jah die heb ik al binnen, bij emporium ben ik niet gecontroleerd kon ik zo doorlopen en het was nog nietzo drukwrote:Onvoorspelbaar, aangezien het op een nieuwe lokatie gehouden wordt. Maar het is te proberen, neem sowieso een ID-kaart van iemand van 18+ mee.wrote:Hoe zijn de controles op defqon ben namelijk nog geen 18
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Nou 99% kans dat je gewoon binnen komtwrote:jah die heb ik al binnen, bij emporium ben ik niet gecontroleerd kon ik zo doorlopen en het was nog nietzo drukwrote:Onvoorspelbaar, aangezien het op een nieuwe lokatie gehouden wordt. Maar het is te proberen, neem sowieso een ID-kaart van iemand van 18+ mee.wrote:Hoe zijn de controles op defqon ben namelijk nog geen 18
&#%*(&#%zooi!!!!
Iemand uit een dorp hiernaast had partylinerbus geregeld, wij daarmee mee. Vraag ik gister hoelaat die weg gaat.
GODVER 12 UUR RIJD HIJ PAS WEGGGG :')
want de bus kon niet eerder!!! wat een teringzooi is dit, huur dan een ander!!
het is al 1.5 uur rijden + de file waar je wss in komt te staan!!! IK word helemaal gek, ben nu op zoek naar ander vervoer , maarja met 8 man gaat dat nog moeilijk worden
@baalmomentjevanhetjaar
Iemand uit een dorp hiernaast had partylinerbus geregeld, wij daarmee mee. Vraag ik gister hoelaat die weg gaat.
GODVER 12 UUR RIJD HIJ PAS WEGGGG :')
het is al 1.5 uur rijden + de file waar je wss in komt te staan!!! IK word helemaal gek, ben nu op zoek naar ander vervoer , maarja met 8 man gaat dat nog moeilijk worden
@baalmomentjevanhetjaar
eventtravel? of huur een taxi.. is wel genaaid dit
Huur een taxi?wrote:eventtravel? of huur een taxi.. is wel genaaid dit
wrote:Huur een taxi?wrote:eventtravel? of huur een taxi.. is wel genaaid ditVanaf Delft zeker :')
Jonge :p taxibusje of bedoel eigenlijk een busje huren dat 1 de bob is.. :') altijd dat huil lachje kneus
Last edited by roberttt on , edited 1 time in total.
Hier wordt ik niet vrolijk van..

Overdag 12 a 14 graden zonder zon en met regen(buien)
Nachttemperatuur 5 a 7 graden

Overdag 12 a 14 graden zonder zon en met regen(buien)
Nachttemperatuur 5 a 7 graden
Je weet dat ze maar maximaal een paar dagen kunnen voorspellen, de rest klopt toch maar half of schuift paar dagen op.
Ik sta dan toch in Blue!
Nouja uit ervaring weet ik dat het vaak wel klopt, wat op dit soort kaarten verschijnt, juist in de media wordt het altijd aangedikt of uitgedunt. Maar ik hou het gewoon weer in de gatewrote:Je weet dat ze maar maximaal een paar dagen kunnen voorspellen, de rest klopt toch maar half of schuift paar dagen op.
Ja oke daar heb je een punt dit is 5x zo vertrouwbaar als nieuws. uhmm laat is maar zeggen 100x.wrote:Nouja uit ervaring weet ik dat het vaak wel klopt, wat op dit soort kaarten verschijnt, juist in de media wordt het altijd aangedikt of uitgedunt. Maar ik hou het gewoon weer in de gatewrote:Je weet dat ze maar maximaal een paar dagen kunnen voorspellen, de rest klopt toch maar half of schuift paar dagen op.
Dan maar kaplaarzen, een regenbroek en een poncho. 
Doen we wel de regendans in plaats van hakken.wrote:Dan maar kaplaarzen, een regenbroek en een poncho.
Dat heb ik bij Bassie en Adriaan geleerd!
wrote:... maar ik ben van suiker

Je vraagt echt om een opmerking
Wat kost die bus Daan? , Want ik zoek ander vervoerwrote:Bus vanuit Spijkenisse geboekt, zin an!
wrote:&#%*(&#%zooi!!!!
GODVER 12 UUR RIJD HIJ PAS WEGGGG :')![]()
want de bus kon niet eerder!!! wat een teringzooi is dit, huur dan een ander!!
@baalmomentjevanhetjaar
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Zal wel eventtravel zijn?
Dat ligt rond 25€ pp
Heb ik ook laatst maar ff geboekt, lekker vanuit Hillegom
Dat ligt rond 25€ pp
Heb ik ook laatst maar ff geboekt, lekker vanuit Hillegom
Nog dik verbrand toen - wat zeg ik, verkoold!wrote:En vorig jaar regende het ook in het halve land, voorspellingen waren kut. Uiteindelijk scheen nog aardig lang het zonnetje
Ben heel benieuwd wat het weer gaat doen... ik sta op de camping :O
Het weer was vorig jaar perfect.,
Nice, dan zie ik je waarschijnlijk daar welwrote:Bus vanuit Spijkenisse geboekt, zin an!
2 dagen van te voren staan de definitieve vertrektijden op eventtravel.nl, en het staat ook op je busticket wanneer je die in ontvangst neemt.wrote:Nice, dan zie ik je waarschijnlijk daar welwrote:Bus vanuit Spijkenisse geboekt, zin an!hoe laat gaat die bus eigenlijk? Want ik heb nog geen mail gehad over de tijden...