Aanwezig
.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
2 festival dagen en een pre-preparty dus denk qua feesten donderdagavond tot zaterdag avond. En dus waarschijnlijk zondag ochtend vertrek?wrote:Maar die 95 euro is voor 2 dagen, niet van donderdag t/m zondag? als ik het goed begrijp
Defqon.1 is de enige plek waar de liefhebbers van Orange terecht kunnen inderdaad.wrote:Liefhebbers? Op Defqon?wrote:Ik was prima bereid om 150 euro te betalen voor een feest op donderdag en vrijdag met 20.000 echte liefhebbers
Ook mijn enige reden om Defqon.1 te bezoeken.
White is ook een leuke toevoeging op de Orange.
Last edited by TheJoker on , edited 1 time in total.
Ja, liefhebbers. Want 90% van de campingbezoekers waren liefhebbers, omdat zogeheten dagjesmensen het niet waard vinden om 140 euro te betalen voor een campingplek en een dagje extra. Nu zul je die drempel helaas niet hebben.wrote:Liefhebbers? Op Defqon?wrote:Ik was prima bereid om 150 euro te betalen voor een feest op donderdag en vrijdag met 20.000 echte liefhebbers
Update:
http://www.defqon1.nl/nl/
De weekend/camping tickets gaan op zaterdag 6 april om 13:00 in de verkoop, uiteraard op Q-dance.com.
Naast het Weekend Ticket komt er ook een Day Ticket voor de zaterdag beschikbaar. De prijs hiervan blijft gelijk aan vorig jaar. Deze kaarten bieden op zaterdag van 11:00 tot 23:00 toegang tot het volledige festival terrein.
Tickets voor alleen de zaterdag gaan een week later, op 13 april om 13:00 uur in de verkoop.
De line-up en het anthem worden op 20 maart gereleased. Wel kunnen we alvast meegeven dat Frontliner het anthem maakt en dat het een ontzettend dikke plaat gaat worden. Stay tuned!
Line-up dus voor de kaartverkoop!
De weekend/camping tickets gaan op zaterdag 6 april om 13:00 in de verkoop, uiteraard op Q-dance.com.
Naast het Weekend Ticket komt er ook een Day Ticket voor de zaterdag beschikbaar. De prijs hiervan blijft gelijk aan vorig jaar. Deze kaarten bieden op zaterdag van 11:00 tot 23:00 toegang tot het volledige festival terrein.
Tickets voor alleen de zaterdag gaan een week later, op 13 april om 13:00 uur in de verkoop.
De line-up en het anthem worden op 20 maart gereleased. Wel kunnen we alvast meegeven dat Frontliner het anthem maakt en dat het een ontzettend dikke plaat gaat worden. Stay tuned!
Als dat net zo'n plaat gaat worden als Symbols...

J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Goeie zaak!
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Ben er ook wel te vinden denk ik!
Last edited by Bas on , edited 1 time in total.
Net als vorig jaar weer gewoon het weekend aanwezig 
Ben ook de laatste 3 jaar geweestwrote:DefqonNu 3 keer op rij geweest en voor mijn gevoel is het sinds dien alleen maar beter geworden. Dit jaar waarschijnlijk wel weer aanwezig
R
Hardtraxxer
256 posts member since 2009
last seen Jun 2021
De keuze wordt steeds moeilijker: Defqon, Dreamfields of Wish? Ben heel benieuwd naar de line up van beide dagen, als die goed is kan het zomaar een weekendje Defqon worden 
Zeker weer bij dit jaar
Dit jaar eens voor het weekend gaan 
Toch maar het weekend proberen te fixen!
Gathering op vrijdag, RED closing op zondag, QT area op zondag en een Frontliner anthem 
Zinzinzinzinzin
Zinzinzinzinzin
Volledig afhankelijk van de lineup, in ieder geval een early hardstyle area, maar helaas weer niet op de hoofddag.
En zo te zien kun je ook geen kaartjes los voor de zondag kopen, dus wellicht een weekend, al weet ik niet of ik dat überhaupt trek.
Kaartverkoop in ieder geval na de lineup.
Kaartverkoop in ieder geval na de lineup.
Goed nieuws!wrote:Update:
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Mooi zo! Ook tijd zat om te beslissen 
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Uiteraard weer aanwezig! 
Nu alweer zin in
Vrijdag tot zondag aanwezig!
Ik ben zeer benieuwd naar de line up!
Ik hou m'n opties open.
Netjes geregeld allemaal. 
Weet ik 20 maart meteen of ik voor een kaartje moet gaan, ga sowieso geen weekend aangezien ik al Decibel weekend ga en ook nog op vakantie ga.
Weet ik 20 maart meteen of ik voor een kaartje moet gaan, ga sowieso geen weekend aangezien ik al Decibel weekend ga en ook nog op vakantie ga.
Echt heel jammer van het weekend, want ik heb die vrijdag een bruiloft. Misschien proberen om zatedag mee te pakken. Had echt heel graag gewild!
Wil ook wel eens een weekend pakken, hopen op een leuke line up 
proberen aanwezig te zijn 
Last edited by Festuca on , edited 2 times in total.
Who was there
Nobody has said they're going yet.