Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 120  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 13:59 

Hardtraxxer

Hopen dat ik een kaartje kan krijgen, wat heb ik hier zin in! :loving:
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 14:36 

Donateur

Change of plans: ik ben er gewoon bij :woot:
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 14:40 

Hardtraxx Newbie

Maartje schreef:
Hopen dat ik een kaartje kan krijgen, wat heb ik hier zin in! :loving:

dawasiknie schreef:

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 15:35 

Donateur

Inderdaad :yay: :yay: Ben wel benieuwd hoe deze locatie is, vond het vorig jaar zo chill om bij het water de lopen, en erin te lopen :lol: Ga dat wel missen :cry:
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 15:37 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Inderdaad :yay: :yay: Ben wel benieuwd hoe deze locatie is, vond het vorig jaar zo chill om bij het water de lopen, en erin te lopen :lol: Ga dat wel missen :cry:

Ik vond het echt niks met dat zand, vreselijk! Kon er niet normaal doorheen komen. Dus gras altijd beter, als het maar droog blijft, anders ist een modderpoel xd
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 15:39 

Hardtraxxer

roberttt schreef:

Nou ik weet niet hoor.. Ik heb denk ik 10000 man langs die waterkant zien zeiken.. Het aantal gemuteerde voeten zal dit jaar dus wel afnemen :corn:
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 15:40 

Hardtraxxer

JefQ schreef:
roberttt schreef:

Nou ik weet niet hoor.. Ik heb denk ik 10000 man langs die waterkant zien zeiken.. Het aantal gemuteerde voeten zal dit jaar dus wel afnemen :corn:

Aah, goed smerig.
Zullen niet veel vissen meer in zwemmen neem ik aan. >.<
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 15:41 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Ik had ook niet anders verwacht. ^^
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 15:42 

Donateur

Oké dat hoefde ik nou niet te weten.. Heb er trouwens niemand in zien pissen :huh: :huh: Ook wel een beetje triest vind ik dat.
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 15:49 

Hardtraxx Veteran

Op dit terrein is ook water, alleen geen strand, maar wel water :P
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 15:58 

Hardtraxxer

Ook 2 kaartjes kunnen regelen dus ben hier ook zeker bij! :woot:
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 17:44 

Hardtraxx Veteran

9 April klaar zitten en kaartje kopen! :thumbsup:
Aantal attracties bij Defqon lijkt me zo geniaal! :love:
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 18:05 

Hardtraxx Veteran

Gasten, denk eens na. :')

Denken jullie nou echt dat er een achtbaan gaat komen? Je denkt toch zeker niet dat zo'n ding, wat niet van het niveau kermisattractie is, binnen een aantal weken is opgebouwd, geïnspecteerd en veilig is bevonden? Daarboven op loopt Q al ontiegelijk veel geld mis, dankzij de laatste ontwikkelingen en dan gaan ze dus echt geen tienduizenden euro's investeren in een achtbaan, waarvoor laten we zeggen 1500 wappies liever 2 uur in de rij gaan staan dan dat ze gan stuiteren op de muziek? Nee, allemaal ijdele hoop dit. Hooguit komt er een reuzenrad en zelfs dat betwijfel ik.

En voor de mensen die zondags denken goedkoop naar Walibi te kunnen gaan. Een kaartje voor onder de 20 euro krijg je niet.
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 18:07 

Hardtraxx Veteran

Ik had het dus over zo'n kermisachtbaan.
Ik verwacht wel wat attracties hoor. :P (vandaar ook thema ON THE MOVE)
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 18:08 

Hardtraxx Veteran

Het thema is niet On The Move. Ik heb dat nergens zien staan op de website. Enkel bij de trailer die aangaf dat ze gingen verkassen naaar een ander terrein.
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 18:09 

Donateur

Scheelt dat Q niet zoveel hoeft te betalen voor het "inhuren" van zo'n kermisachtbaan. Financiën worden nog altijd beheerd door de desbetreffende exploitant. Als het kermis is, gaat de gemeente ook niks inhuren ofzo.

Tuurlijk kan het wel :) Bij Nightmare staat er ook vaak zo'n octopus-geval. Denk je dat UDC veel geld heeft :P
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 18:23 

Hardtraxx Veteran

Moet hier bij zijn gewoon! :woot:
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 22:35 

Chukkels schreef:
Gasten, denk eens na. :')

Denken jullie nou echt dat er een achtbaan gaat komen? Je denkt toch zeker niet dat zo'n ding, wat niet van het niveau kermisattractie is, binnen een aantal weken is opgebouwd, geïnspecteerd en veilig is bevonden? Daarboven op loopt Q al ontiegelijk veel geld mis, dankzij de laatste ontwikkelingen en dan gaan ze dus echt geen tienduizenden euro's investeren in een achtbaan, waarvoor laten we zeggen 1500 wappies liever 2 uur in de rij gaan staan dan dat ze gan stuiteren op de muziek? Nee, allemaal ijdele hoop dit. Hooguit komt er een reuzenrad en zelfs dat betwijfel ik.

En voor de mensen die zondags denken goedkoop naar Walibi te kunnen gaan. Een kaartje voor onder de 20 euro krijg je niet.

zou wel bruut zijn als ze een draaimolen zouden hebben xd
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 00:20 

Hardtraxx Addict

Ich bin dabei :woot:
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 14:43 

Hardtraxx Veteran

KickinAzz schreef:
Ich bin dabei :woot:

+1 :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 15:16 

Hardtraxxer

Ik probeer zowiezo alles om een kaartje te krijgen!!!
Bericht Geplaatst op 02 apr 2011 11:21 

Hardtraxx Newbie

Nieuwe Defqon shirts te koop in de Q-dance store!
http://bit.ly/i8eyQ4
Bericht Geplaatst op 02 apr 2011 20:16 

Hardtraxx Newbie

Misschien dat ze net als bij de Feestfabriek het reuzenrad weer neerzetten. Maar ik stamp liever door dan dat ik ik een reuzenrad ga
Bericht Geplaatst op 03 apr 2011 13:36 

Hardtraxxer

vanRossum schreef:
Misschien dat ze net als bij de Feestfabriek het reuzenrad weer neerzetten. Maar ik stamp liever door dan dat ik ik een reuzenrad ga

dat reuzenrad stond ook al op defqon 2008 ;) weet niet of ze het nog eens opzetten...
Bericht Geplaatst op 03 apr 2011 14:33 

Hardtraxxer

knotsjebilly schreef:
vanRossum schreef:

dat reuzenrad stond ook al op defqon 2008 ;) weet niet of ze het nog eens opzetten...

toen ben ik er in geweest en dat was mooi van boven die gigantische mensenmassa voor de mainstage :D
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten