Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 54  Volgende

Welk cijfer geef jij de ZATERDAG van Defqon.1 2013?
1 2%  2%  [ 2 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 1%  1%  [ 1 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
6 3%  3%  [ 3 ]
7 11%  11%  [ 11 ]
8 28%  28%  [ 28 ]
9 10%  10%  [ 10 ]
10 6%  6%  [ 6 ]
Ik ben geen Defqon.1 geweest. 31%  31%  [ 31 ]
Ik kan me er niks van herinneren. 8%  8%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 101
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 00:24 
 
Hardtraxx Addict

Aanwezig :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 00:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 00:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Maar die 95 euro is voor 2 dagen, niet van donderdag t/m zondag? als ik het goed begrijp


2 festival dagen en een pre-preparty dus denk qua feesten donderdagavond tot zaterdag avond. En dus waarschijnlijk zondag ochtend vertrek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 15:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Chukkels schreef:
Ik was prima bereid om 150 euro te betalen voor een feest op donderdag en vrijdag met 20.000 echte liefhebbers

Liefhebbers? Op Defqon?


Defqon.1 is de enige plek waar de liefhebbers van Orange terecht kunnen inderdaad. :thumbup:

Ook mijn enige reden om Defqon.1 te bezoeken.

White is ook een leuke toevoeging op de Orange.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Chukkels schreef:
Ik was prima bereid om 150 euro te betalen voor een feest op donderdag en vrijdag met 20.000 echte liefhebbers

Liefhebbers? Op Defqon?

Ja, liefhebbers. Want 90% van de campingbezoekers waren liefhebbers, omdat zogeheten dagjesmensen het niet waard vinden om 140 euro te betalen voor een campingplek en een dagje extra. Nu zul je die drempel helaas niet hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Update:
http://www.defqon1.nl/nl/

De weekend/camping tickets gaan op zaterdag 6 april om 13:00 in de verkoop, uiteraard op Q-dance.com.

Naast het Weekend Ticket komt er ook een Day Ticket voor de zaterdag beschikbaar. De prijs hiervan blijft gelijk aan vorig jaar. Deze kaarten bieden op zaterdag van 11:00 tot 23:00 toegang tot het volledige festival terrein.

Tickets voor alleen de zaterdag gaan een week later, op 13 april om 13:00 uur in de verkoop.

De line-up en het anthem worden op 20 maart gereleased.
Wel kunnen we alvast meegeven dat Frontliner het anthem maakt en dat het een ontzettend dikke plaat gaat worden. Stay tuned!

Line-up dus voor de kaartverkoop! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als dat net zo'n plaat gaat worden als Symbols... :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 15:59 
 
Hardtraxx Veteran

Goeie zaak!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 16:44 
 
Hardtraxx Addict

Ben er ook wel te vinden denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 16:52 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Net als vorig jaar weer gewoon het weekend aanwezig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Defqon :worship: Nu 3 keer op rij geweest en voor mijn gevoel is het sinds dien alleen maar beter geworden. Dit jaar waarschijnlijk wel weer aanwezig :D


Ben ook de laatste 3 jaar geweest :) . Hoop dat Frontliner een leuk anthem gaat maken met een laag ''bliepjesgehalte'' :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 17:01 
 
Hardtraxxer

De keuze wordt steeds moeilijker: Defqon, Dreamfields of Wish? Ben heel benieuwd naar de line up van beide dagen, als die goed is kan het zomaar een weekendje Defqon worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker weer bij dit jaar :D Dit jaar eens voor het weekend gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch maar het weekend proberen te fixen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gathering op vrijdag, RED closing op zondag, QT area op zondag en een Frontliner anthem :D
Zinzinzinzinzin
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 18:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Volledig afhankelijk van de lineup, in ieder geval een early hardstyle area, maar helaas weer niet op de hoofddag. :( En zo te zien kun je ook geen kaartjes los voor de zondag kopen, dus wellicht een weekend, al weet ik niet of ik dat überhaupt trek.

Kaartverkoop in ieder geval na de lineup. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Update:
http://www.defqon1.nl/nl/

De weekend/camping tickets gaan op zaterdag 6 april om 13:00 in de verkoop, uiteraard op Q-dance.com.

Naast het Weekend Ticket komt er ook een Day Ticket voor de zaterdag beschikbaar. De prijs hiervan blijft gelijk aan vorig jaar. Deze kaarten bieden op zaterdag van 11:00 tot 23:00 toegang tot het volledige festival terrein.

Tickets voor alleen de zaterdag gaan een week later, op 13 april om 13:00 uur in de verkoop.

De line-up en het anthem worden op 20 maart gereleased.
Wel kunnen we alvast meegeven dat Frontliner het anthem maakt en dat het een ontzettend dikke plaat gaat worden. Stay tuned!

Line-up dus voor de kaartverkoop! :thumbup:

Goed nieuws!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Mooi zo! Ook tijd zat om te beslissen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

Uiteraard weer aanwezig! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nu alweer zin in :D Vrijdag tot zondag aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben zeer benieuwd naar de line up! :) Ik hou m'n opties open.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Netjes geregeld allemaal. :)

Weet ik 20 maart meteen of ik voor een kaartje moet gaan, ga sowieso geen weekend aangezien ik al Decibel weekend ga en ook nog op vakantie ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt heel jammer van het weekend, want ik heb die vrijdag een bruiloft. Misschien proberen om zatedag mee te pakken. Had echt heel graag gewild!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 21:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wil ook wel eens een weekend pakken, hopen op een leuke line up :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 21:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

proberen aanwezig te zijn :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten