Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 13:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Voor 50 euro (Of als je een mierenneuker bent 65 per dag en 20 voor de vrijdag) per dag heb je alsnog een monsterlijk groot aanbod aan artiesten, stages, muziek, activiteiten en zo veel meer dingen.

Je mag blij wezen dat het feest niet 200+ euro is zoals de meeste weekendfestivals van dit kaliber, want voor deze bedragen per dag heb je een moeilijk groot en goed festival.

Voor fans thuis en die niet kunnen is dit een mooi iets, en voor mijzelf ook zodat ik achteraf weer de beelden aan kan zetten bij de livesetjes, wat in 2015 top was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 13:56 
 
Hardtraxxer

Ik vind het wel vet om later de livestream terug te kijken van je favouriete artiest. vind dat Qdance dat erg goed doet. Geluid en beeld is super. Zal vast wat kosten maar voor mij heeft het wel een meerwaarde. Zoals de legends van afgelopen jaar was toch super die 3 uur om nog even met kerst te kunnen bekijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zit een verschil tussen een livestream en een videoregistratie die later online komt he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 14:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 14:15 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Exact alles wat hierboven is omschreven

Niet veel dus. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 14:20 
 
Hardtraxx Addict

jackSparrow schreef:
Ik vind het wel vet om later de livestream terug te kijken van je favouriete artiest. vind dat Qdance dat erg goed doet. Geluid en beeld is super. Zal vast wat kosten maar voor mij heeft het wel een meerwaarde. Zoals de legends van afgelopen jaar was toch super die 3 uur om nog even met kerst te kunnen bekijken.

Ow dat vind ik ook wel wat hebben hoor, maar goed die stages filmen ze toch nooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
heggenschaar schreef:
Naams bekendheid is groot zat. En nog steeds. Ik betaal 150 om er bij te zijn, dan verwacht ik dat geld in het festival gestopt word en niet in mensen die thuis zitten(ook al kunnen ze niet maar wilden wel) ze betalen niets.


Ja idd, naamsbekendheid is groot zat. Kunnen ze eigenlijk beter alle marketingmedewerkers de laan uitsturen. Nog meer geld om in het festival te stoppen. En sorry hoor maar hier sla je de plank compleet mis vind ik :lol:


Dit ja. Het online gebeuren is iets dat je vol moet blijven pompen met content om mensen te behouden. Van zo'n stream gaan ze er alleen maar op vooruit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 14:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als er een baan druk is dan is het content marketeer inderdaad. Moet je een moeilijk goed schema voor hebben, zeker voor iets als Q.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 14:37 
 
Hardtraxx Veteran

Mooie Mysteryland rugzak btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 15:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jackSparrow schreef:
Goldenstyle schreef:
Ik vraag me af waarom Max Enforcer mainstage staat, hoort vrij weinig kwa muziek van hem?


(Max Enforcer & ANDY SVGE - Deep'r feat. Heavynn)Dit is wel een fijne plaat. Staan beide op de mainstage.
is maar 1 plaat dus dat is te weinig idd


Nee vind ook niet echt dat je dan mainstage plaats verdiend, maar goed misschien flink veel nieuwe muziek liggen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 15:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Simpel. Stop geld in het festival (de mensen die betaald hebben) en niet in mensen die thuis zitten.


Wat een kortzichtige kijk. Defqon is meer dan alleen het festival. Denis Doeland (voormalig ID&T) heeft hier een interessant college over gegeven: https://www.youtube.com/watch?v=ShMRm8tYjkQ&t=1507s

Edit: wat hier boven dus is gezegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 16:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Betaald miwer voor het festival? Dacht dat alle tickets kreeg van Ome Q
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 16:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeg heggenschaar, misschien moeten wij eens een overlegje plannen ivm profielfoto en accountnaam :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 16:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Carminizerz schreef:
Zeg heggenschaar, misschien moeten wij eens een overlegje plannen ivm profielfoto en accountnaam :P

Gezien je woonplaats en dat je student bent moet je haast wel op het van hall larenstein zitten? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Carminizerz schreef:
Zeg heggenschaar, misschien moeten wij eens een overlegje plannen ivm profielfoto en accountnaam :P

Gezien je woonplaats en dat je student bent moet je haast wel op het van hall larenstein zitten? :P


Klopt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 17:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Carminizerz schreef:
Zeg heggenschaar, misschien moeten wij eens een overlegje plannen ivm profielfoto en accountnaam :P

Gezien je woonplaats en dat je student bent moet je haast wel op het van hall larenstein zitten? :P


Niet Stenden of NHL? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 17:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
paperclip schreef:
Carminizerz schreef:
Zeg heggenschaar, misschien moeten wij eens een overlegje plannen ivm profielfoto en accountnaam :P

Gezien je woonplaats en dat je student bent moet je haast wel op het van hall larenstein zitten? :P


Niet Stenden of NHL? :P

Eerder HAN of Helion, want leeuwarden is wel een stukje vanaf Velp
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 17:23 
 
Hardtraxx Newbie

Broken Balance schreef:
paperclip schreef:
Carminizerz schreef:
Zeg heggenschaar, misschien moeten wij eens een overlegje plannen ivm profielfoto en accountnaam :P

Gezien je woonplaats en dat je student bent moet je haast wel op het van hall larenstein zitten? :P


Niet Stenden of NHL? :P

Ho ho ho, "NHL stenden hogeschool" bedoel je? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar een flauw grapje toe kan leiden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 18:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is er niet gewoon een goede kans aanwezig dat Max Enforcer de RED opent met wat classics op zaterdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 09:12 
 
Hardtraxx Newbie

Daan070 schreef:
5e jaar op rij naar een weekend Defqon! Heb er weer super veel zin in. :love: Nu ik de line-up zie begint het nog meer te kriebel.. Nog 92 dagen wachten....
Dit jaar voor het eerst op de camping, ben benieuwd hoe dat wordt. Decibel heb ik altijd in een tentje op de camping gestaan, sfeer is daar altijd goed, is dat ook met Defqon zo? Vergelijkbaar?
Heb trouwens ook een speciale Defqon Telegram groep, voor mensen die elkaar een beetje willen ophypen? Join here: https://t.me/joinchat/E7PB8EwJGHJCskZDYjiowg
Zijn nu nog een klein groepje maar verwachten dat dit snel groeit naar aanloop van Defqon. :thumbsup:


Nog maar 90 dagen... :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 11:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mag toch hopen dat de anthem preview vandaag komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 11:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yourai schreef:
Mag toch hopen dat de anthem preview vandaag komt.


Het bezit van de zaak is het einde van het vermaak xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 11:17 
 
Hardtraxx Veteran

Yourai schreef:
Mag toch hopen dat de anthem preview vandaag komt.


En zo niet? Wat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Springt ie van het balkon in de tweede kamer.
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten