Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54  Volgende

Welk cijfer geef jij de ZATERDAG van Defqon.1 2013?
1 2%  2%  [ 2 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 1%  1%  [ 1 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
6 3%  3%  [ 3 ]
7 11%  11%  [ 11 ]
8 28%  28%  [ 28 ]
9 10%  10%  [ 10 ]
10 6%  6%  [ 6 ]
Ik ben geen Defqon.1 geweest. 31%  31%  [ 31 ]
Ik kan me er niks van herinneren. 8%  8%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 101
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 17:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nemesyz schreef:
- Modder

+1


Sorry dat ik zo hard moest lachen om jouw glibberparty Pom :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 17:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MrK schreef:
god wat viel dit me zwaar tegen. 4'tje gegeven in de poll.


Waarom dan? Luister je doorgaans R&B ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 17:26 
 
Hardtraxxer

PS:

De stage van vorig jaar vond ik nergens op lijken juist, die van dit jaar was misschien kaler maar vond die gezichten wel vet met o.a die monden. 'S avonds vond ik hem helemaal geweldig met die reflecties erop, de lichten & lasers op het publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de liefhebbers, van liefhebbers....

Even onze Defqon.1 ervaring in kort in beeld gebracht.
Was een top feest, gezellig met onze spaanse en schotse vrienden..



En wie zegt dat Defqon niet los gaat, check 4:00

grtz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frazyr schreef:
Voor de liefhebbers, van liefhebbers....

Even onze Defqon.1 ervaring in kort in beeld gebracht.
Was een top feest, gezellig met onze spaanse en schotse vrienden..



Geweldig filmpje om te zien man, en tof dat je buitenlandse maten hebt gevonden die naar dit soort feesten toe komen!

Waarmee heb je gefilmd? het geluid is echt super namelijk! Behalve tijdens Imaginary maar dat komt waarschijnlijk door het vuurwerk.

Enige minpunt aan je filmpje is dat je de meeste video's verticaal hebt gemaakt ipv horizontaal, zodat je van die dikke zwarte balken links en rechts krijgt. (VVS :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

haha,

nou.... die zwarte balken komen omdat we soms zegmaar de telefoon verticaal vasthielden ipv. horizontaal...
De filmpjes komen van de HTC one en Iphone 5... we hebben na 't feest een dropbox account gemaakt en alles erop geknalt en daarna dit filmpje gemaakt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 22:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weten jullie misschien welke sites allemaal fotografen hebben gestuurd? Rond 15:00 (zaterdag) was er in de blue een grote groepsfoto gemaakt bij ons, maar kan die foto nergens terugvinden (ook geen kaartje gekregen). Staat iig niet op partyflock/qdance site en djguide. Bij voorbaat dank!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 22:27 
 
Hardtraxxer

Nemesyz schreef:
MrK schreef:
god wat viel dit me zwaar tegen. 4'tje gegeven in de poll.


Waarom dan? Luister je doorgaans R&B ofzo?


Ik heb het dan specifiek over de zaterdag, maar die was sfeerloos, vol met slam fm hardstyle top 40 volk, tot 5u smiddags geen fatsoenlijke a-artiest buiten de mainstage of blue, bovenop het slechte weer. vorig jaar beviel me eigenlijk ook niet maar door het relatief goede weer haalde het me toch over om het dit jaar weer te proberen maar nee, nu ben ik er klaar mee. geef mij maar Decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 22:29 
 
Hardtraxxer

Duke schreef:
Weten jullie misschien welke sites allemaal fotografen hebben gestuurd? Rond 15:00 (zaterdag) was er in de blue een grote groepsfoto gemaakt bij ons, maar kan die foto nergens terugvinden (ook geen kaartje gekregen). Staat iig niet op partyflock/qdance site en djguide. Bij voorbaat dank!


partyrecordz.de in ieder geval, vond zo'n kaartje in m'n kontzak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 22:29 
 
Hardtraxxer

Ik heb overigens de dag van m'n leven gehad. Hoewel ik me voorgenomen had niet bij de main te staan bleek het onvermijdelijk met de groep waarmee ik was. Linksvoor ging het aardig los! Weertje is me ook mee gevallen. Setje van Adaro was voor mij het hoogtepunt bij de Red. Die edit van Torture in het bijzonder. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 22:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Torture & The Baddest Madness bedoel je? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 22:40 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Torture & The Baddest Madness bedoel je? :)


Haha, ik denk het! Had hem nooit eerder gehoord. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Johnny schreef:
TiMOTHYb schreef:
Torture & The Baddest Madness bedoel je? :)


Haha, ik denk het! Had hem nooit eerder gehoord. :P


Alien T - The Baddest Madness, zoek maar op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 23:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Pommer schreef:
Nemesyz schreef:
- Modder

+1


Sorry dat ik zo hard moest lachen om jouw glibberparty Pom :kiss:


Had ik ook gedaan hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 08:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand ook nog in de UV gestaan tijdens Audiofreq?

Man man, wat maakt hij er een feestje van :thumbsup:
Sfeer zat er echt lekker in, en ik denk dat het mede kwam omdat Audiofreq zo ontzettend enthousiast en aanstekelijk achter de draaitafels stond. Geen MC nodig die vent, hij regelt het allemaal zelf wel.
Daarna ook nog even naar beneden komen om op te praten/fotos te maken met fans.
En ook alle plaatjes gedraaid die ik hoopte te horen, heel fijn setje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 13:34 
 
Hardtraxxer

Koelkast schreef:
Iemand ook nog in de UV gestaan tijdens Audiofreq?

Man man, wat maakt hij er een feestje van :thumbsup:
Sfeer zat er echt lekker in, en ik denk dat het mede kwam omdat Audiofreq zo ontzettend enthousiast en aanstekelijk achter de draaitafels stond. Geen MC nodig die vent, hij regelt het allemaal zelf wel.
Daarna ook nog even naar beneden komen om op te praten/fotos te maken met fans.
En ook alle plaatjes gedraaid die ik hoopte te horen, heel fijn setje.


Jep genieten!! en effe gemeet met de beste man, fotootje enz, hij heeft zelfs z'n vriendin backstage gestuurd om toneshifterz op te halen zodat ik effe met Olcay kon praten :D supervet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 13:34 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Johnny schreef:
TiMOTHYb schreef:
Torture & The Baddest Madness bedoel je? :)


Haha, ik denk het! Had hem nooit eerder gehoord. :P


Alien T - The Baddest Madness, zoek maar op :P


Vetjes, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 07:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Weten jullie misschien welke sites allemaal fotografen hebben gestuurd? Rond 15:00 (zaterdag) was er in de blue een grote groepsfoto gemaakt bij ons, maar kan die foto nergens terugvinden (ook geen kaartje gekregen). Staat iig niet op partyflock/qdance site en djguide. Bij voorbaat dank!


johanhelmer.nl staat bij mijn foto onderop
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 17:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Duke schreef:
Weten jullie misschien welke sites allemaal fotografen hebben gestuurd? Rond 15:00 (zaterdag) was er in de blue een grote groepsfoto gemaakt bij ons, maar kan die foto nergens terugvinden (ook geen kaartje gekregen). Staat iig niet op partyflock/qdance site en djguide. Bij voorbaat dank!


johanhelmer.nl staat bij mijn foto onderop

Haha ik kijk nu op z'n site , maar die is under construction.. :thumbsup:

Verder de foto nog niet gevonden, ach ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 17:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga hier echt dood van de heimwee :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anders ik wel... Vooral na het kijken naar de eindshow :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 15:04 
 
Hardtraxx Newbie

Frazyr schreef:
Voor de liefhebbers, van liefhebbers....

Even onze Defqon.1 ervaring in kort in beeld gebracht.
Was een top feest, gezellig met onze spaanse en schotse vrienden..



En wie zegt dat Defqon niet los gaat, check 4:00

grtz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoe heet die track bij 4:00 :$
Verder echt vet filmpje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

feike schreef:
Hoe heet die track bij 4:00 :$
Verder echt vet filmpje!


Crypsis - Break Down Low
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dolle after. Komende week gaan wij ook weer beginnen met onze dvd. We hebben wss genoeg beeldmateriaal voor zo'n 1,5 uur. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 21:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frazyr schreef:
Voor de liefhebbers, van liefhebbers....

Even onze Defqon.1 ervaring in kort in beeld gebracht.
Was een top feest, gezellig met onze spaanse en schotse vrienden..



En wie zegt dat Defqon niet los gaat, check 4:00

grtz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Mon de knetter, wat een geluids kwaliteit! ^^
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten