Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 15:35 
 
Hardtraxx Elite

sjoerdd96 schreef:
Remi schreef:
Je suis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 15:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oliwier schreef:
rakkietakkie schreef:
And this kids is why you dont dont do kids


Leg dat maar eens uit aan biscuit


Drugs.. gvd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ßVB_ZWEI schreef:
hopelijk anthem van da tweekaz!

Het kwartje valt pas na deze post pffff :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sjoerdd96 schreef:
Remi schreef:
Je suis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus gristus wat een ellende zeg allemaal. Ik mag lijen dat de gebande leden gewoon terug mogen komen. Beetje zwarte humor moet kunnen. Bijzonder dat ik en Urban Designer dan ook geen waarschuwing hebben gekregen terwijl wij redelijk de aanstichters waren. Nu hebben leden die misschien maar 1 post meededen volledig de klap gevangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Jezus gristus wat een ellende zeg allemaal. Ik mag lijen dat de gebande leden gewoon terug mogen komen. Beetje zwarte humor moet kunnen. Bijzonder dat ik en Urban Designer dan ook geen waarschuwing hebben gekregen terwijl wij redelijk de aanstichters waren. Nu hebben leden die misschien maar 1 post meededen volledig de klap gevangen.

Sowieso zijn de uitgedeelde bans buitenproportioneel voor iets wat duidelijk keihard geouwehoer was...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Buitenproportioneel zeker! Vind het ronduit belachelijk. Dit is gewoon een doodsteek naar je eigen forum toe. Aangezien dit allemaal vrij actieve leden waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Buitenproportioneel zeker! Vind het ronduit belachelijk. Dit is gewoon een doodsteek naar je eigen forum toe. Aangezien dit allemaal vrij actieve leden waren.


Dat ook nog eens, en dan te bedenken dat ik ook een foto heb gepost en niet eens een warn heb gekregen. Beetje vreemd wel. Had eerder verwacht dat ik gekickt zou worden door zoiets, dan leden die al eeuwen hier rondzwerven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:22 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Jezus gristus wat een ellende zeg allemaal. Ik mag lijen dat de gebande leden gewoon terug mogen komen. Beetje zwarte humor moet kunnen. Bijzonder dat ik en Urban Designer dan ook geen waarschuwing hebben gekregen terwijl wij redelijk de aanstichters waren. Nu hebben leden die misschien maar 1 post meededen volledig de klap gevangen.

Ik was sowieso lichtelijk verbaasd dat jij niet tussen de gebande leden zat. (Niet dat ik je weg zou willen hebben :kiss2: ) Maar opvallend was het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk ook SZP anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Dit is gewoon een doodsteek naar je eigen forum toe. Aangezien dit allemaal vrij actieve leden waren.


Wat een onzin. Een 'doodsteek' voor een forum van dergelijke omvang omdat er 8 leden zijn verwijderd? Kom nou toch. Ik vraag me oprecht af of dat je dit zelf echt denkt of dat je dit gewoon roept uit frustratie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het intents anthem zal wel eerst komen denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerlijk is eerlijk, naarmate de situatie steeds verder escaleert word het steeds grappiger xd . Nu ook al in het dance4liberation en paint/photoshop topic :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Eerlijk is eerlijk, naarmate de situatie steeds verder escaleert word het steeds grappiger xd . Nu ook al in het dance4liberation en paint/photoshop topic :lol:

check het Pokemon-topic in offtopic eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
Hekzitter schreef:
Dit is gewoon een doodsteek naar je eigen forum toe. Aangezien dit allemaal vrij actieve leden waren.


Wat een onzin. Een 'doodsteek' voor een forum van dergelijke omvang omdat er 8 leden zijn verwijderd? Kom nou toch. Ik vraag me oprecht af of dat je dit zelf echt denkt of dat je dit gewoon roept uit frustratie.


Oké misschien meer uit frustratie, maar toch er zijn wellicht 20/30 zeer actieve leden die vrijwel elke dag iets posten. 8 van deze leden zijn nu weg. Dat is best heftig naar mijn idee. Doodsteek wellicht overdreven, maar je zal dit wel merken in het aantal posts per dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
LV1 schreef:
Eerlijk is eerlijk, naarmate de situatie steeds verder escaleert word het steeds grappiger xd . Nu ook al in het dance4liberation en paint/photoshop topic :lol:

check het Pokemon-topic in offtopic eens


Jezus :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:50 
 
Hardtraxx Veteran

Stoux schreef:
Hekzitter schreef:
Dit is gewoon een doodsteek naar je eigen forum toe. Aangezien dit allemaal vrij actieve leden waren.


Wat een onzin. Een 'doodsteek' voor een forum van dergelijke omvang omdat er 8 leden zijn verwijderd? Kom nou toch. Ik vraag me oprecht af of dat je dit zelf echt denkt of dat je dit gewoon roept uit frustratie.

We hebben het hier over een bepaalde kern aan leden dat gewoon weg is. Niet zomaar wat leden met 77 postcount en 1 jaar oud account. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Om dit nou in elk topic te bespreken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Om dit nou in elk topic te bespreken :/

Wellicht is het topic waar je dit plaatst niet het juiste topic om dit te plaatsen. Maar ik ben het verder wel met je eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Om dit nou in elk topic te bespreken :/


Ja er is nu een speciaal topic voor aangemaakt.
Ik denk dat het nu wel tijd is dat we weg gaan uit dit topic voor deze discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eens.

OT: Wat stond er nou in die verwijderde post over het anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trajanusch schreef:
Eens.

OT: Wat stond er nou in die verwijderde post over het anthem?


Was een insta bericht van Defqon gisteren met: ''Tonight, the stars ignite like fireflies''. Dus men dacht misschien dat het anthem die avond zou komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trajanusch schreef:
Eens.

OT: Wat stond er nou in die verwijderde post over het anthem?

dit
https://www.instagram.com/p/BiR-V3pHIdN ... by=defqon1
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Trajanusch schreef:
Eens.

OT: Wat stond er nou in die verwijderde post over het anthem?


Was een insta bericht van Defqon gisteren met: ''Tonight, the stars ignite like fireflies''. Dus men dacht misschien dat het anthem die avond zou komen


Gewoon de zoveelste tease van Q-dance. Ben benieuwd of ze het dit jaar misschien wel anders gaan aanpakken met het anthem aangezien het opvallend langer duurt dan normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ah, thanks. Is wel weer zo'n zelfde soort hint als ze deden met Project One op Qlimax, dus zou me niets verbazen als zij ook het anthem maken nu.
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten