Blue stage 
Ik dacht dat Gunz For Hire het nu wel wat rustiger aan zou gaan doen,
op deze manier is iedereen die nieuwe tracks van hun ook zo weer beu denk ik..
Money > Opinie liefhebberswrote:Afsluiting op zondag op de mainstage: Wildstylez, Coone & Gunz For Hire.
Ik dacht dat Gunz For Hire het nu wel wat rustiger aan zou gaan doen,
op deze manier is iedereen die nieuwe tracks van hun ook zo weer beu denk ik..

haha ik denk dat die openen! :pwrote:Delete, The Machine, Chris One, Thera, Phrantic, Deetox, Solutio & The I's hadden er wel mogen staan. Maarja, daar is dit het feest niet echt voor.
'Grote' namen die er opvallend genoeg niet staan zijn: Headhunterz, The Pitcher, Technoboy en Tuneboy.
En ohja: Omegatypez in de blue![]()
Heady staat al op vrijdagwrote:The Prophet heeft zo te zien z'n stem verloren om zich dit jaar wederom de line up in te praten. Goede zaak dat hij eindelijk is buiten de line up is gelaten. Blue is dondersvet in ieder geval op zaterdag.
Edit: Die mafklapper staat er dus wel weer op zondag zonder dat ie wat bereikt heeft afgelopen jaar.wrote:The Prophet heeft zo te zien z'n stem verloren om zich dit jaar wederom de line up in te praten. Goede zaak dat hij eindelijk is buiten de line up is gelaten. Blue is dondersvet in ieder geval op zaterdag.
In de early HS stage staat hij danwrote:Edit: Die mafklapper staat er dus wel weer op zondag zonder dat ie wat bereikt heeft afgelopen jaar.wrote:The Prophet heeft zo te zien z'n stem verloren om zich dit jaar wederom de line up in te praten. Goede zaak dat hij eindelijk is buiten de line up is gelaten. Blue is dondersvet in ieder geval op zaterdag.
Ze poepen elke week een track eruit. In 3 maanden dus 12 tracks erbij. En ze hebben er al een aantal.wrote:Wel erg gewaagd van Q-Dance dat ze Atmozfears een live act laten doen op zondag in de U.V. trouwens. Vrees er eigenlijk voor dat ze daar niet genoeg tracks voor hebben