Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 12:25 

Kraak... Piep...

In essentie, als ze zien dat je iets neemt, dan mogen ze je staande houden op een strafbaar feit.

Als een undercover agent gewoon er uit plukt om even te fouilleren mag je dat weigeren dus. Mits je een beetje weet wat je moet zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 12:26 

Hardtraxx Elite

Maar als je er uitgeplukt wordt, en ze zeggen zakken leegmaken. Kun je toch weigeren? Als zij daarna er na zeggen dat zij je dan willen fouilleren, hebben zij er geen recht op. Oftewel ik zou dan gelijk zeggen dat een maatje gaat filmen als ze je toch fouilleren, lijkt mij dat je dan een redelijk sterke zaak hebt mochten ze toch doorgaan.

Als ik beveiliger was (en dat ben ik geweest) had ik wel een makkelijker slachtoffer gezocht :whistle:

EDIT: Broken Balance was me voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 12:26 

Hardtraxx Veteran

Of die tyfuswout in zn gezicht spijen motte ze dan

AIVD edit; dit was uiteraard een grapje
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 12:28 

Kraak... Piep...

Hard4Us schreef:
Maar als je er uitgeplukt wordt, en ze zeggen zakken leegmaken. Kun je toch weigeren? Als zij daarna er na zeggen dat zij je dan willen fouilleren, hebben zij er geen recht op. Oftewel ik zou dan gelijk zeggen dat een maatje gaat filmen als ze je toch fouilleren, lijkt mij dat je dan een redelijk sterke zaak hebt mochten ze toch doorgaan.

Als ik beveiliger was (en dat ben ik geweest) had ik wel een makkelijker slachtoffer gezocht :whistle:

Krijg je als beveiliger dan ook echt de opdracht ga op zoek naar drugs gebruikers en hou zo veel mogelijk aan?
Dat is vind ik nog sneuer eigenlijk :P.

Kunnen ze zich niet beter focussen op vervelende (fransen) mensen, diefstal, aggressie en mensen die dingen als pepperspray oid meenemen, want dat laatste lukt dan blijkbaar wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 12:29 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Hard4Us schreef:

Krijg je als beveiliger dan ook echt de opdracht ga op zoek naar drugs gebruikers en hou zo veel mogelijk aan?

Kunnen ze zich niet beter focussen op vervelende (fransen) mensen, diefstal, aggressie en mensen die dingen als pepperspray oid meenemen, want dat laatste lukt dan blijkbaar wel.

Ik wilde net al zoiets zeggen. Best sneu dat die venten echt lopen te "zoeken".
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 12:32 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Hard4Us schreef:

Letterlijk de opdracht krijgen niet nee, natuurlijk wel er goed opletten. Maar hoe leuk is het om tegen je collega's te zeggen dat je wel 15 mensen op "heterdaad" hebt betrapt... Beetje onderlinge strijd, de jongens waar ik meegewerkt heb boeide het drugs gedeelte vrij weinig en vonden het leuker om tussen vechtpartijtjes te springen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 13:10 

Kraak... Piep...

Alm1ghty schreef:
Of die tyfuswout in zn gezicht spijen motte ze dan

AIVD edit; dit was uiteraard een grapje

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 13:12 

Hardtraxx Veteran

Ik word van die foto gewoon ontoepasselijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 13:12 

Hardtraxx Elite

Heb in de HMH ook wel eens m'n zakken leeg moeten maken nadat ik van de wc afkwam. Dan komen ze gewoon met een mannetje of 5 ff de wc's checken ofzo.
Ik had dan geen drugs bij me, want zat gewoon echt te schijten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 13:13 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Als een undercover agent gewoon er uit plukt om even te fouilleren mag je dat weigeren dus. Mits je een beetje weet wat je moet zeggen.

Hard4Us schreef:

Ja hup kom op dan. Gooi die tips en tricks op ons.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 13:19 

Donateur

Allemaal heel leuk van die enorm juridisch getinte reacties in het geval je even wat gevraagd wordt door de bewaking.. als je nuchter bent. De gemiddelde pietje pep incluus schaatskaak struikelt natuurlijk al over de eerste twee woorden. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 13:22 

Hardtraxx Veteran

Deze 2 artikelen zijn trouwens wel leuk ( / nuttig ) om te lezen:

https://www.vice.com/nl/article/bnwgqa/ ... jn-baan186

https://www.vice.com/nl/article/xdeqdn/ ... stille-865
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 13:33 

Hardtraxx Veteran

Oftwel, WC opzoeken (zijn er zat) en je zooi bij je kroonjuwelen houden. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 13:42 

Donateur

Ow genoeg plek :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 13:44 

Kraak... Piep...

Remi schreef:

Het is onze Almachtige :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 13:55 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Remi schreef:

Nee zo zie ik er niet uit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 13:58 

Kraak... Piep...

Alm1ghty schreef:
Broken Balance schreef:
Remi schreef:

Nee zo zie ik er niet uit..

Zo zie ik jou wel na een gezellige avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 14:23 

Hardtraxx Veteran

Bastiaan schreef:
Alm1ghty schreef:
Oftwel, WC opzoeken (zijn er zat) en je zooi bij je kroonjuwelen houden. :thumbup:

Ja, maar op locaties als de AFAS live heb je soms nog meer kans dat je overrompeld wordt door bewaking op de wc dan dat je in het publiek gepakt wordt ;)

Oh nooit geweest, op Defqon met die dixis is dat uiteraard anders. Heb nooit gezien dat die opengetrokken worden oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 15:08 

Hardtraxxer

gewoon in een smint doosje of snuifbullet doen.

Problem solved
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 15:39 

Hardtraxx Veteran

Oja want een snuifbullit is totaal niet verdacht in tegenstelling tot een zakkie/ponypack :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 15:49 

Hardtraxx Veteran

SimpleEffect schreef:
gewoon in een smint doosje of snuifbullet doen.

Heb wel eens geopende smint doosjes meegenomen, die werden dus mooi gecontroleerd. Alleen als ze nog in het plastic zitten worden ze niet gecontroleerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 15:57 

Hardtraxx Veteran

Zelfs je fucking astma diskus wordt gecontroleerd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 16:09 

Kraak... Piep...

Kwestjun:

Kan je een Bolderkar huren daar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 16:23 

Hardtraxx Veteran

Zeg ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 16:31 

Hardtraxx Veteran