Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
J
Hardtraxxer
167 posts member since 2017
last seen Aug 2024
Ben in 2016 er wel uitgepikt op de zondag avond toen we richting de closing gingen. Met de hele groep even achter het hek om de zakken te legen.Gelukkig hadden we het hele weekend alles al opgemaakt :lol:
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen 10 days ago
urbandesigner wrote: Foreg jaar stonde er drugskippe die pikte je als je drugs had haha jatog
:lol: :lol:
Hardtraxxer
533 posts member since 2017
last seen Oct 2025
urbandesigner wrote:
yannickvk wrote:iemand idee strenge drugscontroles ervaring iemand mee drugs honden fso en id leeftijd ben 17 zijn streng??
Foreg jaar stonde er drugskippe die pikte je als je drugs had haha jatog
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
DisAster wrote:
urbandesigner wrote:
yannickvk wrote:iemand idee strenge drugscontroles ervaring iemand mee drugs honden fso en id leeftijd ben 17 zijn streng??
Foreg jaar stonde er drugskippe die pikte je als je drugs had haha jatog
:lol: :lol: :lol:
Dit is precies het niveau wat het hele weekend Defqon beetje samenvat vorig jaar :lol:
Nu al zin in dit jaar met die jongen. Als die kapotte steekwagen maar niet meegaat. Nog nooit een bewaker met zoveel medelijden naar ons zien kijken.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 26 minutes ago
urbandesigner wrote: drugskippe
jackSparrow wrote:uitgepikt
hehe
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
Are you tokking to me?
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Was wel een goede dekmantel die kapotte steekwagen, mochten zo doorlopen uit medelijden :lol:
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 8 days ago
jackSparrow wrote:Ben in 2016 er wel uitgepikt op de zondag avond toen we richting de closing gingen. Met de hele groep even achter het hek om de zakken te legen.Gelukkig hadden we het hele weekend alles al opgemaakt :lol:
Oké, die had ik nog niet eerder gehoord. Maar dan liep je neem ik aan niet mee in de grote meute richting daar?
Vorig jaar voor het eerst wel gezien dat er wat undercover over camping + terrein liep.
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Binnenkort maar eens een kapotte steekwagen aanschaffen dus!
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Sowieso zijn er random extra fouilleringen tussendoor bij de ingangen naar het terrein.

Sowieso imo wel kwalijk dat ze meer moeite in het beheren van het drugsgebruik steken dan bijvoorbeeld overlast of mensen die shit slopen.
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Ja, dat is wel zo ja. Als je afgelopen jaar op zaterdag of zondag van veld 5 en 6 richting de brug liep en je liep uiterst links ("korte bocht") stond er daar inderdaad ook beveiliging iedereen aan te spreken. Had je wat bij, dan inleveren en kon je volgens mij door. Anders werd je gefouilleerd en was het volgens mij , als ze wat vonden, verwijderen v/d camping.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Ja zoiets zag ik in 2016 ook bij de ingang vanaf de brug naar veld 4 (3 kan ook).

En vervolgens maakten een paar gasten toen zo veel overlast op 5 (waar wij vlak naast zaten) dat veld 6 en 4 het ook konden horen. Komt een miezerig bewakertje aanlopen, ja er zijn klachten, kan het zachter en liep gelijk weg. 5 minuten later ging het weer verder.
J
Hardtraxxer
167 posts member since 2017
last seen Aug 2024
Remi wrote:
jackSparrow wrote:Ben in 2016 er wel uitgepikt op de zondag avond toen we richting de closing gingen. Met de hele groep even achter het hek om de zakken te legen.Gelukkig hadden we het hele weekend alles al opgemaakt :lol:
Oké, die had ik nog niet eerder gehoord. Maar dan liep je neem ik aan niet mee in de grote meute richting daar?
Vorig jaar voor het eerst wel gezien dat er wat undercover over camping + terrein liep.
We waren al binnen. Om vervolgens opgevangen te worden.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Bij de Magenta vorig jaar erg veel mannen van 40+ leeftijd rond zien lopen met een Gaastra/Quecha jack, wijde jeans of cargobroek en wandelschoenen of Nike Free. Soms oortjes ook overduidelijk zichtbaar :lol:.

Stillen doen altijd erg hun best om er als een stille uit te zien.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Daarom altijd in je onderbroek :thumbup:. Zelfs als je van de camping loopt. Zo wantrouwend ben ik tenminste wel altijd
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Gewoon alles innemen voor je het terrein op gaat
A
Ik kijk altijd naar de schoenen, dat tuig draagt meestal van die kisten
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Anonymous wrote:Ik kijk altijd naar de schoenen, dat tuig draagt meestal van die kisten
Die undercover struikrovers, ja. Hebben ook oortje in, drinken geen bier en staan over het algemeen er nogal onwennig bij. Heb er (denk ik) best veel van gezien afgelopen jaar.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
RoyAPO wrote:Zelfs als je van de camping loopt. Zo wantrouwend ben ik tenminste wel altijd
En zelfs als je van het feest op zaterdag de camping weer op gaat. Vriend van me werd 2 of 3 jaar terug daar ook ineens staande gehouden voor fouilleren. Sprintje ingezet en gewonnen :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Netjes! :lol:
Hardtraxxer
415 posts member since 2017
last seen Aug 2020
urbandesigner wrote:Bij de Magenta vorig jaar erg veel mannen van 40+ leeftijd rond zien lopen met een Gaastra/Quecha jack, wijde jeans of cargobroek en wandelschoenen of Nike Free. Soms oortjes ook overduidelijk zichtbaar :lol:.

Stillen doen altijd erg hun best om er als een stille uit te zien.
Stonden ze daar niet allemaal links tegen die tentwand wat onwennig te staan ?
Was best een vreemd zicht :lol:
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
Remi wrote:Ja, dat is wel zo ja. Als je afgelopen jaar op zaterdag of zondag van veld 5 en 6 richting de brug liep en je liep uiterst links ("korte bocht") stond er daar inderdaad ook beveiliging iedereen aan te spreken. Had je wat bij, dan inleveren en kon je volgens mij door. Anders werd je gefouilleerd en was het volgens mij , als ze wat vonden, verwijderen v/d camping.
Inderdaad, ze stonden mooi bij de uitgang te wachten op iedereen en pikten er af en toe een groepje uit. Werd gezegd tegen ons dat indien je wat had je t af mocht geven en doorlopen en indien je nee zei namen ze je mee naar achter voor verdere fouillering.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Vraag me eigenlijk af in hoeverre dat mag omdat ze in essentie zeggen: "Jij bent, schuldig. Als je ja zegt ben je het ook, als je nee zegt mag je alsnog mee".

Is daar geen reglement voor (in de politie iig?)
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Ik weet niet hoe het zit bij in- en uitgangen maar midden op een festival terrein mag je alleen onder verdenking van bezit van drugs staande gehouden worden. Gebruik is niet illegaal (dacht ik). Dus als ze je een zakje zien pakken oid. Als je er alleen maar staat te dansen of hard te gaan mogen ze je niet staande houden. Dit moet je ook gewoon zeggen tegen de security want dan laten ze je wss wel met rust. En anders vragen om een advocaat

De security mag je bij de entree sws fouilleren.

View on YouTube

Eigenlijk moet je gewoon altijd de discussie aangaan met de security over of het wel rechtmatig is. Misschien raken ze dan wel zenuwachtig en durven ze je niet meer mee te nemen
Last edited by RoyAPO on 28 Mar 2018 12:05, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Elke keer, voor een feest, even onderstaand filmpje kijken, weet je in ieder geval wat je rechten zijn.
https://www.vice.com/nl/article/8xa33g/ ... aladvocaat
* edit : O, Roy was me voor.

Overigens. Ik werd er dus door een undercover uitgeplukt op veld 5, zaterdag richting het terrein. Tegenover het toiletgebouw. Even gesprekje gehad, beetje onnozel gedaan ("O joh, dacht echt dat het mocht"), netjes ingeleverd en mocht weer door. Maar was wel kantje boord en heeft er wel voor gezorgd dat ik er dat weekend eens op ben gaan letten. En dan zie je ze inderdaad opeens overal. :lol: