Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 120  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 20:09 

Hardtraxx Veteran

Daarnet stond er op youtube een reactie van een knakker die geruchten had gehoord dat B-Front, Dock45 en Endymion een remix maken. Maar dat is er net zo snel weer vanaf, dan dat het er op stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 20:11 

Hardtraxx Veteran

B-Front had een speciale track toch? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 20:12 

Hardtraxx Crew

Dat zou wel super dik zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 20:19 

Donateur

Nee klopt, maar ik heb niet een oordeel stond hele tijd bij deepack daar was echt een love sfeer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 20:22 

Hardtraxx Veteran

Er zijn mongolen die ook nog echt geloven dat een kaart 100 euro gaat kosten :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 20:24 

Hardtraxxer

Ik ga lekker de hele dag rondjes lopen en ik zie wel wat er gebeurt en wat ik meemaak :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 20:42 

Donateur

Flexibel schreef:
Ik ga lekker de hele dag rondjes lopen en ik zie wel wat er gebeurt en wat ik meemaak :)

Ik loop de hele tijd rondjes :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 22:34 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Flexibel schreef:

Ik ren denk ik de hele tijd rondjes.. te.. veel... goede stages :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 12:40 

Hardtraxx Elite

XtD schreef:
roberttt schreef:
Flexibel schreef:

Elke Dj 5 minuten zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 12:51 

XtD schreef:

idd, kut he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 12:53 

Hardtraxx Veteran

Ik wil de TT, kan nu echt niet kiezen. xd Sowieso het meest bij de Blue met uitstapjes naar B-Front en misschien wat bij de Purple. Afsluiting op de main lijkt me ook wel heilig met al het vuurwerk en zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 12:59 

Hardtraxx Veteran

Ik wil echt naar Jack of Sound, Titan, B-Front, Chris One & The Machine
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 13:16 

Hardtraxxer

Markos schreef:
Yes, kaarten binnen nu maar hopen dat de prijs niet te hoog ligt!

Ik heb die hele presale code gemist maar hoezo heb je je kaarten al maar weet je de prijs nog niet? Of bedoel je met 'kaarten binnen' dat je codes hebt waarmee je gegarandeerd kan bestellen over een paar weken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 13:30 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
Markos schreef:

Ik heb die hele presale code gemist maar hoezo heb je je kaarten al maar weet je de prijs nog niet? Of bedoel je met 'kaarten binnen' dat je codes hebt waarmee je gegarandeerd kan bestellen over een paar weken?

Nee, de eerste 5000 mensen die zich aanmelden, die krijgen over een paar dagen een mail, waar in staat wat je moet doen, en met meer info over de kaarten ;) Nog geen code of iets
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 14:20 

Daveytl schreef:
Deeltjesversneller schreef:
Markos schreef:

Nee, de eerste 5000 mensen die zich aanmelden, die krijgen over een paar dagen een mail, waar in staat wat je moet doen, en met meer info over de kaarten ;) Nog geen code of iets

wij kunnen ook op een andere datum kaarten bestellen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 14:30 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Ik wil de TT, kan nu echt niet kiezen. xd Sowieso het meest bij de Blue met uitstapjes naar B-Front en misschien wat bij de Purple. Afsluiting op de main lijkt me ook wel heilig met al het vuurwerk en zo.

Ik wil ook de TT, er gaat wel een maand plannen aan vooraf om zo goed mogelijk door het feest heen te komen natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 14:41 

Hardtraxxer

Plattegrondje zou ook wel leuk zijn :P Vorig jaar ben ik maar op 1/3 van het terrein geweest omdat black en blue zo gigantisch ver uit elkaar lagen... Afwachten dan maar :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 14:50 

Rammelslakje schreef:
Plattegrondje zou ook wel leuk zijn :P Vorig jaar ben ik maar op 1/3 van het terrein geweest omdat black en blue zo gigantisch ver uit elkaar lagen... Afwachten dan maar :slow:

ja die indeling zal wel compleet anders zijn ivm nieuwe locatie :D

btw eindelijk voor het eerst in 3 jaar gelukt om kaarten te krijgen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 14:54 

Aan het typen...

Doe je goed als je ieder uur op dit forum zit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 14:58 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Rammelslakje schreef:

Ik kreeg een email waar ik me kon inschrijven voor 2 kaarten, bericht in het Engels dat er 2 verzekerd zijn.. Verder nog geen vervolg email met instructies gehad ofzo... Decibel kamping ook geregeld dus mijn zomervakantietjes zijn geregeld :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 15:02 

Rammelslakje schreef:
KSwoosh schreef:
Rammelslakje schreef:

Ik kreeg een email waar ik me kon inschrijven voor 2 kaarten, bericht in het Engels dat er 2 verzekerd zijn.. Verder nog geen vervolg email met instructies gehad ofzo... Decibel kamping ook geregeld dus mijn zomervakantietjes zijn geregeld :thumbsup:

nee die krijgen we nog denkik, vorig jaar de week van 5 april, nu weer denkik.
tijd zat dus

@lyst: ja want mijn activiteit op dit forum staat echt inv erband met de drukte op het qdance servers, faaltard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 15:04 

Aan het typen...

Nee, als je een beetje op let op dit forum heb je ieder jaar wel kaartjes kunnen reserveren :innocent: Want zodra er een dergelijke actie bekend is, staat het binnen 5 minuten wel ergens op het forum. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 15:05 

Lyst schreef:
Nee, als je een beetje op let op dit forum heb je ieder jaar wel kaartjes kunnen reserveren :innocent: Want zodra er een dergelijke actie bekend is, staat het binnen 5 minuten wel ergens op het forum. ;)

ik heb het echt nog nooit voorbij zien komen ...
al kan dat mss ook komen omdat ik toen niet zo heel erg et feesten topic in de gaten hield.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 15:08 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:

Vuurwerk? Ik hoop dat Q-Dance daar geen geld in stopt, aangezien het om 11 uur nog niet donker is, omdat Defqon eind juni is nu :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 15:11 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Nando schreef:

Vuurwerk? Ik hoop dat Q-Dance daar geen geld in stopt, aangezien het om 11 uur nog niet donker is, omdat Defqon eind juni is nu :P

Is toch een traditie op Defqon dus ik denk het wel. :P Wil het iig wel meemaken aangezien het volgens mij alleen op de main is.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten