Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 54  Volgende

Welk cijfer geef jij de ZATERDAG van Defqon.1 2013?
1 2%  2%  [ 2 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 1%  1%  [ 1 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
6 3%  3%  [ 3 ]
7 11%  11%  [ 11 ]
8 28%  28%  [ 28 ]
9 10%  10%  [ 10 ]
10 6%  6%  [ 6 ]
Ik ben geen Defqon.1 geweest. 31%  31%  [ 31 ]
Ik kan me er niks van herinneren. 8%  8%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 101
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 21:15 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe weet jij dat zo zeker Festuca? ;)
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 21:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

ik hoop het iig :) snel erbij wezen
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Echt heel jammer van het weekend, want ik heb die vrijdag een bruiloft. Misschien proberen om zatedag mee te pakken. Had echt heel graag gewild!


Weekend is zaterdag en zondag nu he ;)
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 22:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe zit het met die afterparty zaterdag? Staat op de site namelijk. Was die er vorig jaar ook en tot hoelaat gaat dat door?
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grendiner schreef:
Hoe zit het met die afterparty zaterdag? Staat op de site namelijk. Was die er vorig jaar ook en tot hoelaat gaat dat door?


Was er vorig jaar op de vrijdag. Volgens mij iets van 23:00 - 04:00 of 05:00.
Doe ik niet aan mee denk ik, vind preparty + 2 volle dagen wel genoeg :P
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 23:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Grendiner schreef:
Hoe zit het met die afterparty zaterdag? Staat op de site namelijk. Was die er vorig jaar ook en tot hoelaat gaat dat door?


Was er vorig jaar op de vrijdag. Volgens mij iets van 23:00 - 04:00 of 05:00.
Doe ik niet aan mee denk ik, vind preparty + 2 volle dagen wel genoeg :P


Man, dat wordt nog best zwaar haha! Ik zie zo'n weekend wel zitten, even wat vrienden overhalen.
Moet je eigenlijk je eigen tentje meenemen?
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Khadber schreef:
Echt heel jammer van het weekend, want ik heb die vrijdag een bruiloft. Misschien proberen om zatedag mee te pakken. Had echt heel graag gewild!


Weekend is zaterdag en zondag nu he ;)

Vrijdag is er toch ook al het een en ander? Ik wil ook even kijken of ik dan voor 11 uur het terrein al op kan ivm een weekendticket. Allemaal maar even uitzoeken voor de 6e dan.
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga proberen het weekend binnen te halen :D
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 00:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Damn, wat had ik deze graag mee gepakt weer.
Half jaar curaçao is ook niet verkeerd maar toch! Afkicken van hardstyle ben ik bang
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 03:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2basb schreef:
Half jaar curaçao is ook niet verkeerd maar toch! Afkicken van hardstyle ben ik bang


Gewoon meenemen en daar introduceren! Is toch een stukje Nederland, zit vast nog wel ergens in het bloed daar :D
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 09:11 
 
Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Grendiner schreef:
Hoe zit het met die afterparty zaterdag? Staat op de site namelijk. Was die er vorig jaar ook en tot hoelaat gaat dat door?


Was er vorig jaar op de vrijdag. Volgens mij iets van 23:00 - 04:00 of 05:00.
Doe ik niet aan mee denk ik, vind preparty + 2 volle dagen wel genoeg :P

Dat was geweldig! Vrijdag van 11;00-04;00 :yay: ... En dan de volgende dag weer om 11 uur op het terrein staan, zo hoort het! Gaf ons echt enen goed gevoel aano het eind.. Zo van: we hebben toch even elk uur meegemaakt!
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 11:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voor het feest zelf boeit het me niks, maar als de line-up me kan overtuigen dan ben ik misschien wel aanwezig. Qlubtempo-area op zondag is wel heel erg vet :worship:
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 14:05 
 
Hardtraxxer

Ook proberen een weekend aanwezig te zijn :)
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Vrijdag is er toch ook al het een en ander? Ik wil ook even kijken of ik dan voor 11 uur het terrein al op kan ivm een weekendticket. Allemaal maar even uitzoeken voor de 6e dan.


Jawel, maar voor 95 euro is alleen de zaterdag en zondag ook wel de moeite waard toch? En wie weet haal je het vrijdag nog op tijd voor de preparty of opening :)
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Voor het feest zelf boeit het me niks, maar als de line-up me kan overtuigen dan ben ik misschien wel aanwezig. Qlubtempo-area op zondag is wel heel erg vet :worship:

:drool: :love: :drool: :love: :drool: :love: :drool:

Jij gaat gewoon baasje!
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 14:45 
 
Hardtraxxer

Iemand die weet of er op de plekken bij het SafariCamp stroom aanwezig is?
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ArnoDekkers1995 schreef:
Iemand die weet of er op de plekken bij het SafariCamp stroom aanwezig is?

Waarschijnlijk weer simpele oplaad blokken voor alleen telefoon etc. Misschien een radiotje..
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 17:28 
 
Hardtraxxer

ArnoDekkers1995 schreef:
Iemand die weet of er op de plekken bij het SafariCamp stroom aanwezig is?


Dit is niet het decibel topic.

Hoe dan ook, JA, MAAAAR

je moet wel zo'n switch hebben. Weet je wel, van zo'n enorme aansluiting naar een 'normale' stekker met 2 stickjes er op. Deze zijn te koop in alle camping gerelateerde winkels en kosten ongeveer 10-15 euro.

Er was vorig jaar trouwens 1 paal met 2 van die aansluitingen dus je moet er wel snel bij zijn of veel stekker dozen meenemen zodat je kan delen :P
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hier best veel zin in, denk dat ik dit jaar ook maar eens een weekend mee ga pikken! :)
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 19:44 
 
Hardtraxxer

ga alleen zaterdag, wel jammer dat ik dan de endshow van 3 uur mis
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 20:16 
 
Hardtraxx Veteran

Haha, telefoon opladen op de camping is mission impossible. Er stond vorig jaar een wagentje van Vodafone, daar stond echt een wachtrij van 3 uur als het niet meer was :lol:

Vorig jaar op de eerste dag de batterij al leeg, was eigenlijk best lekker! Gewoon niks geen gezeur aan je kop, alleen maar dansen
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 21:18 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Haha, telefoon opladen op de camping is mission impossible. Er stond vorig jaar een wagentje van Vodafone, daar stond echt een wachtrij van 3 uur als het niet meer was :lol:

Vorig jaar op de eerste dag de batterij al leeg, was eigenlijk best lekker! Gewoon niks geen gezeur aan je kop, alleen maar dansen

Weet niet welke phone je hebt maar een extra batterij kost geen drol.
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 21:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb een witte
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 22:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Jurheinen schreef:
Haha, telefoon opladen op de camping is mission impossible. Er stond vorig jaar een wagentje van Vodafone, daar stond echt een wachtrij van 3 uur als het niet meer was :lol:

Vorig jaar op de eerste dag de batterij al leeg, was eigenlijk best lekker! Gewoon niks geen gezeur aan je kop, alleen maar dansen

Weet niet welke phone je hebt maar een extra batterij kost geen drol.

Een iPhone, nog meer tips?
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Een iPhone, nog meer tips?

http://www.bol.com/nl/p/duracell-5-uurs ... 011739680/ :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten