Wat wil je precies horen? Ik hoop gewoon dat hij snel komtErikZ wrote:En zo niet? Wat dan?Yourai wrote:Mag toch hopen dat de anthem preview vandaag komt.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Defqon.1 2024 (27 t/m 30 juni 2024, Biddinghuizen terrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 2023 - Path Of The Warrior (22 t/m 25 juni 2023, Biddinghuizen terrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 2019 - One Tribe (28-06-2019 tot 30-06-2019, Biddinghuizen Festivalterrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2017 (23 t/m 25 juni 2017, Walibi, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood (24-25-26 Juni 2016, Walibi - Biddinghuizen)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
-
D
- 6 posts member since 2018
- last seen Apr 2018
Zit er toevallig ook weer naar te kijken.
-
D
- last seen Apr 2018
Blijft toch wel een van mijn meest memorabele momenten van Defqon.Carminizerz wrote:Zit er toevallig ook weer naar te kijken.
Hoop dat dit jaar, de eindshow ongeveer net zo goed wordt, danwel niet beter..
Gaat niet gebeuren kan ik je al vast vertellen. 
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Euhm.... P1 album showcase wellicht, zou zeker in de buurt komen haha.
Alleen heb je dan nog wel brennen heart en Coone er staan
-
D
- last seen Apr 2018
Coone... Geen groot fan.Kwami wrote:Euhm.... P1 album showcase wellicht, zou zeker in de buurt komen haha.
Maar Brennan, vermaak mij daar altijd wel mee!
Hopelijk houden ze dit jaar een andere stage ook wat langer open op zondag.
Verplicht daar in de drukte naar Coone en Brennan Heart staren is wel het laatste waar ik mijn lul van omhoog krijg.
Verplicht daar in de drukte naar Coone en Brennan Heart staren is wel het laatste waar ik mijn lul van omhoog krijg.
ULTIMO wrote:Verplicht daar in de drukte naar Coone en Brennan Heart staren is wel het laatste waar ik mijn lul van omhoog krijg.
Neem aan dat Project One afsluit, dus gewoon twee uur lang keta snuiven op de camping voordat je naar de closing gaat.ULTIMO wrote:Hopelijk houden ze dit jaar een andere stage ook wat langer open op zondag.
-
JHardtraxxer
- 167 posts member since 2017
- last seen Aug 2024
Ik voel de sandstorm remix al aan komen!ULTIMO wrote:Hopelijk houden ze dit jaar een andere stage ook wat langer open op zondag.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 12 days ago
Wat denk je zelf.. als stages langer open zijn komt de halve red niet vol. Maar ach, mooi moment om even wat te eten of drinken of drugs te gebruiken op de camping, toch?jackSparrow wrote:Ik voel de sandstorm remix al aan komen!ULTIMO wrote:Hopelijk houden ze dit jaar een andere stage ook wat langer open op zondag.
-
HHardtraxx Elite
- 2587 posts member since 2017
- last seen 3 hours ago
Vorig jaar bleef de black anders open en wilden ze last min de blue ook open houden (djs stonden al klaar) maar het ging om een of andere reden (vergunning?) Niet doorRTM93 wrote:Wat denk je zelf.. als stages langer open zijn komt de halve red niet vol. Maar ach, mooi moment om even wat te eten of drinken of drugs te gebruiken op de camping, toch?jackSparrow wrote:Ik voel de sandstorm remix al aan komen!ULTIMO wrote:Hopelijk houden ze dit jaar een andere stage ook wat langer open op zondag.
Besef nu pas dat de closing naast Project one wel flink gaat tegenvallen tegenover vorig jaar
. Hoop dat P1 afsluit, en we daarvoor nog naar de black of blue kunnen vluchten?
Valt me trouwens op hoe voorzichtig die zondag tickets erin zijn geglipt. Er was vorig jaar veel gezeik omheen, en speelden ze het best safe door te communiceren dat er een beperkt aantal zondagtickets werden verkocht. Nu hoor je er niemand meer over.
Valt me trouwens op hoe voorzichtig die zondag tickets erin zijn geglipt. Er was vorig jaar veel gezeik omheen, en speelden ze het best safe door te communiceren dat er een beperkt aantal zondagtickets werden verkocht. Nu hoor je er niemand meer over.
Ach gewoon slim toch. Eerst duidelijk communiceren dat het om een gelimiteerd aantal zondag kaartjes gaat om ons enigszins gerust te stellen, om volgend jaar te doen alsof het normaal is (en wie weet meer tickets te verkopen). Kan ze het moeilijk kwalijk nemen.MeneerEend wrote: Valt me trouwens op hoe voorzichtig die zondag tickets erin zijn geglipt. Er was vorig jaar veel gezeik omheen, en speelden ze het best safe door te communiceren dat er een beperkt aantal zondagtickets werden verkocht. Nu hoor je er niemand meer over.
Ja is zeker heel slim gespeeld. Vind het wel zonde, die sfeer op zondag met alleen camping artiesten was wel bijzonder. Maar kan het ze inderdaad niet kwalijk nemen om van zondag een volledige dag te maken.
Frans Bauer?MeneerEend wrote:camping artiesten
-
JHardtraxxer
- 167 posts member since 2017
- last seen Aug 2024
Volgens mij maakt het niet veel uit. Denk niet dat je bij Defqon veel van dagjes mensen kunt spreken(nooit echt opgevallen). Lijkt me juist dat de zondag mensen genoeg energie hebben om de hele dag los te gaan bij hun favoriete artiesten.MeneerEend wrote:Ja is zeker heel slim gespeeld. Vind het wel zonde, die sfeer op zondag met alleen camping artiesten was wel bijzonder. Maar kan het ze inderdaad niet kwalijk nemen om van zondag een volledige dag te maken.
Vergeet Banaan Remix niet, speciaal voor KeesjackSparrow wrote:Ik voel de sandstorm remix al aan komen!ULTIMO wrote:Hopelijk houden ze dit jaar een andere stage ook wat langer open op zondag.
Gvd, zo gewend om niet te hoeven zitten voor een kaartje dat ik het helemaal vergeten was. Nu maar hopen dat er weekend tickets overblijven. Mocht iemand er anders eentje extra hebben hou ik me aanbevolen.
Als er nog zo'n grote wachtrij is als ik nu hoor, dan zal het weekend wel snel worden uitverkocht, gezien dat nog de enige manier om zaterdag heen te gaan is.
De red is ook nu de hele dag open op zondag dus dan kunnen ze wel veel extra mensen kwijt.MeneerEend wrote: Valt me trouwens op hoe voorzichtig die zondag tickets erin zijn geglipt. Er was vorig jaar veel gezeik omheen, en speelden ze het best safe door te communiceren dat er een beperkt aantal zondagtickets werden verkocht. Nu hoor je er niemand meer over.
Weekend ticket is binnen. Dus ja, toch wel een weekend. Ik heb echt de ruggengraat van een zeeslak.
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Is toch normaal altijd een trailer op deze dag? Of heb ik het helemaal fout