Partyflock had 2 fotografen rondlopen, wellicht is de foto niet gelukt, je zou nog even contact met de fotograaf kunnen opnemen. Qdance fotografen maken niet echt geposeerde groepportretjes.wrote:Weten jullie misschien welke sites allemaal fotografen hebben gestuurd? Rond 15:00 (zaterdag) was er in de blue een grote groepsfoto gemaakt bij ons, maar kan die foto nergens terugvinden (ook geen kaartje gekregen). Staat iig niet op partyflock/qdance site en djguide. Bij voorbaat dank!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Weet iemand welk bedrijf nou rondliep met die kleine cameraatjes? Ik heb er namelijk één met een hoofdband op gehad en eentje met tape vast aan een stok in mijn gezicht gehad voor een goeie 5 minuten haha. Best benieuwd.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Epic Cinema volgens mijwrote:Weet iemand welk bedrijf nou rondliep met die kleine cameraatjes? Ik heb er namelijk één met een hoofdband op gehad en eentje met tape vast aan een stok in mijn gezicht gehad voor een goeie 5 minuten haha. Best benieuwd.
K
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2023
Aha thanks
, verzorgen zij ook de aftermovie of enkel die video van de Saturday Endshow?
Aftermovie en zelfs alles voor de dvd volgens mij, tenminste hebben ze ook voor de qlimax dvd gedaan
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
Yes indeedwrote:Aftermovie en zelfs alles voor de dvd volgens mij, tenminste hebben ze ook voor de qlimax dvd gedaan
Nog meer mensen die hun bandje nog om hebben? 
Hehe dat was het eerste wat ik uit deed toen ik thuis kwam.wrote:Nog meer mensen die hun bandje nog om hebben?
Stiekem wel jawrote:Nog meer mensen die hun bandje nog om hebben?
Ik heb die van vorig jaar zelfs nog om, maar ik ben dan ook een bandjesnicht
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Ik spaar m'n bandjes altijd tot het einde van de zomer dan doe ik ze uit 
Heldwrote:Hehe dat was het eerste wat ik uit deed toen ik thuis kwam.wrote:Nog meer mensen die hun bandje nog om hebben?
wrote:Ik spaar m'n bandjes altijd tot het einde van de zomer dan doe ik ze af
K
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2023
Is het ook al bekend wanneer de aftermovie uit zal komen? Of is er ongeveer een indicatie wanneer dit zou kunnen zijn?wrote:Yes indeedwrote:Aftermovie en zelfs alles voor de dvd volgens mij, tenminste hebben ze ook voor de qlimax dvd gedaan
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
I do not know.
K
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2023
Oke in ieder geval bedankt voor de info
.
Die bandjes gaan stinken man...
Ik heb er klittenband aan genaait .
Ik heb er klittenband aan genaait .
Beste aftermovie van Defqon.1 tot nu toe. Niet alleen maar op de main gericht maar ook aandacht voor andere stages (ook leuk dat ze verschillende track erin verwerken).
wrote:Beste aftermovie van Defqon.1 tot nu toe. Niet alleen maar op de main gericht maar ook aandacht voor andere stages (ook leuk dat ze verschillende track erin verwerken).
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Vette aftermovie, en congratz Jesse! Vind het wel een felicitatie waard, een hele eer als je nummer gebruikt wordt in een aftermovie van een feest van dit kaliber.
''The discs include sets by Frontliner, Endymion, The Gathering and the end show.''
WTF doen ze het nou gewoon weer ondanks het geklaag van vorig jaar
Wil niet zeggen dat het alles iswrote:''The discs include sets by Frontliner, Endymion, The Gathering and the end show.''
...accompanied by a cd by Frontliner
Als 'visitor' kan ik zeggen dat wel of geen Frontliner geen verschil zou hebben gemaakt voor mijn beleving van dat weekeinde.An absolute must have for all Defqon. 1 visitors
Who was there
Nobody has said they're going yet.