Iemand de BUSkaarten van eventtravel al?
neewrote:Iemand de BUSkaarten van eventtravel al?
neewrote:Iemand de BUSkaarten van eventtravel al?
Waar?wrote:zucht..worden tussen 15:00 en 03:00 verstuurd,eind van de dag dus. hebben ze duidelijk vermeld hoor
wrote:Maar het blijft toch droog zaterdag, vorig jaar werd er regel voorspelt en wat was het toen DROOG!! en ZON!!!!wrote:Nee echt niet.wrote:Ik stem voorpiet weerman stylez
Inderdaad, want dan deed jij toch zo'n heupbroekie aan?wrote:
I heup seu
Heb ik dat gezegd?wrote:Inderdaad, want dan deed jij toch zo'n heupbroekie aan?wrote:
I heup seu
Vanaf waar is wel handig om erbij te zettenwrote:Weet er nog iemand of er een busreis beschikbaar is voor zo'n 4 personen? Minimum 3 iig! Wil het zo snel mogelijk weten eigelijk
Tis meer mijn verwachtingwrote:Heb ik dat gezegd?wrote:Inderdaad, want dan deed jij toch zo'n heupbroekie aan?wrote:
I heup seu
Liefst zo dicht mogelijk bij belgische grens. Degene die het voor ons ging regelen was er te laat bij voor een busreis bij eventarea. Dus iemand voorstellen?wrote:Vanaf waar is wel handig om erbij te zettenwrote:Weet er nog iemand of er een busreis beschikbaar is voor zo'n 4 personen? Minimum 3 iig! Wil het zo snel mogelijk weten eigelijk
Blijf maar lekker rustig wachten dan hahahahahahahawrote: Tis meer mijn verwachting
Ik welwrote:Inderdaad, want dan deed jij toch zo'n heupbroekie aan?wrote:
I heup seu
wrote:Ik welwrote:Inderdaad, want dan deed jij toch zo'n heupbroekie aan?wrote:
I heup seu
Oehh nieuwe PF. R+R is back?wrote:Blijf maar lekker rustig wachten dan hahahahahahahawrote: Tis meer mijn verwachting
Heb trouwens kaartje vandaag binnen als het goed is!
Klopt.wrote:Oehh nieuwe PF. R+R is back?wrote:Blijf maar lekker rustig wachten dan hahahahahahahawrote: Tis meer mijn verwachting
Heb trouwens kaartje vandaag binnen als het goed is!
Aguswrote:Hahahahah sorry. Ga al m'n posts maar na, zo ben ik niet! Kon het nu alleen even niet laten
Haha dan zit iedereen hier straks zo achter de pc;wrote:Bedankt voor je foto via PM, maar die had je ook gewoon hier neer mogen zetten
En wth is Agus
Dikke bleek voor je Agus! PM back mevrouwwrote:Haha dan zit iedereen hier straks zo achter de pc;wrote:Bedankt voor je foto via PM, maar die had je ook gewoon hier neer mogen zetten
En wth is Agus
![]()
als ik olijfboompje moet geloven, maar stiekem zit ie er zelf zo bij
Gewoon, ach gus. Maar dan samengevat
nee dat is voor de tickets en de bus tickets vandaag in de namiddagwrote:zucht..worden tussen 15:00 en 03:00 verstuurd,eind van de dag dus. hebben ze duidelijk vermeld hoor