niet alleen de gebande leden waardoor het forum uiteindelijk doodbloedt. Enkele andere leden geven hierboven ook al aan weinig zin te hebben om na dit gedoe hier nog te posten, en ik kan ze eerlijk gezegd geen ongelijk geven.

Verder niet zo quasi-zielig doen dat je niet serieus wordt genomen omdat je nog geen 100 posts hebt. Dan mis je echt compleet het punt van het verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 18:04 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic3 schreef:
Pedaalemre schreef:

Heey maat zit jij nog op Stormfront dan? Heb je daar al een tijdje niet meer gezien!

Ik neem het juist op voor jullie gebande mensen kerel? :lol: of snap ik je post niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 18:09 

Was niet serieus die post :P Was een grapje op je stukje over neonazi's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 18:11 

Hardtraxx Veteran

Ahhh, oke :$

Vind dat intentionele, bewuste haatzaaien (wat er bij niemand dus echt was) wel echt de scheidingslijn tussen perm / tijdelijke bans. Niemand die een beetje meeleest op HT denkt ook maar 1 seconde dat ook maar 1 iemand die grappen serieus meende. Vraag me af wat voor gevolgen dit heeft voor de activiteit op het forum. Er is iig al een mooie opstand gaande, imo terecht. Grappen moeten altijd kunnen, vind het erg triest hoe het nu loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 18:26 

Hardtraxx Veteran

Ik wordt hier akelig van
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 18:27 

Hardtraxx Veteran

word

sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 18:29 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
word

sorry

Dankje maat wist ik echt Niet!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 18:50 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
ook mooi dat ik een warn heb gekregen voor offtopic gaan hier

Serieus? Heb jij een warn gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 18:52 

Hardtraxxer

Waarschuwingen:

geert3ssen (warn: tracklist)
JariV (warn: stage design, trein rails)
Joey (warn: vip deck kamp)
Parvuz (warn: offtopic doorgaan)
RTM93 (warn: offtopic doorgaan )
Broken Balance (warn: offtopic doorgaan)
AniThing (warn: “gas met die zooi”)
Cruelty (warn: offtopic doorgaan)
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten