Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 54  Volgende

Welk cijfer geef jij de ZATERDAG van Defqon.1 2013?
1 2%  2%  [ 2 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 1%  1%  [ 1 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
6 3%  3%  [ 3 ]
7 11%  11%  [ 11 ]
8 28%  28%  [ 28 ]
9 10%  10%  [ 10 ]
10 6%  6%  [ 6 ]
Ik ben geen Defqon.1 geweest. 31%  31%  [ 31 ]
Ik kan me er niks van herinneren. 8%  8%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 101
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 14:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gewoon zeker aanwezig.

Vorig jaar uitstekend heel het weekend vermaakt. :thumbsup: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 10:25 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Khadber schreef:
Heeft iemand een idee hoe dit vorig jaar zat met de openingstijden van de camping? Zou je bijvoorbeeld zaterdagvroeg (voor 11.00 het liefste) binnen kunnen komen?

Ja.


Vorig jaar was de entree 24/7 open. Op zich kunnen ze 't ook niet maken om er een hek voor te zetten, stel je voor er gebeurt iets op 't thuisfront en je wil ineens weg :P

Je mag ook gewoon in en uit naar je auto om 23094824x je spullen te gaan halen etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chill! Dat wordt een vroege trein nemen en dan door naar het terrein zodat ik om 11 uur er ben :). Morgen de line-up. Zeer benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 14:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga dit jaar maar eens voor een dagkaart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 15:22 
 
Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Knal je simkaart in een oude nokia xD dan maar geen luxe :P

Ga gewoon voor Walkie talkies. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 16:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
hardcoresjors schreef:
Knal je simkaart in een oude nokia xD dan maar geen luxe :P

Ga gewoon voor Walkie talkies. :cool:


Twee blikjes met een draadje er tussen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
bRt_ schreef:
hardcoresjors schreef:
Knal je simkaart in een oude nokia xD dan maar geen luxe :P

Ga gewoon voor Walkie talkies. :cool:


Twee blikjes met een draadje er tussen. :D

Dan klinkt walkie talkie beter xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoorde dat er vandaag ergens Defqon codes werden vrijgegeven. Heeft iemand daar meer info over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dit voor grap? Defqon site:

The line-up and anthem will be released within a few weeks. We’ve been keeping it a secret, but we can’t keep quiet any longer. This year’s official Defqon.1 Festival anthem will be created by none other than Frontliner. Stay tuned for more details!

Niet netjes van Q.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt toch ook? website is al 2 (of 3) weken online, en volgens mij had q zelf gezegd dat anthem + lineup 20e kwam. vorig jaar kwam de lineup volgens mij de 21e en om 2 uur in de middag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 14:17 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Wat is dit voor grap? Defqon site:

The line-up and anthem will be released within a few weeks. We’ve been keeping it a secret, but we can’t keep quiet any longer. This year’s official Defqon.1 Festival anthem will be created by none other than Frontliner. Stay tuned for more details!

Niet netjes van Q.


Ik weet niet op welke site jij kijkt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 14:19 
 
Hardtraxx Elite

Nando schreef:
Wat is dit voor grap? Defqon site:

The line-up and anthem will be released within a few weeks. We’ve been keeping it a secret, but we can’t keep quiet any longer. This year’s official Defqon.1 Festival anthem will be created by none other than Frontliner. Stay tuned for more details!

Niet netjes van Q.

Jonge, ik schrik me dood....
Het komt gewoon vandaag
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat anders in de engelse tekst dan in de nederlandse. In de NL tekst staat vandaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

Dit zegt voor mij dan al genoeg:

'Such an exiting day today! Are you all ready for #DQ1? The anthem really gets you in the mood! Thanks to @djfrontliner! Stay tuned'
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 15:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

schiet nou maar op met die line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nike schreef:
schiet nou maar op met die line-up

Haha straks zetten ze de line up om 23:59 erop :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet al 1 naam! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 16:08 
 
Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Ik weet al 1 naam! :$


Frontliner toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 16:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

iMark schreef:
hardcoresjors schreef:
Ik weet al 1 naam! :$


Frontliner toevallig?

Alpha Twins en Pavo ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 18:19 
 
Hardtraxxer

Ik gok zo dat Villain, DV8 en Ruffian wel een plek krijgen ^.^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 18:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ran-D & Crypsis ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

hdhessel schreef:
Ran-D & Crypsis ook!

Lijkt mij ook idd, moest er gelijk aan denken toen ik die foto van hun zag met dat Defqon vest aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 18:40 
 
Hardtraxx Veteran

Top 40 showcase by Wildstylez, LIVE: Niels Geusenbroek, Mainstream dream team
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 21:15 
 
Hardtraxxer

wat een kutdag haha f5f5f5
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 21:23 
 
Hardtraxxer

Ik ben benieuwd wanneer die pre-order links online komen? En hoe deze uitgedeeld worden of te verkrijgen zijn.

Ik zit 13 april op een verjaardag van familie en kan dan geen kaarten bestellen. Ik hoop dat ik aan de hand van zo'n pre order link mijn kaarten weet te bemachtigen. Zal mijn 7e defqon worden, ondanks dat het niet meer de defqon is zoals hij was op almere strand, is en blijft het een machtig feest.

Laat die line-up en het anthem maar komen.... ik check al de hele dag q-dance social media, maar ze laten op zich wachten...
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten