Nee echt niet.wrote:Ik stem voorpiet weerman stylez
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Maar het blijft toch droog zaterdag, vorig jaar werd er regel voorspelt en wat was het toen DROOG!! en ZON!!!!wrote:Nee echt niet.wrote:Ik stem voorpiet weerman stylez
Die tent links naast Blue is Ultra Violet neem ik aan? Want die staat er namelijk niet opwrote:http://www38.zippyshare.com/v/96355362/file.html
bouwplan defqon
Gozer echt, der is hier al meerdere malen aangegeven dat sommigen het niet op prijs stellen als er zomaar een foto in wordt geplakt. De meesten willen het nog helemaal niet zien.
Verpest het nou niet voor anderen.
Ff linkje van gemaakt.
Waarom zou die rode tent de Blue zijn?
Omdat het zo ook in dat gelekte floorplan staat, denk dat dat wel vertrouwelijk genoeg is toch?wrote:Waarom zou die rode tent de Blue zijn?
Duidelijk toch, hier staat dat dat blue iswrote:http://www38.zippyshare.com/v/96355362/file.html
bouwplan defqon
-
HHardtraxxer
- 180 posts member since 2010
- last seen Mar 2017
pauper, hoop toch dat de weersberichten toch nog iets beter worden
als 't maar niet gaat regenen/stormen, verder is 't mij prima. Mooie foto's vanuit het vliegtuig btw, ziet er huge uit.
Zal waarschijnlijk toch wel wind invloed zijn trouwens, er staat een vrij harde westenwind en de stage is naar het noordwesten gericht. Dus het geluid zal wel wat vervorming krijgen, ze hadden hem beter in de west hoek kunnen zetten 
Ben benieuwd hoe dat met purple en black uit gaat pakken.. 2 open air stages die naar elkaar toe zijn gericht.. Battle wie t hardst kan? 
Waarom schuift het weer van zondag niet op naar zaterdag 
Of minimaal die van zaterdag op zondag nachtwrote:Waarom schuift het weer van zondag niet op naar zaterdag
Jaa beetje triest, gewoon als het is afgelopen trekt het warme weer Nederland in. In ieder geval wel lekker weer om naar huis te rijdenwrote:Of minimaal die van zaterdag op zondag nachtwrote:Waarom schuift het weer van zondag niet op naar zaterdag
en lekker een after party ergens te houden
Ik denk steeds: Ik ga naar Titan, Machine zie ik nog 2 keer deze zomer. Maar dan tegelijk weet ik dat ik de set van the machine sowieso beter ga vinden dan die van Titanwrote:Weet het ook echt niet. Denk steeds dat ik er uit ben en dan uurtje later twijfel ik weer. Zal wel zo blijven tot zaterdag 21:59wrote:Die met dat vliegtuig moet wel heel zenuwachtig zijn geweest.
Ik weet echt niet waar ik moet afsluiten, Titan of The Machine.
Als ik dan kijk wat ze allebei kunnen gaan draaien. Titan; nieuwe hardwear spul, symphonic sound remix. The machine; Insomnia, defqon tool, misschien never fall asleep (maar die kan chris one ook draaien) en nog wat nieuw album spul.
The Machine gaat sowieso geen album spul laten horen. Dit doet hij pas op The Qontinent.
Ik ga naar Titan of Negative A. The Machine vind ik mixen ook vrij traag, al denk ik dat hij nu wel sneller gaat mixen. Titan is gewoon 20 tracks in een uur erdoorheen jagen. Maar axe en animol willen negative a denk ik.
Ik ga naar Titan of Negative A. The Machine vind ik mixen ook vrij traag, al denk ik dat hij nu wel sneller gaat mixen. Titan is gewoon 20 tracks in een uur erdoorheen jagen. Maar axe en animol willen negative a denk ik.
Ik ga naar Titan, hij zal vorig jaar dunnetjes over doen en als hij dan ook nog eens lost gaat is dat een garandeerd top einde van de dag.
Maar dan moet ik wel beter zijn
wrote:Ik ga naar Titan, hij zal vorig jaar dunnetjes over doen en als hij dan ook nog eens lost gaat is dat een garandeerd top einde van de dag.
View on YouTube
Radio Uitzending;
- Activator
- Stephanie
- Headhunterz
- Psyko Punkz
- Zatox
- Stana
- Luna & Pavo
- Kutski
- Akkachar
- Josh & Wesz
- Bass Modulators
- Tha Playah
- Bioweapon & Toneshifterz
- Scope DJ
- The Prophet
- Enymion
- The Darkraver
- 16Bit
- Alpha2
- The Viper
- Gunz for Hire
- Noisecontrollers
- The NIghtstalkerz
- Ruthless
- Isaac
- Wildstylez
- Menthal Theo & the Prophet
- Activator
- Stephanie
- Headhunterz
- Psyko Punkz
- Zatox
- Stana
- Luna & Pavo
- Kutski
- Akkachar
- Josh & Wesz
- Bass Modulators
- Tha Playah
- Bioweapon & Toneshifterz
- Scope DJ
- The Prophet
- Enymion
- The Darkraver
- 16Bit
- Alpha2
- The Viper
- Gunz for Hire
- Noisecontrollers
- The NIghtstalkerz
- Ruthless
- Isaac
- Wildstylez
- Menthal Theo & the Prophet
Juist, ik weeg ook de promo's tegen elkaar af.wrote:Ik denk steeds: Ik ga naar Titan, Machine zie ik nog 2 keer deze zomer. Maar dan tegelijk weet ik dat ik de set van the machine sowieso beter ga vinden dan die van Titanwrote:Weet het ook echt niet. Denk steeds dat ik er uit ben en dan uurtje later twijfel ik weer. Zal wel zo blijven tot zaterdag 21:59wrote:Die met dat vliegtuig moet wel heel zenuwachtig zijn geweest.
Ik weet echt niet waar ik moet afsluiten, Titan of The Machine..
Als ik dan kijk wat ze allebei kunnen gaan draaien. Titan; nieuwe hardwear spul, symphonic sound remix. The machine; Insomnia, defqon tool, misschien never fall asleep (maar die kan chris one ook draaien) en nog wat nieuw album spul.
The Machine komt met veel gloednieuw spul als ik Tita mag geloven, en Insomnia Remix en wil Never Fall Asleep (ga niet naar Chris One) echt graag horen.
Titan daarintegen komt ook met zieke shit. Die met Hardwear, die SF Remix en bekende klappers zoals Haunted etc.
Tita zij eerst dat The Machine pas albumpreviews op the qqontinent geeft toch?
Nee op Qontinent komt iets unieks en op Defqon had hij wel 10 nieuwe tracks, als ik hem goed herinner.wrote:Tita zij eerst dat The Machine pas albumpreviews op the qqontinent geeft toch?