Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
273 posts member since 2016
last seen Jan 2023
ErikZ wrote:
Yourai wrote:Mag toch hopen dat de anthem preview vandaag komt.
En zo niet? Wat dan?
Wat wil je precies horen? Ik hoop gewoon dat hij snel komt xd
D
6 posts member since 2018
last seen Apr 2018
View on YouTube

Blijft magisch om dit te zien...
Hardtraxxer
343 posts member since 2009
Daan070 wrote:View on YouTube

Zit er toevallig ook weer naar te kijken.
D
last seen Apr 2018
Carminizerz wrote:
Daan070 wrote:View on YouTube

Zit er toevallig ook weer naar te kijken.
Blijft toch wel een van mijn meest memorabele momenten van Defqon.
Hoop dat dit jaar, de eindshow ongeveer net zo goed wordt, danwel niet beter..
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 33 minutes ago
Gaat niet gebeuren kan ik je al vast vertellen. :P
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Euhm.... P1 album showcase wellicht, zou zeker in de buurt komen haha.
Alleen heb je dan nog wel brennen heart en Coone er staan xd
D
last seen Apr 2018
Kwami wrote:Euhm.... P1 album showcase wellicht, zou zeker in de buurt komen haha.
Alleen heb je dan nog wel brennen heart en Coone er staan xd
Coone... Geen groot fan.
Maar Brennan, vermaak mij daar altijd wel mee!
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 14 days ago
Hopelijk houden ze dit jaar een andere stage ook wat langer open op zondag.

Verplicht daar in de drukte naar Coone en Brennan Heart staren is wel het laatste waar ik mijn lul van omhoog krijg.
Hardtraxxer
644 posts member since 2017
last seen Mar 2026
ULTIMO wrote:Verplicht daar in de drukte naar Coone en Brennan Heart staren is wel het laatste waar ik mijn lul van omhoog krijg.
:lol:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
ULTIMO wrote:Hopelijk houden ze dit jaar een andere stage ook wat langer open op zondag.

Verplicht daar in de drukte naar Coone en Brennan Heart staren is wel het laatste waar ik mijn lul van omhoog krijg.
Neem aan dat Project One afsluit, dus gewoon twee uur lang keta snuiven op de camping voordat je naar de closing gaat.
J
Hardtraxxer
167 posts member since 2017
last seen Aug 2024
ULTIMO wrote:Hopelijk houden ze dit jaar een andere stage ook wat langer open op zondag.

Ik voel de sandstorm remix al aan komen!
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 12 days ago
jackSparrow wrote:

Wat denk je zelf.. als stages langer open zijn komt de halve red niet vol. Maar ach, mooi moment om even wat te eten of drinken of drugs te gebruiken op de camping, toch?
H
Hardtraxx Elite
2587 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
RTM93 wrote:
jackSparrow wrote:

Wat denk je zelf.. als stages langer open zijn komt de halve red niet vol. Maar ach, mooi moment om even wat te eten of drinken of drugs te gebruiken op de camping, toch?
Vorig jaar bleef de black anders open en wilden ze last min de blue ook open houden (djs stonden al klaar) maar het ging om een of andere reden (vergunning?) Niet door
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Besef nu pas dat de closing naast Project one wel flink gaat tegenvallen tegenover vorig jaar :cry: . Hoop dat P1 afsluit, en we daarvoor nog naar de black of blue kunnen vluchten?

Valt me trouwens op hoe voorzichtig die zondag tickets erin zijn geglipt. Er was vorig jaar veel gezeik omheen, en speelden ze het best safe door te communiceren dat er een beperkt aantal zondagtickets werden verkocht. Nu hoor je er niemand meer over.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
MeneerEend wrote: Valt me trouwens op hoe voorzichtig die zondag tickets erin zijn geglipt. Er was vorig jaar veel gezeik omheen, en speelden ze het best safe door te communiceren dat er een beperkt aantal zondagtickets werden verkocht. Nu hoor je er niemand meer over.
Ach gewoon slim toch. Eerst duidelijk communiceren dat het om een gelimiteerd aantal zondag kaartjes gaat om ons enigszins gerust te stellen, om volgend jaar te doen alsof het normaal is (en wie weet meer tickets te verkopen). Kan ze het moeilijk kwalijk nemen.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Ja is zeker heel slim gespeeld. Vind het wel zonde, die sfeer op zondag met alleen camping artiesten was wel bijzonder. Maar kan het ze inderdaad niet kwalijk nemen om van zondag een volledige dag te maken.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
MeneerEend wrote:camping artiesten
Frans Bauer?
J
Hardtraxxer
167 posts member since 2017
last seen Aug 2024
MeneerEend wrote:Ja is zeker heel slim gespeeld. Vind het wel zonde, die sfeer op zondag met alleen camping artiesten was wel bijzonder. Maar kan het ze inderdaad niet kwalijk nemen om van zondag een volledige dag te maken.
Volgens mij maakt het niet veel uit. Denk niet dat je bij Defqon veel van dagjes mensen kunt spreken(nooit echt opgevallen). Lijkt me juist dat de zondag mensen genoeg energie hebben om de hele dag los te gaan bij hun favoriete artiesten.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
jackSparrow wrote:

Vergeet Banaan Remix niet, speciaal voor Kees
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Gvd, zo gewend om niet te hoeven zitten voor een kaartje dat ik het helemaal vergeten was. Nu maar hopen dat er weekend tickets overblijven. Mocht iemand er anders eentje extra hebben hou ik me aanbevolen.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Als er nog zo'n grote wachtrij is als ik nu hoor, dan zal het weekend wel snel worden uitverkocht, gezien dat nog de enige manier om zaterdag heen te gaan is.
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 16 hours ago
MeneerEend wrote: Valt me trouwens op hoe voorzichtig die zondag tickets erin zijn geglipt. Er was vorig jaar veel gezeik omheen, en speelden ze het best safe door te communiceren dat er een beperkt aantal zondagtickets werden verkocht. Nu hoor je er niemand meer over.
De red is ook nu de hele dag open op zondag dus dan kunnen ze wel veel extra mensen kwijt.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Weekend ticket is binnen. Dus ja, toch wel een weekend. Ik heb echt de ruggengraat van een zeeslak.
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Is toch normaal altijd een trailer op deze dag? Of heb ik het helemaal fout
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Weekend is uitverkocht

Voor een maat: Mocht iemand nog een gewoon weekend ticket te koop hebben zonder dat ze de hoofdprijs er voor vragen, dan PB aub :)