Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 54  Volgende

Welk cijfer geef jij de ZATERDAG van Defqon.1 2013?
1 2%  2%  [ 2 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 1%  1%  [ 1 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
6 3%  3%  [ 3 ]
7 11%  11%  [ 11 ]
8 28%  28%  [ 28 ]
9 10%  10%  [ 10 ]
10 6%  6%  [ 6 ]
Ik ben geen Defqon.1 geweest. 31%  31%  [ 31 ]
Ik kan me er niks van herinneren. 8%  8%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 101
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:13 

Hardtraxx Veteran

Gaat uit mijn agenda.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:17 

Hardtraxx Veteran

Trouwens, gefeliciteerd Festuca met je plaats op Defqon!
Als ik naar Defqon ga dan kom ik, als de tegelijk draaiende acts niet supersupertof zijn, bij je kijken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:20 

Hardtraxx Veteran

Denk toch maar 2 kaartjes kopen, voor het geval ik wil gaan. Denk niet dat de Decibel line-up voor de Defqon kaartverkoop komt, dus moet toch een beetje zekerheid hebben. Mocht ik uiteindelijk toch geen zin hebben, kan ik ze altijd nog verkopen. Blijft die Silver :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:25 

Hardtraxxer

Dusss.... geen Brown?
En van de techno (green) maar een jump area gemaakt?

Waren misshien niet de drukst bezochte tenten/area's, maar vind het toch ergens wel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:26 

Hardtraxx Veteran

Koelkast schreef:
Dusss.... geen Brown?
En van de techno (green) maar een jump area gemaakt?

Waren misshien niet de drukst bezochte tenten/area's, maar vind het toch ergens wel jammer.

De jump is tussen de schranz en dergelijke op de Green gedrukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:30 

Hardtraxx Elite

M-bition schreef:
Vitality schreef:
Vind de line-up toch wel erg matig.
Feest heeft naar mijn idee al zn glans verloren nu het 2 dagen duurt.
Mis toch echt wel een aantal namen zoals Zany, Crypsis en DBSTF. Vreemd dat die er het hele weekend niet staan.
Benieuwd wat Crossfire is, denk zelf aan een combi van 2 bekende namen...
Al met al niet aanwezig denk ik

Haha je staat er zelf man! Klik maar eens op Fanatics bij UV xd

Haha heb het gezien inderdaad!
Wat een eer :P
Krijg er al heel wat reacties op trouwens xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:31 

Hardtraxxer

Grozny schreef:
Over het algemeen vind ik de line-up van vorig jaar sterker.

Kijk maar eens naar de UV stage van vorig jaar (vrijwel allemaal gevestigde namen) en dit jaar (van bijna de helft heb ik zelfs nog nooit gehoord).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:31 

Hardtraxxer

Ik zie nu dat Atmozfears er in principe ook 2 keer staan, Tim vd Stadt staat namelijk ook nog in de Magenta op zaterdag.. doen ze goed daar bij Q-Dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:32 

Hardtraxx Addict

Kan iemand mij uitleggen waar "We R' voor staat op de nightparty in de blue vrijdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:34 

Hardtraxxer

Ja daardoor is de green eigenlijk nu een soort van ondefinieerbaar

Day-Mar en Angel is richting de Schranz
Dicke Junge en Two Times Four is een soort Electro/Techno die je op Qult (White) kan verwachten.
En de rest is dan Jump/Tek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:37 

Hardtraxx Veteran

Koelkast schreef:
Ja daardoor is de green eigenlijk nu een soort van ondefinieerbaar

Day-Mar en Angel is richting de Schranz
Dicke Junge en Two Times Four is een soort Electro/Techno die je op Qult (White) kan verwachten.
En de rest is dan Jump/Tek.

Laten we het voor het gemak de freestyle noemen. Want Day-Mar kan van Schranz tot Terror draaien en Angel van Schranz tot Industrial :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:41 

Hardtraxx Veteran

Congrats Festuca!

Line-up is over 't algemeen erg matig, de red is volgens mij bijna 't zelfde elk jaar dus daar vind je me sws niet. Maargoed, ik vermaak me al 3 jaar lang prima in de blue met hier en daar een uitstapje naar de red/purple, en de line-up in de blue op zaterdag is dikke prima dus ik denk dat ik er gewoon weer bij ben op de zaterdag! Purple valt wel heeeeeeeeel erg tegen, maar wellicht Festuca dan even supporten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:49 

Hardtraxx Veteran

rich schreef:
Grozny schreef:

Kijk maar eens naar de UV stage van vorig jaar (vrijwel allemaal gevestigde namen) en dit jaar (van bijna de helft heb ik zelfs nog nooit gehoord).

Dan vraag ik me af van wie dan niet, want het zijn vrijwel bekende namen eerlijk gezegd :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:53 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
rich schreef:
Grozny schreef:

Dan vraag ik me af van wie dan niet, want het zijn vrijwel bekende namen eerlijk gezegd :p

Vind jij HSB, Fanatics en Sound Freakerz bekende namen dan? Voor de rest valt t wel mee idd, maar deze namen verdienen wat mij betreft nog niet eens om in de Purple te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:55 

Artiest

Daveytl schreef:
Trouwens, gefeliciteerd Festuca met je plaats op Defqon!
Als ik naar Defqon ga dan kom ik, als de tegelijk draaiende acts niet supersupertof zijn, bij je kijken ^^

Top! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:56 

Hardtraxx Addict

Dat wordt net als vorig jaar weer een dagje blue en sowieso TOA tussendoor. Sei2ure en Sinister Souls ook supervet dat ze er staan, afhankelijk van de timetable meepakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:56 

Hardtraxx Veteran

Mwah :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:57 

Artiest

G1LL schreef:
Congrats Festuca!

Thx! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:58 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
rich schreef:
Grozny schreef:

Vind jij HSB, Fanatics en Sound Freakerz bekende namen dan? Voor de rest valt t wel mee idd, maar deze namen verdienen wat mij betreft nog niet eens om in de Purple te staan.[/quote]

HSB en Sound Freakerz toevallig wel ja. En waarom zouden ze het niet verdienen? Omdat jij ze niet kent? Ik vind dat je pas mag oordelen als je ook iets van een set of track van ze hebt gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 01:07 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
HSB en Sound Freakerz toevallig wel ja. En waarom zouden ze het niet verdienen? Omdat jij ze niet kent? Ik vind dat je pas mag oordelen als je ook iets van een set of track van ze hebt gehoord.

Heb je zeker gelijk in, maar het gaat mij meer om de vergelijking met vorig jaar. Toen was de line up van UV wat mij betreft beter, met alleen maar bekende namen en niet zoals dit jaar met een aantal namen waar ik in elk geval nog nooit van gehoord heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 01:14 

Hardtraxx Veteran

rich schreef:
Basshunterzz schreef:

Heb je zeker gelijk in, maar het gaat mij meer om de vergelijking met vorig jaar. Toen was de line up van UV wat mij betreft beter, met alleen maar bekende namen en niet zoals dit jaar met een aantal namen waar ik in elk geval nog nooit van gehoord heb.

Dat de Line - up toen bekender was is waar, maar wat onbekendere namen vind ik echt niet erg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 01:17 

Hardtraxxer

Richardd schreef:
Kan iemand mij uitleggen waar "We R' voor staat op de nightparty in de blue vrijdag?

B-front, Adaro, Frequencerz en Chain Reaction als je bij Audio kijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 01:20 

Hardtraxx Veteran

opaa schreef:
Richardd schreef:

B-front, Adaro, Frequencerz en Chain Reaction als je bij Audio kijkt.

WOJOWW, overal zit een R in :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 09:04 

Hardtraxx Veteran

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 09:14 

Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:

Laat ik dan maar serieus antwoorden.
R spreek je in het Engels uit als bekakt ar. Dus in principe are. En dan krijg je we are :cool:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten