Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 20:11 

Bierkoning

Rustig aan doen is niet echt iets wat mij goed af gaat idd :P Altijd met goede moed die vrijdag tegemoet gegaan, maar eenmaal 3 biertjes verder is er geen houden meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 09:52 

Hardtraxx Veteran

Elk weekendfestival hou ik mezelf voor om op vrijdag rustig aan te doen, en ik probeer het eerste biertje zo lang mogelijk uit te stellen. Maar als die er éénmaal in zit gaat het vaak wel rap. Binnen een uur sta ik dan weer met mien bruur weer met glazige ogen in een melige drankbui over het terrein te struinen.

Om er de volgende ochtend weer spijt van te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 09:59 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter en ik hadden ons ook voorgenomen om rustig aan te doen op de vrijdag vorig jaar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 10:08 

Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Elk weekendfestival hou ik mezelf voor om op vrijdag rustig aan te doen, en ik probeer het eerste biertje zo lang mogelijk uit te stellen. Maar als die er éénmaal in zit gaat het vaak wel rap. Binnen een uur sta ik dan weer met mien bruur weer met glazige ogen in een melige drankbui over het terrein te struinen.

Om er de volgende ochtend weer spijt van te hebben.

Haha. Vorig jaar was mokergezellig ah bruur. Nu lekker zonder stress al om 2 uur de eerste speciaalklappers naar binnen werpen voor het chaletje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 11:08 

Hardtraxx Veteran

Ben inmiddels al wel gestopt met afspraken voor mezelf te maken mbt zo'n weekendfestival.
Op vrijdag begraaf je je hersenen en op maandag graaf je 't weer op, zelfde principe als bijv. met carnaval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 11:34 

Kraak... Piep...

Alm1ghty schreef:
Ben inmiddels al wel gestopt met afspraken voor mezelf te maken mbt zo'n weekendfestival.
Op vrijdag begraaf je je hersenen

Dit idd.

Wanneer je eenmaal met je moatn de drank openbreekt dat je hebt meegenomen, loaj al goan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 11:39 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
MelvinFR en ik hadden ons ook voorgenomen om rustig aan te doen op de vrijdag vorig jaar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 12:11 

Hardtraxx Addict

Iemand nog een Pre-sale code?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 12:14 

Hardtraxx Veteran

De vrijdag eindigt altijd in maximaal Despo's harken. Geef meer geld uit aan munten voor de vrijdag dan voor de andere dagen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 12:19 

Hardtraxx Veteran

Ik zie geen eens de lol echt in van maximaal bier drinken op een hardstyle feest. Ik kan er alleen maar minder door losgaan. 5-8 festivalbiertjes is meer dan voldoende of 5 despo’s is meer dan voldoende voor mij. Maarja, zo kunnen jullie ook weer denken over half hersendood zijn een paar uur na xtc xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 12:21 

Kraak... Piep...

Het is Defqon, waar als je op een feest daarna nog vaak naar huis moet, kun je nu gewoon naar je tent waggelen, de bende onderkotsen en gaan pitten. Volgende dag verder.

De gezelligheid en het ouwehoeren/de avonturen is de halve Defqon ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 12:34 

Hardtraxx Veteran

Jaa het is natuurlijk wel zo dat je bijna 30 uur aan hardstyle kan luisteren In een weekend. Dan kan je het je makkelijker veroorloven om ff wat minder aanwezig te zijn bij een set. Ik ga dan alleen weekend intents dit jaar en ik ga op de vrijdag en zondag alleen wat biertjes drinken om los te komen en zaterdag dan bietje aan de drugs en dat vind ik wel prima. Mijn lichaam kan teveel verdovende middelen waaronder alcohol in een weekend met weinig slaap niet aan :lol:. Word ook echt stront chagrijnig als ik geen energie heb en vermoeid ben haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 14:09 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Word ook echt stront chagrijnig als ik geen energie heb en vermoeid ben haha

Roy, vriend, dan is dit het moment om aan de dope te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 14:12 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Ik zie geen eens de lol echt in van maximaal bier drinken op een hardstyle feest. Ik kan er alleen maar minder door losgaan. 5-8 festivalbiertjes is meer dan voldoende of 5 despo’s is meer dan voldoende voor mij.

Ik kan me eigenlijk van alle voorgaande jaren op de vrijdag van een weekendfestival niet eens herinneren dat ik echt sets bewust heb meegemaakt / waar ik echt goed op los gegaan ben.

Want
Broken Balance schreef:
De gezelligheid en het ouwehoeren/de avonturen is de halve Defqon ervaring.

en dat vind ik zeker voor de vrijdag van toepassing. Dan is alles nog zo mooi en spannend, ga je overal even checken en zie je al je bekenden weer voor het eerst. Dan is die vrijdag zo om en dan denk je aan het einde van de avond met je zatte ballen: "wat heb ik eigenlijk gehoord voor sets?" Maar leuk was het wel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 14:14 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
RoyAPO schreef:
Word ook echt stront chagrijnig als ik geen energie heb en vermoeid ben haha

Roy, vriend, dan is dit het moment om aan de dope te gaan.

Kater wegsnuiven en drinken :loving:. Wat een wereld vondst

Bij mij werken uppers (op mdma na dan) averechts als ik slecht gehumeurd ben dus geen goeie oplossing haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 14:22 

Hardtraxx Veteran

Ik ben dus een leek wbt weekendfestivals he, maar is het niet gewoon DE oplossing om gewoon beetje normaal te doen?

Ik zie mezelf in m'n enthousiasme de vrijdag ook al wel 30 bier weg harken, maar dat hou je toch geen heel weekend vol :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 14:25 

Kraak... Piep...

Rickzel schreef:
Ik ben dus een leek wbt weekendfestivals he, maar is het niet gewoon DE oplossing om gewoon beetje normaal te doen?

Ik zie mezelf in m'n enthousiasme de vrijdag ook al wel 30 bier weg harken, maar dat hou je toch geen heel weekend vol :lol:

Inkakken is bijpakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 14:27 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Ik had mezelf op de zaterdag zo de godverdomme ingestampt dat ik een punt pep nodig had om op zondag over de brug heen te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 14:29 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:

Dit is doorgaans niet de oplossing waar ik normaliter voor ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 14:34 

Hardtraxx Veteran

Duidelijk, ik ga het meemaken dit jaar :lol: ZIN IN
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 14:35 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Vorig jaar ook voorgenomen om op vrijdag rustig aan/normaal te doen, niet gelukt.. Weet niet wat het is. lijkt onmogelijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 14:41 

Hardtraxxer

Tegen mezelf zeggen dat ik rustig aan ga doen blijkt achteraf altijd een grote leugen te zijn om een of andere reden :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 14:42 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Go with the flow, broeder. En anders kom je op vrijdagmiddag maar even naar ons chaletje, je zit toch vlakbij. Zullen we je het wel even uitleggen met wat pinten er bij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 14:45 

Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Rickzel schreef:

Go with the flow, broeder. En anders kom je op vrijdagmiddag maar even naar ons chaletje, je zit toch vlakbij. Zullen we je het wel even uitleggen met wat pinten er bij ;)

Dit raad ik je dan weer af, Rick. Kan niks goeds uit komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 14:46 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Rickzel schreef:

Haha ik verwacht een powerpointpresentatie met do's en dont's :lol:
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten