weekendkaartjes in de pocket, nog nooit weekend geweest maar met deze line up moest het 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Defqon.1 2024 (27 t/m 30 juni 2024, Biddinghuizen terrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 2023 - Path Of The Warrior (22 t/m 25 juni 2023, Biddinghuizen terrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 2019 - One Tribe (28-06-2019 tot 30-06-2019, Biddinghuizen Festivalterrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2017 (23 t/m 25 juni 2017, Walibi, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood (24-25-26 Juni 2016, Walibi - Biddinghuizen)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
-
LHardtraxx Newbie
- 16 posts member since 2018
- last seen Jun 2020
-
KHardtraxx Newbie
- 28 posts member since 2015
- last seen 6 days ago
Mijn gevoel zegt ook al een tijdje Sound Rush het anthem.
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Industrial/crossbreed DJ's zou helemaal chill zijn voor mijLennard95 wrote:Ik hoop het wel die speedcore en frenchcore silent disco waren briljantDyland wrote:Is er dit jaar wel een silent disco?Shatter wrote:Het gaat alleen nog kutter worden als er bij de silent disco ook namen staan die ik wil checken![]()
Vorig jaar namelijk gruwelijk vermaakt bij eDUB
Inderdaad. eDub nogmaals zou top zijn. Anders Xaturate of AK-Industry PLS
Geen idee, heb niet naar de line up gekeken hahahaRoyAPO wrote:Die staat daar geen eens op de line Up of kijk ik niet goedJeroenB93 wrote:Wat betreft het anthem van Sound Rush, is Wish Outdoor geen optie?
Natuurlijk wel apart dat vandaag zowel NC als WS als Headhunters las hun #maximumforce tag doen. Anthem confirmed?
Hmm hij heeft #mf al eerder op zijn insta gepost, maar dan in zijn story. Zelfde geldt voor NC.tommeh wrote:Natuurlijk wel apart dat vandaag zowel NC als WS als Headhunters las hun #maximumforce tag doen. Anthem confirmed?
Blijft alsnog heel opvallend idd..
Ik zag het B-Front ook posten gistertommeh wrote:Natuurlijk wel apart dat vandaag zowel NC als WS als Headhunters las hun #maximumforce tag doen. Anthem confirmed?
Die silent disco is altijd masterlijk maar soms ook zo cringy. Als je die koptelefoon even af zet en je ziet iedereen om je heen spastisch doen zonder muziek, krab je jezelf wel even achter je oren. 
Is toch schitterend?! Dom vermaak is het beste vermaak. 
-
JHardtraxxer
- 167 posts member since 2017
- last seen Aug 2024
was vorig jaar wel geniaal die uptempo silent disco.Met die breaking bad pakjes aan. Hoop dat er weer zoiets komt
Klopt ik lach me ook al jaren een ongeluk om je xxAlm1ghty wrote:Is toch schitterend?! Dom vermaak is het beste vermaak.
Niet door de verkoop gekomen, maar gelukkig later op de middag toch nog een weekendkaart weten te kopen via iemand uit Assen.
Wat heb ik hier zin in!
Wat heb ik hier zin in!
SchoftTiMOTHYb wrote:Klopt ik lach me ook al jaren een ongeluk om je xxAlm1ghty wrote:Is toch schitterend?! Dom vermaak is het beste vermaak.
-
HHardtraxx Elite
- 2587 posts member since 2017
- last seen 51 minutes ago
Waar stond die handige pak lijst ook alweer? Heel hardtraxx door zocht maar niet gevonden (zal wel blinden zijn haha)
Not sure if maar: Ik ga naar een camping festival en ik neem mee? (packing tips)heggenschaar wrote:Waar stond die handige pak lijst ook alweer? Heel hardtraxx door zocht maar niet gevonden (zal wel blinden zijn haha)
Topic gemaakt door een freind from sqantraxxheggenschaar wrote:Waar stond die handige pak lijst ook alweer? Heel hardtraxx door zocht maar niet gevonden (zal wel blinden zijn haha)
Ik ga naar een camping festival en ik neem mee? (packing tips)
Ff je tactiek aangepast aan het niveautje taaldebiel om zo minder door de mand te vallen?heggenschaar wrote:Waar stond die handige pak lijst ook alweer? Heel hardtraxx door zocht maar niet gevonden (zal wel blinden zijn haha)
Deze week zou er toch iets over het anthem bekend worden?
iemand idee strenge drugscontroles ervaring iemand mee drugs honden fso en id leeftijd ben 17 zijn streng??
Nee joh gewoon een Russian Hardbass silent disco, TRI POLOSKI.Shatter wrote:Industrial/crossbreed DJ's zou helemaal chill zijn voor mij
Laat maarzeke wrote:Deze week zou er toch iets over het anthem bekend worden?
10+ voor het nederlandsyannickvk wrote:iemand idee strenge drugscontroles ervaring iemand mee drugs honden fso en id leeftijd ben 17 zijn streng??