Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 54  Volgende

Welk cijfer geef jij de ZATERDAG van Defqon.1 2013?
1 2%  2%  [ 2 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 1%  1%  [ 1 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
6 3%  3%  [ 3 ]
7 11%  11%  [ 11 ]
8 28%  28%  [ 28 ]
9 10%  10%  [ 10 ]
10 6%  6%  [ 6 ]
Ik ben geen Defqon.1 geweest. 31%  31%  [ 31 ]
Ik kan me er niks van herinneren. 8%  8%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 101
Bericht Geplaatst op 17 jan 2013 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
rich schreef:
Leuk dat het stuk goedkoper is, maar hoe ga je de kwaliteit garanderen? Als je toch per campingganger 40 euro minder vangt.... Of hebben ze vorig jaar de boel dan op lopen lichten?

Ja. Op vrijdag stopten Solutio & The I's een kwartier te vroeg, omdat iedereen richting main moest voor de Gathering :cry: . Daar moest je weer drie kwartier wachten tot de muziek begon, en ja, daarna lekker kaas zitten eten :lol: .

Ik was lekker op de camping tijdens The Gathering. Maar ik baal er op zich best wel van dat het goedkoper is geworden. Ik weet het, noem het zeiken om het zeiken, maar dit is slecht nieuws voor de doorgewinterde fan. Oké, natuurlijk had je vorig jaar ook die-hards die graag een heel weekend wilden, maar niet gingen omdat ze het simpelweg te duur vonden. Nu heb je dat niet. Maar nu heb je ook de drempel voor de zogeheten dagjesmens verlaagd. En dat zijn er heel veel. Ik was prima bereid om 150 euro te betalen voor een feest op donderdag en vrijdag met 20.000 echte liefhebbers, met een ongekende sfeer en een geweldig festivalgevoel. Nu moet ik nog maar zien of dit gebeurt. Ik hoop zo enorm dat de sfeer nu niet minder wordt met 40 tot 50 duizend mensen op de donderdag én vrijdag. Maar ik vrees het ergste.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2013 23:42 
 
Hardtraxxer

optie voor 95 is goed te doen :thumbup: zo weekend
Bericht Geplaatst op 17 jan 2013 23:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
optie voor 95 is goed te doen :thumbup: zo weekend

Ik morgen pas.
Bericht Geplaatst op 18 jan 2013 11:05 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
thehardstyleholland schreef:
optie voor 95 is goed te doen :thumbup: zo weekend

Ik morgen pas.

:lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 18 jan 2013 11:30 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
rich schreef:
Leuk dat het stuk goedkoper is, maar hoe ga je de kwaliteit garanderen? Als je toch per campingganger 40 euro minder vangt.... Of hebben ze vorig jaar de boel dan op lopen lichten?

Ja. Op vrijdag stopten Solutio & The I's een kwartier te vroeg, omdat iedereen richting main moest voor de Gathering :cry: . Daar moest je weer drie kwartier wachten tot de muziek begon, en ja, daarna lekker kaas zitten eten :lol: .

Dat maakte echt geen drol uit, die sfeer toen :loving: Magisch!
Bericht Geplaatst op 18 jan 2013 11:30 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
rich schreef:
Leuk dat het stuk goedkoper is, maar hoe ga je de kwaliteit garanderen? Als je toch per campingganger 40 euro minder vangt.... Of hebben ze vorig jaar de boel dan op lopen lichten?

Ja. Op vrijdag stopten Solutio & The I's een kwartier te vroeg, omdat iedereen richting main moest voor de Gathering :cry: . Daar moest je weer drie kwartier wachten tot de muziek begon, en ja, daarna lekker kaas zitten eten :lol: .

Dat maakte echt geen drol uit, die sfeer toen :loving: Magisch!
Bericht Geplaatst op 18 jan 2013 11:30 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
rich schreef:
Leuk dat het stuk goedkoper is, maar hoe ga je de kwaliteit garanderen? Als je toch per campingganger 40 euro minder vangt.... Of hebben ze vorig jaar de boel dan op lopen lichten?

Ja. Op vrijdag stopten Solutio & The I's een kwartier te vroeg, omdat iedereen richting main moest voor de Gathering :cry: . Daar moest je weer drie kwartier wachten tot de muziek begon, en ja, daarna lekker kaas zitten eten :lol: .

Dat maakte echt geen drol uit, die sfeer toen :loving: Magisch!
Bericht Geplaatst op 18 jan 2013 11:52 
 

Nemesyz schreef:
Ja ik denk nu toch wel zeker dat ik dit ga doen, ook al redelijk wat maten gehoord die het ook overwegen ^^

count me in!
Bericht Geplaatst op 18 jan 2013 12:55 
 
Hardtraxxer

3de jaar op rij heel weekend aanwezig, elk jaar een ontzettend vette pre-party en weekend gehad! Hopen dat we dit jaar eindelijk wel eens mooi weer op de camping hebben :P
Bericht Geplaatst op 19 jan 2013 03:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor 140 had ik het weekend zo weer genomen dus dat zegt genoeg denk ik. Ik denk dat die prijs een investering is van hun kant. Het is vorig jaar duidelijk geworden dat mensen niet zitten te wachten op een 140 euro ticket voor iets nieuws. Dit jaar 95 om mensen ermee bekend te laten worden, volgend jaar 110-130 en dan wil toch niemand t overslaan. Maar wie weet, als t volgend jaar weer 100 kost, prima :) vond alleen de redelijk beperkte drukte op de camping vorig jaar wel vrij prettig, maar ik vind lowlands ook prima te doen en dat is compleet vol.
Bericht Geplaatst op 19 jan 2013 09:29 
 
Hardtraxx Veteran

Ja dat is dan wel even iets, een paar extra douches zou dan niet misstaan :P . Vorig jaar gewoon niet op de zaterdag gedouchte omdat je echt meer dan een uur n de rij stond
Bericht Geplaatst op 19 jan 2013 11:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vorig jaar was het idd HET week-end, beste feest dat ik tot nu toe heb meegemaakt :love:

Zeer leuke zet van Q-Dance om de prijs te laten zakken, al had het festival ook uitverkocht geraakt met de prijs van 150 euro :P

Count me in :thumbup:
Bericht Geplaatst op 20 jan 2013 18:54 
 
Hardtraxx Veteran

Was best een leuke sfeer toen zeker?
Bericht Geplaatst op 20 jan 2013 21:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Was best een leuke sfeer toen zeker?


Goede vraag, zou ik ook wel willen weten.
Bericht Geplaatst op 20 jan 2013 22:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Was best een leuke sfeer toen zeker?


Sfeer was altijd zeer goed, vooral bij de hardere artiesten waar je de liefhebbers al snel opmerkte.
Het was vorig jaar fantastisch. M'n beste feest tot nu toe, kleine 'details' maken 't geheel AF :)
Bericht Geplaatst op 21 jan 2013 08:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

rich schreef:
Leuk dat het stuk goedkoper is, maar hoe ga je de kwaliteit garanderen? Als je toch per campingganger 40 euro minder vangt.... Of hebben ze vorig jaar de boel dan op lopen lichten?


Het aantal bezoekers uitbreiden.
Bericht Geplaatst op 21 jan 2013 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou me niet verbazen dat de muntprijzen nu wel een stuk omhoog gaan :P
Bericht Geplaatst op 21 jan 2013 11:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Zou me niet verbazen dat de muntprijzen nu wel een stuk omhoog gaan :P


Daar verdient Q-Dance toch niet aan?
Bericht Geplaatst op 21 jan 2013 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga een weekend, en anders helemaal niet. Ligt wel aan de line up, en als vrienden mee willen...dat dan weer wel.
Bericht Geplaatst op 21 jan 2013 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is voor mij nog een twijfel. Weekend sowieso niet aangezien ik die vrijdag m'n laatste stagedag heb en zaterdag alleen vind ik weer net te duur, ook al is het altijd een gruwelijk feest.
Bericht Geplaatst op 21 jan 2013 22:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AANWEZIG. Vorig jaar erg naar me zin gehad!
Bericht Geplaatst op 22 jan 2013 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

waarschijnlijk mis k deze voor t eerst sinds 2007 xd
Bericht Geplaatst op 22 jan 2013 18:09 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik was prima bereid om 150 euro te betalen voor een feest op donderdag en vrijdag met 20.000 echte liefhebbers

Liefhebbers? Op Defqon?
Bericht Geplaatst op 23 jan 2013 13:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Nemesyz schreef:
Ja ik denk nu toch wel zeker dat ik dit ga doen, ook al redelijk wat maten gehoord die het ook overwegen ^^

count me in!


Vik schreef:
Nemesyz schreef:
Ja ik denk nu toch wel zeker dat ik dit ga doen, ook al redelijk wat maten gehoord die het ook overwegen ^^

Ik ga met je mee :cool:


Jeeeeeeeeeh! Mocht Cyrilla geen heel weekend gaan, tentje del0n? :loving:
Bericht Geplaatst op 19 feb 2013 23:42 
 
Hardtraxx Elite

Maar die 95 euro is voor 2 dagen, niet van donderdag t/m zondag? als ik het goed begrijp
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten