Iets van een 24 uurs tent inderdaad of nog een after in de blue oid.Pommer wrote:Wat moet je nog doen na 3 dagen feesten danDie 24/7 bar was altijd wel geniaal, maar zou niet weten wat voor 'activiteit' je nog zou moeten doen. Of afteren moet onder een activiteit vallen. De meeste activiteiten zijn ook overdag toch?
Maar idd, op maandagochtend opruimen en naar huis gaan is toch wel één van de meest deprimerende dingen die ik meegemaakt hebHeb de laatste keer ook gewoon alles laten staan op m'n kleren na, was er helemaal klaar mee.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Defqon.1 2024 (27 t/m 30 juni 2024, Biddinghuizen terrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 2023 - Path Of The Warrior (22 t/m 25 juni 2023, Biddinghuizen terrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 2019 - One Tribe (28-06-2019 tot 30-06-2019, Biddinghuizen Festivalterrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2017 (23 t/m 25 juni 2017, Walibi, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood (24-25-26 Juni 2016, Walibi - Biddinghuizen)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
Ah zo, ja dat is idd leuk. Zelf ook nog wel eens tot 7 uur 's morgens rond gedwaald op maandagmorgen
Dacht meer dat je doelde op een activiteit als in stoelendans of zaklopen. 
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Dit zou echt mega vet zijn!Pommer wrote:Ah zo, ja dat is idd leuk. Zelf ook nog wel eens tot 7 uur 's morgens rond gedwaald op maandagmorgenDacht meer dat je doelde op een activiteit als in stoelendans of zaklopen.
Hahaha ja dat zijn dingen die je zelf nog wel kunt verzinnen haha. Gewoon zo'n blokhut als Decibel of iets in die richting is ook gewoon goud.
Ik meende toch ergens te lezen dat er een keta-topografiespel wordt georganiseerd.
Hopen op wederom een Silent Disco op vrijdag. 
7 pagina's van het Defqon topic puur vermaak. Ik ben trots op jullie!
Met als toppunt de cd tracklist Hahahaha. En zoveel platen die er bij zouden kunnen.
Met als toppunt de cd tracklist Hahahaha. En zoveel platen die er bij zouden kunnen.
Ik ben net te laat zie ik! Wie heeft alles verwijdert? 
Vind je? Dan is hier geen plek voor jou.Hekzitter wrote:7 pagina's van het Defqon topic puur vermaak. Ik ben trots op jullie!![]()
Laat ik hier verder even op reageren.
Hardtraxx is altijd een plek geweest waar iedereen open met elkaar kan communiceren, daarin laten wij mensen vrij om te vinden wat zij vinden. Maar; respectvol, niet beledigend en op een manier dat iedereen zich hier welkom voelt.
Een aantal berichten in dit topic gingen te ver. Overduidelijk is hier een grens overschreden.
Hardtraxx wilt op geen enkele manier geassocieerd worden met mensen die dat normaal vinden en doet dus afstand van deze uitlatingen. De betreffende berichten zijn verwijdert en de personen die de grens hebben overschreden krijgen een passende "straf”. Oftewel; de meesten zijn niet meer welkom.
Als iemand hier op wilt reageren, dan kan dat door mij te mailen op info@hardtraxx.com .
Graag vanaf hier weer on-topic. Defqon
.
Last edited by Zamble on 03 May 2018 08:33, edited 1 time in total.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Eens met Jor-D. Ik vond het ook echt te ver gaan en terecht dat de berichten zijn verwijderd
Last edited by Pipa on 03 May 2018 08:37, edited 1 time in total.
Dan zal het hier aardig stil wordenJor-D wrote:De betreffende berichten zijn verwijdert en de personen die de grens hebben overschreden hebben krijgen een passende "straf”. Oftewel; de meesten zijn niet meer welkom.
Vind het best grappig dat nu opeens iemand, die al jaren geen moer om HT geeft, zich hier opeens druk over gaat maken. Dat berichten verwijderd worden snap ik wel, maar om nu bans te gaan uitdelen aan de helft van HT, waaronder leden die het forum levendig houden en leuk houden, vind ik wel een beetje matig eigenlijk.
Last edited by Indy on 03 May 2018 08:41, edited 1 time in total.
Ach dat de berichten verwijderd worden snap ik. Maar als je iedereen die hier iets gepost heeft nu een permaban voor gaat geven, besef dan wel dat je Hardtraxx misschien wel op kunt doeken. Vrijwel allemaal vaste, trouwe leden.
De ekte ekte elite krijgt toch geen ban
DonnyD wrote:Dan zal het hier aardig stil worden![]()
Zal idd aardig dood worden dan ja. Dat de berichten verwijderd zijn is wel gewoon volstrekte logisch. Sommigen konden eigenlijk niet door de beugel, maar we weten ook dat niemand het meent. Het liep wel flink uit de hand 
in 1940 liep het pas uit de handTSFH wrote:Zal idd aardig dood worden dan ja. Dat de berichten verwijderd zijn is wel gewoon volstrekte logisch. Sommigen konden eigenlijk niet door de beugel, maar we weten ook dat niemand het meent. Het liep wel flink uit de hand
Wel jammer dat de post over het mogelijke anthem ook verwijderd is.
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Godver ben net te laat zie ik, wat heb ik gemist? 
Called it
Broken Balance wrote:Dan komt Jordy dit wel weer corrigeren, die komt hier alleen wanneer er inkomsten missen.
Want
Jor-D wrote:Laatste waarschuwing vanwege plaatsing foto's wat men "tering grappig" vindt. Dit betekent dat half Hardtraxx permanent niet meer welkom is hier.
Excuses voor dat, maar er zat teveel zooi tussen; deze 1 voor 1 verwijderen was helaas niet te doen. Helaas dus een paar posts verwijdert die wel gewoon ok waren, mijn excuses voor dat in ieder geval.patrickjeb wrote:Wel jammer dat de post over het mogelijke anthem ook verwijderd is.
Sorry? Het forum is in handen van andere mensen omdat ik andere interesses heb. Verder zorg ik er iedere dag nog voor dat de site online blijft en spring ik in bij problemen/bugs/storingen en zorg ik dat de rekeningen netjes betaald worden. Op de voorgrond niet aanwezig, op de achtergrond wel.Indy wrote:Vind het best grappig dat nu opeens iemand, die al jaren geen moer om HT geeft, zich hier opeens druk over gaat maken. Dat berichten verwijderd worden snap ik wel, maar om nu bans te gaan uitdelen aan de helft van HT, waaronder leden die het forum levendig houden en leuk houden, vind ik wel een beetje matig eigenlijk.
De personen die het nu beheren vroegen mij hier even naar te kijken. Daarom reageer ik nu even
De vaste trouwe leden zouden beter moeten wetenFuzzylogic wrote:Ach dat de berichten verwijderd worden snap ik. Maar als je iedereen die hier iets gepost heeft nu een permaban voor gaat geven, besef dan wel dat je Hardtraxx misschien wel op kunt doeken. Vrijwel allemaal vaste, trouwe leden.
Het begon met Duitse grapjes en eindigde met 7 pagina’s vol nazifoto’s met betrekking tot Defqon.hardstyle007 wrote:Godver ben net te laat zie ik, wat heb ik gemist?
Last edited by Fuzzylogic on 03 May 2018 08:49, edited 1 time in total.
Zit imo nog wel een verschil tussen Hitler meme's en inderdaad wat ongepaste foto's van uitgehongerde/vermoorde Joden dat gaat mij persoonlijk, qua geen respect hebben, ook niet ietsjes over de schreef, hou het inderdaad dan als "inside joke" bij je vrienden.
Heil hydra!
Heil hydra!