Wat dan, is je boxer zo slecht gevuld?TiMOTHYb wrote:Ow genoeg plek
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Defqon.1 2024 (27 t/m 30 juni 2024, Biddinghuizen terrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 2023 - Path Of The Warrior (22 t/m 25 juni 2023, Biddinghuizen terrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 2019 - One Tribe (28-06-2019 tot 30-06-2019, Biddinghuizen Festivalterrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2017 (23 t/m 25 juni 2017, Walibi, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood (24-25-26 Juni 2016, Walibi - Biddinghuizen)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 19 hours ago
Zo hé die had ik niet verwachtSteffnov wrote:Wat dan, is je boxer zo slecht gevuld?TiMOTHYb wrote:Ow genoeg plek
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Haha altijd mooi van die onzin op zondagmorgen. Benieuwd naar het open air-bed concert
Als ik het zo zie dit jaar dus geen Power Hour, maar eigenlijk de zondag overdag met een aantal freestyle acts om dit te 'vervangen'? (Ja, ik weet dat Power Hour dit jaar niet op de line up vermeld staat)
Denk dat power hour wel blijft, 10 artiesten voor 12 uur feest staan tot nu toe op de line-upJordy wrote:Als ik het zo zie dit jaar dus geen Power Hour, maar eigenlijk de zondag overdag met een aantal freestyle acts om dit te 'vervangen'? (Ja, ik weet dat Power Hour dit jaar niet op de line up vermeld staat)
Power Hour staat gewoon op de line-up hoor, alleen niet in tekst maar enkel het artwork.
Dat was me nog niet eens opgevallen.

Oh wauw dat zag ik inderdaad ook nietDuke wrote:Power Hour staat gewoon op de line-up hoor, alleen niet in tekst maar enkel het artwork.
Zat ook nog gewoon die artiesten bij elkaar op te tellen...
MelvinFR wrote:Not sure if maar: Ik ga naar een camping festival en ik neem mee? (packing tips)heggenschaar wrote:Waar stond die handige pak lijst ook alweer? Heel hardtraxx door zocht maar niet gevonden (zal wel blinden zijn haha)
00:39
Power Hour & Endshow zijn dan ook de populairste dj's van die hele dag 
Blijft mooi hoe je wordt aangeraden om géén smartphone mee te nemen, tijden veranderenZamble wrote:MelvinFR wrote:Not sure if maar: Ik ga naar een camping festival en ik neem mee? (packing tips)heggenschaar wrote:Waar stond die handige pak lijst ook alweer? Heel hardtraxx door zocht maar niet gevonden (zal wel blinden zijn haha)
Scheerspul zelfde verhaal, zo ouderwets. Iedereen rockt toch een sexy stubble tegenwoordigElTigre wrote: Blijft mooi hoe je wordt aangeraden om géén smartphone mee te nemen, tijden veranderen
Is Seeker of Fire al eens in een dierenonesie gehesen?
Met carnaval was cute.Indy wrote:Is Seeker of Fire al eens in een dierenonesie gehesen?
Kan ik bevestigen, stond m erg goed (schildpad)Remi wrote:Met carnaval was cute.Indy wrote:Is Seeker of Fire al eens in een dierenonesie gehesen?