Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 14:40 

Hardtraxx Veteran

Pfff toch wil ik hier de set van Activator nog eens vermelden. Nog nooit zo'n lompe set meegemaakt denk ik :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 14:51 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Clockartz schreef:
Guys this was one hell of a powerful party at Defqon.1 and thank you all for the good reactions to our set.
Tracklist:
1. Intro Clockartz
2. Ran-D & Clockartz – Victorious
3. Clockartz- No Tomorrow
4. Donkey Rollers & Noisecontrollers – Human Enemy
5. Envine & Clockartz – We Are One
6. Alpha Twins & Wildstylez – Atrocious
7. Sub Zero Project – Basstrain
8. Clockartz – In The Army
9. The Machine – Hit Em Up
10. The Beholder & Zany – Midnight
11. Tiesto – Knock You Out (Clockartz Bootleg)
12. Clockartz – Rockafella
13. Frequencerz – The Unknown
14. Marco V – Godd (Adaro Remix)
15. Clockartz – Triggerman
16. Frequencerz & Titan – Gettin Off
17. Digital Punk – Firestorm
18. Zany & Frequencerz – Quakers (Clockartz Remix)
19. Clockartz – Caged
20. Chris One – Deathmatch
21. O.B.I. – Girls Love Techno (Malice Bootleg)
22. Clockartz - Delirium

I wonder, did you choose not to play Resonance in your own set, or did Q-Dance not allow it? I expect the latter, but it seems incredibly hard not to play a track like that in your own set.

Titatovenaar schreef:
Rickzel schreef:
Denk dat hij iets te langdradig is om een hitje te worden, Gravity was ook een lange break maar niet zo erg...

Plaat was ook echt bedoeld als een eindshow/luisterplaat. De track is veel te lang om in een reguliere set te draaien, denk niet dat we de dj mix überhaupt uit gaan brengen. :P

Denk het niet dus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 14:59 

Hardtraxxer

Zamble schreef:
Pfff toch wil ik hier de set van Activator nog eens vermelden. Nog nooit zo'n lompe set meegemaakt denk ik :surrender:

De tering, ben daar per ongeluk beland op de zaterdagmiddag. Ben totaal niet bekend met de echte early hardstyle en liep er eigenlijk meer heen in de hoop dat z'n set meer in de Tijdmachine richting zou gaan. Dat bleek dus niet het geval, maar goeie kanarie wat gaan die kicks hard zeg. Heb daar echt een halfuur met verbazing staan rondkijken :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 15:03 

Hardtraxx Addict

Wat vonden jullie trouwens van het feestcafe? Ik ben er zaterdag aan het begin van de avond even langs gelopen en toen was het er uitgestorven. Aan het barpersoneel te zien was het er ook niet erg druk geweest.

Dat cardboard gedeelte was dan wel weer vet. Iemand die wappie was probeerde een doos te vouwen en te plakken, kostelijk naar zitten kijken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 15:14 

Hardtraxxer

Zamble schreef:

Vond de set van Activator ook super dik, zeker met dit geluid. Vorig jaar bijna heel het weekend bij de blue en indigo gestaan. Nu door de iets wat tegenvallende raw line-up op Zaterdag ook meer bij andere stages gekeken en zeker geen spijt van gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 15:23 

Hardtraxx Veteran

Patjee410 schreef:
Wat vonden jullie trouwens van het feestcafe? Ik ben er zaterdag aan het begin van de avond even langs gelopen en toen was het er uitgestorven. Aan het barpersoneel te zien was het er ook niet erg druk geweest.

Ik was er zondag rond 11:45 en toen was het wel redelijk gevuld al, niet verwacht. Zag er ook echt leuk aangekleed uit van binnen. Rest van het weekend niet geweest dus daar kan ik helaas niks over vertellen. Hoorde wel dat Donkey Rollers er nog hadden gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 15:28 

Hardtraxx Veteran

Kut, ben dat hele feestcafé vergeten te bezoeken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 15:33 

Hardtraxx Elite

Patjee410 schreef:
Wat vonden jullie trouwens van het feestcafe?

Toen wij er zaterdagmiddag/avond even zijn wezen kijken was het ook half uitgestorven. Draaiden toen ook een beetje halve hardstyle/freestyle. Wat jammer was, want had verwacht/gehoopt dat ze lekker Hollandse kneiters zouden draaien. Daarom ook na 2 minuten maar weg weggegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 17:02 

Hardtraxx Veteran

Zamble schreef:

Activator heeft mijn verwachten overtroffen ja, en die waren al ontzettend hoog. Was me een partijtje lomp. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 17:12 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
want had verwacht/gehoopt dat ze lekker Hollandse kneiters zouden draaien.

Ja, dit was dus ook mijn verwachting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 17:19 

Hardtraxx Addict

RomanAnthony schreef:
Patjee410 schreef:
Wat vonden jullie trouwens van het feestcafe?

Toen wij er zaterdagmiddag/avond even zijn wezen kijken was het ook half uitgestorven. Draaiden toen ook een beetje halve hardstyle/freestyle. Wat jammer was, want had verwacht/gehoopt dat ze lekker Hollandse kneiters zouden draaien. Daarom ook na 2 minuten maar weg weggegaan.

Ik dacht ook te lezen dat ze dat zouden doen, maar toen wij er waren draaide ze ook hardstyle/ freestyle.
Die 'tent' wordt volgens mij trouwens ook regelmatig gebruikt voor technofeestjes. Als het vol staat kan het een best toffe en knusse setting zijn. Jammer dat dat zaterdag niet het geval was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 20:53 

Hardtraxx Crew

Bedenk me nu trouwens dan Zany ook nog Lock 'N Load - Blow Ya Mind (DJ Zany Remix) draaide. Dat was wel leuk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 14:07 

Hardtraxx Veteran

Klopt, helaas geen Volt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 20:35 

Hardtraxxer

Hebben mensen nog last gehad van dagjesmensen op de zondag dan?

Vond het wel erg opvallend om al die frisse kopjes te zien bij delete, terwijl ik lichamelijk aanwezig was maar geestelijk nog niet :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 20:54 

Hardtraxx Veteran

ElTigre schreef:
Hebben mensen nog last gehad van dagjesmensen op de zondag dan?

Vond het wel erg opvallend om al die frisse kopjes te zien bij delete, terwijl ik lichamelijk aanwezig was maar geestelijk nog niet :huh:

Ik was heel weekend, maar ging al best lekker bij Delete. Volgens mij hing er al wel een goede sfeer. Helemaal prima toch? Overigens heb ik niet echt last gehad van dagjesvolk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 22:26 

Hardtraxx Veteran

Zolang dagjes mensen uit hun bol gaan vind ik het prima. Niet dat ze er alleen bij staan om het festival bezoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 22:34 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag stonden er dus wel een hoop stil en een beetje te ouwenhoeren alsof ze in 't cafe stonden.
Verschrikkelijk zeg. En dan te bedenken dat er waarschijnlijk nog een hoop liefhebbers thuis zitten die geen kaarten konden krijgen door zulke dapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 23:18 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Zaterdag stonden er dus wel een hoop stil en een beetje te ouwenhoeren alsof ze in 't cafe stonden.
Verschrikkelijk zeg. En dan te bedenken dat er waarschijnlijk nog een hoop liefhebbers thuis zitten die geen kaarten konden krijgen door zulke dapen.

Waar heb je dit ervaren als ik vragen mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 23:21 

Hardtraxx Elite

Op Defqon amper tot geen last van dagjesvolk gehad. Hoogstens wat scheve gezichten als we aan t tuinieren waren, meer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 00:32 

Hardtraxx Veteran

Ik had dat gevoel alleen een beetje bij de main, maar bij elk ieder ander stage was de sfeer prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 01:50 

Hardtraxx Veteran

Altijd lekker bezig met m'n eigen feestje, dagjesvolk op zo'n groot feest houd je altijd. Het klaplongstampen wordt hier toch ook 'massaal' gedeeld op sociale medium, dus is ook gezien worden net als de dagjesmensen :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 03:10 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:

Dat mag toch? Moet die liefhebber maar eerder zijn ticket kopen. En ja, ik sta ook vaak stil en jij ook. Zo'n 35 minuten per set. Groetjes he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 10:18 

Hardtraxx Veteran

Mensen ik heb een goeie oplossing voor het dagjes mens probleem. Ga gewoon vooraan staan. Daar sta je vrijwel altijd tussen de liefhebbers en heb je totaal geen last van die mensen. Sta zelf ook meer dan de helft van de tijd vooraan omdat ik het op andere plekken vaak ook te saai vind. Er zijn daarnaast ook zat andere plekken waar je tussen leuke Mensen kan staan. Doe er een beetje moeite voor en stop met zeuren over de dagjesmensen. Heb er werkelijk nooit last van :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 10:26 

Hardtraxx Addict

Meestal staan buitenlanders (toeristen) met vlaggen vooraan. Ook al niet mijn definitie van "leuke mensen".
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 11:03 

Hardtraxx Veteran

Redman schreef:
Meestal staan buitenlanders (toeristen) met vlaggen vooraan. Ook al niet mijn definitie van "leuke mensen".

Dan moet je gewoon niet naar de Defqon mainstage gaan. Rest van de stages zijn wel leuk
Vorige  1 ... 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten