maten only i hope?wrote:Hopla, sowieso nu al verzekerd van 10 kaarten
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
G
Inderdaad, laten we hopen. Maar ik sluit toch af in blue of black als NC als laatste draaienwrote:Ze kunnen niet achterblijven als ze na Bob draaien dus wie weet...
Haha kom op, maak je geen illusies. Dat wordt anderhalf uur lang Attack Again, Just As Easy enzovoorts enzovoorts...wrote:Ze kunnen niet achterblijven als ze na Bob draaien dus wie weet...
Dat klopt wel en veel DA spul. Ik kom wel de laatste 10 minuten voor het vuurwerk maar ik beslis pas als ik de TT ziet.
en weer dubbel
Daan toch 
@kepro, vuurwerk heb je wel op 31 december
Slechter dan Wildstylez vorig jaar kan toch niet..wrote:Afsluiting zoals inqontrol
was je er dan?wrote:Slechter dan Wildstylez vorig jaar kan toch niet..wrote:Afsluiting zoals inqontrol
Dat zeg jij nou wel maar dit jaar heb ik niets gezien hahawrote:en weer dubbelDaan toch
Ja oke, dit jaar ook niets gezien was in de 7de hemel op Qountdown. Maar vorig jaar was Blue geweldig, helaas wouden me maten wel naar de main.wrote:Dat zeg jij nou wel maar dit jaar heb ik niets gezien hahawrote:en weer dubbelDaan toch
@kepro, vuurwerk heb je wel op 31 decemberoh ik zie het op Decibel wel
Wildstylez was vorig jaar gewoon prima voor het grotere volk. Je had plenty mogelijkheden om ergens anders af te sluiten. Grappig dat mensen hun mening baseren op de stream.wrote:Slechter dan Wildstylez vorig jaar kan toch niet..wrote:Afsluiting zoals inqontrol
Overigens vond ik NC op In Qontrol eigenlijk wat te veel Hardcore. Ik heb er ook helemaal niets mee.
Dat vind ik ook, je had zoveel area'swrote:Wildstylez was vorig jaar gewoon prima voor het grotere volk. Je had plenty mogelijkheden om ergens anders af te sluiten. Grappig dat mensen hun mening baseren op de stream.wrote:Slechter dan Wildstylez vorig jaar kan toch niet..wrote:Afsluiting zoals inqontrol
Overigens vond ik NC op In Qontrol eigenlijk wat te veel Hardcore. Ik heb er ook helemaal niets mee.
Mensen die klagen dat ie geen hardcore deed, of te weinig.. Die hadden BLACK ga daar dan heen..
Had je ook nog blue en purple genoeg keuze
Snap sommige hun probleem niet
En op een stream kan je niet oordelen idd
Afsluiting van Wildstylez vorig jaar was één grote grap man, van te voren beloven dat het gas erop gaat en dan tot en met het vuurwerk de meest slappe hap draaien die je maar kan verzinnen.
Noisecontrollers op InQontrol, dát was pas hard afsluiten idd! Hardcore op het einde was wel een beetje te lang en te weinig tempo, maar wel meer zoals je een feest hoort af te sluiten. Maar dat wordt gewoon een hitjesparade deze keer, dat lijkt me logisch. Publiek dat er staat wil ook niet anders.
Noisecontrollers op InQontrol, dát was pas hard afsluiten idd! Hardcore op het einde was wel een beetje te lang en te weinig tempo, maar wel meer zoals je een feest hoort af te sluiten. Maar dat wordt gewoon een hitjesparade deze keer, dat lijkt me logisch. Publiek dat er staat wil ook niet anders.
Nogmaals: waarom sluit je dan niet met Titan, Deepack of Kutski af?wrote:Afsluiting van Wildstylez vorig jaar was één grote grap man, van te voren beloven dat het gas erop gaat en dan tot en met het vuurwerk de meest slappe hap draaien die je maar kan verzinnen.
wrote:Nogmaals: waarom sluit je dan niet met Titan, Deepack of Kutski af?wrote:Afsluiting van Wildstylez vorig jaar was één grote grap man, van te voren beloven dat het gas erop gaat en dan tot en met het vuurwerk de meest slappe hap draaien die je maar kan verzinnen.
Nu weet ik genoeg, dus ga ik ook niet meer bij de main afsluiten, maar dat was toen echt een behoorlijke teleurstelling...van te voren beloven dat het gas erop gaat
Ik sluit er sowieso niet af, veels te druk. Wil op het einde wel me energie er uit pompen en heb ik ruimte voor nodig. Dus ik sta bij Blue of Purple
Op een stream kan je niet oordelen want? 
Je bent er niet bij, de sfeer speelt ook een grote rol en het geluidwrote:Op een stream kan je niet oordelen want?
Wordt voor mij waarschijnlijk wel gewoon main afsluiten licht er helemaal aan wat de groep wil.
Sowieso eerste keer dus heb nog geen teleurstelling daar mee gemaakt
Sowieso eerste keer dus heb nog geen teleurstelling daar mee gemaakt
Met alle respect maar waarom Stana op mainstage?
Zo als ik al zei gaat geheel aan de groep liggen ik wil eerst TT zien.wrote:Met alle respect maar waarom Stana op mainstage?
Misschien dat ik zelf nog wel blue ga voor afsluiting maar ja zie wel.
Sowieso ben ik niet heel snel teleurgesteld dus zelfs als ik bij main sta vermaak ik me wel met noisecontrollers
Daarom kan je wel oordelen over het setje van Wildstylezwrote:Je bent er niet bij, de sfeer speelt ook een grote rol en het geluidwrote:Op een stream kan je niet oordelen want?niet alleen de muziek
Nou het geluid op de main vorig jaar bij defqon was anders ook niet al te best en die afsluiting van wildstylez was om te janken. En sfeer.. als je het vet vind om de halve set samen met 10,000 man met je handjes te zwaaien dan kwam je wel aan je trekken ja. Maar sfeer ontstaat vooral als er vet gedraaid wordt en iedereen gaat los. En een afsluiting van zo'n feest hoort gewoon hard te gaan. Natuurlijk verwacht ik niet een uur rauw beukwerk van Wildstylez maar dit ging gewoon nergens meer over. Mainstream setje van begin tot eind... Ik kom ook naar de main voor het vuurwerk en de show. En op een mainstage verwacht je gewoon van alles wat. Dusja Wildstylez heeft vorig jaar een hoop krediet verspeeld bij mij (Iets wat hij door zijn nieuwe nummers wel weer aan het terugwinnen is) door zijn pussy afsluiting. Leek vorig jaar of hard het verboden woord was op de main. Gelukkig is dat dit jaar wel wat anders en ik hoop echt dat B-Front gaat slopen.wrote:Je bent er niet bij, de sfeer speelt ook een grote rol en het geluidwrote:Op een stream kan je niet oordelen want?niet alleen de muziek
Op zekerwrote:dus de hele hardtraxx gang staat bij blue
maar voornamelijk Blue!