Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wat moet je nog doen na 3 dagen feesten dan xd Die 24/7 bar was altijd wel geniaal, maar zou niet weten wat voor 'activiteit' je nog zou moeten doen. Of afteren moet onder een activiteit vallen. De meeste activiteiten zijn ook overdag toch?

Maar idd, op maandagochtend opruimen en naar huis gaan is toch wel één van de meest deprimerende dingen die ik meegemaakt heb :lol: Heb de laatste keer ook gewoon alles laten staan op m'n kleren na, was er helemaal klaar mee.


Iets van een 24 uurs tent inderdaad of nog een after in de blue oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 12:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ah zo, ja dat is idd leuk. Zelf ook nog wel eens tot 7 uur 's morgens rond gedwaald op maandagmorgen :lol: Dacht meer dat je doelde op een activiteit als in stoelendans of zaklopen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 12:22 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ah zo, ja dat is idd leuk. Zelf ook nog wel eens tot 7 uur 's morgens rond gedwaald op maandagmorgen :lol: Dacht meer dat je doelde op een activiteit als in stoelendans of zaklopen. :P

Dit zou echt mega vet zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha ja dat zijn dingen die je zelf nog wel kunt verzinnen haha. Gewoon zo'n blokhut als Decibel of iets in die richting is ook gewoon goud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik meende toch ergens te lezen dat er een keta-topografiespel wordt georganiseerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen op wederom een Silent Disco op vrijdag. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die foto's van de carnaval :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 07:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

7 pagina's van het Defqon topic puur vermaak. Ik ben trots op jullie! (L)
Met als toppunt de cd tracklist Hahahaha. En zoveel platen die er bij zouden kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 08:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben net te laat zie ik! Wie heeft alles verwijdert? :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 08:31 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
7 pagina's van het Defqon topic puur vermaak. Ik ben trots op jullie! (L)


Vind je? Dan is hier geen plek voor jou.

Laat ik hier verder even op reageren.

Hardtraxx is altijd een plek geweest waar iedereen open met elkaar kan communiceren, daarin laten wij mensen vrij om te vinden wat zij vinden. Maar; respectvol, niet beledigend en op een manier dat iedereen zich hier welkom voelt.

Een aantal berichten in dit topic gingen te ver. Overduidelijk is hier een grens overschreden.

Hardtraxx wilt op geen enkele manier geassocieerd worden met mensen die dat normaal vinden en doet dus afstand van deze uitlatingen. De betreffende berichten zijn verwijdert en de personen die de grens hebben overschreden krijgen een passende "straf”. Oftewel; de meesten zijn niet meer welkom.

Als iemand hier op wilt reageren, dan kan dat door mij te mailen op [email protected] .

Graag vanaf hier weer on-topic. Defqon :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 08:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 08:32 
 
Hardtraxx Veteran

Eens met Jor-D. Ik vond het ook echt te ver gaan en terecht dat de berichten zijn verwijderd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 08:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
De betreffende berichten zijn verwijdert en de personen die de grens hebben overschreden hebben krijgen een passende "straf”. Oftewel; de meesten zijn niet meer welkom.


Dan zal het hier aardig stil worden :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 08:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het best grappig dat nu opeens iemand, die al jaren geen moer om HT geeft, zich hier opeens druk over gaat maken. Dat berichten verwijderd worden snap ik wel, maar om nu bans te gaan uitdelen aan de helft van HT, waaronder leden die het forum levendig houden en leuk houden, vind ik wel een beetje matig eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 08:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach dat de berichten verwijderd worden snap ik. Maar als je iedereen die hier iets gepost heeft nu een permaban voor gaat geven, besef dan wel dat je Hardtraxx misschien wel op kunt doeken. Vrijwel allemaal vaste, trouwe leden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 08:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De ekte ekte elite krijgt toch geen ban
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 08:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Dan zal het hier aardig stil worden :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 08:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal idd aardig dood worden dan ja. Dat de berichten verwijderd zijn is wel gewoon volstrekte logisch. Sommigen konden eigenlijk niet door de beugel, maar we weten ook dat niemand het meent. Het liep wel flink uit de hand xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 08:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Zal idd aardig dood worden dan ja. Dat de berichten verwijderd zijn is wel gewoon volstrekte logisch. Sommigen konden eigenlijk niet door de beugel, maar we weten ook dat niemand het meent. Het liep wel flink uit de hand xd

in 1940 liep het pas uit de hand :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel jammer dat de post over het mogelijke anthem ook verwijderd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 08:43 
 
Hardtraxxer

Godver ben net te laat zie ik, wat heb ik gemist? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 08:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Called it :lol:

Broken Balance schreef:
Dan komt Jordy dit wel weer corrigeren, die komt hier alleen wanneer er inkomsten missen.

Want

Jor-D schreef:
Laatste waarschuwing vanwege plaatsing foto's wat men "tering grappig" vindt. Dit betekent dat half Hardtraxx permanent niet meer welkom is hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 08:45 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Wel jammer dat de post over het mogelijke anthem ook verwijderd is.


Excuses voor dat, maar er zat teveel zooi tussen; deze 1 voor 1 verwijderen was helaas niet te doen. Helaas dus een paar posts verwijdert die wel gewoon ok waren, mijn excuses voor dat in ieder geval.

Indy schreef:
Vind het best grappig dat nu opeens iemand, die al jaren geen moer om HT geeft, zich hier opeens druk over gaat maken. Dat berichten verwijderd worden snap ik wel, maar om nu bans te gaan uitdelen aan de helft van HT, waaronder leden die het forum levendig houden en leuk houden, vind ik wel een beetje matig eigenlijk.


Sorry? Het forum is in handen van andere mensen omdat ik andere interesses heb. Verder zorg ik er iedere dag nog voor dat de site online blijft en spring ik in bij problemen/bugs/storingen en zorg ik dat de rekeningen netjes betaald worden. Op de voorgrond niet aanwezig, op de achtergrond wel.
De personen die het nu beheren vroegen mij hier even naar te kijken. Daarom reageer ik nu even :thumbup:

Fuzzylogic schreef:
Ach dat de berichten verwijderd worden snap ik. Maar als je iedereen die hier iets gepost heeft nu een permaban voor gaat geven, besef dan wel dat je Hardtraxx misschien wel op kunt doeken. Vrijwel allemaal vaste, trouwe leden.


De vaste trouwe leden zouden beter moeten weten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 08:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstyle007 schreef:
Godver ben net te laat zie ik, wat heb ik gemist? :innocent:

Het begon met Duitse grapjes en eindigde met 7 pagina’s vol nazifoto’s met betrekking tot Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 08:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zit imo nog wel een verschil tussen Hitler meme's en inderdaad wat ongepaste foto's van uitgehongerde/vermoorde Joden dat gaat mij persoonlijk, qua geen respect hebben, ook niet ietsjes over de schreef, hou het inderdaad dan als "inside joke" bij je vrienden.

Heil hydra!
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten