TiMOTHYb schreef:
hardcoresjors schreef:
Knal je simkaart in een oude nokia xD dan maar geen luxe

Microsim

Voor een paar euro heb je een chip waar je je micro in kan plaatsen.
Wat ook helpt: mijn ma heeft voor 2 of 3 euro bij de action een accu gekocht. Deze laad je op aan de pc, en dan kan je onderweg 3 of 4 keer je iPhone volledig opladen door 'm aan dat ding te hangen.
vorig jaar had ik op Defqon.1 overigens niet m'n iPhone mee maar gewoon een oude prepaid telefoon waar nog beltegoed op zat. Die batterij gaat gewoon heel t weekend mee

Het irritante aan dat Vodafone hok (bij de rest van mijn vrienden) was vooral dat je je telefoon voor 22.00 's avonds moet ophalen. Dan gaan ze namelijk dicht tot 9/10 uur 's ochtends. Volgens mij vielen de rijen wel mee.