Defqon 2018 Project one maakt dan 5Koen wrote:Defqon 2010 NL,Franky wrote:hoe kom je op 5?LV1 wrote:Als Project One het anthem zou maken zou het in totaal Wildstylez' 5e defqon anthem zijn
Defqon 2012 NL met Hhz & Nc,
Defqon 2012 AUS,
Defqon 2015 Chile
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Defqon.1 2024 (27 t/m 30 juni 2024, Biddinghuizen terrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 2023 - Path Of The Warrior (22 t/m 25 juni 2023, Biddinghuizen terrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 2019 - One Tribe (28-06-2019 tot 30-06-2019, Biddinghuizen Festivalterrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2017 (23 t/m 25 juni 2017, Walibi, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood (24-25-26 Juni 2016, Walibi - Biddinghuizen)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
-
JHardtraxxer
- 167 posts member since 2017
- last seen Aug 2024
Hoezo om 15:00? Gewoon om 11 uur gelijk de red open lijkt mij. Staat ook op de website. Festivaldag van 11 tot 23:00.zeke wrote:Ben ook wel benieuwd naar de timetable van de red op zondag.
7 acts tussen 15.00 en 20.00
Dan krijgen ze allemaal 3 kwartier en zatox live een half uurtje ofzo?
Q-Dance op Facebook;DerBeuker wrote:Hoezo om 15:00? Gewoon om 11 uur gelijk de red open lijkt mij. Staat ook op de website. Festivaldag van 11 tot 23:00.zeke wrote:Ben ook wel benieuwd naar de timetable van de red op zondag.
7 acts tussen 15.00 en 20.00
Dan krijgen ze allemaal 3 kwartier en zatox live een half uurtje ofzo?
"Maximum Force, Maximum Craziness! De RED op #Defqon1 is voor het eerst geopend vanaf 15:00 tijdens Sunday Funday."
-
A
Die gaan allemaal B2B waarschijnlijk zonder volgorde
Hoeveel unieke hardstyle acts waren er tijdens de legends set van defqon 2017?
25, 36 of 54? #durftevragen
Aristo wrote:Hoeveel unieke hardstyle acts waren er tijdens de legends set van defqon 2017?
Aristo wrote:Hoeveel unieke hardstyle acts waren er tijdens de legends set van defqon 2017?
25, 36 of 54? #teluiomzelfmoeitevoortedoen
zeke wrote:Aristo wrote:Hoeveel unieke hardstyle acts waren er tijdens de legends set van defqon 2017?
25, 36 of 54? #azijngedronken? #hadhetzelfaluitgezocht #jwz
Power Hour is toch ook afgeschaft dit jaar?
Ja man en Frontliner komt in de plek
Dan krijg ik spontaan zin om te gaan
En wel bek toe bek met mendie plzIndy wrote:Ja man en Frontliner komt in de plek
Net mailtje gehad voor t personaliseren van mijn tickets.
Reminder voor degene die hun mail niet vaal checken
Nog niks binnen. Was toch pas vanaf de 14e?
Klopt.Indy wrote:Nog niks binnen. Was toch pas vanaf de 14e?
Bedoel je de reminder van de cash in?Voluerunt wrote:Net mailtje gehad voor t personaliseren van mijn tickets.
Nog steeds wachtende op iets van een anthem teaser 
Je hebt gelijk. het was nog het cashen van die vouchers. personaliseren kan idd vanaf de 14eIndy wrote:Nog niks binnen. Was toch pas vanaf de 14e?
Ik kom zojuist een afbeelding tegen met ''Sub Zero Project ft. Eurielle - Maximum Force'' erop. Beetje hetzelfde zoals het anthem van Frequencerz vorig jaar ''lekte?''
https://prnt.sc/j3zarx
Zou wel heel bijzonder zijn als het klopt.
https://prnt.sc/j3zarx
Zou wel heel bijzonder zijn als het klopt.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Waar heb je die vandaan dan?
Hij dwarrelde rond in een grote Defqon.1 Whatsapp groep en snapchat groep, beetje wat vorig jaar ook gebeurde. Normaal hang er er niet zoveel gewicht aan maar ik zie dit nog wel waar zijn eigenlijk. Al hoop ik van niet, ben benieuwd.Pedaalemre wrote:Waar heb je die vandaan dan?
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Als het waar is, ik vraag me altijd af wie het in z'n hoofd haalt zulke foto's te leakenDesley DD wrote:Hij dwarrelde rond in een grote Defqon.1 Whatsapp groep en snapchat groep, beetje wat vorig jaar ook gebeurde. Normaal hang er er niet zoveel gewicht aan maar ik zie dit nog wel waar zijn eigenlijk. Al hoop ik van niet, ben benieuwd.Pedaalemre wrote:Waar heb je die vandaan dan?
Nou duidelijk zat toch? Zou me niks verbazen eigenlijk. Zal wel door Heady naar Q-Dance toe gezegd zijn, aangezien hij helemaal gek is van die jongens en dat Eurielle betrokken was bij Rescue Me