Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 54  Volgende

Welk cijfer geef jij de ZATERDAG van Defqon.1 2013?
1 2%  2%  [ 2 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 1%  1%  [ 1 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
6 3%  3%  [ 3 ]
7 11%  11%  [ 11 ]
8 28%  28%  [ 28 ]
9 10%  10%  [ 10 ]
10 6%  6%  [ 6 ]
Ik ben geen Defqon.1 geweest. 31%  31%  [ 31 ]
Ik kan me er niks van herinneren. 8%  8%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 101
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 23:01 
 

2 dikke zonnepanelen meesjouwen, omvormer, een stopcontact en gaan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 23:14 
 
Hardtraxxer

die zonnepanelen zullen niet veel zin hebben op defqon :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 10:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wout1997 schreef:
Jurheinen schreef:
Haha, telefoon opladen op de camping is mission impossible. Er stond vorig jaar een wagentje van Vodafone, daar stond echt een wachtrij van 3 uur als het niet meer was :lol:

Vorig jaar op de eerste dag de batterij al leeg, was eigenlijk best lekker! Gewoon niks geen gezeur aan je kop, alleen maar dansen

Weet niet welke phone je hebt maar een extra batterij kost geen drol.

Een iPhone, nog meer tips?


Huisje boeken i.p.v. camping. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 10:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Haha, telefoon opladen op de camping is mission impossible. Er stond vorig jaar een wagentje van Vodafone, daar stond echt een wachtrij van 3 uur als het niet meer was :lol:

Vorig jaar op de eerste dag de batterij al leeg, was eigenlijk best lekker! Gewoon niks geen gezeur aan je kop, alleen maar dansen


Helemaal niet waar, volgens mij heb ik nooit langer dan een kwartier gewacht ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 11:47 
 
Hardtraxxer

How, ik heb in de haast t verkeerde topic gepakt, want ik bedoelde inderdaad t decibel topic, excuses.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga ook weekend proberen! :P
Dit word me een erg weekend xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Jurheinen schreef:
Haha, telefoon opladen op de camping is mission impossible. Er stond vorig jaar een wagentje van Vodafone, daar stond echt een wachtrij van 3 uur als het niet meer was :lol:

Vorig jaar op de eerste dag de batterij al leeg, was eigenlijk best lekker! Gewoon niks geen gezeur aan je kop, alleen maar dansen


Helemaal niet waar, volgens mij heb ik nooit langer dan een kwartier gewacht ofzo :P

Had mn oude mobiel meegenomen, en die in de tent laten liggen. Heerlijk, een weekend echt compleet van de buitenwereld afgesloten en geen gezeur op whatsapp :P !

hardcoresjors schreef:
Ik ga ook weekend proberen! :P
Dit word me een erg weekend xD


Tis verboden om in je auto te overnachten he xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
hardcoresjors schreef:
Ik ga ook weekend proberen! :P
Dit word me een erg weekend xD


Tis verboden om in je auto te overnachten he xd.

Goed om te weten man ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 18:53 
 
Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Jurheinen schreef:
Haha, telefoon opladen op de camping is mission impossible. Er stond vorig jaar een wagentje van Vodafone, daar stond echt een wachtrij van 3 uur als het niet meer was :lol:

Vorig jaar op de eerste dag de batterij al leeg, was eigenlijk best lekker! Gewoon niks geen gezeur aan je kop, alleen maar dansen


Helemaal niet waar, volgens mij heb ik nooit langer dan een kwartier gewacht ofzo :P

Hmm, dan stond jij wellicht bij een ander wagentje ofzo. Want ik heb een kwartier in de rij gestaan en was nog geen meter verder, dus ben ik maar weer gaan feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij was er maar 1 wagentje... misschien op de juiste tijdstippen gegaan ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 20:01 
 
Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Volgens mij was er maar 1 wagentje... misschien op de juiste tijdstippen gegaan ofzo.

Ja volgens mij ook :P , naja ik stond er iig vroeg in de ochtend (8 uur). Maar goed, uiteindelijk was ik best blij dat ik geen telefoon meer had :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Knal je simkaart in een oude nokia xD dan maar geen luxe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg hier ook wel kriebels voor, maar i.v.m. met m'n portemonnee en de tentamens pal hierna gaan we qua weekendfestival alleen naar Decibel :).

Dit was wel echt gruwelijk vet vorig jaar !
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 16:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Knal je simkaart in een oude nokia xD dan maar geen luxe :P

Microsim :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 21:28 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
hardcoresjors schreef:
Knal je simkaart in een oude nokia xD dan maar geen luxe :P

Microsim :P


Voor een paar euro heb je een chip waar je je micro in kan plaatsen.

Wat ook helpt: mijn ma heeft voor 2 of 3 euro bij de action een accu gekocht. Deze laad je op aan de pc, en dan kan je onderweg 3 of 4 keer je iPhone volledig opladen door 'm aan dat ding te hangen.

vorig jaar had ik op Defqon.1 overigens niet m'n iPhone mee maar gewoon een oude prepaid telefoon waar nog beltegoed op zat. Die batterij gaat gewoon heel t weekend mee :)

Het irritante aan dat Vodafone hok (bij de rest van mijn vrienden) was vooral dat je je telefoon voor 22.00 's avonds moet ophalen. Dan gaan ze namelijk dicht tot 9/10 uur 's ochtends. Volgens mij vielen de rijen wel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 21:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vorig jaar erg leuk gehad, en dit jaar ook een zekerheidje. Line up voor de verkoop is een plus, en deze keer afhankelijk van de line up ook wat Industrial meepakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 22:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja zoiets moet ik dus hebben voor mijn iPhone.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 22:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan ni wachten, vorige editie was GENIAAL.

Als de prijs dit jaar ook 140 zou zijn, zou 't toch uitverkopen? :huh: Vorig jaar was er meer dan genoeg volk en toen was 't de eerste een weekendje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 02:17 
 

Ik was erg positief verrast dat het weekendkaartje maar 95 euro is! Ben vorig jaar expres niet weekend gegaan omdat dat zoveel duurder was :huh:

Misschien nu dan toch wel!

'Weekend Warriors' is wel een vreselijke naam trouwens pfoe
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 02:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

haha leuke naam toch joh lekker dansen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 05:13 
 

Ach ja het zal het feest er ook niet veel minder om maken nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iemand een idee hoe dit vorig jaar zat met de openingstijden van de camping? Zou je bijvoorbeeld zaterdagvroeg (voor 11.00 het liefste) binnen kunnen komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Heeft iemand een idee hoe dit vorig jaar zat met de openingstijden van de camping? Zou je bijvoorbeeld zaterdagvroeg (voor 11.00 het liefste) binnen kunnen komen?

Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 09:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Knal je simkaart in een oude nokia xD dan maar geen luxe :P


Dat deed ik inderdaad voorheen ook, maar nu laat ik mijn GSM gewoon thuis.

Totaal overbodig!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten