Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 14:36 
 
Hardtraxxer

Hier ook op zoek naar 2 weekend tickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wtf ik was gewoon later in de wachtrij dan een maat en ik heb tickets en hij niet... Wanneer er iemand hier ticket overheeft houd ik me ook aanbevolen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 14:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Fucking kut dit, ook zwaar irritant dat ze niet gewoon gelijk de line up naar buiten brachten zoals voorgaande jaren, dan had ik gewoon een kaart in de presale kunnen kopen.

Maarja ik zoek dus 1 weekend ticket bij deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu zijn die ''rustig niet zo paniek, je komt heus wel aan je tickets'' zooo onjuist :P

ik was er 1 van
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 14:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is ook wel ziek ten opzichte van vorige jaren.

Toen duurde het altijd wel een paar dagen tot een paar maanden voordat het weekend uitverkocht was. Alleen de zaterdag was altijd binnen no-time uitverkocht.

De hoop (voor een maat van mij en jullie natuurlijk) is dat ze afgeketste tickets nog eens te koop zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
De hoop (voor een maat van mij en jullie natuurlijk) is dat ze afgeketste tickets nog eens te koop zetten.

Ik zie dit eigenlijk ook steeds minder gebeuren, waar dit vroeger wel vaker was. Betere techniek waardoor dit niet veel meer voorkomt ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 14:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik weet ook niet wat het systeem is gezien de tickets nu gepersonaliseerd moeten worden.

Zal ook pas na 14 april wat legitieme kaarten op TS te vinden zijn. Staat er nu een op voor 300 euro :lol:.
Ik zou dan ook niks op Marktplaats kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 18:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Fucking kut dit, ook zwaar irritant dat ze niet gewoon gelijk de line up naar buiten brachten zoals voorgaande jaren, dan had ik gewoon een kaart in de presale kunnen kopen.

Maarja ik zoek dus 1 weekend ticket bij deze.



Het is toch wel te verwachten wie er komt.
Zowat elke DJ komt :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 18:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

SimpleEffect schreef:
Pommer schreef:
Fucking kut dit, ook zwaar irritant dat ze niet gewoon gelijk de line up naar buiten brachten zoals voorgaande jaren, dan had ik gewoon een kaart in de presale kunnen kopen.

Maarja ik zoek dus 1 weekend ticket bij deze.



Het is toch wel te verwachten wie er komt.
Zowat elke DJ komt :whistle:

Nouja ik was nog in twijfel maar The Machine en P1 hebben me toch overgehaald, dus voor mij maakte het wel degelijk uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SimpleEffect schreef:
Het is toch wel te verwachten wie er komt.
Zowat elke DJ komt :whistle:


Vind dit argument altijd zo´n onzin. Het zijn voor mij, en ik denk voor vele andere hier, juist de namen waarvan je niet met zekerheid kunt zeggen of ze op de line-up staan die het juist zo dik kunnen maken. Denk hierbij aan namen als Scot Project, Derb, Main Concern op de blue, Exit Mind, The Machine classics, Wavolizer & Geck-o op de line-up. Een line-up zonder verassing, met enkel bekende namen waarvan je 100% zeker weet dat ze er staan, zijn voor mij geen namen waar ik mijn kaartje voor haal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 19:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
SimpleEffect schreef:
Pommer schreef:
Fucking kut dit, ook zwaar irritant dat ze niet gewoon gelijk de line up naar buiten brachten zoals voorgaande jaren, dan had ik gewoon een kaart in de presale kunnen kopen.

Maarja ik zoek dus 1 weekend ticket bij deze.



Het is toch wel te verwachten wie er komt.
Zowat elke DJ komt :whistle:

Nouja ik was nog in twijfel maar The Machine en P1 hebben me toch overgehaald, dus voor mij maakte het wel degelijk uit :P

Beide op zondag toch? Lekker zo'n ticket kopen, scheelt ook nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
SimpleEffect schreef:
Het is toch wel te verwachten wie er komt.
Zowat elke DJ komt :whistle:


Vind dit argument altijd zo´n onzin. Het zijn voor mij, en ik denk voor vele andere hier, juist de namen waarvan je niet met zekerheid kunt zeggen of ze op de line-up staan die het juist zo dik kunnen maken. Denk hierbij aan namen als Scot Project, Derb, Main Concern op de blue, Exit Mind, The Machine classics, Wavolizer & Geck-o op de line-up. Een line-up zonder verassing, met enkel bekende namen waarvan je 100% zeker weet dat ze er staan, zijn voor mij geen namen waar ik mijn kaartje voor haal.

Nou weet je wel dat Defqon eigenlijk altijd wel dik wordt, ook als die verrassende namen uitblijven. Volgens mij waren vorig jaar de meningen over de line-up toch wat meer verdeeld dan dit jaar, maar ik kan me niet herinneren dat iemand het niet naar zijn zin heeft gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Nou weet je wel dat Defqon eigenlijk altijd wel dik wordt, ook als die verrassende namen uitblijven. Volgens mij waren vorig jaar de meningen over de line-up toch wat meer verdeeld dan dit jaar, maar ik kan me niet herinneren dat iemand het niet naar zijn zin heeft gehad.


Mja, tuurlijk als je een weekend gaat vermaak je je uiteindelijk toch wel retegoed. Maar als bijvoorbeeld twijfelt om te gaan, kan ik zeker voorstellen dat je even af wilt wachten op wat voorn "bijzonderheden" er staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Koop dan gewoon en ergste geval moet je weer doorverkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 21:45 
 
Hardtraxx Addict

Jordy schreef:
yannickvk schreef:
SimpleEffect schreef:
Het is toch wel te verwachten wie er komt.
Zowat elke DJ komt :whistle:


Vind dit argument altijd zo´n onzin. Het zijn voor mij, en ik denk voor vele andere hier, juist de namen waarvan je niet met zekerheid kunt zeggen of ze op de line-up staan die het juist zo dik kunnen maken. Denk hierbij aan namen als Scot Project, Derb, Main Concern op de blue, Exit Mind, The Machine classics, Wavolizer & Geck-o op de line-up. Een line-up zonder verassing, met enkel bekende namen waarvan je 100% zeker weet dat ze er staan, zijn voor mij geen namen waar ik mijn kaartje voor haal.

Nou weet je wel dat Defqon eigenlijk altijd wel dik wordt, ook als die verrassende namen uitblijven. Volgens mij waren vorig jaar de meningen over de line-up toch wat meer verdeeld dan dit jaar, maar ik kan me niet herinneren dat iemand het niet naar zijn zin heeft gehad.

Tsja die laatste 3 uur, die waren zo goed dat ze een heel slecht weekend nog goed zouden maken.
Snap nog niet dat mensen om die tijd in de black stonden, maar ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je echt voor hardcore bent en helemaal niets met hardstyle hebt kan ik er volledig inkomen dat die dq legends niet interessant is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 00:42 
 
Hardtraxx Elite

Ik haal gewoon ten alle tijden een kaartje voor DQ als ik kan gaan. Mocht de line-up zo zwaar tegenvallen raak je m toch wel kwijt. No offense.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 04:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Moe jie weten
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben 't helemaal vergeten zaterdag. Iemand een weekend ticket over, let me know!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 12:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vannacht met m'n zatte kop een zondagticket gehaald. Maarja wel prima ook eigenlijk, zo'n weekend kan ik toch niet meer aan en P1/The Machine classics zijn het belangrijkste om mee te maken. Dus ja toch maar alleen zondag aanwezig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
zo'n weekend kan ik toch niet meer aan

gay
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 17:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Pommer schreef:
zo'n weekend kan ik toch niet meer aan

gay

Oud
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan geen weekend aan als je je al klem gaat zuipen op de vrijdag ja, als je weet wat je doet en je energie balanceert over het weekend kan je het zeker wel aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 19:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Je kan geen weekend aan als je je al klem gaat zuipen op de vrijdag ja, als je weet wat je doet en je energie balanceert over het weekend kan je het zeker wel aan :P


Ik gok dat hij de titel 'bierkoning' niet heeft omdat hij zo goed is in zichzelf niet klem te zuipen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

R_vd schreef:
makrooy schreef:
Je kan geen weekend aan als je je al klem gaat zuipen op de vrijdag ja, als je weet wat je doet en je energie balanceert over het weekend kan je het zeker wel aan :P


Ik gok dat hij de titel 'bierkoning' niet heeft omdat hij zo goed is in zichzelf niet klem te zuipen :P


Ja vandaar mijn opmerking ook xd
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten