Hopen dat ik een kaartje kan krijgen, wat heb ik hier zin in! 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
wrote:Hopen dat ik een kaartje kan krijgen, wat heb ik hier zin in!
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!wrote:Change of plans: ik ben er gewoon bij
Inderdaad
Ben wel benieuwd hoe deze locatie is, vond het vorig jaar zo chill om bij het water de lopen, en erin te lopen
Ga dat wel missen 
Ik vond het echt niks met dat zand, vreselijk! Kon er niet normaal doorheen komen. Dus gras altijd beter, als het maar droog blijft, anders ist een modderpoelwrote:Inderdaad![]()
Ben wel benieuwd hoe deze locatie is, vond het vorig jaar zo chill om bij het water de lopen, en erin te lopen
Ga dat wel missen
Nou ik weet niet hoor.. Ik heb denk ik 10000 man langs die waterkant zien zeiken.. Het aantal gemuteerde voeten zal dit jaar dus wel afnemenwrote:Inderdaad![]()
Ga dat wel missen
Aah, goed smerig.wrote:Nou ik weet niet hoor.. Ik heb denk ik 10000 man langs die waterkant zien zeiken.. Het aantal gemuteerde voeten zal dit jaar dus wel afnemenwrote:Inderdaad![]()
Ga dat wel missen
Zullen niet veel vissen meer in zwemmen neem ik aan.
Ik had ook niet anders verwacht.wrote:Change of plans: ik ben er gewoon bij
Oké dat hoefde ik nou niet te weten.. Heb er trouwens niemand in zien pissen
Ook wel een beetje triest vind ik dat.
Op dit terrein is ook water, alleen geen strand, maar wel water 
Ook 2 kaartjes kunnen regelen dus ben hier ook zeker bij! 
9 April klaar zitten en kaartje kopen!
Aantal attracties bij Defqon lijkt me zo geniaal!
Aantal attracties bij Defqon lijkt me zo geniaal!
Gasten, denk eens na. :')
Denken jullie nou echt dat er een achtbaan gaat komen? Je denkt toch zeker niet dat zo'n ding, wat niet van het niveau kermisattractie is, binnen een aantal weken is opgebouwd, geïnspecteerd en veilig is bevonden? Daarboven op loopt Q al ontiegelijk veel geld mis, dankzij de laatste ontwikkelingen en dan gaan ze dus echt geen tienduizenden euro's investeren in een achtbaan, waarvoor laten we zeggen 1500 wappies liever 2 uur in de rij gaan staan dan dat ze gan stuiteren op de muziek? Nee, allemaal ijdele hoop dit. Hooguit komt er een reuzenrad en zelfs dat betwijfel ik.
En voor de mensen die zondags denken goedkoop naar Walibi te kunnen gaan. Een kaartje voor onder de 20 euro krijg je niet.
Denken jullie nou echt dat er een achtbaan gaat komen? Je denkt toch zeker niet dat zo'n ding, wat niet van het niveau kermisattractie is, binnen een aantal weken is opgebouwd, geïnspecteerd en veilig is bevonden? Daarboven op loopt Q al ontiegelijk veel geld mis, dankzij de laatste ontwikkelingen en dan gaan ze dus echt geen tienduizenden euro's investeren in een achtbaan, waarvoor laten we zeggen 1500 wappies liever 2 uur in de rij gaan staan dan dat ze gan stuiteren op de muziek? Nee, allemaal ijdele hoop dit. Hooguit komt er een reuzenrad en zelfs dat betwijfel ik.
En voor de mensen die zondags denken goedkoop naar Walibi te kunnen gaan. Een kaartje voor onder de 20 euro krijg je niet.
Ik had het dus over zo'n kermisachtbaan.
Ik verwacht wel wat attracties hoor.
(vandaar ook thema ON THE MOVE)
Ik verwacht wel wat attracties hoor.
Het thema is niet On The Move. Ik heb dat nergens zien staan op de website. Enkel bij de trailer die aangaf dat ze gingen verkassen naaar een ander terrein.
Scheelt dat Q niet zoveel hoeft te betalen voor het "inhuren" van zo'n kermisachtbaan. Financiën worden nog altijd beheerd door de desbetreffende exploitant. Als het kermis is, gaat de gemeente ook niks inhuren ofzo.
Tuurlijk kan het wel
Bij Nightmare staat er ook vaak zo'n octopus-geval. Denk je dat UDC veel geld heeft 
Tuurlijk kan het wel
-
G
zou wel bruut zijn als ze een draaimolen zouden hebbenwrote:Gasten, denk eens na. :')
Ik probeer zowiezo alles om een kaartje te krijgen!!!
Nieuwe Defqon shirts te koop in de Q-dance store!
http://bit.ly/i8eyQ4
http://bit.ly/i8eyQ4
-
VHardtraxx Newbie
- 16 posts member since 2011
- last seen Jun 2011
Misschien dat ze net als bij de Feestfabriek het reuzenrad weer neerzetten. Maar ik stamp liever door dan dat ik ik een reuzenrad ga
dat reuzenrad stond ook al op defqon 2008wrote:Misschien dat ze net als bij de Feestfabriek het reuzenrad weer neerzetten. Maar ik stamp liever door dan dat ik ik een reuzenrad ga
toen ben ik er in geweest en dat was mooi van boven die gigantische mensenmassa voor de mainstagewrote:dat reuzenrad stond ook al op defqon 2008wrote:Misschien dat ze net als bij de Feestfabriek het reuzenrad weer neerzetten. Maar ik stamp liever door dan dat ik ik een reuzenrad gaweet niet of ze het nog eens opzetten...