Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 54  Volgende

Welk cijfer geef jij de ZATERDAG van Defqon.1 2013?
1 2%  2%  [ 2 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 1%  1%  [ 1 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
6 3%  3%  [ 3 ]
7 11%  11%  [ 11 ]
8 28%  28%  [ 28 ]
9 10%  10%  [ 10 ]
10 6%  6%  [ 6 ]
Ik ben geen Defqon.1 geweest. 31%  31%  [ 31 ]
Ik kan me er niks van herinneren. 8%  8%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 101
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 09:19 

Hardtraxx Veteran

Dit zal het zo ongeveer voor mij worden, wel vet dat er dit jaar ook Electro House is :D

Noisecontrollers (Red)
Adaro (Red)
Ran-D (Red)
Mightyfools (White)
Organ Donors (White)
F&E (Orange)
B-Front (Blue)
Frequencerz (Blue)
Chainreaction & Luna (Blue)
E-Force LIVE (Blue)
High Voltage (Blue)
Prefix & Density (Blue)
Amnesys (Black)

en misschien:

The Outside Agency vs Synapse (Silver)
Sinister Souls (Silver)
Mental Theo (Gold)
Acti (White)
Tim vd Stadt (Magenta)
Lucien Foort (Magenta)
Festuca (Purple, als er niets anders leuks draait)
Nosferatu (Black)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 10:15 

Hardtraxx Veteran

Zondag is trouwens echt wel matig zeg nu ik het nog eens goed bekijk. Zou daar eerder hele dag bij de Magenta hangen met een uitstapje JoS/Hard Driver/Geck-e.

Maar goed mocht ik gaan is het toch alleen de zaterdag. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 10:40 

Hardtraxxer

Ik kom zaterdag de 22ste terug van vakantie, twijfel om te gaan en de lineup vind ik nou niet heel denderend.. Om voor +-70 euro de hele dag in een tent te staan is ook zo wat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 11:23 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:
Richardd schreef:
Kan iemand mij uitleggen waar "We R' voor staat op de nightparty in de blue vrijdag?

Laat ik dan maar serieus antwoorden.
R spreek je in het Engels uit als bekakt ar. Dus in principe are. En dan krijg je we are :cool:

Haha zo ver was ik al. Maar ik begrijp dan nog steeds niet wie er dan draait?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 11:30 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 11:31 

Hardtraxx Elite

Namen zoals The Machine, S & I's, C1, ... Mis ik echt wel :) Ook Deetox, Thera enzovoort zouden er niet misstaan!

Zaterdag gaat heel leuk worden, zondag iets minder waarschijnlijk...
Over 't algemeen toch zeer tevreden over de line-up!

Wat is die afterparty op zaterdag trouwens kut, seg... Max Enforcer die zich van z'n slechtste kant zal laten zien en Isaac enz...
Hopelijk stel die We R iets deftig voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 11:40 

Hardtraxx Veteran

Toch moet ik grinniken over mensen die zeggen:''waarom zoveel onbekende namen in UV''. Zou het vol staan met de gevestigde orde dan is het weer een standaard line-up :lol: stelletje zeursnorren ;)

Ben zelf erg blij met de Blue maar de groep met wie we gaan is zo gezellig dat k me echt overal wel zal vermaken. Gewoon heel veel zin in gezelligheid en dat is me de afgelopen 7 jaar prima gelukt. De zondag wordt een geweldige uitbrak dag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 11:59 

Aan het typen...

Het zijn andere mensen die dat vinden. Ik vind het juist wel goed dat er eens wat andere artiesten staan die je nog niet kent. Maar ik vind wel dat je die mensen dan ook meer een podium moet geven waarvoor ze staan, hoewel dat op zo'n groot festival wel moeilijk is, omdat er zoveel artiesten staan en omdat je al gauw wegvalt tussen de gevestigde orde. Ik zoek zelf zo af en toe op LSDB wat voor sets ze ongeveer draaien, maar ik weet ook dat de meeste mensen dat niet zullen doen en liever naar een andere act gaan. Een kort interview of korte omschrijving van wat ze draaien maakt dit soort artiesten al een stuk toegankelijker.

Toyax bijvoorbeeld, ik heb die naam weliswaar wel eens vaker gehoord, maar zonder wat achtergrondinformatie ben ik al snel geneigd om hem af te schrijven, terwijl toen ik naar zijn setjes op LSDB keek, bleek hij vorig jaar op Hardclassics echt een geweldige tracklist te hebben. Zo is hij van afgeschreven artiest al gauw de meest interessante artiest van die hele area geworden, gewoon met een beetje achtergrondinformatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 12:13 

Hardtraxx Veteran

Ik mis F8trix en DBSTF. Had F8trix er wel verwacht.(of ik kan niet lezen)
Q-Dance is dus duidelijk DBSTF zat of er is iets voorgevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 12:25 

Hardtraxxer

Slim van Q om Heady en Wildstylez op vrijdag en zondag te zetten. Zou zelf alleen de zaterdag kunnen gaan maar vind de namen op die dag nou niet echt denderend. Vorig jaar kon je zo mooi heen en weer lopen tussen de Blue, Red en UV, dat zit er nu op de zaterdag helaas niet in en dan is 70,- voor één dag wel heel veel geld.

Vorig jaar last minute alsnog gegaan voor maarliefst 20,- inclusief busvervoer, hopelijk dit jaar weer zo'n mazzeltje :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 12:31 

Hardtraxx Veteran

Svennn schreef:
Slim van Q om Heady en Wildstylez op vrijdag en zondag te zetten. Zou zelf alleen de zaterdag kunnen gaan maar vind de namen op die dag nou niet echt denderend. Vorig jaar kon je zo mooi heen en weer lopen tussen de Blue, Red en UV, dat zit er nu op de zaterdag helaas niet in en dan is 70,- voor één dag wel heel veel geld.

Vorig jaar last minute alsnog gegaan voor maarliefst 20,- inclusief busvervoer, hopelijk dit jaar weer zo'n mazzeltje :innocent:

Dagjesmensen worden weekend mensen. Daar hopen ze wss op.

---
Ik ga zelf op zaterdag. Wordt eerste Defqon.1. Vrienden van me willen denk alleen maar main, sleep ze wel mee naar blue of UV ziet er ook wel leuk uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 12:56 

Hardtraxx Veteran

Vincent_ schreef:
Ook Deetox, Thera enzovoort zouden er niet misstaan!.

Ah, want er staat nog niet genoeg TC wou je zeggen? En die andere die je noemt...tja, het is keuzes maken he, op Omegatypez is er voor Defqon begrippen echt helemaal niks mis met die hier zoo geliefde Blue.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 13:03 

Hardtraxx Veteran

dat word heen en weer tussen silver en orange met uitstapjes naar white :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 13:08 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Ik mis F8trix en DBSTF. Had F8trix er wel verwacht.(of ik kan niet lezen)
Q-Dance is dus duidelijk DBSTF zat of er is iets voorgevallen.

Grootste onzin argument ooit haha. xd
Vorig jaar stond B-Front ook niet op Defqon, dus was Q-dance hem toen zat? Of is er iets voorgevallen toen?

Dit jaar valt Defqon tegelijk met Electric Daisy Carnaval in Amerika.
Misschien moeten ze daar wel draaien, net zoals ik verwacht dat Headhunterz daar ook staat. (en daarom op vrijdag op Defqon komt)
Dat is wat ik denk. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 13:12 

Aan het typen...

Oh dat verklaart inderdaad een hoop. Er is dus geen Q-dance stage op EDC dit jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 13:27 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Oh dat verklaart inderdaad een hoop. Er is dus geen Q-dance stage op EDC dit jaar?

Nope.

En stond B-Front echt niet op Defqon vorig jaar? Ik dacht van wel namelijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 13:32 

Hardtraxx Veteran

Ik dacht van niet.
Maar geen qdance stage? Ben ik niet van op de hoogte, maar anders denk ik juist van wel.. Op zaterdag van Defqon namelijk oa geen:
- Headhunterz
- Wildstylez
- DBSTF
- F8trix
- Zatox
- Coone
- Crypsis
- MC Ruffian
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 13:33 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
En stond B-Front echt niet op Defqon vorig jaar? Ik dacht van wel namelijk...

Stond op vrijdag in de Blue.
DBSTF trouwens ook...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 13:41 

Aan het typen...

pecola-tje schreef:
Ik dacht van niet.
Maar geen qdance stage? Ben ik niet van op de hoogte, maar anders denk ik juist van wel.. Op zaterdag van

Denk je dat Q-dance de capaciteiten heeft om 2 events van dusdanige omvang in hetzelfde weekend te organiseren? Ik heb geen idee namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 13:50 

Hardtraxx Veteran

Ik weet niet in hoeverre Q daadwerkelijk betrokken is bij de organisatie van EDC..
Maar dat zou voor mij verklaren waarom bijv. Coone, Zatox, Hhz & Wildstylez niet op zaterdag op Defqon staan. Dat zijn namelijk toch wel namen die ik op een Q-dance stage op EDC verwacht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 13:53 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
pecola-tje schreef:
Ik dacht van niet.
Maar geen qdance stage? Ben ik niet van op de hoogte, maar anders denk ik juist van wel.. Op zaterdag van

Denk je dat Q-dance de capaciteiten heeft om 2 events van dusdanige omvang in hetzelfde weekend te organiseren? Ik heb geen idee namelijk.

het zal ze vast wel lukken

alleen met dj's boeken hebben ze een probleem aangezien q-dance op elk feest altijd de zelfde namen boekt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 13:54 

Aan het typen...

Misschien staan ze wel op een andere EDC stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 14:04 

Hardtraxx Veteran

Dat We R kan wel vet worden als dat geen gelul is. Gathering op vrijdag zou ik me ook nog wel op kunnen vermaken. Verder op zaterdag:

B-Front
Frequencerz
E-Force LIVE
Geck-o
Degos & Re-Done
Digital Punk
High Voltage
Prefix & Density

Adaro
Code Black

D-Droned
Josh & Wesz
Scope DJ LIVE

+ silver

Zondag aantal artiesten in de Blue + Magenta, moet wel leuk kunnen worden. :) Mis wel echt artiesten als Solutio & The I's, The Machine en eventueel een Spoontech artiest ipv al die rommel artiesten die nu in de Purple staan. Maar alsnog hele weekend aanwezig omdat Defqon gewoon bazig is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 15:57 

Hardtraxx Veteran

The Outside Agency vs. Synapse
Sinister Souls
Dither
Sei2ure
N-Vitral
Detest

Zijn leuke namen, The Hard Way (Thrasher vs. Limewax vs. Bong-Ra) lijkt me ook wel leuk.. Verder weinig tot geen interessante namen, in ieder geval niet wat betreft de hardcore. Wat is die lineup van de black kut zeg :x

Nee, voor die namen ga ik geen 70 euro neerleggen.. Ik pas :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 16:18 

Donateur

Dit is mijn eerste Defqon.1 afwezigheid!
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten