Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54  Volgende

Welk cijfer geef jij de ZATERDAG van Defqon.1 2013?
1 2%  2%  [ 2 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 1%  1%  [ 1 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
6 3%  3%  [ 3 ]
7 11%  11%  [ 11 ]
8 28%  28%  [ 28 ]
9 10%  10%  [ 10 ]
10 6%  6%  [ 6 ]
Ik ben geen Defqon.1 geweest. 31%  31%  [ 31 ]
Ik kan me er niks van herinneren. 8%  8%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 101
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 21:44 
 
Hardtraxx Addict

Duke schreef:
Weten jullie misschien welke sites allemaal fotografen hebben gestuurd? Rond 15:00 (zaterdag) was er in de blue een grote groepsfoto gemaakt bij ons, maar kan die foto nergens terugvinden (ook geen kaartje gekregen). Staat iig niet op partyflock/qdance site en djguide. Bij voorbaat dank!


Partyflock had 2 fotografen rondlopen, wellicht is de foto niet gelukt, je zou nog even contact met de fotograaf kunnen opnemen. Qdance fotografen maken niet echt geposeerde groepportretjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 19:12 
 
Hardtraxx Addict

Weet iemand welk bedrijf nou rondliep met die kleine cameraatjes? Ik heb er namelijk één met een hoofdband op gehad en eentje met tape vast aan een stok in mijn gezicht gehad voor een goeie 5 minuten haha. Best benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 19:16 
 
Hardtraxx Veteran

Kwisniks schreef:
Weet iemand welk bedrijf nou rondliep met die kleine cameraatjes? Ik heb er namelijk één met een hoofdband op gehad en eentje met tape vast aan een stok in mijn gezicht gehad voor een goeie 5 minuten haha. Best benieuwd.

Epic Cinema volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 21:12 
 
Hardtraxx Addict

Aha thanks ^^ , verzorgen zij ook de aftermovie of enkel die video van de Saturday Endshow?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 21:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aftermovie en zelfs alles voor de dvd volgens mij, tenminste hebben ze ook voor de qlimax dvd gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 17:44 
 
Hardtraxx Veteran

Rossieking schreef:
Aftermovie en zelfs alles voor de dvd volgens mij, tenminste hebben ze ook voor de qlimax dvd gedaan

Yes indeed
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 14:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog meer mensen die hun bandje nog om hebben? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 14:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Japper28 schreef:
Nog meer mensen die hun bandje nog om hebben? :P


Hehe dat was het eerste wat ik uit deed toen ik thuis kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Japper28 schreef:
Nog meer mensen die hun bandje nog om hebben? :P


Stiekem wel ja :$ Al heel veel leuke reacties op gehad :) maar na Tomorrowland gaat ie af en hou ik die van TL om die trouwens wel stukken gaver is (volledig van leer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb die van vorig jaar zelfs nog om, maar ik ben dan ook een bandjesnicht
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 22:45 
 
Hardtraxx Elite

Ik spaar m'n bandjes altijd tot het einde van de zomer dan doe ik ze uit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Japper28 schreef:
Nog meer mensen die hun bandje nog om hebben? :P


Hehe dat was het eerste wat ik uit deed toen ik thuis kwam.

Held :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Ik spaar m'n bandjes altijd tot het einde van de zomer dan doe ik ze af :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 23:07 
 
Hardtraxx Addict

JVDM schreef:
Rossieking schreef:
Aftermovie en zelfs alles voor de dvd volgens mij, tenminste hebben ze ook voor de qlimax dvd gedaan

Yes indeed

Is het ook al bekend wanneer de aftermovie uit zal komen? Of is er ongeveer een indicatie wanneer dit zou kunnen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 23:16 
 
Hardtraxx Veteran

I do not know.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 21:21 
 
Hardtraxx Addict

Oke in ieder geval bedankt voor de info :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 15:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die bandjes gaan stinken man...
Ik heb er klittenband aan genaait .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Het is echt een zieke aftermovie geworden! Mooi om nog even na te genieten :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste aftermovie van Defqon.1 tot nu toe. Niet alleen maar op de main gericht maar ook aandacht voor andere stages (ook leuk dat ze verschillende track erin verwerken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Beste aftermovie van Defqon.1 tot nu toe. Niet alleen maar op de main gericht maar ook aandacht voor andere stages (ook leuk dat ze verschillende track erin verwerken).


:yes: Waaronder een van Festuca :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 18:04 
 
Hardtraxx Elite

Vette aftermovie, en congratz Jesse! Vind het wel een felicitatie waard, een hele eer als je nummer gebruikt wordt in een aftermovie van een feest van dit kaliber.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

''The discs include sets by Frontliner, Endymion, The Gathering and the end show.''

WTF doen ze het nou gewoon weer ondanks het geklaag van vorig jaar :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
''The discs include sets by Frontliner, Endymion, The Gathering and the end show.''

WTF doen ze het nou gewoon weer ondanks het geklaag van vorig jaar :oh:

Wil niet zeggen dat het alles is ;). Het is een greep uit de meest populaire items waarschijnlijk. Maak je geen zorgen, zo'n misser als vorig jaar houden ze echt wel rekening mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 11:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
accompanied by a cd by Frontliner


... :x

Citaat:
An absolute must have for all Defqon. 1 visitors


Als 'visitor' kan ik zeggen dat wel of geen Frontliner geen verschil zou hebben gemaakt voor mijn beleving van dat weekeinde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardleers. :lol:
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten