Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 36 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 52 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Inderdaad, gewoon je ding doen, je moet je vooral op dit weekend echt niks opleggen. Natuurlijk wil je niet afgevoerd oid worden, hou jezelf natuurlijk wel in leven, maar verder gewoon je ding doen. (behalve harde frenchcore opzetten)

Iemand voor een Hardtraxx razzia tegen mensen die moeilijk hard Frenchcore/uptempo op hebben (zeker Fransen)?
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Broken Balance wrote:Inderdaad, gewoon je ding doen, je moet je vooral op dit weekend echt niks opleggen. Natuurlijk wil je niet afgevoerd oid worden, hou jezelf natuurlijk wel in leven, maar verder gewoon doen en laten wat je wilt.
Ja 100 punten, maar daarom wel gevaarlijk dat er zoveel vets op de line-up staat, leg je jezelf iig qua timetable al heel wat verplichtingen op. Zul je namelijk zien dat the Machine classics de indigo opent op zondag o.i.d.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Nou ja, ik maak elk jaar weer een planning waar ik heen wil, maar vaak is het toch een groepsding. Mits het een artiest is die ik 100% moet zien, dan blijf ik in mijn eentje vaak wel staan. Maar me houden aan de planning werkt al nooit. Het maakt eigenlijk niet heel erg uit waar je staat (tenzij het compleet je stijl niet is natuurlijk) je vermaakt je toch wel met je medemens.

Achteraf heb ik er ook nooit spijt van, want vaak ben je wel wat anders aan het doen waar je je op vermaakt.
Hardtraxxer
135 posts member since 2017
last seen Sep 2020
Broken Balance wrote: Iemand voor een Hardtraxx razzia tegen mensen die moeilijk hard Frenchcore/uptempo op hebben (zeker Fransen)?
Aanwezig! :thumbup: :lol:
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Broken Balance wrote:Nou ja, ik maak elk jaar weer een planning waar ik heen wil, maar vaak is het toch een groepsding. Mits het een artiest is die ik 100% moet zien, dan blijf ik in mijn eentje vaak wel staan. Maar me houden aan de planning werkt al nooit. Het maakt eigenlijk niet heel erg uit waar je staat (tenzij het compleet je stijl niet is natuurlijk) je vermaakt je toch wel met je medemens.

Achteraf heb ik er ook nooit spijt van, want vaak ben je wel wat anders aan het doen waar je je op vermaakt.
Ja is ook wel zo, in principe kun je het feest 3 keer opnieuw doen en nog een deel missen wat je wss vet had gevonden :lol:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Zeker, maar elke keer zal je een vet festival hebben gehad, dat is een beetje de magie van Defqon, je kan het complete weekend niks muzikaals hebben meegekregen maar nog steeds een topfeest hebben gehad.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Broken Balance wrote:Zeker, maar elke keer zal je een vet festival hebben gehad, dat is een beetje de magie van Defqon, je kan het complete weekend niks muzikaals hebben meegekregen maar nog steeds een topfeest hebben gehad.
Meestal ben ik dit, inderdaad. Muzikaal zal het allemaal wel maar door alle vette dingen is het zo tof :lol: . Paar jaar geleden op zondagochtend nog een highscore Duckhunt neergezet in de Arcade-hal op de oude NES spelcomputer. :cool:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Remi wrote:
Broken Balance wrote:Zeker, maar elke keer zal je een vet festival hebben gehad, dat is een beetje de magie van Defqon, je kan het complete weekend niks muzikaals hebben meegekregen maar nog steeds een topfeest hebben gehad.
Meestal ben ik dit, inderdaad. Muzikaal zal het allemaal wel maar door alle vette dingen is het zo tof :lol: . Paar jaar geleden op zondagochtend nog een highscore Duckhunt neergezet in de Arcade-hal op de oude NES spelcomputer. :cool:
Op zondagochtend standaard ff uurtje vrijplannen zodat ik m'n ziel weer kan vinden.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
:lol:

Op vrijdagavond een paar uur met Rikkert over Bioshock lullen hoort er ook bij (ookal weet hij dat zelf volgens mij niet meer).
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Haha tuurlijk wel, dat was 2015 voor het toilet/douchgebouw op veldje 5 (represent).
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Zou Sound Rush het anthem niet gemaakt kunnen hebben? Posten net op Facebook dat ze een anthem hebben gemaakt. Ze worden wel gewaardeerd door Q iedergeval
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
RoyAPO wrote:Zou Sound Rush het anthem niet gemaakt kunnen hebben? Posten net op Facebook dat ze een anthem hebben gemaakt. Ze worden wel gewaardeerd door Q iedergeval
Zie het best gebeuren... ze geven ook aan dat de eerste preview morgen komt.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Emporium anthem is natuurlijk ook een optie maar voor de rest zijn er geen opties voor hen zover ik weet
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
RoyAPO wrote:Emporium anthem is natuurlijk ook een optie maar voor de rest zijn er geen opties voor hen zover ik weet
Dreamfields
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Danny Phantom wrote:
RoyAPO wrote:Emporium anthem is natuurlijk ook een optie maar voor de rest zijn er geen opties voor hen zover ik weet
Dreamfields
Die werd vorig jaar pas in juni gepreviewed. Volgens mij hebben artiesten een anthem niet al drie maanden voor een preview klaar liggen
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Ik hoop dat de Gathering zoiets is

20:00 Atmozfears
21:00 Bass Modulators
22:00 Headhunterz
23:00 Frequencerz
00:00 B-Front & Phuture Noize

20:00 20 Years Endymion
21:00 Paul Elstak
22:00 Korsakoff
23:00 Tha Playah
00:00 Destructive Tendencies.

Zolang Tha Playah en 20 Years Endymion maar niet overlappen met B-Front & PN en Heady.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Hopen dat ik hier nog heen kan
Last edited by RoyAPO on 04 Apr 2018 19:27, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Wat betreft het anthem van Sound Rush, is Wish Outdoor geen optie?
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Broken Balance wrote:Ik hoop dat de Gathering zoiets is

20:00 Atmozfears
21:00 Bass Modulators
22:00 Headhunterz
23:00 Frequencerz
00:00 B-Front & Phuture Noize

20:00 20 Years Endymion
21:00 Paul Elstak
22:00 Korsakoff
23:00 Tha Playah
00:00 Destructive Tendencies.

Zolang Tha Playah en 20 Years Endymion maar niet overlappen met B-Front & PN en Heady.
Hoop precies hetzelfde. Het gaat alleen nog kutter worden als er bij de silent disco ook namen staan die ik wil checken :x xd Vorig jaar namelijk gruwelijk vermaakt bij eDUB :yay:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Zou gruwelijk kut zijn iig, als Headhunterz opent (Endymion 20 Years is millenium dus lijkt mij dat ze openen) en B-Front & PN tegelijk met Tha Playah staan.

De andere dagen maak ik met niet zo druk om.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Atmozfears zal wel voor Frequencerz staan.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
JeroenB93 wrote:Wat betreft het anthem van Sound Rush, is Wish Outdoor geen optie?
Die staat daar geen eens op de line Up of kijk ik niet goed :P
Hardtraxxer
119 posts member since 2017
last seen Mar 2020
Shatter wrote:Het gaat alleen nog kutter worden als er bij de silent disco ook namen staan die ik wil checken :x xd Vorig jaar namelijk gruwelijk vermaakt bij eDUB :yay:
Is er dit jaar wel een silent disco?
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 13 hours ago
Dyland wrote:
Shatter wrote:Het gaat alleen nog kutter worden als er bij de silent disco ook namen staan die ik wil checken :x xd Vorig jaar namelijk gruwelijk vermaakt bij eDUB :yay:
Ik hoop het wel die speedcore en frenchcore silent disco waren briljant :lol:
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 23 hours ago
Dyland wrote:
Voorgaande jaren werd dat ook pas vlak van tevoren bekend gemaakt, geen idee waarom maar hoop dat die er weer is want
Lennard95 wrote:die speedcore en frenchcore silent disco waren briljant :lol: