Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Poster: Defqon.1 Festival
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
p-stylez wrote:Eigenlijk hetzelfde, alleen nu wel de hele dag kans op motregen en veel bewolking, beetje net als vandaag. Vanaf 16.00/17.00 wel steeds meer kans op zon en rond 17 a 18 graden. Maar ik zie nog ruimte voor verbetering, aangezien het bij de buren in duitsland 22 graden wordt en droog.
:thumbup: in ieder geval al wat positiever, de dagen erna schijnt wel stuk beter te worden. Nou we kunnen niks anders doen dan duimen. ^^
Heb er wel verdomd veel zin in!!! :woot:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
p-stylez wrote:Eigenlijk hetzelfde, alleen nu wel de hele dag kans op motregen en veel bewolking, beetje net als vandaag. Vanaf 16.00/17.00 wel steeds meer kans op zon en rond 17 a 18 graden. Maar ik zie nog ruimte voor verbetering, aangezien het bij de buren in duitsland 22 graden wordt en droog.
Oan't moan en tot morgen
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
roberttt wrote:
Oan't moan en tot morgen
Uhu!
C
hoe is het met je setje voor defqon P?
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
robkuh1990 wrote:hoe is het met je setje voor defqon P?
Ben eerst mashup afmaken. Is belangrijk dat die af is voor zaterdag :whistle: Denk dat het wel gaat lukken, want ben donderdagmiddag waarschijnlijk vrij.
Hardtraxx Beheerder
6141 posts member since 2008
last seen 4 hours ago
sjobie wrote:
styl0w wrote:http://bestelmooiweer.nl/Bestelling/Print/222 ;) Moet goed komen :P
:lol:
Niet teveel mooi weer bestellen, straks kunnen ze niet meer leveren :P
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Ik weet het niet hoor met dat mooie weer leveren... TNT post heb ik nooit echt goede ervaringen mee gehad.
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Sainen wrote:Ran-D & Adaro + Titan wil ik naar toe. Heb mn vriendin beloofd dat zij de verdere invulling mocht bepalen :P.
Last edited by Rampestamper on , edited 3 times in total.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Ik hoop echt zo dat ik mensen uit mijn groep mee kan krijgen naar Titan! Als hij aflsuit ben ik bang dat ik niemand mee krijg :(
Hardtraxxer
75 posts member since 2011
was het al maar zaterdag ochtend :)
Hardtraxxer
256 posts member since 2009
last seen Sep 2016
Hardtraxxer
538 posts member since 2011
last seen Dec 2015
StantonDJ wrote:Het gaat de goede kant op: http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... en/4058941
Blijkt maar weer, dat weerbestellen heeft toch echt gewerkt :lol:
Nog maar 1 mm regen en de middag droog en zonnig! :D Precies zoals ik had besteld :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Vik wrote:
Dakpan wrote:Heb vernomen dat Titan weer Hardwears gaat draaien op Defqon. Iig die collab. :worship: :worship:
Ben benieuwd! Nightbeast en Enemy zijn toch in een nieuw jasje gestoken?
Nightbeast sowieso, Enemies geen idee.
Gast, ben jij weerman ofzo? Zie altijd hele posts van jou toegeweid aan het weer en termen als hoge/lage drukgebieden etc. :P
Last edited by Dakpan on , edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Nightbeast was eerst al gruwelijk. :worship: Hoop dat ie Nightmare ook nog ff draait zaterdag! Titan is sowieso de enige act die op Defqon staat waar ik echt hoe dan ook heen moet.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Nando wrote:Nightbeast was eerst al gruwelijk. :worship: Hoop dat ie Nightmare ook nog ff draait zaterdag! Titan is sowieso de enige act die op Defqon staat waar ik echt hoe dan ook heen moet.
Idd, Midnight Freaks :oh:
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2013
Nando wrote:Nightbeast was eerst al gruwelijk. :worship: Hoop dat ie Nightmare ook nog ff draait zaterdag! Titan is sowieso de enige act die op Defqon staat waar ik echt hoe dan ook heen moet.
Heb het er voor over om het vuurwerk te laten schieten.. :P Letterlijk en figuurlijk
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Mike-O wrote:
Heb het er voor over om het vuurwerk te laten schieten.. :P Letterlijk en figuurlijk
Neehoor, jij gaat met Virginia het vuurwerk aanschouwen!
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Mike-O wrote:
Gister dus woordenwisselingen met mn vriendin over dat kut vuurwerk. Ervanuitgaande dan Titan afsluit moet ik die sws zien. Maar zij wilt vuurwerk zien met mij; ik dus noway, zij dus echt wel. Dusss.... >.<
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Dakpan wrote:
Mike-O wrote:
Gister dus woordenwisselingen met mn vriendin over dat kut vuurwerk. Ervanuitgaande dan Titan afsluit moet ik die sws zien. Maar zij wilt vuurwerk zien met mij; ik dus noway, zij dus echt wel. Dusss.... >.<
Haha, en dat schuitje zaten wij vorig jaar. Het is uiteindelijk vuurwerk geworden met de basslines van Titan ergens op de achtergrond >.< .
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Welk vuurwerk? Het is om kwart voor 11 nog niet donker hoor xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Chukkels wrote:Welk vuurwerk? Het is om kwart voor 11 nog niet donker hoor xd
Het vuurwerk dat gaat plaatsvinden wanneer jou kaken over elkaar schuiven :loving:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Chukkels wrote:Welk vuurwerk? Het is om kwart voor 11 nog niet donker hoor xd
schemerig wel al ;)
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2013
Dakpan wrote:
Mike-O wrote:
Jij ook al.. xd
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Fuck dat vuurwerk, die set van Titan word 10 keer zo gruwelijk als die hele show bij elkaar.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Nando wrote:Fuck dat vuurwerk, die set van Titan word 10 keer zo gruwelijk als die hele show bij elkaar.
Titan is ook een Titaan.
Die boy kan vuurwerk uit zijn handen schieten net als Zeus!