Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 12 days ago
Lekker kort doei
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
02:08 aangemaakt.

De bierkoning strikes again.

:lol:
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Misschien stond hier wel een levensverhaal maar heeft ie alles verwijderd :lol:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Cruelty wrote:Seeker of Fire was een keer op verjaardag en gooide ipv een suikerklontje een olijf in zijn koffie
:cry: :cry: :cry:
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Soms op de bingo roep ik zomaar "bingo!?" en dan heb ik helemaal geen bingo.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
wat een grappenmaker die rick :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Rickzel wrote:Soms op een feestje roep ik komt die RAWKICK en dan komt er gewoon reversed bass haha klojo's
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 days ago
KETA!!
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Komt een vrouw bij de dokter
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
TiMOTHYb wrote:Komt een vrouw bij de dokter
Ja??????
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 13 hours ago
Opgepakt worden bij een speeltuin als je in je eentje aan je pieleke zit. Heel wat dit
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Cruelty wrote:ook wel een goed verhaal is dat ik deze week tickets wilde kopen voor een festival maar toen tickets had gekocht voor het verkeerde festival, super kut!
En toen belde je Tim Hofman voor het programma #boos.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
sonnebloem wrote:
Ja??????
Denk ik
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Bier!
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
RTM93 wrote:
Cruelty wrote:ook wel een goed verhaal is dat ik deze week tickets wilde kopen voor een festival maar toen tickets had gekocht voor het verkeerde festival, super kut!
Ik zou #boos alleen al bellen om kutmarije in rl te ontmoeten
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 15 hours ago
zegt de dokter ruim je het ook ff op
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Henk-Jan wrote:
zegt de dokter ruim je het ook ff op
Image
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 2 days ago
[20-5 09:42] Julian: Zon tyfus jaarmarkt
[20-5 09:42] Julian: Houden ze ringsteken
[20-5 09:42] Julian: Op van die knollen
[20-5 09:42] Julian: Die achterlijke hoere pest****** beesten mogen ze terplekke slachten
[20-5 09:42] Julian: Godverdomme wat haat ik die beesten
[20-5 09:45] Julian: Ben ooit gebeten door zon beest
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 21 hours ago
Nuracore wrote:Opgepakt worden bij een speeltuin als je in je eentje aan je pieleke zit. Heel wat dit
Wat keijen op de weg leggen ook zo iets
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Gelieve andere verhalen te sparen T :lol: :lol:
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Patjee410 wrote:
RTM93 wrote:
Ik zou #boos alleen al bellen om kutmarije in rl te ontmoeten
Briljant! ik was haar al vergeten. Best een leuk ding ja. Maar laten we wel wezen, ze is stiekem best ook wel een beetje 13/12 materiaal. Je hoeft je absoluut niet te schamen als dat je vriendin is maar er lopen echt knetter veel van dat type meiden rond. En ook genoeg op hardstyle feesten.

Speaking of which, ik vind dat het aandeel aan vrouwelijk schoon op feesten echt skyrocket gestegen is.
5 jaar geleden was een verhouding 80:20 man/vrouw heel normaal op een feest en nu lijkt het soms echt 40:60. Ik heb ook wel kleinere feesten meegepakt waarin de vrouwen duidelijk in de meerderheid waren.

ghehehe zal nooit vergeten, in een club hier in de buurt (epic, lattrop) toen in 2013 ofzo was daar Radical zijn album release party, en toen kwam er zo'n meid naar me toe, dik lullen met mij, overduidelijk interesse in mij. Maar goed ik had toen geen FB en toen vroeg ze mijn nr. Afijn, geen probleem toch, dus ik me nummer geven. Vervolgens bleef ze echt een behoorlijke tijd mij te volgen en te plakken en zelfs na te doen qua losgaan, best akward. Dus ik tegen haar van, ik ga even naar de WC en munten halen, blijf maar hier ik komt wel terug.. Nou dat werd uiteraard 3 langen en 3 korten, en een uur later dacht ik van, weetje laat ik maar eens even kijken hoe het met mijn stille aanbidster is. Dus ik weer naast haar plaats nemen. Vervolgens vroeg ik; Hee chick alles nog goed, heb je het overleefd zonder mij ? Wat denk je wat ze zegt? WIE BEN JIJ ? Ze was compleet alweer kwijt dat ik met haar heb lopen praten, dansen en gek doen. :lol: :lol: Wat een meid echt. Toen besloot ik maar om van rechts naar linksvoor te verhuizen. :lol: wat een types soms..
Hardtraxx Veteran
14126 posts member since 2008
last seen 1 day ago
RTM93 wrote: Speaking of which, ik vind dat het aandeel aan vrouwelijk schoon op feesten echt skyrocket gestegen is.
5 jaar geleden was een verhouding 80:20 man/vrouw heel normaal op een feest en nu lijkt het soms echt 40:60. Ik heb ook wel kleinere feesten meegepakt waarin de vrouwen duidelijk in de meerderheid waren.
Dat gevoel heb ik ook, kijk hier bijvoorbeeld maar eens naar het publiek:

95:5 als het niet meer is xd Maar denk eerder dat het op 60:40 zit dan andersom tegenwoordig.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Werkt er natuurlijk ook wel aan mee dat festivals bezoeken tegenwoordig populair/hip is. Veel vrouwen (en ook mannen) die alleen naar een festival komen om gezien te worden en later een berichtje op Facebook te plaatsen hoe leuk ze het wel niet hebben gehad.
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen Nov 2025
MelvinFR wrote:Werkt er natuurlijk ook wel aan mee dat festivals bezoeken tegenwoordig populair/hip is. Veel vrouwen (en ook mannen) die alleen naar een festival komen om gezien te worden en later een berichtje op Facebook te plaatsen hoe leuk ze het wel niet hebben gehad.
Daar kan ik me dood aan ergeren, een aantal jaar geleden denk ik stond ik op de decibel MainStage tijdens zo hard te maaien.. werd ik serieus een dik kwartier gewoon aangekeken door 3 dames die verder beetje voor hun uit stonden te staren.. :yawn: