Er ligt nog wat spul op de grond banden en ijzerwaren links tussen die pop en die torenwrote:klopt ... ik vind het nogal kaal ofzo ... een dingetje in het midden en een paar torens met speakers ... beetje simpel
als ze het nou verder opvullen als in 2008
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
14.00 begint Jack of Sound, dus zeer jammer voor Clock Kidd, anders was ik ff komen kijken.
Voor hem wordt het dus hopen dat het dan keihard regent, zodat de Blue volstroomt met mensen.
Voor hem wordt het dus hopen dat het dan keihard regent, zodat de Blue volstroomt met mensen.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Ik sta dan naast je!wrote:14.00 begint Jack of Sound, dus zeer jammer voor Clock Kidd, anders was ik ff komen kijken.
Tsja ziet er behoorlijk kaal uit die main, maar aangezien ik er toch bijna niet zal staan hoop ik maar dat ze die andere stages vet aan hebben gekleed 
Main wordt weer crap.. Weer is ook crap.. Ga me kaartje verkopen zometeen.
Haha dat zou wat zijn maar ik geloof er geen snars van.wrote:Heb clock kid even benaderd en hij stuurde mij dit
wrote:Heyaa,
Haha yup met geluk:P Ja ik sta gunstig dus dan kan ik mijn favo muziek afspelen (thera) maar in het begin ga ik het wel oppakken na joshua dus begin word iets zachter maar hard genoeg:P ook veel experimentele dingen ertussen.
Gz
Manuel
Nog 1 dagje werken en dan is het zover!
Zou het wel heel jammer vinden als al dat dagjesvolk in Blue komt staan als het regent 
Die gaan toch nooit vooraan staanwrote:Nog 1 dagje werken en dan is het zover!Zou het wel heel jammer vinden als al dat dagjesvolk in Blue komt staan als het regent
Welke stages zijn overdekt dan en welke niet.. ?
Ik ben er bang voor of ze gaan naar Ultra Violetwrote:Nog 1 dagje werken en dan is het zover!Zou het wel heel jammer vinden als al dat dagjesvolk in Blue komt staan als het regent
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
De Purple is open air dat is wel klote...
dan sluit ik met jou af denk Barrywrote:Ik ga naar Titan, hij zal vorig jaar dunnetjes over doen en als hij dan ook nog eens lost gaat is dat een garandeerd top einde van de dag.
Maar dan moet ik wel beter zijn
Ik denk dat het meeste dagjes volk wel op de main zal staan ... en de dichtstbijzijnde tent is dan brown .. dus denk dat ze dan daar snel heel rennen als het gaat regenen 
Nog 4 kaartjes kunnen vinden! Hoop dat ze me niet belazerd hebben 
bustickets waarschijnlijk morge vroeg
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Als je die bustickets niet krijgt is toch ook geen ramp? Je staat toch op een lijst... En laatste keer dat ik met Eventtravel ben gegaan had ik wel van die kaartjes met de post gekregen maar hoefde ik alleen m'n naam te zeggen en dat was het... geen ID of niks..
Regen of niet ik ga stampen voor het leven
Hoop dat het fucking hard regent tijdens b-front.. lekkere stampruimte dan 
wrote:dan sluit ik met jou af denk Barrywrote:Ik ga naar Titan, hij zal vorig jaar dunnetjes over doen en als hij dan ook nog eens lost gaat is dat een garandeerd top einde van de dag.
Maar dan moet ik wel beter zijnmeeste vrienden (of allemaal) staan bij Noisecontrollers op t einde ;(
Top, gezellig! Trouwens vervoer is geregeld. (pappie rijd)
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Dit!wrote:Hoop dat het fucking hard regent tijdens b-front.. lekkere stampruimte dan
Best kans.wrote:Hoop dat het fucking hard regent tijdens b-front.. lekkere stampruimte dan
Weer is niets veranderd trouwens, alleen wat meer buitjes rond het eten/avond en regenzone is iets actiever, maar iets zuidelijker gericht. Raakt ons nog steeds wel vol.
wij meeten ook even he XDwrote:Best kans.wrote:Hoop dat het fucking hard regent tijdens b-front.. lekkere stampruimte dan
Weer is niets veranderd trouwens, alleen wat meer buitjes rond het eten/avond en regenzone is iets actiever, maar iets zuidelijker gericht. Raakt ons nog steeds wel vol.
Tuurlijk, ben je nou nuchterder dan op Loudness lol?wrote:wij meeten ook even he XDwrote:Best kans.wrote:Hoop dat het fucking hard regent tijdens b-front.. lekkere stampruimte dan
Nee maar die buskaarten komen nu morgenochtend ineens weer. Hoop dat ik ze dan wel krijg want heb verder weinig tijd om aan de telefoon te hangen met ze.wrote:Is er iets fout gegaan?wrote:Kut eventtravel.