Ja en dat was een success :')wrote:Denk dat de kans groter is dat ze Zatox laten afsluiten. Zie qountdown, daar zette ze Zatox ook na Crypsis neer.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
G
Ach ik zie de line-up wel verschijnen. Wat een gezeiver weer, deden die mensen ook zo toen lowlands uitgroeide naar 60000 man?
Het is toch maar een weekendje... Die lui van almere strand hebben het 10 x zo erg met al die festivals.
Trouwens ik maak uit de berichten op dat defqon verhuisd is voor de capaciteit. Dacht dat in Almere iets van nieuwbouw ofzo zou plaatsvinden en dat het contract daardoor niet verlengd werd. Of hoe zit dat nu...
Het is toch maar een weekendje... Die lui van almere strand hebben het 10 x zo erg met al die festivals.
Trouwens ik maak uit de berichten op dat defqon verhuisd is voor de capaciteit. Dacht dat in Almere iets van nieuwbouw ofzo zou plaatsvinden en dat het contract daardoor niet verlengd werd. Of hoe zit dat nu...
Line-up is al bekend!wrote:Ach ik zie de line-up wel verschijnen. Wat een gezeiver weer, deden die mensen ook zo toen lowlands uitgroeide naar 60000 man?
Nieuwbouw zal wel een rol spelen, maar verder willen ze gewoon groeien om meer te verdienen.wrote: Trouwens ik maak uit de berichten op dat defqon verhuisd is voor de capaciteit. Dacht dat in Almere iets van nieuwbouw ofzo zou plaatsvinden en dat het contract daardoor niet verlengd werd. Of hoe zit dat nu...
Line-up is al bekend!wrote:wrote:Ach ik zie de line-up wel verschijnen. Wat een gezeiver weer, deden die mensen ook zo toen lowlands uitgroeide naar 60000 man?
Pardon time-table,
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Trouwens ik denk niet dat je een of andere incestkrant of waar dat in stond moet geloven. Lijkt me gewoon reëel dat NC afsluiten, zou niet eens zo gek zijn eigenlijk.
Ja maar wie zegt dat de Nc de hoofdact zijn?
Is de hoofdact niet eigelijk gewoon de dj die afsluit?
In dit geval niet dus want er moet toch afgesloten worden en dat kan niet als er geen hoofdact/dj is..
Dan mischien de dj die de anthem maakt?
Tja zou kunnen maar waarom?
Of gewoon de populairste dj van de dag?
En dat is Headhunterz
In dit geval niet dus want er moet toch afgesloten worden en dat kan niet als er geen hoofdact/dj is..
En dat is Headhunterz
-
G
hier nietwrote:Of gewoon de populairste dj van de dag?
En dat is Headhunterz
ECKT WEL JONGÛH! Hahahawrote:hier nietwrote:Of gewoon de populairste dj van de dag?
En dat is Headhunterz
Maar hij heeft wel ff mooi een dikke vette multi-boeking te pakken! Gefeliciteerd Willem!
Maar wie gaan er eigenlijk allemaal extended, met andere woorden wordt het een hardtraxx feestje op de camping?
-
G
ik een normal ticket
afteren doen we wel ergens anders
afteren doen we wel ergens anders
Nee, ga waarschijnlijk wel naar een camping, maar niet defqon-camping.
Aangezien je hier waarschijnlijk geen consumpties mee mag nemen, en het dus een heel duur weekend gaat worden.
Als je op een andere camping staat kun je waarschijnlijk mooi je eigen drinken/eten meenemen
Aangezien je hier waarschijnlijk geen consumpties mee mag nemen, en het dus een heel duur weekend gaat worden.
Als je op een andere camping staat kun je waarschijnlijk mooi je eigen drinken/eten meenemen
Afgelopen jaren was de laatste DJ altijd degene die de anthem heeft gemaakt. Dus als ze dat weer doorzetten dan zijn dat gewoon de Noisecontrollerswrote:Ja maar wie zegt dat de Nc de hoofdact zijn?
En dat is Headhunterz
Maar een 'hoofdact'? Voor mij is dat gewoon de afsluiting met vuurwerk en de hele bende eromheen
Met hoofdact bedoelen ze gewoon de populairste acts. Ze zullen dus geen super populaire DJ aan het eind neerzetten. En in het geval van de laatste jaren was dat degene die het anthem maakte, dus waarschijnlijk hebben ze het hier over de NC.
Waarom als ze dit jaar verhuizen om te groeien, hebben ze nog maar 45000 kaarten? Vorig jaar had Defqon namelijk exact hetzelfde...wrote:Line-up is al bekend!wrote:Ach ik zie de line-up wel verschijnen. Wat een gezeiver weer, deden die mensen ook zo toen lowlands uitgroeide naar 60000 man?
Nieuwbouw zal wel een rol spelen, maar verder willen ze gewoon groeien om meer te verdienen.wrote: Trouwens ik maak uit de berichten op dat defqon verhuisd is voor de capaciteit. Dacht dat in Almere iets van nieuwbouw ofzo zou plaatsvinden en dat het contract daardoor niet verlengd werd. Of hoe zit dat nu...
De verhuizing is met name vanwege gezeik met de gemeente Almere. Doordat ze Almere Poort gaan bouwen daar, zouden ze als ze daar wilde blijven flink in moeten pakken qua geluidsnormen.. Dit wil Q-Dance uiteraard niet, en dus moeten ze ergens anders heen!
Omdat ze niet weten hoe de organisatie is het het feest verloopt bla bla.. Ze willen eerst zien of ze het meerder daags kunnen maken en dus de feestgangers niet te druk zijn.wrote: Waarom als ze dit jaar verhuizen om te groeien, hebben ze nog maar 45000 kaarten? Vorig jaar had Defqon namelijk exact hetzelfde...
De verhuizing is met name vanwege gezeik met de gemeente Almere. Doordat ze Almere Poort gaan bouwen daar, zouden ze als ze daar wilde blijven flink in moeten pakken qua geluidsnormen.. Dit wil Q-Dance uiteraard niet, en dus moeten ze ergens anders heen!
Volgend jaar zullen er dan wel meer kaarten beschikbaar zijn (Lowlands was ook niet eerste festival meteen 55.000 man)
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/organisa ... ijzen.html
Ze moeten zich bewijzen in alle opzichten? of alleen dat ze orde kunnen behouden met 45.000 man? Als ze zich op alle opzichten moeten bewijzen verwacht ik hele dikke stages 
Ja even over die stages, komt om de red een achtbaan?? Dat idee krijg ik tenminstewrote:Ze moeten zich bewijzen in alle opzichten? of alleen dat ze orde kunnen behouden met 45.000 man? Als ze zich op alle opzichten moeten bewijzen verwacht ik hele dikke stages
Denk dat er heel wat attracties komen op het festival
beetje verlengstuk van Walibi misschien?
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Dat zou geniaal zijnwrote:Denk dat er heel wat attracties komen op het festivalbeetje verlengstuk van Walibi misschien?
-
G
dan gaat iedereen kotsenwrote:Dat zou geniaal zijnwrote:Denk dat er heel wat attracties komen op het festivalbeetje verlengstuk van Walibi misschien?
![]()
ff lekker de Goliath in terwijl je in hogere sferen verblijft
-
B
Ik kots nooooooit!wrote:dan gaat iedereen kotsenwrote:Dat zou geniaal zijnwrote:Denk dat er heel wat attracties komen op het festivalbeetje verlengstuk van Walibi misschien?
![]()
ff lekker de Goliath in terwijl je in hogere sferen verblijft
-
G
wel in hogere sferen in de goliathwrote:Ik kots nooooooit!
Ik neem al genoegen met dat gigantische clownshoofd
Hoe ontieglijk vet zou dat zijn?
Die is idd vet. Als er een achtbaan komt dan gok ik op de Robin Hood, die lijkt wel op de achtbaan van de site.wrote:Ik neem al genoegen met dat gigantische clownshoofdHoe ontieglijk vet zou dat zijn?
Heb alleen geen idee hoe ze dat zouden moeten flikken.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Een lange tunnel of terror die naar het attractie looptwrote:Die is idd vet. Als er een achtbaan komt dan gok ik op de Robin Hood, die lijkt wel op de achtbaan van de site.wrote:Ik neem al genoegen met dat gigantische clownshoofdHoe ontieglijk vet zou dat zijn?
Heb alleen geen idee hoe ze dat zouden moeten flikken.
Lijk me niet maar zou wel mooi zijn extra vette stages en extra hard draaienwrote:Ze moeten zich bewijzen in alle opzichten? of alleen dat ze orde kunnen behouden met 45.000 man? Als ze zich op alle opzichten moeten bewijzen verwacht ik hele dikke stages