Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 54  Volgende

Welk cijfer geef jij de ZATERDAG van Defqon.1 2013?
1 2%  2%  [ 2 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 1%  1%  [ 1 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
6 3%  3%  [ 3 ]
7 11%  11%  [ 11 ]
8 28%  28%  [ 28 ]
9 10%  10%  [ 10 ]
10 6%  6%  [ 6 ]
Ik ben geen Defqon.1 geweest. 31%  31%  [ 31 ]
Ik kan me er niks van herinneren. 8%  8%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 101
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:19 
 

Blue stage :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afsluiting op zondag op de mainstage: Wildstylez, Coone & Gunz For Hire.
Ik dacht dat Gunz For Hire het nu wel wat rustiger aan zou gaan doen,
op deze manier is iedereen die nieuwe tracks van hun ook zo weer beu denk ik.. :huh:
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:21 
 
Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Afsluiting op zondag op de mainstage: Wildstylez, Coone & Gunz For Hire.
Ik dacht dat Gunz For Hire het nu wel wat rustiger aan zou gaan doen,
op deze manier is iedereen die nieuwe tracks van hun ook zo weer beu denk ik.. :huh:


Money > Opinie liefhebbers
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Delete, The Machine, Crypsis, Chris One, Thera, Phrantic, Deetox, Redical Redemption, Solutio & The I's hadden er wel mogen staan. Maarja, daar is dit het feest niet echt voor. Ga er ook niet naar toe, dus boeit me verder niet, maar had het ze wel gegund.

'Grote' namen die er opvallend genoeg (en terecht) niet staan zijn: The Pitcher, Technoboy en Tuneboy.

En ohja: Omegatypez in de blue :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Voor de mensen die de site niet op kunnen:
SPOILER
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blue stage :worship:
Sowieso wel een hele gruwelijke line-up hoor. Even kijken hoe ik zit met tentamens, anders sws een zekerheidje.
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:22 
 
Hardtraxx Veteran

Pitcher is toch wel gereduceerd tot niks het afgelopen jaar, terecht dat zelfs Omegatypez boven hem in de rangorde staan.
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wie de fuck is Crossfire?

Line up van Blue is wel vet en ook op andere stages staan een paar leuke namen, maar om nou 70 euro neer te leggen en bijna de hele dag in een tent te staan...
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:23 
 
Hardtraxx Elite

Wasted Penquinz op de main op zaterdag,HAHAHAAHAH KAAAAAAAAAAAANSLOOOOS dit....
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Delete, The Machine, Chris One, Thera, Phrantic, Deetox, Solutio & The I's hadden er wel mogen staan. Maarja, daar is dit het feest niet echt voor.

'Grote' namen die er opvallend genoeg niet staan zijn: Headhunterz, The Pitcher, Technoboy en Tuneboy.

En ohja: Omegatypez in de blue :lol: :lol:


haha ik denk dat die openen! :p

Blue area is erg lekker hoor! :worship:
De Red is inderdaad niks aan, kunnen we mooi in de blue blijven! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:24 
 

93Wesley93 schreef:
The Prophet heeft zo te zien z'n stem verloren om zich dit jaar wederom de line up in te praten. Goede zaak dat hij eindelijk is buiten de line up is gelaten. Blue is dondersvet in ieder geval op zaterdag.


Heady staat al op vrijdag

Zondag staat op PF:

https://partyflock.nl/party/244593:Defq ... tival.html
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:24 
 
Hardtraxxer

crossfire live in de blue op zaterdag? wie is dat? :$
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:24 
 
Hardtraxx Veteran

En The Prophet op de zondag. :P
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
The Prophet heeft zo te zien z'n stem verloren om zich dit jaar wederom de line up in te praten. Goede zaak dat hij eindelijk is buiten de line up is gelaten. Blue is dondersvet in ieder geval op zaterdag.

Edit: Die mafklapper staat er dus wel weer op zondag zonder dat ie wat bereikt heeft afgelopen jaar. >.<
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
93Wesley93 schreef:
The Prophet heeft zo te zien z'n stem verloren om zich dit jaar wederom de line up in te praten. Goede zaak dat hij eindelijk is buiten de line up is gelaten. Blue is dondersvet in ieder geval op zaterdag.

Edit: Die mafklapper staat er dus wel weer op zondag zonder dat ie wat bereikt heeft afgelopen jaar. >.<

In de early HS stage staat hij dan :P
Tenminste, het lijkt mij een early HS stage

Edit: Oh, ook in de blue haha
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke Line-Up in de blue hoor, had Tartaros er ook wel tussen willen zien staan ipv op de Purple stage, maar verder hoor je mij niet klagen.

Was bang dat die Gold area een soort van Pussy Lounge zou worden maar het is gewoon ong. hetzelfde als de grey afgelopen jaren was. Brown en Green samengevoegd tot alleen Green area is ook prima.
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee is gewoon de Blue. Aja en Early ook trouwens. (Wel vette area voor zondag)
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmmmm.. Op zaterdag is de gehele Blue met uitzondering van Omegakrebsch wel vet.. Op de main zou ik alleen Adaro willen zien. Dus dan sta je de hele dag in de tent. Op zondag draaien er een paar leuke acts (Activator, The R3belz, A2, Deepack, Jack of Sound) maar wordt het ook een hoop facepalmen vrees ik.. Ben er nog niet over uit of ik wil gaan.. Wat een verschrikkelijke strontlineup heeft de purple trouwens? Staat voor het eerst ooit echt helemaal niemand die ook maar misschien in aanmerking komt voor een luisterbeurt.
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:33 
 
Hardtraxx Addict

Weer prima Lineup, lang niet alles even goed maar een heerlijke Silver en Blue Stage :worship: Black is ook zeker goed te pruimen. Jammer dat Adaro op main staat maar verdiend dit wel uiteraard maar had hem liever in Blue gezien zodat hij zijn eigen ding kan doen.

Al die mensen die maar lopen te huilen over Defqon, gezelligheid maak je zelf, gewoon weer aanwezig voor 3e jaar op rij ^^
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:33 
 
Hardtraxx Veteran

Zondag buiten de early om alleen maar JoS interessant >.<

Maar toch wel aanwezig, voor de 6e keer alweer ^^
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:33 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Deze gaat denk ik van mijn optielijst, Geck-e en Eyoung lijken me vet, maar draaien allebei op een andere dag. Voor de rest slechts een paar leuke Theracords artiesten en High Voltage op Zaterdag en op Zondag Jack of Sound, Toyax en Nosle. Heb geen zin om weer gaten van 4 uur in mijn timetable te hebben.
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil!
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:34 
 
Hardtraxxer

Voor het eerst dat ik serieus overweeg om niet te gaan... Het lijkt er op dat ik geen halve dag kan vullen met leuke namen en dan is het me eigenlijk zoveel geld niet waard.
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel erg gewaagd van Q-Dance dat ze Atmozfears een live act laten doen op zondag in de U.V. trouwens. Vrees er eigenlijk voor dat ze daar niet genoeg tracks voor hebben
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Wel erg gewaagd van Q-Dance dat ze Atmozfears een live act laten doen op zondag in de U.V. trouwens. Vrees er eigenlijk voor dat ze daar niet genoeg tracks voor hebben

Ze poepen elke week een track eruit. In 3 maanden dus 12 tracks erbij. En ze hebben er al een aantal.

(ps: kijk voor de gein hun set op XQ Wildstylez maar eens)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten