Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

O haha, nou ja kijk. Daar ging het dan even mis. Volgende keer herkansing, boys.

Hekzitter vertelde op zaterdag nog dat verhaal wat hier al beschreven staat over het halen van slippers in de auto. Maar dan nog met iets meer sappige details. Was mooi :lol: .

Persoonlijk hoogtepunt was trouwens tijdens T.C.C. de 2-1 Edit. Was een dingetje geworden met T-Front na Intents. Toen ik Jack van Gelder hoorde stond ik helemaal aan de andere kant van de tent, trok een goede sprint, hij zocht me al en draaide precies om op het moment dat de 2-1 viel. Sprong met mijn armen en benen om hem heen geklemd zo in zijn armen. Priceless. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Hoe is het met je enkelband Paul?


Nog steeds kapot / alweer kapot

Geweldig weekend gehad, komend weekend wel half kreupel bij Wish rond lopen, maar dat was het helemaal waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 11:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik kwam jullie inderdaad echt absurd vaak tegen Ramon & Anthor :lol: De heimwee is aanwezig hoor :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou trouwens met RTM93 nog meeten. Ik had wat spullen voor hem (Defqon flesje, krant uit 2013 etc.). Had deze in een kluisje gelegd en hem de code gegeven zodat ik hem later op het terrein wel zou zijn. Hij zou bij T.C.C. links voor staan. Wij stonden daar ook maar door al dat geweld en de gezelligheid ben ik het totaal vergeten. Terwijl ik op zijn filmpjes zag dat ik er 2 meter achter stond :lol: .

Ik kreeg die brief en poster van Headhunterz nog, heb deze vrij droog mee kunnen nemen dus die houdt je volgende keer van me tegoed :thumbup:

MeneerEend schreef:
Ik kwam jullie inderdaad echt absurd vaak tegen Ramon & Anthor :lol: De heimwee is aanwezig hoor :cry:

Eendendans gedaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 12:03 
 
Hardtraxx Veteran

Ja man, ik nog duidelijk foto sturen en maar kijken of ik je kon herkennen bij TCC. Maar stond wel vlak naast andere bekende Hardtraxx gezichten. De volgende is fatality en als ik dat zo lees wordt het ook weer een grote HT bijeenkomst. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 12:30 
 
Hardtraxx Elite

Kan me Anthor ook niet meer herinneren, op Fatality nogmaals proberen haha.

Ik kwam trouwens Grim op iedere hoek van de camping, wc en terrein tegen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Ik kwam trouwens Grim op iedere hoek van de camping, wc en terrein tegen haha.


Nu je het zegt, ja. Echt absurd vaak :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heimwee godverdomme :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 15:50 
 
Hardtraxxer

Volgens mij ben ik onbewust ook nog redelijk wat mensen van hier tegengekomen, weet nog dat ik tijdens Degos & Re-Done VS MYST nog lol had met een gozer om afval weg schoppen (linksvoor ergens), en die zag ik ook nog echt een paar keer over het terrein lopen en bij TCC staan, toevallig iemand van hier? Gozer had redelijk kort haar, ikzelf droeg een 'Despe't.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 17:13 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand voor mij een tracklist van B-Front van de zondag. Er zit een nr in m'n kop en ik kan er niet op komen. Daar wel gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Volgens mij ben ik onbewust ook nog redelijk wat mensen van hier tegengekomen, weet nog dat ik tijdens Degos & Re-Done VS MYST nog lol had met een gozer om afval weg schoppen (linksvoor ergens), en die zag ik ook nog echt een paar keer over het terrein lopen en bij TCC staan, toevallig iemand van hier? Gozer had redelijk kort haar, ikzelf droeg een 'Despe't.


Was dat niet bij TCC?, want toen kreeg ik een flesje cola tegen mn bek aan van iemand die tegen afval zat te schoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Iemand voor mij een tracklist van B-Front van de zondag. Er zit een nr in m'n kop en ik kan er niet op komen. Daar wel gedraaid.

Set uit de livestream staat er op al bij de livesets hier, dus zou daar even kijken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
ShatterDJ schreef:
Vond het namelijk wel een mooie actie van Q-dance voor de hardcore only liefhebbers.

HC only "liefhebbers" zouden niet eena in aanmerking moeten komen voor een dq1 kaart imo. Nu komt er nog meer hc-volk op defqon af.

Beetje heel erg triest dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anthor schreef:
.

Hekzitter vertelde op zaterdag nog dat verhaal wat hier al beschreven staat over het halen van slippers in de auto. Maar dan nog met iets meer sappige details. Was mooi :lol: .
. (L)


:lol: :lol: De meeste extreme Defqon herinnering ooit denk ik. Heel de camping wist wie ik en Urban Designer waren de volgende dag. "Hee dat zijn die 2 jongens die Moskou gingen veroveren met z'n tweeen!" Heel de buurt heeft wakker gelegen van ons. Ook een topografie test gedaan. En Tim schreeuwen: JOB WAT IS DE HOOFDSTAD VAN MONGOLIË! Ik: ULAANBATAAR GODVERDOMME!! :lol:

Toen ik de volgende dag de verhalen hoorde toch maar even mijn excuses aangeboden aan de buren. Iets met damage control. Ze konden het gelukkig waarderen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Anthor schreef:
.

Hekzitter vertelde op zaterdag nog dat verhaal wat hier al beschreven staat over het halen van slippers in de auto. Maar dan nog met iets meer sappige details. Was mooi :lol: .
. (L)


:lol: :lol: De meeste extreme Defqon herinnering ooit denk ik. Heel de camping wist wie ik en Urban Designer waren de volgende dag. "Hee dat zijn die 2 jongens die Moskou gingen veroveren met z'n tweeen!" Heel de buurt heeft wakker gelegen van ons. Ook een topografie test gedaan. En Tim schreeuwen: JOB WAT IS DE HOOFDSTAD VAN MONGOLIË! Ik: ULAANBATAAR GODVERDOMME!! :lol:

Toen ik de volgende dag de verhalen hoorde toch maar even mijn excuses aangeboden aan de buren. Iets met damage control. Ze konden het gelukkig waarderen haha

De Heinrich Himmler imitaties en je gesprekken met een ballon deden het ook erg goed :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 18:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heu je boy H. Himmler
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

^
Als je met jullie op stap bent verveel je je geen moment volgens mij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 19:15 
 
Hardtraxx Elite

Patjee410 schreef:
^
Als je met jullie op stap bent verveel je je geen moment volgens mij :lol:


Dit kan ik beamen, wat een figuren :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 19:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
^
Als je met jullie op stap bent verveel je je geen moment volgens mij :lol:


Ik beaam dat... ooit met urban naar Qlimax geweest... meest epische trein en busreis ooit gehad.

Oudjes houden niet van terror in de trein, vooral niet in een stiltecoupe :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 19:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Patjee410 schreef:
^
Als je met jullie op stap bent verveel je je geen moment volgens mij :lol:


Ik beaam dat... ooit met urban naar Qlimax geweest... meest epische trein en busreis ooit gehad.

Oudjes houden niet van terror in de trein, vooral niet in een stiltecoupe :lol:


Beetje makkelijk als je dit in een stilte coupe doet. Tuurlijk krijg je dan klachten -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 19:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tsja, Tim dacht dat het een super goed idee was.. maar die had ook al 4 baco achter zijn kiezen in 20 minuten ofzo?

Jack of Sound kon er toen wel grandioos om lachen op Den Bosch Centraal
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 19:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
^
Als je met jullie op stap bent verveel je je geen moment volgens mij :lol:


Ik zat toen met met urbandesigner terug in de trein vanuit Tijdmachine klokgebouw, nog nooit zo'n kort trein ritje gehad :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wil een keer een treinreis met jullie maken. Mijn treinreizen zijn vaak saai en stilletjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 19:45 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Ik wil een keer een treinreis met jullie maken. Mijn treinreizen zijn vaak saai en stilletjes.

Hardtraxx NS tour :lol: Speciale hardtraxx coupe om muziek te draaien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Oudjes houden niet van terror in de trein, vooral niet in een stiltecoupe :lol:


Beetje asociaal ook.
Vorige  1 ... 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten