Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
sjoerdd96 wrote:
Remi wrote:Je suis.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Oliwier wrote:
rakkietakkie wrote:And this kids is why you dont dont do kids
Leg dat maar eens uit aan biscuit
Drugs.. gvd :lol:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
ßVB_ZWEI wrote:hopelijk anthem van da tweekaz!
Het kwartje valt pas na deze post pffff :lol:
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2021
sjoerdd96 wrote:
Remi wrote:Je suis.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Jezus gristus wat een ellende zeg allemaal. Ik mag lijen dat de gebande leden gewoon terug mogen komen. Beetje zwarte humor moet kunnen. Bijzonder dat ik en Urban Designer dan ook geen waarschuwing hebben gekregen terwijl wij redelijk de aanstichters waren. Nu hebben leden die misschien maar 1 post meededen volledig de klap gevangen.
Hardtraxx Veteran
3814 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Hekzitter wrote:Jezus gristus wat een ellende zeg allemaal. Ik mag lijen dat de gebande leden gewoon terug mogen komen. Beetje zwarte humor moet kunnen. Bijzonder dat ik en Urban Designer dan ook geen waarschuwing hebben gekregen terwijl wij redelijk de aanstichters waren. Nu hebben leden die misschien maar 1 post meededen volledig de klap gevangen.
Sowieso zijn de uitgedeelde bans buitenproportioneel voor iets wat duidelijk keihard geouwehoer was...
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Buitenproportioneel zeker! Vind het ronduit belachelijk. Dit is gewoon een doodsteek naar je eigen forum toe. Aangezien dit allemaal vrij actieve leden waren.
Hardtraxx Veteran
3814 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Hekzitter wrote:Buitenproportioneel zeker! Vind het ronduit belachelijk. Dit is gewoon een doodsteek naar je eigen forum toe. Aangezien dit allemaal vrij actieve leden waren.
Dat ook nog eens, en dan te bedenken dat ik ook een foto heb gepost en niet eens een warn heb gekregen. Beetje vreemd wel. Had eerder verwacht dat ik gekickt zou worden door zoiets, dan leden die al eeuwen hier rondzwerven.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Hekzitter wrote:Jezus gristus wat een ellende zeg allemaal. Ik mag lijen dat de gebande leden gewoon terug mogen komen. Beetje zwarte humor moet kunnen. Bijzonder dat ik en Urban Designer dan ook geen waarschuwing hebben gekregen terwijl wij redelijk de aanstichters waren. Nu hebben leden die misschien maar 1 post meededen volledig de klap gevangen.
Ik was sowieso lichtelijk verbaasd dat jij niet tussen de gebande leden zat. (Niet dat ik je weg zou willen hebben :kiss2: ) Maar opvallend was het wel.
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Denk ook SZP anthem
Hardtraxxer
473 posts member since 2017
last seen 11 days ago
Hekzitter wrote:Dit is gewoon een doodsteek naar je eigen forum toe. Aangezien dit allemaal vrij actieve leden waren.
Wat een onzin. Een 'doodsteek' voor een forum van dergelijke omvang omdat er 8 leden zijn verwijderd? Kom nou toch. Ik vraag me oprecht af of dat je dit zelf echt denkt of dat je dit gewoon roept uit frustratie.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Het intents anthem zal wel eerst komen denk ik
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Eerlijk is eerlijk, naarmate de situatie steeds verder escaleert word het steeds grappiger xd . Nu ook al in het dance4liberation en paint/photoshop topic :lol:
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 8 days ago
LV1 wrote:Eerlijk is eerlijk, naarmate de situatie steeds verder escaleert word het steeds grappiger xd . Nu ook al in het dance4liberation en paint/photoshop topic :lol:
check het Pokemon-topic in offtopic eens
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Stoux wrote:
Hekzitter wrote:Dit is gewoon een doodsteek naar je eigen forum toe. Aangezien dit allemaal vrij actieve leden waren.
Wat een onzin. Een 'doodsteek' voor een forum van dergelijke omvang omdat er 8 leden zijn verwijderd? Kom nou toch. Ik vraag me oprecht af of dat je dit zelf echt denkt of dat je dit gewoon roept uit frustratie.
Oké misschien meer uit frustratie, maar toch er zijn wellicht 20/30 zeer actieve leden die vrijwel elke dag iets posten. 8 van deze leden zijn nu weg. Dat is best heftig naar mijn idee. Doodsteek wellicht overdreven, maar je zal dit wel merken in het aantal posts per dag.
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Remi wrote:
LV1 wrote:Eerlijk is eerlijk, naarmate de situatie steeds verder escaleert word het steeds grappiger xd . Nu ook al in het dance4liberation en paint/photoshop topic :lol:
check het Pokemon-topic in offtopic eens
Jezus :lol: :lol: :lol: :lol:
R
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Stoux wrote:
We hebben het hier over een bepaalde kern aan leden dat gewoon weg is. Niet zomaar wat leden met 77 postcount en 1 jaar oud account. :P
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Om dit nou in elk topic te bespreken :/
R
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
zeke wrote:Om dit nou in elk topic te bespreken :/
Wellicht is het topic waar je dit plaatst niet het juiste topic om dit te plaatsen. Maar ik ben het verder wel met je eens.
Hardtraxxer
751 posts member since 2014
last seen Jun 2025
zeke wrote:Om dit nou in elk topic te bespreken :/
Ja er is nu een speciaal topic voor aangemaakt.
Ik denk dat het nu wel tijd is dat we weg gaan uit dit topic voor deze discussie.
Hardtraxxer
819 posts member since 2014
last seen Aug 2023
Eens.

OT: Wat stond er nou in die verwijderde post over het anthem?
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Trajanusch wrote:Eens.

Was een insta bericht van Defqon gisteren met: ''Tonight, the stars ignite like fireflies''. Dus men dacht misschien dat het anthem die avond zou komen
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 1 day ago

dit
View on Instagram
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
TSFH wrote:

Was een insta bericht van Defqon gisteren met: ''Tonight, the stars ignite like fireflies''. Dus men dacht misschien dat het anthem die avond zou komen
Gewoon de zoveelste tease van Q-dance. Ben benieuwd of ze het dit jaar misschien wel anders gaan aanpakken met het anthem aangezien het opvallend langer duurt dan normaal.
Hardtraxxer
819 posts member since 2014
last seen Aug 2023
Ah, thanks. Is wel weer zo'n zelfde soort hint als ze deden met Project One op Qlimax, dus zou me niets verbazen als zij ook het anthem maken nu.