Dag Jordy, was gezellig hé. 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Defqon.1 2024 (27 t/m 30 juni 2024, Biddinghuizen terrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 2023 - Path Of The Warrior (22 t/m 25 juni 2023, Biddinghuizen terrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 2019 - One Tribe (28-06-2019 tot 30-06-2019, Biddinghuizen Festivalterrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2017 (23 t/m 25 juni 2017, Walibi, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood (24-25-26 Juni 2016, Walibi - Biddinghuizen)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
Maar mochten ze op 1 of andere manier unbanned worden, haal dan ook ff Hardstylboy terug
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Geen speld tussen te krijgen.TiMOTHYb wrote:Altijd een slecht idee om af te geven op de vaste trouwe leden. Die waren hier ook toen jij de boel wilde verkopen voor 20k, toen je crypto's over ons hoofd wilde gaan minen en we stonden vooraan toen je je eigen stage had op The Qontinent. Als tegenprestatie werd nooit naar onze ideeen geluisterd, was jij na een paar jaar naar je felbegeerde techno-scene en worden ze nu als kers op de taart even gepermbanned. Mooie vent.Jor-D wrote: De vaste trouwe leden zouden beter moeten weten
Hebben echt wel wat meer krediet verzameld dan te worden geband vanwege een paar WOII grappen mon dieu.
Hoppa
. Al is dit wel extreem kut qua het herkennen van iedereen. Nu moet je echt op de naam gaan letten ipv de avatar
Op dat wij nooit vergeten!
Hoe zit het nou met het anthem?
Hoe zit het nou met het anthem?
Ik denk sub zero project voor het anthem
dealOliwier wrote:leuke avatar van geert3ssen als nu iedereen hem als avatar in stelt. zal jordi leren
p.s. Sub Zero for sure
Last edited by Kong on 03 May 2018 15:03, edited 1 time in total.
.
Last edited by LV1 on 03 May 2018 15:05, edited 1 time in total.
Ik heb me smakelijk vermaakt gisteren. Een grapje op z'n tijd moet kunnen. Sommige dingen gingen aardig ver maar om nou een perma van te geven
Ook uit protest m'n avatar veranderd.
NC/HHZ/WS anthem hoop ik
Edit:
Die post hierboven

Ook uit protest m'n avatar veranderd.
NC/HHZ/WS anthem hoop ik
Edit:
Die post hierboven
Last edited by Voluerunt on 03 May 2018 15:06, edited 1 time in total.
Gelukkig zijn er screenshots gemaakt?... maar okay... ondanks het gelach was er wel een kleine "oohoo" in het gelach te vinden.
Lijntje tussen humor en te ver gaan, blijft dun
Lijntje tussen humor en te ver gaan, blijft dun
Ik heb toch wel van een aardig betrouwbare bron vernomen dat P1 hem maakt dit jaar! Doe ermee wat je wilt
Jor-Ditler
Jor-Ditler
Deze pfWenzel wrote:Lang leve de revolutie!
Is het al bekend of het mooi weer wordt?
Onze Pipa Paulisma is nog onder ons maar die heeft op het moment onweer wolken boven zijn hoofd hangen door dit gebeurengeert3ssen wrote:Deze pfWenzel wrote:Lang leve de revolutie!![]()
Is het al bekend of het mooi weer wordt?
And this kids is why you dont dont do kids
Je suis revolutieWenzel wrote:Lang leve de revolutie!
Eigenlijk wel 'grappig' toch, hoe het er nu aan toe gaat. Dit laat gewoon zien dat alles één grote grap was en dat het onderling een beetje dollen is geweest. Had een waarschuwing gegeven en het was niet zo geëscaleerd.
Last edited by Remi on 03 May 2018 15:34, edited 1 time in total.
Hardtraxx maar even vermijden komende dagen, man man man