Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 120  Volgende
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 09:05 

Donateur

p-stylez schreef:
Eigenlijk hetzelfde, alleen nu wel de hele dag kans op motregen en veel bewolking, beetje net als vandaag. Vanaf 16.00/17.00 wel steeds meer kans op zon en rond 17 a 18 graden. Maar ik zie nog ruimte voor verbetering, aangezien het bij de buren in duitsland 22 graden wordt en droog.

:thumbup: in ieder geval al wat positiever, de dagen erna schijnt wel stuk beter te worden. Nou we kunnen niks anders doen dan duimen. ^^
Heb er wel verdomd veel zin in!!! :woot:
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 09:05 

Donateur

p-stylez schreef:
Eigenlijk hetzelfde, alleen nu wel de hele dag kans op motregen en veel bewolking, beetje net als vandaag. Vanaf 16.00/17.00 wel steeds meer kans op zon en rond 17 a 18 graden. Maar ik zie nog ruimte voor verbetering, aangezien het bij de buren in duitsland 22 graden wordt en droog.

Oan't moan en tot morgen
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 09:06 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
p-stylez schreef:

Oan't moan en tot morgen

Uhu!
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 09:38 

hoe is het met je setje voor defqon P?
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 10:38 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
hoe is het met je setje voor defqon P?

Ben eerst mashup afmaken. Is belangrijk dat die af is voor zaterdag :whistle: Denk dat het wel gaat lukken, want ben donderdagmiddag waarschijnlijk vrij.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 10:49 

Hardtraxx Beheerder

sjobie schreef:
styl0w schreef:
http://bestelmooiweer.nl/Bestelling/Print/222 ;) Moet goed komen :P

:lol:

Niet teveel mooi weer bestellen, straks kunnen ze niet meer leveren :P
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 10:55 

Artiest

Ik weet het niet hoor met dat mooie weer leveren... TNT post heb ik nooit echt goede ervaringen mee gehad.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 11:05 

Hardtraxx Elite

Sainen schreef:
Ran-D & Adaro + Titan wil ik naar toe. Heb mn vriendin beloofd dat zij de verdere invulling mocht bepalen :P.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 11:35 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop echt zo dat ik mensen uit mijn groep mee kan krijgen naar Titan! Als hij aflsuit ben ik bang dat ik niemand mee krijg :(
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:20 

Hardtraxxer

was het al maar zaterdag ochtend :)
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:23 

Hardtraxxer

Het gaat de goede kant op: http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... en/4058941
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:39 

Hardtraxxer

StantonDJ schreef:

Blijkt maar weer, dat weerbestellen heeft toch echt gewerkt :lol:
Nog maar 1 mm regen en de middag droog en zonnig! :D Precies zoals ik had besteld :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:41 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Dakpan schreef:
Heb vernomen dat Titan weer Hardwears gaat draaien op Defqon. Iig die collab. :worship: :worship:

Ben benieuwd! Nightbeast en Enemy zijn toch in een nieuw jasje gestoken?

Nightbeast sowieso, Enemies geen idee.

p-stylez schreef:

Gast, ben jij weerman ofzo? Zie altijd hele posts van jou toegeweid aan het weer en termen als hoge/lage drukgebieden etc. :P
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:43 

Hardtraxx Veteran

Nightbeast was eerst al gruwelijk. :worship: Hoop dat ie Nightmare ook nog ff draait zaterdag! Titan is sowieso de enige act die op Defqon staat waar ik echt hoe dan ook heen moet.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:56 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Nightbeast was eerst al gruwelijk. :worship: Hoop dat ie Nightmare ook nog ff draait zaterdag! Titan is sowieso de enige act die op Defqon staat waar ik echt hoe dan ook heen moet.

Idd, Midnight Freaks :oh:
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:57 

Hardtraxx Elite

Nando schreef:

Heb het er voor over om het vuurwerk te laten schieten.. :P Letterlijk en figuurlijk
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:58 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
Nando schreef:

Heb het er voor over om het vuurwerk te laten schieten.. :P Letterlijk en figuurlijk

Neehoor, jij gaat met Virginia het vuurwerk aanschouwen!
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:59 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
Nando schreef:

Gister dus woordenwisselingen met mn vriendin over dat kut vuurwerk. Ervanuitgaande dan Titan afsluit moet ik die sws zien. Maar zij wilt vuurwerk zien met mij; ik dus noway, zij dus echt wel. Dusss.... >.<
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 13:02 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Mike-O schreef:
Nando schreef:

Gister dus woordenwisselingen met mn vriendin over dat kut vuurwerk. Ervanuitgaande dan Titan afsluit moet ik die sws zien. Maar zij wilt vuurwerk zien met mij; ik dus noway, zij dus echt wel. Dusss.... >.<

Haha, en dat schuitje zaten wij vorig jaar. Het is uiteindelijk vuurwerk geworden met de basslines van Titan ergens op de achtergrond >.< .
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 13:13 

Hardtraxx Veteran

Welk vuurwerk? Het is om kwart voor 11 nog niet donker hoor xd
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 13:17 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Het vuurwerk dat gaat plaatsvinden wanneer jou kaken over elkaar schuiven :loving:
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 13:17 

Donateur

Chukkels schreef:

schemerig wel al ;)
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 13:19 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Mike-O schreef:
Nando schreef:

Jij ook al.. xd
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 13:21 

Hardtraxx Veteran

Fuck dat vuurwerk, die set van Titan word 10 keer zo gruwelijk als die hele show bij elkaar.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 13:25 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Fuck dat vuurwerk, die set van Titan word 10 keer zo gruwelijk als die hele show bij elkaar.

Titan is ook een Titaan.
Die boy kan vuurwerk uit zijn handen schieten net als Zeus!
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten