Spoiler.. Het is geen film of boek wat je moet kijken/lezen..wrote:Zet er spoiler bij danwrote:http://94.100.114.85/1339100001-1339150000/1339136301-1339136400/1339136344_6_a-l3.jpeg
Nu dus gezien omdat een kutje em op hyves zette...
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Wordt echt een foeilelijke main. Lijkt wel of ze met het jaar minder worden. Agh sta er toch maar een uurtje.
spoiler (onthulling), informatie waarvan kennisname de spanning en verrassing kan bedervenwrote:Spoiler.. Het is geen film of boek wat je moet kijken/lezen..wrote:Zet er spoiler bij danwrote:http://94.100.114.85/1339100001-1339150000/1339136301-1339136400/1339136344_6_a-l3.jpeg
Nu dus gezien omdat een kutje em op hyves zette...
ik vind het wel vet..wrote:Wordt echt een foeilelijke main. Lijkt wel of ze met het jaar minder worden. Agh sta er toch maar een uurtje.
Dat zeker, maar had liever nog niets gezien ervan...wrote:ik vind het wel vet..wrote:Wordt echt een foeilelijke main. Lijkt wel of ze met het jaar minder worden. Agh sta er toch maar een uurtje.
Jaa ik ken het woord wel.. Maar gewoon dat je het uberhaupt als een spoiler kan zien dat je de main hebt gezien!wrote:spoiler (onthulling), informatie waarvan kennisname de spanning en verrassing kan bedervenwrote:Spoiler.. Het is geen film of boek wat je moet kijken/lezen..wrote:
Zet er spoiler bij dan
Beschouw het niet echt meer als een imagoprobleem.wrote:Heb ik die gozer met z'n HT-imago probleem niet voor nodig
Kan mij eerlijk gezegd weinig boeien wat andere denken
Ik word niet gepwnd, zaterdag staat ze toch bij mij in de buurt
Ze doet gewoon tof
Inderdaad haha.wrote:Wordt echt een foeilelijke main. Lijkt wel of ze met het jaar minder worden. Agh sta er toch maar een uurtje.
I know bebewrote:Beschouw het niet echt meer als een imagoprobleem.wrote:Heb ik die gozer met z'n HT-imago probleem niet voor nodig
Kan mij eerlijk gezegd weinig boeien wat andere denken
Ik word niet gepwnd, zaterdag staat ze toch bij mij in de buurt
Ze doet gewoon tof
Ze is wel opvallend snel weg opeens
Mag vast wel van der. 
Tis een lieve meid haha
Tis een lieve meid haha
Hoop toch echt dat ze die lege ruimte naast/achter de main nog met decor opvullen, anders lijkt het me behoorlijk sfeerloos. Of wordt het een wondertollenshow op het grasveld i.p.v. vuurwerk??? 
Echt waar dit is schandalig, eerste keer dat ik defqon mis (op 2003 na, toen mocht ik nog nie
) vanwege een vrijgezellenfeest 
Kon ik ze allemaal maar mee nemen naar defqon
Kon ik ze allemaal maar mee nemen naar defqon
-
C
Hhahahahahawrote: Wat oh wat doet Olijfje gebruiken wat als bijwerking krimping heeft..Het is niet dat z'n wasdroger thuis te heet staat!
Het lijkt me echt klein, ze hadden beter nog wat aansluiting met die torens kunnen maken dmv decor of lijnen, ofzo, iig wat opvulling. achter de stage ofzo. (gaat ook geluid ten goede)
klopt ... ik vind het nogal kaal ofzo ... een dingetje in het midden en een paar torens met speakers ... beetje simpel
als ze het nou verder opvullen als in 2008
als ze het nou verder opvullen als in 2008
Is misschien voor het betere zicht op vuurwerk, daar was het vorig jaar ook voor!
De tentzeilen van Blue belemmeren mij het zicht al op het vuurwerk..wrote:Is misschien voor het betere zicht op vuurwerk, daar was het vorig jaar ook voor!
Mensen, deze foto is deze ochtend genomen (DONDERDAG dus), en het feest is ZATERDAG, dan hebben ze dus nog 2 dagen (met vandaag erbij) om verder op te bouwen..
Maarja ik vind het zo mooier idd.. gewoon zo'n soort opvulling. Dat het groter oogt.

of desnoods zoals de q-stage vorig jaar op mysteryland, die was ook veel groter.

of desnoods zoals de q-stage vorig jaar op mysteryland, die was ook veel groter.
Als ik de plattegrond mag geloven wordt het niet groter.wrote:Mensen, deze foto is deze ochtend genomen (DONDERDAG dus), en het feest is ZATERDAG, dan hebben ze dus nog 2 dagen (met vandaag erbij) om verder op te bouwen..
niet lezen als je niet wilt weten hoe het er uit ziet:
die handen kunnen wel bewegen, dus dat neemt al wel wat ruimte in beslag
ach we zien het zaterdag wel
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Wat boeit het nou hoe die main eruit ziet :onderschrift:. Voor mijn part zetten ze er een tafel met dj set neer en dat was het dan. Als het geluid maar goed is 
Niemand nog een voorstel voor ergens tegen de Belgische grens een busreis te vinden?
Of 3 à 4 tickets over? Dan zoek ik uit noodzaak wel een slachtoffer voor te rijden
Of 3 à 4 tickets over? Dan zoek ik uit noodzaak wel een slachtoffer voor te rijden
Heb clock kid even benaderd en hij stuurde mij dit
wrote:Heyaa,
Haha yup met geluk:P Ja ik sta gunstig dus dan kan ik mijn favo muziek afspelen (thera) maar in het begin ga ik het wel oppakken na joshua dus begin word iets zachter maar hard genoeg:P ook veel experimentele dingen ertussen.
Gz
Manuel
Niceeeeee _O_wrote:Heb clock kid even benaderd en hij stuurde mij dit
wrote:Heyaa,
Haha yup met geluk:P Ja ik sta gunstig dus dan kan ik mijn favo muziek afspelen (thera) maar in het begin ga ik het wel oppakken na joshua dus begin word iets zachter maar hard genoeg:P ook veel experimentele dingen ertussen.
Gz
Manuel