Gewoon zeker aanwezig.
Vorig jaar uitstekend heel het weekend vermaakt.

Vorig jaar uitstekend heel het weekend vermaakt.
Vorig jaar was de entree 24/7 open. Op zich kunnen ze 't ook niet maken om er een hek voor te zetten, stel je voor er gebeurt iets op 't thuisfront en je wil ineens wegwrote:Ja.wrote:Heeft iemand een idee hoe dit vorig jaar zat met de openingstijden van de camping? Zou je bijvoorbeeld zaterdagvroeg (voor 11.00 het liefste) binnen kunnen komen?
Ga gewoon voor Walkie talkies.wrote:Knal je simkaart in een oude nokia xD dan maar geen luxe
Twee blikjes met een draadje er tussen.wrote:Ga gewoon voor Walkie talkies.wrote:Knal je simkaart in een oude nokia xD dan maar geen luxe
Dan klinkt walkie talkie beter xDwrote:Twee blikjes met een draadje er tussen.wrote:Ga gewoon voor Walkie talkies.wrote:Knal je simkaart in een oude nokia xD dan maar geen luxe
Ik weet niet op welke site jij kijkt?wrote:Wat is dit voor grap? Defqon site:
The line-up and anthem will be released within a few weeks. We’ve been keeping it a secret, but we can’t keep quiet any longer. This year’s official Defqon.1 Festival anthem will be created by none other than Frontliner. Stay tuned for more details!
Niet netjes van Q.
Jonge, ik schrik me dood....wrote:Wat is dit voor grap? Defqon site:
The line-up and anthem will be released within a few weeks. We’ve been keeping it a secret, but we can’t keep quiet any longer. This year’s official Defqon.1 Festival anthem will be created by none other than Frontliner. Stay tuned for more details!
Niet netjes van Q.
Haha straks zetten ze de line up om 23:59 eropwrote:schiet nou maar op met die line-up
Frontliner toevallig?wrote:Ik weet al 1 naam!
Alpha Twins en Pavo ookwrote:Frontliner toevallig?wrote:Ik weet al 1 naam!
Lijkt mij ook idd, moest er gelijk aan denken toen ik die foto van hun zag met dat Defqon vest aan.wrote:Ran-D & Crypsis ook!