Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 54  Volgende

Welk cijfer geef jij de ZATERDAG van Defqon.1 2013?
1 2%  2%  [ 2 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 1%  1%  [ 1 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
6 3%  3%  [ 3 ]
7 11%  11%  [ 11 ]
8 28%  28%  [ 28 ]
9 10%  10%  [ 10 ]
10 6%  6%  [ 6 ]
Ik ben geen Defqon.1 geweest. 31%  31%  [ 31 ]
Ik kan me er niks van herinneren. 8%  8%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 101
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edit: Kut staat al ergens anders. :mad:
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 22:27 
 
Hardtraxx Veteran

Vind dit eigenlijk best triest van ze, ons allemaal lekker maken dat we Q-Dance in de gaten moeten houden vanaf 10 uur vanmorgen maar nu is het half 10 's avonds en staat er nog niks online. Wat is er zo moeilijk aan even een website een beetje op tijd online gooien?
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Vind dit eigenlijk best triest van ze, ons allemaal lekker maken dat we Q-Dance in de gaten moeten houden vanaf 10 uur vanmorgen maar nu is het half 10 's avonds en staat er nog niks online. Wat is er zo moeilijk aan even een website een beetje op tijd online gooien?

Als hij voor 12 uur komt houden ze zich aan hun afspraken toch?

Edit: Komt dus binnen nu en een uur bij Thunderdome Radio
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jezus christus haha. Het houdt de gemoederen wel bezig. Een line up waarvan je 80 % al kan voorspellen en een 13 in een dozijn anthem van Frontliner. Waar maakt iedereen zich druk om.
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:04 
 
Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Jezus christus haha. Het houdt de gemoederen wel bezig. Een line up waarvan je 80 % al kan voorspellen

Op mainstage ja. Blue en zeker purple willen nog wel eens aangename verassingen staan. :)
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:07 
 
Hardtraxx Veteran

Anthem doet me niets op eerste gehoor. :(
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

line up, buiten de blue en white doet me nog niet erg veel moet ik zeggen
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kut site opent niet.
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:11 
 
Hardtraxx Veteran

Idd, server staat te roken.
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OMEGATYPEZ IN DE BLUE BWAHAHAHAHAHAHAHAHA

Maar alle gekheid op een stokje, die Silver :drool: TOA vs Synapse, Sei2ure, Dither, N-Vitral, Sinister Souls, Detest...in combinatie met de Blue en Organ Donors op de White zou ik me hier best vermaken. Kut, nu is het nog weer een optie geworden ook
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Whaha wat een dramatisch anthem.
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

http://defqon1.nl/2013/line-up/
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:13 
 
Hardtraxxer

Prima line-up! Veel verrassende namen en een hele dikke bleu op zaterdag!
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Belangrijkste deel voor wie er niet op komt:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:13 
 

93Wesley93 schreef:
Kut site opent niet.

Same problem!
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die main wil je toch niet dood gevonden worden zeg :lol:
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:16 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Die main wil je toch niet dood gevonden worden zeg :lol:


Dat is toch ook bestemd voor een totaal andere doelgroep, en die vinden dit zeker wel vet .....
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:16 
 
Hardtraxx Veteran

Geen hardcore op de zaterdag? Gewaagd.
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:17 
 
Hardtraxx Veteran

Jawel, maar dat staat niet op Stefans screenshot. :P
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Geen hardcore op de zaterdag? Gewaagd.

is er wel
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Prophet heeft zo te zien z'n stem verloren om zich dit jaar wederom de line up in te praten. Goede zaak dat hij eindelijk is buiten de line up is gelaten. Blue is dondersvet in ieder geval op zaterdag.
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

omegatypez in blue, jammer

Synapse vs Toa (woot?)
Omikara is wel vet

Main zaterdag zou zo Qlimax line-up kunnen zijn xD
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Geen hardcore op de zaterdag? Gewaagd.


Deel 2:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 23:19 
 
Hardtraxx Veteran

Wat is Crossfire in hemelsnaam? En ook nog live :P
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten