urbandesigner schreef:
rich schreef:
Leuk dat het stuk goedkoper is, maar hoe ga je de kwaliteit garanderen? Als je toch per campingganger 40 euro minder vangt.... Of hebben ze vorig jaar de boel dan op lopen lichten?
Ja. Op vrijdag stopten Solutio & The I's een kwartier te vroeg, omdat iedereen richting main moest voor de Gathering

. Daar moest je weer drie kwartier wachten tot de muziek begon, en ja, daarna lekker kaas zitten eten

.
Ik was lekker op de camping tijdens The Gathering. Maar ik baal er op zich best wel van dat het goedkoper is geworden. Ik weet het, noem het zeiken om het zeiken, maar dit is slecht nieuws voor de doorgewinterde fan. Oké, natuurlijk had je vorig jaar ook die-hards die graag een heel weekend wilden, maar niet gingen omdat ze het simpelweg te duur vonden. Nu heb je dat niet. Maar nu heb je ook de drempel voor de zogeheten dagjesmens verlaagd. En dat zijn er heel veel. Ik was prima bereid om 150 euro te betalen voor een feest op donderdag en vrijdag met 20.000 echte liefhebbers, met een ongekende sfeer en een geweldig festivalgevoel. Nu moet ik nog maar zien of dit gebeurt. Ik hoop zo enorm dat de sfeer nu niet minder wordt met 40 tot 50 duizend mensen op de donderdag én vrijdag. Maar ik vrees het ergste.