Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 54  Volgende

Welk cijfer geef jij de ZATERDAG van Defqon.1 2013?
1 2%  2%  [ 2 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 1%  1%  [ 1 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
6 3%  3%  [ 3 ]
7 11%  11%  [ 11 ]
8 28%  28%  [ 28 ]
9 10%  10%  [ 10 ]
10 6%  6%  [ 6 ]
Ik ben geen Defqon.1 geweest. 31%  31%  [ 31 ]
Ik kan me er niks van herinneren. 8%  8%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 101
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:37 
 
Hardtraxxer

Luna & Pavo & Pila :thumbsup:

Voor de eerste keer geen liveset op de red?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
93Wesley93 schreef:
Wel erg gewaagd van Q-Dance dat ze Atmozfears een live act laten doen op zondag in de U.V. trouwens. Vrees er eigenlijk voor dat ze daar niet genoeg tracks voor hebben

Ze poepen elke week een track eruit. In 3 maanden dus 12 tracks erbij. En ze hebben er al een aantal.

(ps: kijk voor de gein hun set op XQ Wildstylez maar eens)


Niet zo happeng man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Steffnov schreef:
93Wesley93 schreef:
Wel erg gewaagd van Q-Dance dat ze Atmozfears een live act laten doen op zondag in de U.V. trouwens. Vrees er eigenlijk voor dat ze daar niet genoeg tracks voor hebben

Ze poepen elke week een track eruit. In 3 maanden dus 12 tracks erbij. En ze hebben er al een aantal.

(ps: kijk voor de gein hun set op XQ Wildstylez maar eens)


Niet zo happeng man.

Maak er dan iets grappigs van
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:38 
 
Hardtraxxer

mrbubble456 schreef:
Luna & Pavo & Pila :thumbsup:

Voor de eerste keer geen liveset op de red?


Wel zeer wss als openingsact...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
93Wesley93 schreef:
The Prophet heeft zo te zien z'n stem verloren om zich dit jaar wederom de line up in te praten. Goede zaak dat hij eindelijk is buiten de line up is gelaten. Blue is dondersvet in ieder geval op zaterdag.

Edit: Die mafklapper staat er dus wel weer op zondag zonder dat ie wat bereikt heeft afgelopen jaar. >.<


En ook gewoon 2 keer :P

Edit

Citaat:
Scope DJ
Happy to announce I will be performing at Defqon.1 festival yet again! This time I will do a special live-act! More info follows!

:)


Is dit die crossfire act? of heb ik over scope heengelezen ergens
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:40 
 
Hardtraxx Veteran

Blue :thumbsup:

Wie kan mij inlichten over de laatste vijf van de Black op zaterdag, ken ze geen van allen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen HHZ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
Citaat:
Scope DJ
Happy to announce I will be performing at Defqon.1 festival yet again! This time I will do a special live-act! More info follows!

:)


Is dit die crossfire act? of heb ik over scope heengelezen ergens

Scope DJ staat op de Ultraviolet op zaterdag ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Blue :thumbsup:

Wie kan mij inlichten over de laatste vijf van de Black op zaterdag, ken ze geen van allen

Nitrogenetics ken je niet? Draaien al eeuwen mee, zijn bazen. Zou ze opzoeken ;)

Terminal & Vavaculo kunnen best draaien, moeten wel hun dag hebben, dan kan daar wat moois uitkomen. Decipher & Shinra nooit horen draaien, maar producties zijn maar zo-zo, beetje MoH achtig. System Shock zelfde, alleen dan met een Neophyte Records achtergrond. Furyan draait al wel langer, kan het ook prima, ook met een Neophyte Records achtergrond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:43 
 
Hardtraxx Veteran

HE-Fan schreef:
Geen HHZ?

Vrijdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Blue :thumbsup:

Wie kan mij inlichten over de laatste vijf van de Black op zaterdag, ken ze geen van allen


Terminal & Vavacula = TD Radio crew ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mwah vind 't allemaal wel meevallen, eigenlijk vond ik het vorig jaar een stuk aangenamer. Het probleem eigenlijk wat Gangsterdwerg zegt, als het lekker weer (niet te warm) is 't vreselijk om de hele dag in zo'n opgefokte tent te hangen. Op de RED is er op Adaro na echt helemaal niets te zien. Zelf ben ik altijd wel van de eindshows en ik ga er toch graag even heen als je er zoveel geld voor neerlegt, maar met EA vs Endymion kun je dat ook wel uit je hoofd zetten.

Goed in elk geval dat ze zijn gestopt met die idioterie met the gathering en weet ik veel wat, gewoon een anthem een eindshow + 'hardcore' afsluiter en niet dat fancy gedrag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Goed in elk geval dat ze zijn gestopt met die idioterie met the gathering en weet ik veel wat, gewoon een anthem een eindshow + 'hardcore' afsluiter en niet dat fancy gedrag.

Dit jaar ook gewoon weer een Gathering + Closing hoor haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan iemand mij trouwens zeggen wie die Crossfire is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:55 
 
Hardtraxx Veteran

16 act's op de zaterdag die ik zeker wil zien. Waarvan het grootste gedeelte op de blue staat. Nog niet zo zeker om hierheen te gaan...
Ben bang dat ik heel de dag in de blue sta, terwijl ik voor €30,- een ticket voor Loudness heb en daar de line-up beter is.

En voor de mensen die niet weten wie Crossfire is. Het is een Drum & Bass artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kaart te koop!

Oh, had het nog niet eens gezien. Nouja jammer dan. Wel heel vet trouwens dat G4H het af mag sluiten, dat moet toch wel gaaf worden lijkt mij. Heel weekend zit er sowieso niet in dit jaar, over de zaterdag maar eens na gaan denken. Zoveel beters voor minder geld etc + ik heb er goede hoop op dat b2s goed los gaat met de loudness lineup op Decibel bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:56 
 
Artiest

D-tone schreef:
Kan iemand mij trouwens zeggen wie die Crossfire is?


Drum 'n' Bass DJ uit België

https://partyflock.nl/artist/39841:Crossfire.html :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ze hebben ook alle DJ´s uit die talentarea van Qapital een plaats gegeven in de Purple, ik had liever gezien dat ze andere upcoming artiesten een kans hadden gegeven aangezien de DJ´s die er nu staan al een memorabele avond/nacht krijgen in de Ziggodome, maar dat is mijn mening..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:05 
 
Hardtraxxer

Blackburn schreef:
D-tone schreef:
Kan iemand mij trouwens zeggen wie die Crossfire is?


Drum 'n' Bass DJ uit België

https://partyflock.nl/artist/39841:Crossfire.html :)


Hahaha oooooooh god ik zie een ROB G ft. Kurtis Blow Sensation Black 2006 momentje aankomen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:06 
 
Hardtraxxer

ja idd waarom hebben ze die jongen van die post boven je daar geen plaats gegeven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen de blue op zaterdag en Adaro kunnen me bekoren. Weekend wordt het sowieso niet, zaterdag zie ik nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blackburn schreef:
D-tone schreef:
Kan iemand mij trouwens zeggen wie die Crossfire is?


Drum 'n' Bass DJ uit België

https://partyflock.nl/artist/39841:Crossfire.html :)

Nu ff wat aan het luisteren van hem, Hydra :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind de line-up toch wel erg matig.
Feest heeft naar mijn idee al zn glans verloren nu het 2 dagen duurt.
Mis toch echt wel een aantal namen zoals Zany, Crypsis en DBSTF. Vreemd dat die er het hele weekend niet staan.
Benieuwd wat Crossfire is, denk zelf aan een combi van 2 bekende namen...
Al met al niet aanwezig denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:10 
 
Hardtraxxer

Vitality schreef:
Vind de line-up toch wel erg matig.
Feest heeft naar mijn idee al zn glans verloren nu het 2 dagen duurt.
Mis toch echt wel een aantal namen zoals Zany, Crypsis en DBSTF. Vreemd dat die er het hele weekend niet staan.
Benieuwd wat Crossfire is, denk zelf aan een combi van 2 bekende namen...
Al met al niet aanwezig denk ik


Haha je staat er zelf man! Klik maar eens op Fanatics bij UV xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik twijfel. De Blue op zaterdag is wel erg nice, maar sta je wel de hele dag in die (waarschijnlijk weer) hete tent te soppen. Voor de rest is er ook maar weinig interessants. Adaro op Red en Eyoung op White zijn dan nog wel leuk.
Voor de zondag Jack of Sound in de Blue en Geck-e op White. Black heeft dan ook nog wel een vette line-up maar denk niet dat hardcore me zo lang kan boeien. Verder zou ik me nog wel kunnen vermaken in de Magenta denk ik.
Over het algemeen vind ik de line-up van vorig jaar sterker.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten