Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 19:47 
 
Hardtraxx Veteran

ShatterDJ schreef:
RTM93 schreef:
Ik wil een keer een treinreis met jullie maken. Mijn treinreizen zijn vaak saai en stilletjes.

Hardtraxx NS tour :lol: Speciale hardtraxx coupe om muziek te draaien xd

Met jullie toen naar loudness was nog wel te doen, Eindhoven. Maar wij gingen netjes op het balcon staan met onze muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:

Oudjes houden niet van terror in de trein, vooral niet in een stiltecoupe :lol:


wahwhahhwahha etgt teering grappeg xdxdxd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
rakkietakkie schreef:
Oudjes houden niet van terror in de trein, vooral niet in een stiltecoupe :lol:


Beetje asociaal ook.

Was in een gewone coupé, die zo ongeveer helemaal gevuld was met Qlimax gangers
Rob kletst uit z'n nek in ieder geval. Maarja verhaal even aandikken he...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
MelvinFR schreef:
rakkietakkie schreef:
Oudjes houden niet van terror in de trein, vooral niet in een stiltecoupe :lol:


Beetje asociaal ook.

Was in een gewone coupé, die zo ongeveer helemaal gevuld was met Qlimax gangers
Rob kletst uit z'n nek in ieder geval. Maarja verhaal even aandikken he...


Oké, dan is het nog wel te overzien. :P Rob, niet zo populair doen de volgende keer dan aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 20:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik dik alles graag aan... kijk mijn nek hah!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had je bij moeten zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ook een topografie test gedaan. En Tim schreeuwen: JOB WAT IS DE HOOFDSTAD VAN MONGOLIË! Ik: ULAANBATAAR GODVERDOMME!! :lol:


Hahahahaha :lol: :lol: :lol:

Hard4Us schreef:
Patjee410 schreef:
^
Als je met jullie op stap bent verveel je je geen moment volgens mij :lol:


Dit kan ik beamen, wat een figuren :lol: :lol:


Ik beaam de beaming.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 21:14 
 
Hardtraxxer

TondH schreef:
Sjaakie P schreef:
Volgens mij ben ik onbewust ook nog redelijk wat mensen van hier tegengekomen, weet nog dat ik tijdens Degos & Re-Done VS MYST nog lol had met een gozer om afval weg schoppen (linksvoor ergens), en die zag ik ook nog echt een paar keer over het terrein lopen en bij TCC staan, toevallig iemand van hier? Gozer had redelijk kort haar, ikzelf droeg een 'Despe't.


Was dat niet bij TCC?, want toen kreeg ik een flesje cola tegen mn bek aan van iemand die tegen afval zat te schoppen.

Nee we hadden niemand iets tegen de bek getrapt ofzo en het was zeker weten bij MYST, maar het klinkt wel heel knullig als ik het ga proberen uit leggen, besef ik me nu. :lol:

Waarschijnlijk vond mijn niet zo nuchtere hoofd het toen helemaal geweldig en dacht die gozer echt van "Wtf, ik schuif alleen maar wat bekers opzij?"
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie was er trouwens zo vaag tijdens TCC dat 'ie probeerde te vertellen wie hij was maar toen ik vroeg hoe die heette niet eens z'n naam leek te kunnen zeggen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 02:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

off-topic/het-goede-verhalen-topic-t59927.html

Leef je uit allemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Wie was er trouwens zo vaag tijdens TCC dat 'ie probeerde te vertellen wie hij was maar toen ik vroeg hoe die heette niet eens z'n naam leek te kunnen zeggen? :lol:


Ik heb jou toen aangesproken maar ik kan me niet in je beschrijving herkennen. Ik kon je zelfs nog vertellen welke 2 t-shirts je zaterdagnacht aan had :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat klinkt toch alsnog als een vaag verhaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 09:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Anthor schreef:
Joey schreef:
Wie was er trouwens zo vaag tijdens TCC dat 'ie probeerde te vertellen wie hij was maar toen ik vroeg hoe die heette niet eens z'n naam leek te kunnen zeggen? :lol:


Ik heb jou toen aangesproken maar ik kan me niet in je beschrijving herkennen. Ik kon je zelfs nog vertellen welke 2 t-shirts je zaterdagnacht aan had :lol:


Klinkt wel een beetje als jou, bruur. Vooral omdat je ook niet zo'n bijster lekker bekkende nickname hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Klinkt wel een beetje als jou, bruur. Vooral omdat je ook niet zo'n bijster lekker bekkende nickname hebt


Joey schreef:
vaag

:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 10:17 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Guys this was one hell of a powerful party at Defqon.1 and thank you all for the good reactions to our set.
Tracklist:
1. Intro Clockartz
2. Ran-D & Clockartz – Victorious
3. Clockartz- No Tomorrow
4. Donkey Rollers & Noisecontrollers – Human Enemy
5. Envine & Clockartz – We Are One
6. Alpha Twins & Wildstylez – Atrocious
7. Sub Zero Project – Basstrain
8. Clockartz – In The Army
9. The Machine – Hit Em Up
10. The Beholder & Zany – Midnight
11. Tiesto – Knock You Out (Clockartz Bootleg)
12. Clockartz – Rockafella
13. Frequencerz – The Unknown
14. Marco V – Godd (Adaro Remix)
15. Clockartz – Triggerman
16. Frequencerz & Titan – Gettin Off
17. Digital Punk – Firestorm
18. Zany & Frequencerz – Quakers (Clockartz Remix)
19. Clockartz – Caged
20. Chris One – Deathmatch
21. O.B.I. – Girls Love Techno (Malice Bootleg)
22. Clockartz - Delirium
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 10:19 
 
Hardtraxxer

Nu ik hier iets over oudjes lees hierboven..

Mijn vriendinnetje stond op een gegeven moment te kletsen met 3 wat oudere mensen.. Dus ik ging ff buurten en het bleek dat die respectievelijk 59 en 57 waren!! Van de 3e ben ik de leeftijd vergeten maar volgens mij was dat hun dochter.. Die was ergens in de 40+

Hoe vet is dat dan?! En gewoon helemaal uit hun dak gaan in die tent :lol: :woot:


** nog steeds heimwee naar afgelopen weekend trouwens :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

59 en 57 en dochter is 40+?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waren er vroeg bij. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 10:41 
 
Hardtraxxer

Pin me er niet op vast, ik denk dat ze ergens rond de 40 was.. Was ook niet helemaal nuchter meer op dat moment :lol:
De 2 oudste waren in ieder geval 59 en 57 wat ik een hele prestatie vind :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 10:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vrijdag
Bass Modulators en Noisecontrollers waren leuk. Vond Zazafront niet zo. De sfeer deze avond is echter fantastisch.

Zaterdag
Sound Rush was leuke opener, echter niet optimaal van kunnen genieten. Het komt toch minder goed binnen doordat het geluid niet zuiver was. Zelfde geldt voor tijdens Cyber en op zondag de Legends. Power Hour deze dag was weer genieten trouwens. Verder even bij Artifact geweest op de Indigo, die legde wel wat leuke platen erop. Andy Svge laatste 15min van gezien en hier precies de platen gehoord die ik wilde horen. Daarna even wat wezen eten en rusten voordat we deze dag bij de main zouden afsluiten bij NCBM tot einde. Op de after was Phuture Noize echt gaaf, verder heb ik er niet veel van meegekregen.

Zondag
Dit was net zoals vorig jaar de leukste dag imo.
Lekker begonnen op de UV bij Tweekacore. Dit was nog best geinig, en er was ook een hele leuke sfeer hier. En dat GELUID joh!! :woot: :thumbsup: Echt ontzettend hard en ook nog eens super zuiver. Daarna onverwachts blijven hangen op de UV voor Audiotricz en Adrenalize. Die melo's i.c.m. dit geluid was echt goud, vaak daar met kippenvel gestaan tijdens deze set. Hierna naar de Magenta gegaan voor Tatanka. Vervolgens weer terug naar de UV voor D-Block & S-Te-fan, maar deze kwamen niet in de buurt van audiotricz en adrenalize eerder. Vervolgens weer wezen eten en rusten zodat we klaar waren voor de Legends. Hier ook weer enorm genoten behalve dat er een overkill aan bass was. Had de bedoeling nog naar de terror sitdown te gaan, maar die kon me sochtends ineens gestolen worden, had mijn slaap nodig. Ook nog Delete helaas gemist omdat we toen nog niet klaar waren.

Verder prima vertoeft op de camping. Weinig last gehad van buren op veld 5. Vorig jaar op veld 1 gestaan. Enige nadeel van veld 5 is dat we zaterdag en zondag kluisje hebben betaald op festivalterrein voor onze vesten En powerbank. Wil niet die dingen hele tijd bij me hebben maar ook geen zin om naar veld 5 te lopen wanneer ik hem nodig heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 11:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die vesten overdag zijn altijd wel een dingetje bij mij. Had zaterdag vanaf 13.00u een regenjackie bij me, maar had hem niet echt heel erg nodig. Had besloten 'm naar de camping terug te brengen (veld 4) en meteen weer naar het terrein te gaan.
Resultaat:
Op weg naar camping inslag gehad, eenmaal op camping aangekomen bij een vriendin in de tent gedoken en er pas 2u later uit gekomen en pas 15.00u op terrein weer :/ halve dag weer weg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Die vesten overdag zijn altijd wel een dingetje bij mij. Had zaterdag vanaf 13.00u een regenjackie bij me, maar had hem niet echt heel erg nodig. Had besloten 'm naar de camping terug te brengen (veld 4) en meteen weer naar het terrein te gaan.
Resultaat:
Op weg naar camping inslag gehad, eenmaal op camping aangekomen bij een vriendin in de tent gedoken en er pas 2u later uit gekomen en pas 15.00u op terrein weer :/ halve dag weer weg..


Ja, dat probleem heb ik zondagochtend gehad. Wou eigenlijk vroeg weg, maar later toch heel lang bij de tent blijven hangen wat als gevolg had dat ik pas 2 uur op het terrein was. Dit is wel een ander voorbeeld dan dat jij geeft, maar vaak is het toch gezellig bij de tent op dat moment. Veel spijt heb ik er achteraf niet van, want zat heerlijk bier te drinken en vermaakte me prima. Toch is dat moment wel even klote soms. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anthor schreef:
Joey schreef:
Wie was er trouwens zo vaag tijdens TCC dat 'ie probeerde te vertellen wie hij was maar toen ik vroeg hoe die heette niet eens z'n naam leek te kunnen zeggen? :lol:


Ik heb jou toen aangesproken maar ik kan me niet in je beschrijving herkennen. Ik kon je zelfs nog vertellen welke 2 t-shirts je zaterdagnacht aan had :lol:

Ik doelde idd niet op jou, haha. Was nog iemand die mij aansprak tijdens die set. :P

Was wel onder de indruk dat je dat wist zeg :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clockartz schreef:
Guys this was one hell of a powerful party at Defqon.1 and thank you all for the good reactions to our set.
Tracklist:
1. Intro Clockartz
2. Ran-D & Clockartz – Victorious
3. Clockartz- No Tomorrow
4. Donkey Rollers & Noisecontrollers – Human Enemy
5. Envine & Clockartz – We Are One
6. Alpha Twins & Wildstylez – Atrocious
7. Sub Zero Project – Basstrain
8. Clockartz – In The Army
9. The Machine – Hit Em Up
10. The Beholder & Zany – Midnight
11. Tiesto – Knock You Out (Clockartz Bootleg)
12. Clockartz – Rockafella
13. Frequencerz – The Unknown
14. Marco V – Godd (Adaro Remix)
15. Clockartz – Triggerman
16. Frequencerz & Titan – Gettin Off
17. Digital Punk – Firestorm
18. Zany & Frequencerz – Quakers (Clockartz Remix)
19. Clockartz – Caged
20. Chris One – Deathmatch
21. O.B.I. – Girls Love Techno (Malice Bootleg)
22. Clockartz - Delirium


I wonder, did you choose not to play Resonance in your own set, or did Q-Dance not allow it? I expect the latter, but it seems incredibly hard not to play a track like that in your own set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 12:55 
 
Hardtraxx Veteran

Helemaal niemand heeft het erover dus plaats ik het als hele dikke pluspunt: De set van N-Vitral op zondag :love: :drool:

Een uur lang helemaal uit mijn pan gegaan en zijn Rage Against The Machine - Killing In The Name Bootleg als missie :worship:

Direct daarna Denekamps Gespuis :thumbsup: Muzikaal niet het beste wat ik het weekend heb gehoord maar het plezier was van de koppen van Dyprax/RR/Crypsis af te lezen :clap:
Vorige  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten