Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 14:49 

Kraak... Piep...

Inderdaad, gewoon je ding doen, je moet je vooral op dit weekend echt niks opleggen. Natuurlijk wil je niet afgevoerd oid worden, hou jezelf natuurlijk wel in leven, maar verder gewoon je ding doen. (behalve harde frenchcore opzetten)

Iemand voor een Hardtraxx razzia tegen mensen die moeilijk hard Frenchcore/uptempo op hebben (zeker Fransen)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 14:50 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Inderdaad, gewoon je ding doen, je moet je vooral op dit weekend echt niks opleggen. Natuurlijk wil je niet afgevoerd oid worden, hou jezelf natuurlijk wel in leven, maar verder gewoon doen en laten wat je wilt.

Ja 100 punten, maar daarom wel gevaarlijk dat er zoveel vets op de line-up staat, leg je jezelf iig qua timetable al heel wat verplichtingen op. Zul je namelijk zien dat the Machine classics de indigo opent op zondag o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 14:52 

Kraak... Piep...

Nou ja, ik maak elk jaar weer een planning waar ik heen wil, maar vaak is het toch een groepsding. Mits het een artiest is die ik 100% moet zien, dan blijf ik in mijn eentje vaak wel staan. Maar me houden aan de planning werkt al nooit. Het maakt eigenlijk niet heel erg uit waar je staat (tenzij het compleet je stijl niet is natuurlijk) je vermaakt je toch wel met je medemens.

Achteraf heb ik er ook nooit spijt van, want vaak ben je wel wat anders aan het doen waar je je op vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 14:54 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Iemand voor een Hardtraxx razzia tegen mensen die moeilijk hard Frenchcore/uptempo op hebben (zeker Fransen)?

Aanwezig! :thumbup: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 14:55 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Nou ja, ik maak elk jaar weer een planning waar ik heen wil, maar vaak is het toch een groepsding. Mits het een artiest is die ik 100% moet zien, dan blijf ik in mijn eentje vaak wel staan. Maar me houden aan de planning werkt al nooit. Het maakt eigenlijk niet heel erg uit waar je staat (tenzij het compleet je stijl niet is natuurlijk) je vermaakt je toch wel met je medemens.

Achteraf heb ik er ook nooit spijt van, want vaak ben je wel wat anders aan het doen waar je je op vermaakt.

Ja is ook wel zo, in principe kun je het feest 3 keer opnieuw doen en nog een deel missen wat je wss vet had gevonden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 15:04 

Kraak... Piep...

Zeker, maar elke keer zal je een vet festival hebben gehad, dat is een beetje de magie van Defqon, je kan het complete weekend niks muzikaals hebben meegekregen maar nog steeds een topfeest hebben gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 15:27 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Zeker, maar elke keer zal je een vet festival hebben gehad, dat is een beetje de magie van Defqon, je kan het complete weekend niks muzikaals hebben meegekregen maar nog steeds een topfeest hebben gehad.

Meestal ben ik dit, inderdaad. Muzikaal zal het allemaal wel maar door alle vette dingen is het zo tof :lol: . Paar jaar geleden op zondagochtend nog een highscore Duckhunt neergezet in de Arcade-hal op de oude NES spelcomputer. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 15:36 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Broken Balance schreef:

Meestal ben ik dit, inderdaad. Muzikaal zal het allemaal wel maar door alle vette dingen is het zo tof :lol: . Paar jaar geleden op zondagochtend nog een highscore Duckhunt neergezet in de Arcade-hal op de oude NES spelcomputer. :cool:

Op zondagochtend standaard ff uurtje vrijplannen zodat ik m'n ziel weer kan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 15:36 

Kraak... Piep...

:lol:

Op vrijdagavond een paar uur met Rikkert over Bioshock lullen hoort er ook bij (ookal weet hij dat zelf volgens mij niet meer).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 15:48 

Hardtraxx Veteran

Haha tuurlijk wel, dat was 2015 voor het toilet/douchgebouw op veldje 5 (represent).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 17:39 

Hardtraxx Veteran

Zou Sound Rush het anthem niet gemaakt kunnen hebben? Posten net op Facebook dat ze een anthem hebben gemaakt. Ze worden wel gewaardeerd door Q iedergeval
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 17:48 

Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Zou Sound Rush het anthem niet gemaakt kunnen hebben? Posten net op Facebook dat ze een anthem hebben gemaakt. Ze worden wel gewaardeerd door Q iedergeval

Zie het best gebeuren... ze geven ook aan dat de eerste preview morgen komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 17:51 

Hardtraxx Veteran

Emporium anthem is natuurlijk ook een optie maar voor de rest zijn er geen opties voor hen zover ik weet
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 17:58 

Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Emporium anthem is natuurlijk ook een optie maar voor de rest zijn er geen opties voor hen zover ik weet

Dreamfields
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 17:59 

Hardtraxx Veteran

Danny Phantom schreef:
RoyAPO schreef:

Dreamfields

Die werd vorig jaar pas in juni gepreviewed. Volgens mij hebben artiesten een anthem niet al drie maanden voor een preview klaar liggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 18:06 

Kraak... Piep...

Ik hoop dat de Gathering zoiets is

20:00 Atmozfears
21:00 Bass Modulators
22:00 Headhunterz
23:00 Frequencerz
00:00 B-Front & Phuture Noize

20:00 20 Years Endymion
21:00 Paul Elstak
22:00 Korsakoff
23:00 Tha Playah
00:00 Destructive Tendencies.

Zolang Tha Playah en 20 Years Endymion maar niet overlappen met B-Front & PN en Heady.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 18:51 

Hardtraxx Veteran

Hopen dat ik hier nog heen kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 18:56 

Hardtraxx Addict

Wat betreft het anthem van Sound Rush, is Wish Outdoor geen optie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 18:56 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Ik hoop dat de Gathering zoiets is

20:00 Atmozfears
21:00 Bass Modulators
22:00 Headhunterz
23:00 Frequencerz
00:00 B-Front & Phuture Noize

20:00 20 Years Endymion
21:00 Paul Elstak
22:00 Korsakoff
23:00 Tha Playah
00:00 Destructive Tendencies.

Zolang Tha Playah en 20 Years Endymion maar niet overlappen met B-Front & PN en Heady.

Hoop precies hetzelfde. Het gaat alleen nog kutter worden als er bij de silent disco ook namen staan die ik wil checken :x xd Vorig jaar namelijk gruwelijk vermaakt bij eDUB :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 18:59 

Kraak... Piep...

Zou gruwelijk kut zijn iig, als Headhunterz opent (Endymion 20 Years is millenium dus lijkt mij dat ze openen) en B-Front & PN tegelijk met Tha Playah staan.

De andere dagen maak ik met niet zo druk om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 19:17 

Hardtraxx Elite

Atmozfears zal wel voor Frequencerz staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 19:20 

Hardtraxx Veteran

JeroenB93 schreef:
Wat betreft het anthem van Sound Rush, is Wish Outdoor geen optie?

Die staat daar geen eens op de line Up of kijk ik niet goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 19:26 

Hardtraxxer

Shatter schreef:
Het gaat alleen nog kutter worden als er bij de silent disco ook namen staan die ik wil checken :x xd Vorig jaar namelijk gruwelijk vermaakt bij eDUB :yay:

Is er dit jaar wel een silent disco?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 19:33 

Hardtraxx Elite

Dyland schreef:
Shatter schreef:
Het gaat alleen nog kutter worden als er bij de silent disco ook namen staan die ik wil checken :x xd Vorig jaar namelijk gruwelijk vermaakt bij eDUB :yay:

Ik hoop het wel die speedcore en frenchcore silent disco waren briljant :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 19:49 

Hardtraxxer

Dyland schreef:
Shatter schreef:

Voorgaande jaren werd dat ook pas vlak van tevoren bekend gemaakt, geen idee waarom maar hoop dat die er weer is want

Lennard95 schreef:
die speedcore en frenchcore silent disco waren briljant :lol:
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten