Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 14 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
L
Hardtraxxer
72 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Over dat hele verkeersverhaal: heb verbaast me wel dat Q niet gewoon pendelbussen inzet naar lelystad NS ofzo. Werkte met lowlands ook altijd prima, hoewel ik daar sinds 2009 niet meer ben geweest.
A
Spalken wrote:
Hekzitter wrote:Haha ja altijd dat moment dat de tent opgezet moet worden. Ik heb gelukkig van die in de lucht gooi tentjes. Onwijs praktisch, alleen op het moment van inpakken was het super kut. Gelukkig was daar de vriendin van Helicaze als heldin in nood, want met Tim was niets meer mee aan te poten met die jongen :lol:
De partytent opzetten was ook een heel ding. Het afbreken daarentegen ging vrij makkelijk haha. Alleen weet ik niet meer hoe dat gebeurt is...
Zo'n partytent is ook een portie ellende zeg. Dat ding van ons is heel het weekend steeds bijna weggewaaid.
Meeste tenten waaien toch bijna weg :P
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Kaartje over voor de zaterdag. Mag weg voor de normale prijs. Stuur maar een berichtje bij interesse! :)
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Ach, in de file staan voor het festival maakt mij dus echt helemaal niks uit. Wanneer ik in de auto zit richting Defqon.1 dan weet ik dat het weer het mooiste weekend van het jaar gaat worden :loving:! Lekker een beetje muziek draaien in de auto om alvast in de stemming te komen. Daarna lekker de tent opzetten en dan een paar biertjes nuttigen om vervolgens naar the gatering te gaan! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Ach als je in die file staat, het is mooi weer en kijkt even goed om je heen voor vrouwelijk schoon, heb je de tent zo staan
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
:lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 1 day ago
File op de heenweg is altijd wel vermakelijk, een hoop buitenlanders die naast auto's gaan rennen enzo. De file van het terrein af zondagnacht daarentegen :/
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
corneelwr wrote:File op de heenweg is altijd wel vermakelijk, een hoop buitenlanders die naast auto's gaan rennen enzo. De file van het terrein af zondagnacht daarentegen :/
Vorig jaar een kwartier voor het einde weggegaan, en kon gewoon doorrijden...
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
wootum wrote:
corneelwr wrote:File op de heenweg is altijd wel vermakelijk, een hoop buitenlanders die naast auto's gaan rennen enzo. De file van het terrein af zondagnacht daarentegen :/
Vorig jaar een kwartier voor het einde weggegaan, en kon gewoon doorrijden...
Ja wij waren dan iets later omdat ik nog spullen bij de tent vandaan moest pakken, hooguit 20 min na afloop ingestapt ofzo. Hebben geloof ik anderhalf uur in de file gestaan op die parkeerplaats.. Maarja, wie plant er dan ook een herkansing in op maandag om 9:00 >.<
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Wij brengen meestal op zondagochtend al onze tenten en zooi naar de auto, zodat we direct na het vuurwerk naar de auto kunnen rushen. Heeft nog nooit problemen geven.

De heenweg heb ik helaas geen strategie voor, dat is gewoon kut.
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen 9 days ago
Q heeft nu merchandise online met "Forever a warrior never a soldier" stukje tekst van het anthem wellicht? ^^
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
ElTigre wrote:Q heeft nu merchandise online met "Forever a warrior never a soldier" stukje tekst van het anthem wellicht? ^^
cringe
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
Als ekte rawsoldier voel ik me wel lichtelijk beledigd.
Hardtraxxer
322 posts member since 2016
Fanteria anthem confirmed
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Defqon dus maar mooi boycotten verdomme..... Soldier 4 life
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Delete & Chris One - W4RR10R wordt omgedoopt tot anthem

Chris one sluit de red stage af
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het de laatste tijd wel lekker vind om de zondagavond / zondagnacht lekker naar huis te gaan. Vaak is bij mij dan wel het beste er vanaf.
Die zondagnacht is op de camping toch over het algemeen een Walking Dead. Dan nog blijven is eigenlijk alleen maar om maximaal naar de klote te gaan. En ik heb er oprecht een hekel aan om maandagochtend alles op te ruimen, dat voelt echt als de hel op aarde. Zondagnacht in je eigen bed daarentegen.. :love: :loving:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Precies wat hierboven staat.

Vorige keer ook de tenten zondag ochtend in de auto gegooid en toen na Atmozfears naar de parkeerplaats gelopen en 00:00 thuis. Heerlijk gevoel om dan gewoon alles af te sluiten in je eigen bed.
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Als ze nou eens wat meer campingactiviteiten voorzien zou die zondagnacht ook nog nut hebben. Vorig jaar eerste keer weekend gegaan maar wat een saaie bende was dat zeg op zondag na het feest. Gelukkig kun je nog wel wat lol trappen met je eigen groep, maar verder is het maar een tamme bedoeling helaas. Kijk daarom ook al erg uit naar m'n eerste weekend Decibel waar wel genoeg te doen is! ^^
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 25 minutes ago
Indy wrote:Als ze nou eens wat meer campingactiviteiten voorzien zou die zondagnacht ook nog nut hebben. Vorig jaar eerste keer weekend gegaan maar wat een saaie bende was dat zeg op zondag na het feest. Gelukkig kun je nog wel wat lol trappen met je eigen groep, maar verder is het maar een tamme bedoeling helaas. Kijk daarom ook al erg uit naar m'n eerste weekend Decibel waar wel genoeg te doen is! ^^
Kwam omdat het wel nie ze hard regende
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Wat moet je nog doen na 3 dagen feesten dan xd Die 24/7 bar was altijd wel geniaal, maar zou niet weten wat voor 'activiteit' je nog zou moeten doen. Of afteren moet onder een activiteit vallen. De meeste activiteiten zijn ook overdag toch?

Maar idd, op maandagochtend opruimen en naar huis gaan is toch wel één van de meest deprimerende dingen die ik meegemaakt heb :lol: Heb de laatste keer ook gewoon alles laten staan op m'n kleren na, was er helemaal klaar mee.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Ik snap ook nooit hoe mensen dat in godsnaam vol houden :P Ben altijd zo ontiegelijk gesloopt na al dat feesten/debiel doen.
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2021
Joey wrote:Dat zal dan ook de reden zijn dat Sound Rush de laatste tijd weer zo vaak die Defqon.1 tool draait. :P
en dat Headhunterz ineens z'n Defqon jas draagt op elke foto
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Pipa wrote: Kwam omdat het wel nie ze hard regende
Ja. En was verdomme niet eens afgegeven door de lokale weerman :list: .
Pommer wrote: Maar idd, op maandagochtend opruimen en naar huis gaan is toch wel één van de meest deprimerende dingen die ik meegemaakt heb :lol:
Dit is altijd echt vreselijk. En dan na 3-4 dagen feesten en gezelligheid weer thuis komen, alleen op de bank zitten en voor je uit staren met de gedachte: en nu? :lol:

Als activiteit op de zondagavond/zondagnacht zou ik ook nog graag een 24 uurs tent zien, om vervolgens zelf te bepalen wanneer ik er klaar mee ben. Meestal is dat namelijk nog niet het geval op zondagavond 23:00.

Enfin, denk dat ze dit jaar wederom geen 24 uurs tent meer neerzetten. Jammer.
Hardtraxxer
135 posts member since 2017
last seen Sep 2020
RomanAnthony wrote: Dit is altijd echt vreselijk. En dan na 3-4 dagen feesten en gezelligheid weer thuis komen, alleen op de bank zitten en voor je uit staren met de gedachte: en nu? :lol:
Dit is zo ontiegelijk waar, een leger gevoel bestaat er haast niet. :cry: