Titanen doen dat niet Daniel, Titan is hooguit zeus' vadertje.wrote:Titan is ook een Titaan.wrote:Fuck dat vuurwerk, die set van Titan word 10 keer zo gruwelijk als die hele show bij elkaar.
Die boy kan vuurwerk uit zijn handen schieten net als Zeus!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ik wist wel dat je hierop ging reageren.wrote:Titanen doen dat niet Daniel, Titan is hooguit zeus' vadertje.wrote:Titan is ook een Titaan.wrote:Fuck dat vuurwerk, die set van Titan word 10 keer zo gruwelijk als die hele show bij elkaar.
Die boy kan vuurwerk uit zijn handen schieten net als Zeus!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Natuurlijk doe ik dat
iemand moet toch snappen waarom jij opeen Zeus betrekt tot het verhaal
Ik ben ook nog met 'n vriend, dat is een typische dagjesmens. Defqon.1 2010, Qlimax 2010 en wat lokale feestjes gehad. Nu weer Defqon.1 en hij staat het liefst de hele dag op de main. 
Ik zeg: Ultra violet vind jij ook goed, dat is ook jouw style, maar wel in een tent.. Zegt ie: Oh, maar ik wil niet in een tent, ik wil op de main..

Ik zeg: Ultra violet vind jij ook goed, dat is ook jouw style, maar wel in een tent.. Zegt ie: Oh, maar ik wil niet in een tent, ik wil op de main..
Last edited by Rampestamper on , edited 1 time in total.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Wilde het al posten genoeg vuurwerk op 31 decemberwrote:Fuck dat vuurwerk, die set van Titan word 10 keer zo gruwelijk als die hele show bij elkaar.
Tja, daar heb je wederom een punt.wrote:Natuurlijk doe ik dat![]()
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Iemand zijn kaarten al binnen? Heb alles inclusief bij Eventtravel maar heb nog niks gekregen.
Morgen of donderdagwrote:Iemand zijn kaarten al binnen? Heb alles inclusief bij Eventtravel maar heb nog niks gekregen.
Mijn kaartje hangt aan het prikbord te wachten op zaterdag
Deze week nog tot zaterdag leren en dan
Heb er zin in!
Deze week nog tot zaterdag leren en dan
Ben ook nog steeds wachten op Eventtravel tickets, maar die komen gewoon woensdag als het goed is.
Nog maar even deze week overleven dan.
Nog maar even deze week overleven dan.
Dat zeg je nu maar uiteindelijk ga je toch welwrote:oke misschien gaat het niet meer door..
wil gaan en vies hard daar gaanwrote:Dat zeg je nu maar uiteindelijk ga je toch welwrote:oke misschien gaat het niet meer door..
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
gewoon na defqon meteen naar huis, kan je zondag lerenwrote:wil gaan en vies hard daar gaanwrote:Dat zeg je nu maar uiteindelijk ga je toch welwrote:oke misschien gaat het niet meer door..Maar me engeltje op de schouder zegt :'blijf thuis, je toekomst is belangrijker '
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
Zin in Zaterdag!!
Heb zin in de sett van Chris one en Alphaverb,Titan!!
Alphaverb - Overdrive your woofers
Alphaverb - Overdrive your woofers
Is er plots iemand in de buurt die een ticket over heeft. Waarom zit ik nu zo krap bij kas 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Geld leneng van je ouders?wrote:Is er plots iemand in de buurt die een ticket over heeft. Waarom zit ik nu zo krap bij kas
Ik heb het geluk dat ik met vrienden ben die ook Titan niet willen missen
Maar die willen niet naar The Machine/ Jack of Sound/ Chris One/ Kodex.
Maar wel naar Ran-D & Adaro/ Bioweapon & Toneshifterz.
Ach ja, daar kan ik zeker mee leven.
Ran-D & Adaro wordt gewoon een knalset, en bij Bioweapon & Toneshifterz ga ik mooi bier drinken, kut roepen & genieten van Toca's Miracle (Bioweapon Bootleg).
Maar die willen niet naar The Machine/ Jack of Sound/ Chris One/ Kodex.
Maar wel naar Ran-D & Adaro/ Bioweapon & Toneshifterz.
Ach ja, daar kan ik zeker mee leven.
Ran-D & Adaro wordt gewoon een knalset, en bij Bioweapon & Toneshifterz ga ik mooi bier drinken, kut roepen & genieten van Toca's Miracle (Bioweapon Bootleg).
Eigenlijk ook totaal nog niet het gevoel dat het zaterdag is en dat ik vrijdag al ga. Bijna tassen pakken dus 
Ik heb 2 vrienden die helaas niet meer kunnen, wat inhoudt dat ik 2 kaartjes overhoud. Pm me als je interesse hebt.
gewoon normale prijs, geen geouwehoer. Je kunt ook met busreis vanaf almelo. namelijk via event travel geboekt
gewoon normale prijs, geen geouwehoer. Je kunt ook met busreis vanaf almelo. namelijk via event travel geboekt
Zo onwerkelijk dat ik afgelopen weekend intens stond te genieten op een goa/psytrance festival en dat komend weekend weer Defqon is. Het is niet eens dat ik enorm uitkijk naar Defqon buiten dat het gewoon wel gezellig word enzo wegens een groot aantal vrienden. DJ's die ik 'misschien' wel wil zien (zijn er geen die ik MOET zien): B-Front, Ran-D & Adaro, Alphaverb, Crypsis and thats it
Voor de rest denk ik maar keihard loos bij de Black ofzo 
Vind het sowieso wel duur. Maar defqon wil ik toch ook wel een keertje meegemaakt hebbenwrote:Geld leneng van je ouders?wrote:Is er plots iemand in de buurt die een ticket over heeft. Waarom zit ik nu zo krap bij kas