Luna & Pavo & Pila
Voor de eerste keer geen liveset op de red?
Niet zo happeng man.wrote:Ze poepen elke week een track eruit. In 3 maanden dus 12 tracks erbij. En ze hebben er al een aantal.wrote:Wel erg gewaagd van Q-Dance dat ze Atmozfears een live act laten doen op zondag in de U.V. trouwens. Vrees er eigenlijk voor dat ze daar niet genoeg tracks voor hebben
(ps: kijk voor de gein hun set op XQ Wildstylez maar eens)
Maak er dan iets grappigs vanwrote:Niet zo happeng man.wrote:Ze poepen elke week een track eruit. In 3 maanden dus 12 tracks erbij. En ze hebben er al een aantal.wrote:Wel erg gewaagd van Q-Dance dat ze Atmozfears een live act laten doen op zondag in de U.V. trouwens. Vrees er eigenlijk voor dat ze daar niet genoeg tracks voor hebben
(ps: kijk voor de gein hun set op XQ Wildstylez maar eens)
Wel zeer wss als openingsact...wrote:Luna & Pavo & Pila![]()
En ook gewoon 2 keerwrote:Edit: Die mafklapper staat er dus wel weer op zondag zonder dat ie wat bereikt heeft afgelopen jaar.wrote:The Prophet heeft zo te zien z'n stem verloren om zich dit jaar wederom de line up in te praten. Goede zaak dat hij eindelijk is buiten de line up is gelaten. Blue is dondersvet in ieder geval op zaterdag.
Is dit die crossfire act? of heb ik over scope heengelezen ergensScope DJ
Happy to announce I will be performing at Defqon.1 festival yet again! This time I will do a special live-act! More info follows!
Scope DJ staat op de Ultraviolet op zaterdagwrote:Is dit die crossfire act? of heb ik over scope heengelezen ergensScope DJ
Happy to announce I will be performing at Defqon.1 festival yet again! This time I will do a special live-act! More info follows!
Nitrogenetics ken je niet? Draaien al eeuwen mee, zijn bazen. Zou ze opzoekenwrote:Blue![]()
Wie kan mij inlichten over de laatste vijf van de Black op zaterdag, ken ze geen van allen
Vrijdagwrote:Geen HHZ?
Terminal & Vavacula = TD Radio crewwrote:Blue![]()
Wie kan mij inlichten over de laatste vijf van de Black op zaterdag, ken ze geen van allen
Dit jaar ook gewoon weer een Gathering + Closing hoor hahawrote: Goed in elk geval dat ze zijn gestopt met die idioterie met the gathering en weet ik veel wat, gewoon een anthem een eindshow + 'hardcore' afsluiter en niet dat fancy gedrag.
Drum 'n' Bass DJ uit Belgiëwrote:Kan iemand mij trouwens zeggen wie die Crossfire is?
Hahaha oooooooh god ik zie een ROB G ft. Kurtis Blow Sensation Black 2006 momentje aankomenwrote:Drum 'n' Bass DJ uit Belgiëwrote:Kan iemand mij trouwens zeggen wie die Crossfire is?
https://partyflock.nl/artist/39841:Crossfire.html
Nu ff wat aan het luisteren van hem, Hydrawrote:Drum 'n' Bass DJ uit Belgiëwrote:Kan iemand mij trouwens zeggen wie die Crossfire is?
https://partyflock.nl/artist/39841:Crossfire.html
Haha je staat er zelf man! Klik maar eens op Fanatics bij UVwrote:Vind de line-up toch wel erg matig.
Feest heeft naar mijn idee al zn glans verloren nu het 2 dagen duurt.
Mis toch echt wel een aantal namen zoals Zany, Crypsis en DBSTF. Vreemd dat die er het hele weekend niet staan.
Benieuwd wat Crossfire is, denk zelf aan een combi van 2 bekende namen...
Al met al niet aanwezig denk ik