Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 11:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Volgens mij heb je eigenlijk, stiekem, al beslist dat je zaterdag gewoon wat wilt gebruiken, haha. Want wat er hier gezegd wordt, je hebt er wel steeds een excuus voor ;) . Groot gelijk hoor ouwe reus, ik zou het niet anders doen t.b.h.

Stiekem al wel ja haha :whistle:. Misschien dat er nog iets te regelen of te puzzelen valt met mensen die bij me in de buurt wonen. Of mijn vriendin heel lief aankijken, maargoed het duurt nog eventjes voordat het zo ver is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Maar alsnog, ze zouden wat vinden in je speeksel.

Je hebt het dan niet meer op zak en je bent niet "betrapt" op het innemen er van, kijken ze dan of er een bepaalde hoeveelheid in zit wat je rijkunsten zou kunnen aanpassen? Net als bij promilage zeg maar.


Ik had deze laatst gepost in het drugstoppa:
Remi schreef:
Ik heb de uitzending zelf gemist maar recent was er bij Spuiten en Slikken een uitzending over de speekseltest in het verkeer. Wellicht interessant.
https://www.npo.nl/spuiten-en-slikken-l ... _101387189
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En wat als je nou iemand de kist in rijdt? Ga je lekker heel je leven mogen betalen aan die familie. Worth it? Natuurlijk wel worst case scenario, maar als er iets gebeurt ben je de sjaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 11:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
En wat als je nou iemand de kist in rijdt? Ga je lekker heel je leven mogen betalen aan die familie. Worth it? Natuurlijk wel worst case scenario, maar als er iets gebeurt ben je de sjaak.


Er zit een verschil tussen nuchter achter het stuur stappen met nog sporen van gebruik in je speeksel en vdk achter het stuur stappen he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 11:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
En wat als je nou iemand de kist in rijdt? Ga je lekker heel je leven mogen betalen aan die familie. Worth it? Natuurlijk wel worst case scenario, maar als er iets gebeurt ben je de sjaak.

Zeker waar, maar geef een toe.. hoevaak ben jij in de auto gestapt 2 dagen (soms wel 3 dagen) na het gebruiken van iets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Helicaze schreef:
En wat als je nou iemand de kist in rijdt? Ga je lekker heel je leven mogen betalen aan die familie. Worth it? Natuurlijk wel worst case scenario, maar als er iets gebeurt ben je de sjaak.


Er zit een verschil tussen nuchter achter het stuur stappen met nog sporen van gebruik in je speeksel en vdk achter het stuur stappen he.

Zolang zij aantonen dat het in je speeksel zit, zit daar voor de wet geen verschil in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 11:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ah ja, op die fiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Helicaze schreef:
En wat als je nou iemand de kist in rijdt? Ga je lekker heel je leven mogen betalen aan die familie. Worth it? Natuurlijk wel worst case scenario, maar als er iets gebeurt ben je de sjaak.


Er zit een verschil tussen nuchter achter het stuur stappen met nog sporen van gebruik in je speeksel en vdk achter het stuur stappen he.

Maar je weet hoe het gaat. Als jij op zaterdag drugs gebruikt en je rijdt op zondagavond naar huis, 24 uur na laatste inname, en je veroorzaakt een ongeluk waarna ze drugs in je bloed vinden is er al heel gauw een sappig verhaal. "De bestuurder had resten van drugs in zijn bloed".
Er is al veel over gezegd maar ik vind het te zot voor woorden dat je maandag nog niet zou mogen autorijden als je op zaterdag drugs hebt gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou me er niet al te druk over maken. Dan kunnen ze 75% wel aan gaan houden op zondag of maandag! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Helicaze schreef:
En wat als je nou iemand de kist in rijdt? Ga je lekker heel je leven mogen betalen aan die familie. Worth it? Natuurlijk wel worst case scenario, maar als er iets gebeurt ben je de sjaak.


Er zit een verschil tussen nuchter achter het stuur stappen met nog sporen van gebruik in je speeksel en vdk achter het stuur stappen he.

Ja, heb zelf weinig ervaring met hoe "nuchter" je de dag nadien bent, maar ze doen sowieso testen als ze weten dat je van een weekendje Defqon komt. In combinatie met vermoeidheid en warm weer ofzo (lol defqon) kan je volgens mij één dag na gebruik nog steeds die effecten van drugs voelen hoor. + Schuldgevoel. Had het voorkomen kunnen worden zonder iets te nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://nos.nl/op3/artikel/2180870-zo-l ... bruik.html

Hier staan wel enkele voorbeelden met tijdsindicaties :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 11:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Dit jaar heb ik wegens het krijgen van een nieuwe baan niet de mogelijkheid om vakantie dagen voor defqon op te nemen. Nu rij ik zondag weg na afloop. Alleen was mijn plan om zaterdag iets te nuttigen waarmee waarschijnlijk ik zondag nog niet legaal mag rijden.

Heeft iemand ervaring met politie controles na afloop van defqon met het oog op speekseltestjes?

Vorig jaar na een snoepige zaterdag en een nuchtere zondag op zondagavond vertrokken. Het rijden was geen pretje, helemaal omdat er geen verlichting langs de wegen is daar..controles niks van gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'een pilletje is gemiddeld 100 mg' :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om vervolgens een foto in een artikel te plaatsen met als onderschrift 'xtc-pillen', terwijl het dat allemaal niet is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 11:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ach ja. NOS en drugsgerelateerde berichten zijn nooit heel goed samen gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Om vervolgens een foto in een artikel te plaatsen met als onderschrift 'xtc-pillen', terwijl het dat allemaal niet is...

North Face is wel xtc. Die Boom is idd 4-fmp. Anderen kan ik niks over vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 12:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Remi schreef:
Om vervolgens een foto in een artikel te plaatsen met als onderschrift 'xtc-pillen', terwijl het dat allemaal niet is...

North Face is wel xtc. Die Boom is idd 4-fmp. Anderen kan ik niks over vinden.

Op eentje staat 4FM xd lijkt me stug dat dat dan xtc is haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Joey schreef:
Remi schreef:
Om vervolgens een foto in een artikel te plaatsen met als onderschrift 'xtc-pillen', terwijl het dat allemaal niet is...

North Face is wel xtc. Die Boom is idd 4-fmp. Anderen kan ik niks over vinden.

Op eentje staat 4FM xd lijkt me stug dat dat dan xtc is haha

Haha, was ook mijn aanname, maar toch weet je het nooit zeker als ze niet getest zijn/je er niks over kan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 12:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

In essentie duurt het gros dus gemiddeld (voor het gemak) 24 tot 30 uur voordat het er uit is (minus coke)

Je kan er natuurlijk een gok op wagen, maar mocht het gebeuren en je wordt aangehouden en je test positief, dan krijg je dus rijontzegging, een boete van 600 a 800 euro en een aantekening.

Er is eigenlijk geen omweg behalve na een bepaalde tijd niet meer gebruiken en hopen dat dat genoeg is. Want zogezegd, als er een feest is om makkelijk mensen van aan te houden is het Defqon, die pik je er wel tussenuit in die paar wegen die daar naartoe leiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 van die pillen zijn xtc (north face en gele tulpjes), en die andere 2 zijn 4fa (wat in de media veelal aangeduid wordt als xtc-light), dus zo ver zitten ze er nog niet eens vanaf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik werd ook gevraagd om te rijden naar intents weekend (enige met rijbewijs) maar ik zie dat om die redenen + vermoeidheid + ‘ik rij bijna nooit auto’ na zo’n weekend echt niet zitten. Dan maar gewoon treintje/bus hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Remi schreef:
Om vervolgens een foto in een artikel te plaatsen met als onderschrift 'xtc-pillen', terwijl het dat allemaal niet is...


North Face is wel xtc. Die Boom is idd 4-fmp. Anderen kan ik niks over vinden.

North Face in andere kleuren is wel xtc, maar groen is 4-fmp.
Norther66 schreef:
2 van die pillen zijn xtc (north face en gele tulpjes), en die andere 2 zijn 4fa (wat in de media veelal aangeduid wordt als xtc-light), dus zo ver zitten ze er nog niet eens vanaf :P


Nope. Alles 4-fmp
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik werd ook gevraagd om te rijden naar intents weekend (enige met rijbewijs) maar ik zie dat om die redenen + vermoeidheid + ‘ik rij bijna nooit auto’ na zo’n weekend echt niet zitten. Dan maar gewoon treintje/bus hoor :P


Afgelopen jaar na defqon ook teruggereden. Blij dat Tim naast mij zat, want die kon toch niet slapen. Bijna de vangrail aangetikt van vermoeidheid. Reed ik 80 waar we 130 mochten. Toch snel een Shell opgezocht om even redbull te halen en wat eten. Rond half 3 in Roffa aangekomen, dus best prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa precies. Om die redenen vind ik het gewoon onverstandig. Neem daar het feit bij dat ik nooit meer auto rij (heb geen auto en heb er ook geen nodig) en dan is het al helemaal onverstandig
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
North Face in andere kleuren is wel xtc, maar groen is 4-fmp.


Er is ook een 2cb variant van de North Face, vgm geel!
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten