Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 39 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Ik vind de file van Defqon niet echt een straf. Ik vermaak me altijd kosteloos met andere bezoekers daar. Q-Music foute party op en gaan!
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ben toch het liefst zo snel mogelijk op de camping en opgezet :P
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Broken Balance wrote:Ben toch het liefst zo snel mogelijk op de camping en opgezet :P
Inderdaad. De file is deel 1 van de ellende, instant dippen tot de tent staat.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 7 days ago
Pipa wrote:Ik vind de file van Defqon niet echt een straf. Ik vermaak me altijd kosteloos met andere bezoekers daar. Q-Music foute party op en gaan!
Denk dat het vooral voor overige automobilisten is die van die route gebruik maken. Vooral dat kruispunt bij die brug staat dan muur en muur vast. Als je er geen weet van hebt en je moet ergens snel zijn dan kom je van een koude kermis thuis :lol:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Alm1ghty wrote:
Broken Balance wrote:Ben toch het liefst zo snel mogelijk op de camping en opgezet :P
Maar als ie dan staat, je gooit je campingstoel open en je trekt al zittend een biertje open :love:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
ErikZ wrote:
Alm1ghty wrote:
trekt al zittend een biertje open :love:
Ja en de rest
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Alm1ghty wrote:
ErikZ wrote:
Alm1ghty wrote: Inderdaad. De file is deel 1 van de ellende, instant dippen tot de tent staat.
trekt al zittend een biertje open :love:
Ja en de rest
Broek open en zo.
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Vorig jaar voor het eerst een weekend geweest. Tering wat werd ik leip bij dat aanschuiven zeg :lol: Hopelijk dit jaar eerder vertrekken. :P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Alm1ghty wrote: Ja en de rest
:lol: toch nog ff de kans gegrepen om te benadrukken zie ik
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Elk jaar ook standaard dat er, ondanks dat het verkeer met 10 km/h gaat, auto's op elkaar rijden waardoor het nog langer duurt.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Ik probeer altijd zo lang mogelijk te wachten met het open trekken van mijn eerste pint en dan wordt het nog moeilijker gemaakt. Aantal jaren geleden direct begonnen met zuipen bij het weg rijden thuis. In de buurt van het terrein was mijn voorraad al op, komen we dus ook nog eens in die file te staan. Toen ook maar bier van Ramon opgezopen en uiteindelijk toeterlam nog die tent op moeten zetten.
Sinds dat jaar probeer ik zo lang mogelijk te wachten met zuipen. Ook voor Ramon, want dat was toen echt geen pretje voor hem om samen die tent op te zetten. :lol:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Remi wrote:Ik probeer altijd zo lang mogelijk te wachten met het open trekken van mijn eerste pint en dan wordt het nog moeilijker gemaakt. Aantal jaren geleden direct begonnen met zuipen bij het weg rijden thuis. In de buurt van het terrein was mijn voorraad al op, komen we dus ook nog eens in die file te staan. Toen ook maar bier van Ramon opgezopen en uiteindelijk toeterlam nog die tent op moeten zetten.
Sinds dat jaar probeer ik zo lang mogelijk te wachten met zuipen. Ook voor Ramon, want dat was toen echt geen pretje voor hem om samen die tent op te zetten. :lol:
:lol: . Godver met 12 bier in je kraag met zijn 2en een 5 persoons tent opzetten. En dan ben ik al strontchagrijnig omdat we 4 uur daarvoor al van huis zijn vertrokken. Genieten.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Ik zit er eigenlijk aan te denken om met een caravan op de parking te gaan staan.
Als niemand wil bobben.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Haha ja altijd dat moment dat de tent opgezet moet worden. Ik heb gelukkig van die in de lucht gooi tentjes. Onwijs praktisch, alleen op het moment van inpakken was het super kut. Gelukkig was daar de vriendin van Helicaze als heldin in nood, want met Tim was niets meer mee aan te poten met die jongen :lol:
De partytent opzetten was ook een heel ding. Het afbreken daarentegen ging vrij makkelijk haha. Alleen weet ik niet meer hoe dat gebeurt is...
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 10 days ago
zeke wrote:Ik zit er eigenlijk aan te denken om met een caravan op de parking te gaan staan.
Als niemand wil bobben.
Bespaar je de moeite want het is niet toegestaan.
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2026
Nee uiteraard is dat niet toegestaan.
Maar ik heb toch al meerdere keren daar campers en caravans gezien.

Beetje schijt aan hebben en een mooi verhaal ophangen, die lui van traffic support weten ook niet alles ;)
Hardtraxxer
278 posts member since 2017
last seen Feb 2025
Iemand nog ergens op een koningsdagfeest een anthem gehoord?
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
SZP mixte op hardfest ergens defqon 1 in hun set maar hier werd vervolgens niets mee gedaan dacht ik? Tease ofzo?
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Danny Phantom wrote:SZP mixte op hardfest ergens defqon 1 in hun set maar hier werd vervolgens niets mee gedaan dacht ik? Tease ofzo?
Devin Wild en Sound Rush hebben dit ook al op zo'n manier gedaan. Klinkt een beetje als een soort vooropgezet plan waaruit er of meerdere Arnhems zijn of een anthem van hen 3 (zou best vet zijn). Of geen van dit allen en het blijkt GPF te zijn.
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen 9 days ago
Headhunterz mixte dat ook in op kingsland Groningen. Vervolgens zei die "It's time for the classics, zing maar mee! .....uh als je het kent" xd
Hardtraxxer
644 posts member since 2017
last seen Mar 2026
Hoorde SZP het ook al in mixen inderdaad, verbaasde me wel dat er vervolgens niks kwam.
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2026
Grappig hoe Q de spanningsboog weer zo hoog weet te krijgen. Dit is natuurlijk afgesproken werk. Iedereen zn oren gespitst zodra er een defqon vocal voorbij komt.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Dat zal dan ook de reden zijn dat Sound Rush de laatste tijd weer zo vaak die Defqon.1 tool draait. :P
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Zou wel een keer leuk zijn om van elke tent een remix te horen van één artiest die daar draait en dit vervolgens als 2e CD verkopen samen met de overige Defqon Cd's.
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
Hekzitter wrote:Haha ja altijd dat moment dat de tent opgezet moet worden. Ik heb gelukkig van die in de lucht gooi tentjes. Onwijs praktisch, alleen op het moment van inpakken was het super kut. Gelukkig was daar de vriendin van Helicaze als heldin in nood, want met Tim was niets meer mee aan te poten met die jongen :lol:
De partytent opzetten was ook een heel ding. Het afbreken daarentegen ging vrij makkelijk haha. Alleen weet ik niet meer hoe dat gebeurt is...
Zo'n partytent is ook een portie ellende zeg. Dat ding van ons is heel het weekend steeds bijna weggewaaid.