Gaat uit mijn agenda.
Als ik naar Defqon ga dan kom ik, als de tegelijk draaiende acts niet supersupertof zijn, bij je kijken
De jump is tussen de schranz en dergelijke op de Green gedrukt.wrote:Dusss.... geen Brown?
En van de techno (green) maar een jump area gemaakt?
Waren misshien niet de drukst bezochte tenten/area's, maar vind het toch ergens wel jammer.
Haha heb het gezien inderdaad!wrote:Haha je staat er zelf man! Klik maar eens op Fanatics bij UVwrote:Vind de line-up toch wel erg matig.
Feest heeft naar mijn idee al zn glans verloren nu het 2 dagen duurt.
Mis toch echt wel een aantal namen zoals Zany, Crypsis en DBSTF. Vreemd dat die er het hele weekend niet staan.
Benieuwd wat Crossfire is, denk zelf aan een combi van 2 bekende namen...
Al met al niet aanwezig denk ik
Kijk maar eens naar de UV stage van vorig jaar (vrijwel allemaal gevestigde namen) en dit jaar (van bijna de helft heb ik zelfs nog nooit gehoord).wrote:Over het algemeen vind ik de line-up van vorig jaar sterker.
Laten we het voor het gemak de freestyle noemen. Want Day-Mar kan van Schranz tot Terror draaien en Angel van Schranz tot Industrialwrote:Ja daardoor is de green eigenlijk nu een soort van ondefinieerbaar
Day-Mar en Angel is richting de Schranz
Dicke Junge en Two Times Four is een soort Electro/Techno die je op Qult (White) kan verwachten.
En de rest is dan Jump/Tek.
Dan vraag ik me af van wie dan niet, want het zijn vrijwel bekende namen eerlijk gezegd :pwrote:Kijk maar eens naar de UV stage van vorig jaar (vrijwel allemaal gevestigde namen) en dit jaar (van bijna de helft heb ik zelfs nog nooit gehoord).wrote:Over het algemeen vind ik de line-up van vorig jaar sterker.
Vind jij HSB, Fanatics en Sound Freakerz bekende namen dan? Voor de rest valt t wel mee idd, maar deze namen verdienen wat mij betreft nog niet eens om in de Purple te staan.wrote:Dan vraag ik me af van wie dan niet, want het zijn vrijwel bekende namen eerlijk gezegd :pwrote:Kijk maar eens naar de UV stage van vorig jaar (vrijwel allemaal gevestigde namen) en dit jaar (van bijna de helft heb ik zelfs nog nooit gehoord).wrote:Over het algemeen vind ik de line-up van vorig jaar sterker.
Top!wrote:Trouwens, gefeliciteerd Festuca met je plaats op Defqon!
Als ik naar Defqon ga dan kom ik, als de tegelijk draaiende acts niet supersupertof zijn, bij je kijken
Vind jij HSB, Fanatics en Sound Freakerz bekende namen dan? Voor de rest valt t wel mee idd, maar deze namen verdienen wat mij betreft nog niet eens om in de Purple te staan.[/quote]wrote:Dan vraag ik me af van wie dan niet, want het zijn vrijwel bekende namen eerlijk gezegd :pwrote:Kijk maar eens naar de UV stage van vorig jaar (vrijwel allemaal gevestigde namen) en dit jaar (van bijna de helft heb ik zelfs nog nooit gehoord).wrote:Over het algemeen vind ik de line-up van vorig jaar sterker.
Heb je zeker gelijk in, maar het gaat mij meer om de vergelijking met vorig jaar. Toen was de line up van UV wat mij betreft beter, met alleen maar bekende namen en niet zoals dit jaar met een aantal namen waar ik in elk geval nog nooit van gehoord heb.wrote:HSB en Sound Freakerz toevallig wel ja. En waarom zouden ze het niet verdienen? Omdat jij ze niet kent? Ik vind dat je pas mag oordelen als je ook iets van een set of track van ze hebt gehoord.
Dat de Line - up toen bekender was is waar, maar wat onbekendere namen vind ik echt niet erg.wrote:Heb je zeker gelijk in, maar het gaat mij meer om de vergelijking met vorig jaar. Toen was de line up van UV wat mij betreft beter, met alleen maar bekende namen en niet zoals dit jaar met een aantal namen waar ik in elk geval nog nooit van gehoord heb.wrote:HSB en Sound Freakerz toevallig wel ja. En waarom zouden ze het niet verdienen? Omdat jij ze niet kent? Ik vind dat je pas mag oordelen als je ook iets van een set of track van ze hebt gehoord.
B-front, Adaro, Frequencerz en Chain Reaction als je bij Audio kijkt.wrote:Kan iemand mij uitleggen waar "We R' voor staat op de nightparty in de blue vrijdag?
WOJOWW, overal zit een R inwrote:B-front, Adaro, Frequencerz en Chain Reaction als je bij Audio kijkt.wrote:Kan iemand mij uitleggen waar "We R' voor staat op de nightparty in de blue vrijdag?
Laat ik dan maar serieus antwoorden.wrote:Kan iemand mij uitleggen waar "We R' voor staat op de nightparty in de blue vrijdag?