sjoerdd96 wrote:Remi wrote:Je suis.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Defqon.1 2024 (27 t/m 30 juni 2024, Biddinghuizen terrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 2023 - Path Of The Warrior (22 t/m 25 juni 2023, Biddinghuizen terrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 2019 - One Tribe (28-06-2019 tot 30-06-2019, Biddinghuizen Festivalterrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2017 (23 t/m 25 juni 2017, Walibi, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood (24-25-26 Juni 2016, Walibi - Biddinghuizen)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Drugs.. gvdOliwier wrote:Leg dat maar eens uit aan biscuitrakkietakkie wrote:And this kids is why you dont dont do kids
Het kwartje valt pas na deze post pffffßVB_ZWEI wrote:hopelijk anthem van da tweekaz!
Jezus gristus wat een ellende zeg allemaal. Ik mag lijen dat de gebande leden gewoon terug mogen komen. Beetje zwarte humor moet kunnen. Bijzonder dat ik en Urban Designer dan ook geen waarschuwing hebben gekregen terwijl wij redelijk de aanstichters waren. Nu hebben leden die misschien maar 1 post meededen volledig de klap gevangen.
Sowieso zijn de uitgedeelde bans buitenproportioneel voor iets wat duidelijk keihard geouwehoer was...Hekzitter wrote:Jezus gristus wat een ellende zeg allemaal. Ik mag lijen dat de gebande leden gewoon terug mogen komen. Beetje zwarte humor moet kunnen. Bijzonder dat ik en Urban Designer dan ook geen waarschuwing hebben gekregen terwijl wij redelijk de aanstichters waren. Nu hebben leden die misschien maar 1 post meededen volledig de klap gevangen.
Buitenproportioneel zeker! Vind het ronduit belachelijk. Dit is gewoon een doodsteek naar je eigen forum toe. Aangezien dit allemaal vrij actieve leden waren.
Dat ook nog eens, en dan te bedenken dat ik ook een foto heb gepost en niet eens een warn heb gekregen. Beetje vreemd wel. Had eerder verwacht dat ik gekickt zou worden door zoiets, dan leden die al eeuwen hier rondzwerven.Hekzitter wrote:Buitenproportioneel zeker! Vind het ronduit belachelijk. Dit is gewoon een doodsteek naar je eigen forum toe. Aangezien dit allemaal vrij actieve leden waren.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Ik was sowieso lichtelijk verbaasd dat jij niet tussen de gebande leden zat. (Niet dat ik je weg zou willen hebbenHekzitter wrote:Jezus gristus wat een ellende zeg allemaal. Ik mag lijen dat de gebande leden gewoon terug mogen komen. Beetje zwarte humor moet kunnen. Bijzonder dat ik en Urban Designer dan ook geen waarschuwing hebben gekregen terwijl wij redelijk de aanstichters waren. Nu hebben leden die misschien maar 1 post meededen volledig de klap gevangen.
Wat een onzin. Een 'doodsteek' voor een forum van dergelijke omvang omdat er 8 leden zijn verwijderd? Kom nou toch. Ik vraag me oprecht af of dat je dit zelf echt denkt of dat je dit gewoon roept uit frustratie.Hekzitter wrote:Dit is gewoon een doodsteek naar je eigen forum toe. Aangezien dit allemaal vrij actieve leden waren.
Het intents anthem zal wel eerst komen denk ik
Eerlijk is eerlijk, naarmate de situatie steeds verder escaleert word het steeds grappiger
. Nu ook al in het dance4liberation en paint/photoshop topic 
check het Pokemon-topic in offtopic eensLV1 wrote:Eerlijk is eerlijk, naarmate de situatie steeds verder escaleert word het steeds grappiger. Nu ook al in het dance4liberation en paint/photoshop topic
Oké misschien meer uit frustratie, maar toch er zijn wellicht 20/30 zeer actieve leden die vrijwel elke dag iets posten. 8 van deze leden zijn nu weg. Dat is best heftig naar mijn idee. Doodsteek wellicht overdreven, maar je zal dit wel merken in het aantal posts per dag.Stoux wrote:Wat een onzin. Een 'doodsteek' voor een forum van dergelijke omvang omdat er 8 leden zijn verwijderd? Kom nou toch. Ik vraag me oprecht af of dat je dit zelf echt denkt of dat je dit gewoon roept uit frustratie.Hekzitter wrote:Dit is gewoon een doodsteek naar je eigen forum toe. Aangezien dit allemaal vrij actieve leden waren.
JezusRemi wrote:check het Pokemon-topic in offtopic eensLV1 wrote:Eerlijk is eerlijk, naarmate de situatie steeds verder escaleert word het steeds grappiger. Nu ook al in het dance4liberation en paint/photoshop topic
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 11 days ago
We hebben het hier over een bepaalde kern aan leden dat gewoon weg is. Niet zomaar wat leden met 77 postcount en 1 jaar oud account.Stoux wrote:Wat een onzin. Een 'doodsteek' voor een forum van dergelijke omvang omdat er 8 leden zijn verwijderd? Kom nou toch. Ik vraag me oprecht af of dat je dit zelf echt denkt of dat je dit gewoon roept uit frustratie.Hekzitter wrote:Dit is gewoon een doodsteek naar je eigen forum toe. Aangezien dit allemaal vrij actieve leden waren.
Om dit nou in elk topic te bespreken 
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 11 days ago
Wellicht is het topic waar je dit plaatst niet het juiste topic om dit te plaatsen. Maar ik ben het verder wel met je eens.zeke wrote:Om dit nou in elk topic te bespreken
Ja er is nu een speciaal topic voor aangemaakt.zeke wrote:Om dit nou in elk topic te bespreken
Ik denk dat het nu wel tijd is dat we weg gaan uit dit topic voor deze discussie.
Eens.
OT: Wat stond er nou in die verwijderde post over het anthem?
Was een insta bericht van Defqon gisteren met: ''Tonight, the stars ignite like fireflies''. Dus men dacht misschien dat het anthem die avond zou komenTrajanusch wrote:Eens.
ditTrajanusch wrote:Eens.
View on Instagram
Gewoon de zoveelste tease van Q-dance. Ben benieuwd of ze het dit jaar misschien wel anders gaan aanpakken met het anthem aangezien het opvallend langer duurt dan normaal.TSFH wrote:Was een insta bericht van Defqon gisteren met: ''Tonight, the stars ignite like fireflies''. Dus men dacht misschien dat het anthem die avond zou komenTrajanusch wrote:Eens.