Lekker kort doei
De bierkoning strikes again.
Cruelty wrote:Seeker of Fire was een keer op verjaardag en gooide ipv een suikerklontje een olijf in zijn koffie
Rickzel wrote:Soms op een feestje roep ik komt die RAWKICK en dan komt er gewoon reversed bass haha klojo's
Ja??????TiMOTHYb wrote:Komt een vrouw bij de dokter
En toen belde je Tim Hofman voor het programma #boos.Cruelty wrote:ook wel een goed verhaal is dat ik deze week tickets wilde kopen voor een festival maar toen tickets had gekocht voor het verkeerde festival, super kut!
Denk iksonnebloem wrote:Ja??????TiMOTHYb wrote:Komt een vrouw bij de dokter
Ik zou #boos alleen al bellen om kutmarije in rl te ontmoetenRTM93 wrote:En toen belde je Tim Hofman voor het programma #boos.Cruelty wrote:ook wel een goed verhaal is dat ik deze week tickets wilde kopen voor een festival maar toen tickets had gekocht voor het verkeerde festival, super kut!
zegt de dokter ruim je het ook ff opTiMOTHYb wrote:Komt een vrouw bij de dokter
Henk-Jan wrote:zegt de dokter ruim je het ook ff opTiMOTHYb wrote:Komt een vrouw bij de dokter
Wat keijen op de weg leggen ook zo ietsNuracore wrote:Opgepakt worden bij een speeltuin als je in je eentje aan je pieleke zit. Heel wat dit
Briljant! ik was haar al vergeten. Best een leuk ding ja. Maar laten we wel wezen, ze is stiekem best ook wel een beetje 13/12 materiaal. Je hoeft je absoluut niet te schamen als dat je vriendin is maar er lopen echt knetter veel van dat type meiden rond. En ook genoeg op hardstyle feesten.Patjee410 wrote:Ik zou #boos alleen al bellen om kutmarije in rl te ontmoetenRTM93 wrote:En toen belde je Tim Hofman voor het programma #boos.Cruelty wrote:ook wel een goed verhaal is dat ik deze week tickets wilde kopen voor een festival maar toen tickets had gekocht voor het verkeerde festival, super kut!
Dat gevoel heb ik ook, kijk hier bijvoorbeeld maar eens naar het publiek:RTM93 wrote: Speaking of which, ik vind dat het aandeel aan vrouwelijk schoon op feesten echt skyrocket gestegen is.
5 jaar geleden was een verhouding 80:20 man/vrouw heel normaal op een feest en nu lijkt het soms echt 40:60. Ik heb ook wel kleinere feesten meegepakt waarin de vrouwen duidelijk in de meerderheid waren.
Daar kan ik me dood aan ergeren, een aantal jaar geleden denk ik stond ik op de decibel MainStage tijdens zo hard te maaien.. werd ik serieus een dik kwartier gewoon aangekeken door 3 dames die verder beetje voor hun uit stonden te staren..MelvinFR wrote:Werkt er natuurlijk ook wel aan mee dat festivals bezoeken tegenwoordig populair/hip is. Veel vrouwen (en ook mannen) die alleen naar een festival komen om gezien te worden en later een berichtje op Facebook te plaatsen hoe leuk ze het wel niet hebben gehad.