Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 144  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 11:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Yourai schreef:
Mag toch hopen dat de anthem preview vandaag komt.


En zo niet? Wat dan?


Wat wil je precies horen? Ik hoop gewoon dat hij snel komt xd
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 12:42 
 
Hardtraxx Newbie



Blijft magisch om dit te zien...
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 13:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daan070 schreef:


Blijft magisch om dit te zien...


Zit er toevallig ook weer naar te kijken.
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 13:56 
 
Hardtraxx Newbie

Carminizerz schreef:
Daan070 schreef:


Blijft magisch om dit te zien...


Zit er toevallig ook weer naar te kijken.


Blijft toch wel een van mijn meest memorabele momenten van Defqon.
Hoop dat dit jaar, de eindshow ongeveer net zo goed wordt, danwel niet beter..
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat niet gebeuren kan ik je al vast vertellen. :P
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 14:22 
 
Hardtraxxer

Euhm.... P1 album showcase wellicht, zou zeker in de buurt komen haha.
Alleen heb je dan nog wel brennen heart en Coone er staan xd
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 14:34 
 
Hardtraxx Newbie

Kwami schreef:
Euhm.... P1 album showcase wellicht, zou zeker in de buurt komen haha.
Alleen heb je dan nog wel brennen heart en Coone er staan xd


Coone... Geen groot fan.
Maar Brennan, vermaak mij daar altijd wel mee!
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk houden ze dit jaar een andere stage ook wat langer open op zondag.

Verplicht daar in de drukte naar Coone en Brennan Heart staren is wel het laatste waar ik mijn lul van omhoog krijg.
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 14:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Verplicht daar in de drukte naar Coone en Brennan Heart staren is wel het laatste waar ik mijn lul van omhoog krijg.


:lol:
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Hopelijk houden ze dit jaar een andere stage ook wat langer open op zondag.

Verplicht daar in de drukte naar Coone en Brennan Heart staren is wel het laatste waar ik mijn lul van omhoog krijg.

Neem aan dat Project One afsluit, dus gewoon twee uur lang keta snuiven op de camping voordat je naar de closing gaat.
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 15:33 
 
Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
Hopelijk houden ze dit jaar een andere stage ook wat langer open op zondag.

Verplicht daar in de drukte naar Coone en Brennan Heart staren is wel het laatste waar ik mijn lul van omhoog krijg.

Ik voel de sandstorm remix al aan komen!
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

jackSparrow schreef:
ULTIMO schreef:
Hopelijk houden ze dit jaar een andere stage ook wat langer open op zondag.

Verplicht daar in de drukte naar Coone en Brennan Heart staren is wel het laatste waar ik mijn lul van omhoog krijg.

Ik voel de sandstorm remix al aan komen!


Wat denk je zelf.. als stages langer open zijn komt de halve red niet vol. Maar ach, mooi moment om even wat te eten of drinken of drugs te gebruiken op de camping, toch?
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 15:45 
 
Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
jackSparrow schreef:
ULTIMO schreef:
Hopelijk houden ze dit jaar een andere stage ook wat langer open op zondag.

Verplicht daar in de drukte naar Coone en Brennan Heart staren is wel het laatste waar ik mijn lul van omhoog krijg.

Ik voel de sandstorm remix al aan komen!


Wat denk je zelf.. als stages langer open zijn komt de halve red niet vol. Maar ach, mooi moment om even wat te eten of drinken of drugs te gebruiken op de camping, toch?

Vorig jaar bleef de black anders open en wilden ze last min de blue ook open houden (djs stonden al klaar) maar het ging om een of andere reden (vergunning?) Niet door
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 10:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Besef nu pas dat de closing naast Project one wel flink gaat tegenvallen tegenover vorig jaar :cry: . Hoop dat P1 afsluit, en we daarvoor nog naar de black of blue kunnen vluchten?

Valt me trouwens op hoe voorzichtig die zondag tickets erin zijn geglipt. Er was vorig jaar veel gezeik omheen, en speelden ze het best safe door te communiceren dat er een beperkt aantal zondagtickets werden verkocht. Nu hoor je er niemand meer over.
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Valt me trouwens op hoe voorzichtig die zondag tickets erin zijn geglipt. Er was vorig jaar veel gezeik omheen, en speelden ze het best safe door te communiceren dat er een beperkt aantal zondagtickets werden verkocht. Nu hoor je er niemand meer over.


Ach gewoon slim toch. Eerst duidelijk communiceren dat het om een gelimiteerd aantal zondag kaartjes gaat om ons enigszins gerust te stellen, om volgend jaar te doen alsof het normaal is (en wie weet meer tickets te verkopen). Kan ze het moeilijk kwalijk nemen.
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 10:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja is zeker heel slim gespeeld. Vind het wel zonde, die sfeer op zondag met alleen camping artiesten was wel bijzonder. Maar kan het ze inderdaad niet kwalijk nemen om van zondag een volledige dag te maken.
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
camping artiesten


Frans Bauer?
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 11:56 
 
Hardtraxxer

MeneerEend schreef:
Ja is zeker heel slim gespeeld. Vind het wel zonde, die sfeer op zondag met alleen camping artiesten was wel bijzonder. Maar kan het ze inderdaad niet kwalijk nemen om van zondag een volledige dag te maken.

Volgens mij maakt het niet veel uit. Denk niet dat je bij Defqon veel van dagjes mensen kunt spreken(nooit echt opgevallen). Lijkt me juist dat de zondag mensen genoeg energie hebben om de hele dag los te gaan bij hun favoriete artiesten.
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 12:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

jackSparrow schreef:
ULTIMO schreef:
Hopelijk houden ze dit jaar een andere stage ook wat langer open op zondag.

Verplicht daar in de drukte naar Coone en Brennan Heart staren is wel het laatste waar ik mijn lul van omhoog krijg.

Ik voel de sandstorm remix al aan komen!

Vergeet Banaan Remix niet, speciaal voor Kees
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 14:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gvd, zo gewend om niet te hoeven zitten voor een kaartje dat ik het helemaal vergeten was. Nu maar hopen dat er weekend tickets overblijven. Mocht iemand er anders eentje extra hebben hou ik me aanbevolen.
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 14:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als er nog zo'n grote wachtrij is als ik nu hoor, dan zal het weekend wel snel worden uitverkocht, gezien dat nog de enige manier om zaterdag heen te gaan is.
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 14:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Valt me trouwens op hoe voorzichtig die zondag tickets erin zijn geglipt. Er was vorig jaar veel gezeik omheen, en speelden ze het best safe door te communiceren dat er een beperkt aantal zondagtickets werden verkocht. Nu hoor je er niemand meer over.


De red is ook nu de hele dag open op zondag dus dan kunnen ze wel veel extra mensen kwijt.
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weekend ticket is binnen. Dus ja, toch wel een weekend. Ik heb echt de ruggengraat van een zeeslak.
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 14:28 
 
Hardtraxxer

Is toch normaal altijd een trailer op deze dag? Of heb ik het helemaal fout
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 14:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Weekend is uitverkocht

Voor een maat: Mocht iemand nog een gewoon weekend ticket te koop hebben zonder dat ze de hoofdprijs er voor vragen, dan PB aub :)
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten