Ik vind de file van Defqon niet echt een straf. Ik vermaak me altijd kosteloos met andere bezoekers daar. Q-Music foute party op en gaan!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Defqon.1 2024 (27 t/m 30 juni 2024, Biddinghuizen terrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 2023 - Path Of The Warrior (22 t/m 25 juni 2023, Biddinghuizen terrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 2019 - One Tribe (28-06-2019 tot 30-06-2019, Biddinghuizen Festivalterrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2017 (23 t/m 25 juni 2017, Walibi, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood (24-25-26 Juni 2016, Walibi - Biddinghuizen)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 hour ago
Ben toch het liefst zo snel mogelijk op de camping en opgezet 
Inderdaad. De file is deel 1 van de ellende, instant dippen tot de tent staat.Broken Balance wrote:Ben toch het liefst zo snel mogelijk op de camping en opgezet
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Denk dat het vooral voor overige automobilisten is die van die route gebruik maken. Vooral dat kruispunt bij die brug staat dan muur en muur vast. Als je er geen weet van hebt en je moet ergens snel zijn dan kom je van een koude kermis thuisPipa wrote:Ik vind de file van Defqon niet echt een straf. Ik vermaak me altijd kosteloos met andere bezoekers daar. Q-Music foute party op en gaan!
Maar als ie dan staat, je gooit je campingstoel open en je trekt al zittend een biertje openAlm1ghty wrote:Inderdaad. De file is deel 1 van de ellende, instant dippen tot de tent staat.Broken Balance wrote:Ben toch het liefst zo snel mogelijk op de camping en opgezet
Ja en de restErikZ wrote:trekt al zittend een biertje openAlm1ghty wrote:Inderdaad. De file is deel 1 van de ellende, instant dippen tot de tent staat.Broken Balance wrote:Ben toch het liefst zo snel mogelijk op de camping en opgezet
Broek open en zo.Alm1ghty wrote:Ja en de restErikZ wrote:trekt al zittend een biertje openAlm1ghty wrote: Inderdaad. De file is deel 1 van de ellende, instant dippen tot de tent staat.
Vorig jaar voor het eerst een weekend geweest. Tering wat werd ik leip bij dat aanschuiven zeg
Hopelijk dit jaar eerder vertrekken. 
Alm1ghty wrote: Ja en de rest
Elk jaar ook standaard dat er, ondanks dat het verkeer met 10 km/h gaat, auto's op elkaar rijden waardoor het nog langer duurt.
Ik probeer altijd zo lang mogelijk te wachten met het open trekken van mijn eerste pint en dan wordt het nog moeilijker gemaakt. Aantal jaren geleden direct begonnen met zuipen bij het weg rijden thuis. In de buurt van het terrein was mijn voorraad al op, komen we dus ook nog eens in die file te staan. Toen ook maar bier van Ramon opgezopen en uiteindelijk toeterlam nog die tent op moeten zetten.
Sinds dat jaar probeer ik zo lang mogelijk te wachten met zuipen. Ook voor Ramon, want dat was toen echt geen pretje voor hem om samen die tent op te zetten.
Sinds dat jaar probeer ik zo lang mogelijk te wachten met zuipen. Ook voor Ramon, want dat was toen echt geen pretje voor hem om samen die tent op te zetten.
Remi wrote:Ik probeer altijd zo lang mogelijk te wachten met het open trekken van mijn eerste pint en dan wordt het nog moeilijker gemaakt. Aantal jaren geleden direct begonnen met zuipen bij het weg rijden thuis. In de buurt van het terrein was mijn voorraad al op, komen we dus ook nog eens in die file te staan. Toen ook maar bier van Ramon opgezopen en uiteindelijk toeterlam nog die tent op moeten zetten.
Ik zit er eigenlijk aan te denken om met een caravan op de parking te gaan staan.
Als niemand wil bobben.
Als niemand wil bobben.
Haha ja altijd dat moment dat de tent opgezet moet worden. Ik heb gelukkig van die in de lucht gooi tentjes. Onwijs praktisch, alleen op het moment van inpakken was het super kut. Gelukkig was daar de vriendin van Helicaze als heldin in nood, want met Tim was niets meer mee aan te poten met die jongen
De partytent opzetten was ook een heel ding. Het afbreken daarentegen ging vrij makkelijk haha. Alleen weet ik niet meer hoe dat gebeurt is...
De partytent opzetten was ook een heel ding. Het afbreken daarentegen ging vrij makkelijk haha. Alleen weet ik niet meer hoe dat gebeurt is...
Bespaar je de moeite want het is niet toegestaan.zeke wrote:Ik zit er eigenlijk aan te denken om met een caravan op de parking te gaan staan.
Als niemand wil bobben.
Nee uiteraard is dat niet toegestaan.
Maar ik heb toch al meerdere keren daar campers en caravans gezien.
Beetje schijt aan hebben en een mooi verhaal ophangen, die lui van traffic support weten ook niet alles
Maar ik heb toch al meerdere keren daar campers en caravans gezien.
Beetje schijt aan hebben en een mooi verhaal ophangen, die lui van traffic support weten ook niet alles
Iemand nog ergens op een koningsdagfeest een anthem gehoord?
SZP mixte op hardfest ergens defqon 1 in hun set maar hier werd vervolgens niets mee gedaan dacht ik? Tease ofzo?
Devin Wild en Sound Rush hebben dit ook al op zo'n manier gedaan. Klinkt een beetje als een soort vooropgezet plan waaruit er of meerdere Arnhems zijn of een anthem van hen 3 (zou best vet zijn). Of geen van dit allen en het blijkt GPF te zijn.Danny Phantom wrote:SZP mixte op hardfest ergens defqon 1 in hun set maar hier werd vervolgens niets mee gedaan dacht ik? Tease ofzo?
Headhunterz mixte dat ook in op kingsland Groningen. Vervolgens zei die "It's time for the classics, zing maar mee! .....uh als je het kent" 
Hoorde SZP het ook al in mixen inderdaad, verbaasde me wel dat er vervolgens niks kwam.
Grappig hoe Q de spanningsboog weer zo hoog weet te krijgen. Dit is natuurlijk afgesproken werk. Iedereen zn oren gespitst zodra er een defqon vocal voorbij komt.
Dat zal dan ook de reden zijn dat Sound Rush de laatste tijd weer zo vaak die Defqon.1 tool draait. 
Zou wel een keer leuk zijn om van elke tent een remix te horen van één artiest die daar draait en dit vervolgens als 2e CD verkopen samen met de overige Defqon Cd's.
Zo'n partytent is ook een portie ellende zeg. Dat ding van ons is heel het weekend steeds bijna weggewaaid.Hekzitter wrote:Haha ja altijd dat moment dat de tent opgezet moet worden. Ik heb gelukkig van die in de lucht gooi tentjes. Onwijs praktisch, alleen op het moment van inpakken was het super kut. Gelukkig was daar de vriendin van Helicaze als heldin in nood, want met Tim was niets meer mee aan te poten met die jongen![]()