Trug schuppe
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Defqon.1 2024 (27 t/m 30 juni 2024, Biddinghuizen terrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 2023 - Path Of The Warrior (22 t/m 25 juni 2023, Biddinghuizen terrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 2019 - One Tribe (28-06-2019 tot 30-06-2019, Biddinghuizen Festivalterrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2017 (23 t/m 25 juni 2017, Walibi, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood (24-25-26 Juni 2016, Walibi - Biddinghuizen)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
Wat duurt dat anthem lang zeg. Ben nou wel benieuwd 
Meen je dit? Duurt nog maanden voor het feest uberhaupt is.RoyAPO wrote:Wat duurt dat anthem lang zeg. Ben nou wel benieuwd
Nou in 2016 en 2017 hadden we al een anthem trailer in februari en maart dus vandaar mijn ongeduld hahaRickzel wrote:Meen je dit? Duurt nog maanden voor het feest uberhaupt is.RoyAPO wrote:Wat duurt dat anthem lang zeg. Ben nou wel benieuwd
Ja en in 2012 werd het anthem op het feest zelf voor het eerst gedraaid.RoyAPO wrote:Nou in 2016 en 2017 hadden we al een anthem trailer in februari en maart dus vandaar mijn ongeduld hahaRickzel wrote:Meen je dit? Duurt nog maanden voor het feest uberhaupt is.RoyAPO wrote:Wat duurt dat anthem lang zeg. Ben nou wel benieuwd
Vorig jaar werd hij vgm door Frequencerz op Koningsdag voor het eerst gedraaid ofzo??
Ja maar het gaat me om de trailer
. En Wow dat wist ik niet. Dat zal nu niet meer zo snel gebeuren denk ik wegens marketing enzo
Krijg een tiacorneelwr wrote:Omg zo cuteDenk dat een paardenonesie ook wel goed bij je past Juul!
Ben ooit gebeten door zo'n beest
jup. Beat the bridge kingsnight voor het eerst. koningsdag zelf werd die ook op BTB gedraaid. was er op kingsday bij en toen het woord defqon 1 voorbij kwam begio iedereen OOOOOOOOW te schreeuwenVorig jaar werd hij vgm door Frequencerz op Koningsdag voor het eerst gedraaid ofzo??
-
RHardtraxxer
- 221 posts member since 2014
- last seen Dec 2024
Ik heb van iemand gehoord dat sub zero project hem heeft gemaakt. Hij schijnt het van een betrouwbare bron gehoord te hebben, al zegt hij niet welke. Ik denk zelf project one en dan zou het best is kunnen dat hij op de vrijdag voor het eerst door headhunterz gedraaid gaat worden. Zonder teaser voor het feest, omdat het zo'n speciale act is.
Here we go again.. Bronloze aannames 
Als Project One het anthem zou maken zou het in totaal Wildstylez' 5e defqon anthem zijn 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Hij schijnt het van een betrouwbare bron gehoord te hebben, al zegt hij niet welke.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
De enige goede bron is een waterbron.
-
YHardtraxxer
- 462 posts member since 2018
- last seen 23 days ago
ZIN IN!!
Maar daar ga ik niet vanuit aangezien ze op zondag draaienLV1 wrote:Als Project One het anthem zou maken zou het in totaal Wildstylez' 5e defqon anthem zijn
Headhunterz draait natuurlijk ook al op vrijdag en Wildstylez staat op zaterdag op de Red, dus het is wat mij betreft niet helemaal uitgesloten. Vind P1 echter lang niet de meest waarschijnlijke naam voor het anthem.Zamble wrote:Maar daar ga ik niet vanuit aangezien ze op zondag draaienLV1 wrote:Als Project One het anthem zou maken zou het in totaal Wildstylez' 5e defqon anthem zijn
Ben ook wel benieuwd naar de timetable van de red op zondag.
7 acts tussen 15.00 en 20.00
Dan krijgen ze allemaal 3 kwartier en zatox live een half uurtje ofzo?
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
B2B setje van anderhalf uur waarschijnlijk ergens ofzo ?zeke wrote:Ben ook wel benieuwd naar de timetable van de red op zondag.
Zo ongeveer de enige mainstream naam aan de top die niet overhoop heeft gelegen met Q of house is gaan maken.LV1 wrote:Als Project One het anthem zou maken zou het in totaal Wildstylez' 5e defqon anthem zijn
hoe kom je op 5?LV1 wrote:Als Project One het anthem zou maken zou het in totaal Wildstylez' 5e defqon anthem zijn