Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 23:35 

Hardtraxx Elite

Q ziet het sowieso wel zitten in SZP gezien hun boekingen van het afgelopen jaar. Zou hier absoluut niet van opkijken.
Bovendien kan dit ook gewoon een prima Anthem zijn als ze de stijl van bijvoorbeeld Meltdown/DSTNY aanhouden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 23:37 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Ik denk echt niet dat hhz zoveel te zeggen heeft bij Q-dance...

Het zou mij echt niets verbazen als het wel zo blijkt te zijn. Vind het best aannemelijk ook als dit waar blijkt te zijn. Wel geheel onverdiend zo snel, terwijl dbstf al sinds 2005 meedraaien en nog geen Anthem hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 00:33 

Hardtraxx Elite

DBSTF hebben net het Australie anthem gemaakt.

Ik hoop toch niet dat dit waar is eigenlijk :(
Kan ook zomaar zijn dat het een onwijs vet anthem is natuurlijk, maar had persoonlijk liever een andere dj/producer als anthemmaker gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 07:00 

Hardtraxx Veteran

Dit zou toch wel een dikke middelvinger zijn naar artiesten als DBSTF, Atmozfears, Audiotricz, Bfront enzo.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 08:56 

Kraak... Piep...

Hoezo Audiotricz, SZP komen uit de zelfde tijd als zij komen. Die zijn rond de zelfde tijd groot geworden.

B-Front zijn stijl vind ik nog steeds niet passen bij een Defqon, eerst maar Qlimax.

Eerst maar zien of het 1. waar is en 2. wat ze hebben gemaakt. Tegen de tijd dat de andere namen een anthem maken kan je normaal oordelen of die van SZP ook echt slecht is/was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 08:58 

Hardtraxxer

Vitality schreef:
Bovendien kan dit ook gewoon een prima Anthem zijn als ze de stijl van bijvoorbeeld Meltdown/DSTNY aanhouden!

Precies dit! Als het waar is als szp het anthem maken; Kop op jongens, word een vette plaat dit. Die jongens weten ook wel dat je als defqon anthem niet aan moet komen met zoiets als "the project" of "basstrain" ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 09:32 

Hardtraxx Addict

Aan de andere kant is het bekend dat Sound Rush een anthem heeft gemaakt. Nog niet bekend welke, maar ondertussen staan ze wel op de RED. Zou zelfde verhaal kunnen zijn als bij SZP: Heady met een flinke vinger in de pap
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 09:56 

Hardtraxx Veteran

ThaBomba. schreef:
makrooy schreef:
Ik denk echt niet dat hhz zoveel te zeggen heeft bij Q-dance...

Het zou mij echt niets verbazen als het wel zo blijkt te zijn. Vind het best aannemelijk ook als dit waar blijkt te zijn. Wel geheel onverdiend zo snel, terwijl dbstf al sinds 2005 meedraaien en nog geen Anthem hebben.

Maar waarom denk je dat hhz zoveel te zeggen heeft bij Q-dance. Heb het gevoel dat het nergens behalve op gevoel is gebaseerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 10:17 

Hardtraxx Veteran

Er gaat er ook één rond met Sound Rush & Atmozfears - Maximum Force. Gewoon iemand die aan het kloten is dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 10:18 

Kraak... Piep...

Of je wacht gewoon rustig en beoordeelt het anthem zelf en niet de artiest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 10:36 

Hardtraxx Veteran

Overigens acht ik het aannemelijker dat Q-dance Headhunterz vertelt dat hij SZP moet pushen dan andersom. Maar dat is weer een andere discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 11:10 

Hardtraxx Addict

Dit jaar heb ik wegens het krijgen van een nieuwe baan niet de mogelijkheid om vakantie dagen voor defqon op te nemen. Nu rij ik zondag weg na afloop. Alleen was mijn plan om zaterdag iets te nuttigen waarmee waarschijnlijk ik zondag nog niet legaal mag rijden.

Heeft iemand ervaring met politie controles na afloop van defqon met het oog op speekseltestjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 11:12 

Kraak... Piep...

Gewoon niet doen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 11:13 

Hardtraxx Elite

paperclip schreef:
Dit jaar heb ik wegens het krijgen van een nieuwe baan niet de mogelijkheid om vakantie dagen voor defqon op te nemen. Nu rij ik zondag weg na afloop. Alleen was mijn plan om zaterdag iets te nuttigen waarmee waarschijnlijk ik zondag nog niet legaal mag rijden.

Heeft iemand ervaring met politie controles na afloop van defqon met het oog op speekseltestjes?

Stond vorig jaar toen net in de kinderschoenen tijdens Defqon omdat een maatje daar ook bang voor was. Dus ik denk dat het er dit jaar zeker wel zal zijn, steekproefsgewijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 11:14 

Hardtraxx Newbie

paperclip schreef:

Ben zelf sinds 2015 naar alle edities van Defqon geweest, nog nooit controle gezien. Maar het zal waarschijnlijk steekproefgewijs zijn, dus het kan altijd gebeuren.

EDIT: Heb eigenlijk nog nooit een controle gezien in alle festivals die ik sinds 2013 bezoek, denk hooguit 1x een alcohol controle aantal jaar geleden. Dat is vrij weinig als je het vergelijkt met de 6-8 feesten waar ik naartoe ga per jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 11:15 

Hardtraxx Addict

Dan zou ik waarschijnlijk maar de gok moeten wagen of mij gewoon het hele weekend moeten gedragen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 11:20 

Kraak... Piep...

Hij zal zo'n tijd er na wel niet vdk zijn hoor als hij achter het stuur stapt.

Hardtraxx Elite

Exterkate schreef:
paperclip schreef:

Rijden met iets op altijd -1

Ja, maar hij wilt zaterdag iets gebruiken en zondagavond rijden. Als je zaterdag iets gebruikt, zit het zondag nog in je speeksel, maar dan ben je natuurlijk al lang weer nuchter. Dus snap hem wel. In principe kun jij op maandag ook nog gepakt worden d.m.v. een speekseltest wanneer jij zaterdag iets gebruikt hebt, maar dan mag je ook al lang weer rijden natuurlijk.

Maar niet te voorspellen natuurlijk. Ik heb in al die jaren dat ik ga feesten nog nooit een (alcohol)controle gezien. Maar het kan natuurlijk zo maar eens een keer gebeuren.

Hardtraxx Addict

Wanneer ik zaterdag in de vooravond mijn laatste nog te bepalen goedje neem, hoe erg zal je daar zondag na afloop nog iets van merken? Gewoon niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 11:21 

Hardtraxx Veteran

Ik heb, m.u.v. 1x een alcoholcontrole op Ground Zero, überhaupt nog nooit meegemaakt dat er ook maar iets van controle heeft plaatsgevonden, na afloop of wanneer dan ook.

Ik zelf zou me er niet door af laten schrikken. Zo vaag als een deur achter het stuur kruipen keur ik wel af, maar
paperclip schreef:
Alleen was mijn plan om zaterdag iets te nuttigen waarmee waarschijnlijk ik zondag nog niet legaal mag rijden.

dat zal wel meevallen als je er op zaterdag aan zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 11:22 

Hardtraxx Veteran

Overigens: lekker G'tjes klappen, is niet aan te tonen in je speeksel :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 11:23 

Kraak... Piep...

Ik heb wel alcoholcontrole's gezien, maar kan dan niet specifiek spreken over speekseltesten.

Als ze je willen pakken zou dat wel heel makkelijk zijn gezien er maar een paar wegen vanaf het terrein gaan en ze zo iedereen wel van die wegen af kunnen plukken met weinig man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 11:23 

Hardtraxx Addict

Snap dat het riskant is en snap de zorgen, echter ben ik geen groot gebruiker en zou ik absoluut nooit zo vaag als een konijn achter het staan gaan zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 11:25 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij heb je eigenlijk, stiekem, al beslist dat je zaterdag gewoon wat wilt gebruiken, haha. Want wat er hier gezegd wordt, je hebt er wel steeds een excuus voor ;) . Groot gelijk hoor ouwe reus, ik zou het niet anders doen t.b.h.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 11:27 

Kraak... Piep...

Maar alsnog, ze zouden wat vinden in je speeksel.

Je hebt het dan niet meer op zak en je bent niet "betrapt" op het innemen er van, kijken ze dan of er een bepaalde hoeveelheid in zit wat je rijkunsten zou kunnen aanpassen? Net als bij promilage zeg maar.
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten