Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 120  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 16:10 

Hooli schreef:
Denk dat de kans groter is dat ze Zatox laten afsluiten. Zie qountdown, daar zette ze Zatox ook na Crypsis neer.

Ja en dat was een success :')
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 16:13 

Hardtraxxer

Ach ik zie de line-up wel verschijnen. Wat een gezeiver weer, deden die mensen ook zo toen lowlands uitgroeide naar 60000 man?
Het is toch maar een weekendje... Die lui van almere strand hebben het 10 x zo erg met al die festivals.

Trouwens ik maak uit de berichten op dat defqon verhuisd is voor de capaciteit. Dacht dat in Almere iets van nieuwbouw ofzo zou plaatsvinden en dat het contract daardoor niet verlengd werd. Of hoe zit dat nu...
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 16:26 

Hardtraxx Elite

knotsjebilly schreef:
Ach ik zie de line-up wel verschijnen. Wat een gezeiver weer, deden die mensen ook zo toen lowlands uitgroeide naar 60000 man?

Line-up is al bekend!

knotsjebilly schreef:
Trouwens ik maak uit de berichten op dat defqon verhuisd is voor de capaciteit. Dacht dat in Almere iets van nieuwbouw ofzo zou plaatsvinden en dat het contract daardoor niet verlengd werd. Of hoe zit dat nu...

Nieuwbouw zal wel een rol spelen, maar verder willen ze gewoon groeien om meer te verdienen.
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 16:54 

Hardtraxxer

Markos schreef:
knotsjebilly schreef:

Line-up is al bekend!
Pardon time-table, :beer: int weekend :thumbup:
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 16:59 

Hardtraxx Veteran

Trouwens ik denk niet dat je een of andere incestkrant of waar dat in stond moet geloven. Lijkt me gewoon reëel dat NC afsluiten, zou niet eens zo gek zijn eigenlijk.
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 21:02 

Hardtraxxer

Ja maar wie zegt dat de Nc de hoofdact zijn?
Is de hoofdact niet eigelijk gewoon de dj die afsluit?
In dit geval niet dus want er moet toch afgesloten worden en dat kan niet als er geen hoofdact/dj is..

Dan mischien de dj die de anthem maakt?
Tja zou kunnen maar waarom?

Of gewoon de populairste dj van de dag?
En dat is Headhunterz :P
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 21:18 

Flexibel schreef:

hier niet :lol:
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 22:12 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
Flexibel schreef:

hier niet :lol:

ECKT WEL JONGÛH! Hahaha
Maar hij heeft wel ff mooi een dikke vette multi-boeking te pakken! Gefeliciteerd Willem!

Maar wie gaan er eigenlijk allemaal extended, met andere woorden wordt het een hardtraxx feestje op de camping? :whistle:
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 22:16 

ik een normal ticket

afteren doen we wel ergens anders :whistle:
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 22:19 

Hardtraxx Veteran

Nee, ga waarschijnlijk wel naar een camping, maar niet defqon-camping.
Aangezien je hier waarschijnlijk geen consumpties mee mag nemen, en het dus een heel duur weekend gaat worden.
Als je op een andere camping staat kun je waarschijnlijk mooi je eigen drinken/eten meenemen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 22:40 

Hardtraxx Beheerder

Flexibel schreef:
Ja maar wie zegt dat de Nc de hoofdact zijn?
Is de hoofdact niet eigelijk gewoon de dj die afsluit?
In dit geval niet dus want er moet toch afgesloten worden en dat kan niet als er geen hoofdact/dj is..

Dan mischien de dj die de anthem maakt?
Tja zou kunnen maar waarom?

Afgelopen jaren was de laatste DJ altijd degene die de anthem heeft gemaakt. Dus als ze dat weer doorzetten dan zijn dat gewoon de Noisecontrollers :thumbup:
Maar een 'hoofdact'? Voor mij is dat gewoon de afsluiting met vuurwerk en de hele bende eromheen :P
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 09:55 

Aan het typen...

Met hoofdact bedoelen ze gewoon de populairste acts. Ze zullen dus geen super populaire DJ aan het eind neerzetten. En in het geval van de laatste jaren was dat degene die het anthem maakte, dus waarschijnlijk hebben ze het hier over de NC.
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 14:12 

Hardtraxx Elite

Markos schreef:
knotsjebilly schreef:

Line-up is al bekend!

knotsjebilly schreef:

Nieuwbouw zal wel een rol spelen, maar verder willen ze gewoon groeien om meer te verdienen.

Waarom als ze dit jaar verhuizen om te groeien, hebben ze nog maar 45000 kaarten? Vorig jaar had Defqon namelijk exact hetzelfde...

De verhuizing is met name vanwege gezeik met de gemeente Almere. Doordat ze Almere Poort gaan bouwen daar, zouden ze als ze daar wilde blijven flink in moeten pakken qua geluidsnormen.. Dit wil Q-Dance uiteraard niet, en dus moeten ze ergens anders heen!
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 15:12 

Hardtraxx Elite

knotsjebilly schreef:
Waarom als ze dit jaar verhuizen om te groeien, hebben ze nog maar 45000 kaarten? Vorig jaar had Defqon namelijk exact hetzelfde...

De verhuizing is met name vanwege gezeik met de gemeente Almere. Doordat ze Almere Poort gaan bouwen daar, zouden ze als ze daar wilde blijven flink in moeten pakken qua geluidsnormen.. Dit wil Q-Dance uiteraard niet, en dus moeten ze ergens anders heen!

Omdat ze niet weten hoe de organisatie is het het feest verloopt bla bla.. Ze willen eerst zien of ze het meerder daags kunnen maken en dus de feestgangers niet te druk zijn.
Volgend jaar zullen er dan wel meer kaarten beschikbaar zijn (Lowlands was ook niet eerste festival meteen 55.000 man)
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/organisa ... ijzen.html
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 15:29 

Hardtraxx Veteran

Ze moeten zich bewijzen in alle opzichten? of alleen dat ze orde kunnen behouden met 45.000 man? Als ze zich op alle opzichten moeten bewijzen verwacht ik hele dikke stages :woot:
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 15:30 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Ze moeten zich bewijzen in alle opzichten? of alleen dat ze orde kunnen behouden met 45.000 man? Als ze zich op alle opzichten moeten bewijzen verwacht ik hele dikke stages :woot:

Ja even over die stages, komt om de red een achtbaan?? Dat idee krijg ik tenminste :corn:
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 15:36 

Hardtraxx Veteran

Denk dat er heel wat attracties komen op het festival :P beetje verlengstuk van Walibi misschien?
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 15:37 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Denk dat er heel wat attracties komen op het festival :P beetje verlengstuk van Walibi misschien?

Dat zou geniaal zijn :drool: :love: ff lekker de Goliath in terwijl je in hogere sferen verblijft xd
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 16:23 

Hoofdcoach schreef:
p-stylez schreef:

Dat zou geniaal zijn :drool: :love: ff lekker de Goliath in terwijl je in hogere sferen verblijft xd

dan gaat iedereen kotsen xd
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 16:25 

KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:
p-stylez schreef:

dan gaat iedereen kotsen xd

Ik kots nooooooit!
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 16:29 

Banaanslak schreef:
Ik kots nooooooit!

wel in hogere sferen in de goliath xd al is het wel mega lang geleden dat ik daarin heb gezeten
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 17:50 

Hardtraxx Newbie

Ik neem al genoegen met dat gigantische clownshoofd :innocent: Hoe ontieglijk vet zou dat zijn?
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 17:58 

Hardtraxx Veteran

Made schreef:
Ik neem al genoegen met dat gigantische clownshoofd :innocent: Hoe ontieglijk vet zou dat zijn?

Die is idd vet. Als er een achtbaan komt dan gok ik op de Robin Hood, die lijkt wel op de achtbaan van de site.
Heb alleen geen idee hoe ze dat zouden moeten flikken. :P
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 18:08 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Made schreef:

Die is idd vet. Als er een achtbaan komt dan gok ik op de Robin Hood, die lijkt wel op de achtbaan van de site.
Heb alleen geen idee hoe ze dat zouden moeten flikken. :P

Een lange tunnel of terror die naar het attractie loopt xd
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 18:21 

Hardtraxx Elite

p-stylez schreef:

Lijk me niet maar zou wel mooi zijn extra vette stages en extra hard draaien :drool:
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten