Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 18:22 

Hardtraxxer

Ben in 2016 er wel uitgepikt op de zondag avond toen we richting de closing gingen. Met de hele groep even achter het hek om de zakken te legen.Gelukkig hadden we het hele weekend alles al opgemaakt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 19:09 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Foreg jaar stonde er drugskippe die pikte je als je drugs had haha jatog

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 19:24 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
yannickvk schreef:
iemand idee strenge drugscontroles ervaring iemand mee drugs honden fso en id leeftijd ben 17 zijn streng??

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 20:03 

Hardtraxx Veteran

DisAster schreef:
urbandesigner schreef:
yannickvk schreef:
iemand idee strenge drugscontroles ervaring iemand mee drugs honden fso en id leeftijd ben 17 zijn streng??

:lol: :lol: :lol:

Dit is precies het niveau wat het hele weekend Defqon beetje samenvat vorig jaar :lol:
Nu al zin in dit jaar met die jongen. Als die kapotte steekwagen maar niet meegaat. Nog nooit een bewaker met zoveel medelijden naar ons zien kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 20:06 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
drugskippe

jackSparrow schreef:
uitgepikt

hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 20:09 

Hardtraxx Addict

Are you tokking to me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 23:15 

Hardtraxx Veteran

Was wel een goede dekmantel die kapotte steekwagen, mochten zo doorlopen uit medelijden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 08:39 

Hardtraxx Veteran

jackSparrow schreef:
Ben in 2016 er wel uitgepikt op de zondag avond toen we richting de closing gingen. Met de hele groep even achter het hek om de zakken te legen.Gelukkig hadden we het hele weekend alles al opgemaakt :lol:

Oké, die had ik nog niet eerder gehoord. Maar dan liep je neem ik aan niet mee in de grote meute richting daar?
Vorig jaar voor het eerst wel gezien dat er wat undercover over camping + terrein liep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 08:39 

Hardtraxx Veteran

Binnenkort maar eens een kapotte steekwagen aanschaffen dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 08:40 

Kraak... Piep...

Sowieso zijn er random extra fouilleringen tussendoor bij de ingangen naar het terrein.

Sowieso imo wel kwalijk dat ze meer moeite in het beheren van het drugsgebruik steken dan bijvoorbeeld overlast of mensen die shit slopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 08:47 

Hardtraxx Veteran

Ja, dat is wel zo ja. Als je afgelopen jaar op zaterdag of zondag van veld 5 en 6 richting de brug liep en je liep uiterst links ("korte bocht") stond er daar inderdaad ook beveiliging iedereen aan te spreken. Had je wat bij, dan inleveren en kon je volgens mij door. Anders werd je gefouilleerd en was het volgens mij , als ze wat vonden, verwijderen v/d camping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 08:51 

Kraak... Piep...

Ja zoiets zag ik in 2016 ook bij de ingang vanaf de brug naar veld 4 (3 kan ook).

En vervolgens maakten een paar gasten toen zo veel overlast op 5 (waar wij vlak naast zaten) dat veld 6 en 4 het ook konden horen. Komt een miezerig bewakertje aanlopen, ja er zijn klachten, kan het zachter en liep gelijk weg. 5 minuten later ging het weer verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 09:06 

Hardtraxxer

Remi schreef:
jackSparrow schreef:

Oké, die had ik nog niet eerder gehoord. Maar dan liep je neem ik aan niet mee in de grote meute richting daar?
Vorig jaar voor het eerst wel gezien dat er wat undercover over camping + terrein liep.

We waren al binnen. Om vervolgens opgevangen te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 10:36 

Hardtraxx Veteran

Bij de Magenta vorig jaar erg veel mannen van 40+ leeftijd rond zien lopen met een Gaastra/Quecha jack, wijde jeans of cargobroek en wandelschoenen of Nike Free. Soms oortjes ook overduidelijk zichtbaar :lol:.

Stillen doen altijd erg hun best om er als een stille uit te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 10:45 

Hardtraxx Veteran

Daarom altijd in je onderbroek :thumbup:. Zelfs als je van de camping loopt. Zo wantrouwend ben ik tenminste wel altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 10:49 

Hardtraxx Veteran

Gewoon alles innemen voor je het terrein op gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 10:51 

Ik kijk altijd naar de schoenen, dat tuig draagt meestal van die kisten
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 10:56 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
Ik kijk altijd naar de schoenen, dat tuig draagt meestal van die kisten

Die undercover struikrovers, ja. Hebben ook oortje in, drinken geen bier en staan over het algemeen er nogal onwennig bij. Heb er (denk ik) best veel van gezien afgelopen jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 11:03 

Hardtraxx Elite

RoyAPO schreef:
Zelfs als je van de camping loopt. Zo wantrouwend ben ik tenminste wel altijd

En zelfs als je van het feest op zaterdag de camping weer op gaat. Vriend van me werd 2 of 3 jaar terug daar ook ineens staande gehouden voor fouilleren. Sprintje ingezet en gewonnen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 11:13 

Hardtraxx Veteran

Netjes! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 11:31 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Bij de Magenta vorig jaar erg veel mannen van 40+ leeftijd rond zien lopen met een Gaastra/Quecha jack, wijde jeans of cargobroek en wandelschoenen of Nike Free. Soms oortjes ook overduidelijk zichtbaar :lol:.

Stillen doen altijd erg hun best om er als een stille uit te zien.

Stonden ze daar niet allemaal links tegen die tentwand wat onwennig te staan ?
Was best een vreemd zicht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 11:34 

Hardtraxxer

Remi schreef:
Ja, dat is wel zo ja. Als je afgelopen jaar op zaterdag of zondag van veld 5 en 6 richting de brug liep en je liep uiterst links ("korte bocht") stond er daar inderdaad ook beveiliging iedereen aan te spreken. Had je wat bij, dan inleveren en kon je volgens mij door. Anders werd je gefouilleerd en was het volgens mij , als ze wat vonden, verwijderen v/d camping.

Inderdaad, ze stonden mooi bij de uitgang te wachten op iedereen en pikten er af en toe een groepje uit. Werd gezegd tegen ons dat indien je wat had je t af mocht geven en doorlopen en indien je nee zei namen ze je mee naar achter voor verdere fouillering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 11:52 

Kraak... Piep...

Vraag me eigenlijk af in hoeverre dat mag omdat ze in essentie zeggen: "Jij bent, schuldig. Als je ja zegt ben je het ook, als je nee zegt mag je alsnog mee".

Is daar geen reglement voor (in de politie iig?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 11:58 

Hardtraxx Veteran

Ik weet niet hoe het zit bij in- en uitgangen maar midden op een festival terrein mag je alleen onder verdenking van bezit van drugs staande gehouden worden. Gebruik is niet illegaal (dacht ik). Dus als ze je een zakje zien pakken oid. Als je er alleen maar staat te dansen of hard te gaan mogen ze je niet staande houden. Dit moet je ook gewoon zeggen tegen de security want dan laten ze je wss wel met rust. En anders vragen om een advocaat

De security mag je bij de entree sws fouilleren.

Eigenlijk moet je gewoon altijd de discussie aangaan met de security over of het wel rechtmatig is. Misschien raken ze dan wel zenuwachtig en durven ze je niet meer mee te nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 12:00 

Hardtraxx Veteran

Elke keer, voor een feest, even onderstaand filmpje kijken, weet je in ieder geval wat je rechten zijn.
https://www.vice.com/nl/article/8xa33g/ ... aladvocaat
* edit : O, Roy was me voor.

Overigens. Ik werd er dus door een undercover uitgeplukt op veld 5, zaterdag richting het terrein. Tegenover het toiletgebouw. Even gesprekje gehad, beetje onnozel gedaan ("O joh, dacht echt dat het mocht"), netjes ingeleverd en mocht weer door. Maar was wel kantje boord en heeft er wel voor gezorgd dat ik er dat weekend eens op ben gaan letten. En dan zie je ze inderdaad opeens overal. :lol:
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten