Patjee410 schreef:
RTM93 schreef:
Cruelty schreef:
ook wel een goed verhaal is dat ik deze week tickets wilde kopen voor een festival maar toen tickets had gekocht voor het verkeerde festival, super kut!
En toen belde je Tim Hofman voor het programma #boos.
Ik zou #boos alleen al bellen om kutmarije in rl te ontmoeten
Briljant! ik was haar al vergeten. Best een leuk ding ja. Maar laten we wel wezen, ze is stiekem best ook wel een beetje 13/12 materiaal. Je hoeft je absoluut niet te schamen als dat je vriendin is maar er lopen echt knetter veel van dat type meiden rond. En ook genoeg op hardstyle feesten.
Speaking of which, ik vind dat het aandeel aan vrouwelijk schoon op feesten echt skyrocket gestegen is.
5 jaar geleden was een verhouding 80:20 man/vrouw heel normaal op een feest en nu lijkt het soms echt 40:60. Ik heb ook wel kleinere feesten meegepakt waarin de vrouwen duidelijk in de meerderheid waren.
ghehehe zal nooit vergeten, in een club hier in de buurt (epic, lattrop) toen in 2013 ofzo was daar Radical zijn album release party, en toen kwam er zo'n meid naar me toe, dik lullen met mij, overduidelijk interesse in mij. Maar goed ik had toen geen FB en toen vroeg ze mijn nr. Afijn, geen probleem toch, dus ik me nummer geven. Vervolgens bleef ze echt een behoorlijke tijd mij te volgen en te plakken en zelfs na te doen qua losgaan, best akward. Dus ik tegen haar van, ik ga even naar de WC en munten halen, blijf maar hier ik komt wel terug.. Nou dat werd uiteraard 3 langen en 3 korten, en een uur later dacht ik van, weetje laat ik maar eens even kijken hoe het met mijn stille aanbidster is. Dus ik weer naast haar plaats nemen. Vervolgens vroeg ik; Hee chick alles nog goed, heb je het overleefd zonder mij ? Wat denk je wat ze zegt? WIE BEN JIJ ? Ze was compleet alweer kwijt dat ik met haar heb lopen praten, dansen en gek doen.

Wat een meid echt. Toen besloot ik maar om van rechts naar linksvoor te verhuizen.

wat een types soms..