Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 120  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 13:14 

Artiest

Flexibel schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
roberttt schreef:
nope vertel is

Ja dat verhaal zal vast nog wel ergens te vinden zijn, google it :P

Ik zal is zoeken ;)
Maar dat verhaal kan net zo goed zijn van een gefrustreerde ex werknemer,
en het is maar een kant van het verhaal :)

Ja ik vond het persoonlijk een beetje een jankverhaal >.<
Van wie het dan ook afkomstig was.. volgens mij was het een oud Q-Dance medewerker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 13:32 

Hardtraxxer

Ik heb het stuk net gelezen..
Kan alleen maar de conclussie trekken dat ik er niet veel over kan zeggen omdat het maar een kant van
het verhaal is..

Dat er elk jaar op de mainstage van defqon veel van de zelfde artietsten staan vind ik niet raar,
dat is toch gewoon logisch op een mainstage staan gewoon vaak de populairste dj's.

Ik maak me nergens druk om 25 Juni ga ik los op headhunterz, The machine, Wildstylez, Crypsis alles!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 13:44 

Artiest

Zou me ook nergens druk om maken, gaar verhaal >.<
Zal vast wel tof worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 14:58 

Hardtraxx Elite

Flexibel schreef:
Kan alleen maar de conclussie trekken dat ik er niet veel over kan zeggen omdat het maar een kant van
het verhaal is..

Dat er elk jaar op de mainstage van defqon veel van de zelfde artietsten staan vind ik niet raar,
dat is toch gewoon logisch op een mainstage staan gewoon vaak de populairste dj's.

Ik maak me nergens druk om 25 Juni ga ik los op headhunterz, The machine, Wildstylez, Crypsis alles!

Je bent vast erg flexibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 15:04 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
Flexibel schreef:
het verhaal is..

Hehe :D maar hij heeft wel gelijk.

Maar welke medewerker was dat dan? Ik kan me herinneren dat het geschreven was door internetheld Scul
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 15:52 

Hardtraxxer

Tijd voor een weerberichtje :p http://www.buienradar.nl/evenement/defq ... l/571.aspx
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 16:06 

Hardtraxx Veteran

Bedankt, zie alleen maar schijt weer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 16:31 

Hardtraxx Elite

Heb het idee dat die camping 1 grote chaos gaat worden.. Maar waarom? Ik weet het niet.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 17:25 

Hardtraxx Elite

Had 't ook al in het 'vragen' topic gevraagd, nu toch ook effe hier:
Hoe zit 't met de korting op walibiworld tickets, dat las ik ergens bij de aanschaf van mn extended ticket. Iemand info?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 17:33 

Hardtraxxer

Kepro schreef:
Bedankt, zie alleen maar schijt weer :/

De temperatuur is al 1 graad omhoog gegaan in 1,5 uur. Ook het aantal mm regen is toegenomen.. geeft wel aan hoe onbetrouwbaar dit is, er kan nog van alles gebeuren :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 17:37 

Hardtraxx Veteran

Nou, ze zijn bezig met de opbouw. Een aantal tenten staan al, tenminste, de tentstokken staan. Er staat een fucking grote, ik denk wel 80 meter lang ofzo, ben benieuwd welke dat wordt. Zal zaterdag nog wel een keer langs gaan rijden, kijken hoeveel progressie ze hebben gemaakt.

Geniaal trouwens, het terrein was helemaal niet afgesloten ofzo, ben zo'n beetje overal geweest en niemand die er wat van zei. Maar goed, borden staan al wel langs de weg, dus verdwalen zal onmogelijk zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 17:38 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Nou, ze zijn bezig met de opbouw. Een aantal tenten staan al, tenminste, de tentstokken staan. Er staat een fucking grote, ik denk wel 80 meter lang ofzo, ben benieuwd welke dat wordt. Zal zaterdag nog wel een keer langs gaan rijden, kijken hoeveel progressie ze hebben gemaakt.

Geniaal trouwens, het terrein was helemaal niet afgesloten ofzo, ben zo'n beetje overal geweest en niemand die er wat van zei. Maar goed, borden staan al wel langs de weg, dus verdwalen zal onmogelijk zijn :P

Geen foto's? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 18:06 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:

Jawel, via WhatsApp :P Moeite niet waard om ze op m'n pc te zetten, moet ik eerst kabeltje weer vinden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 18:08 

Donateur

Verstop drugs!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 18:08 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:

Jawel, via WhatsApp :P Moeite niet waard om ze op m'n pc te zetten, moet ik eerst kabeltje weer vinden xd

En je ziet ook niet echt heel veel op de foto's.. ;) Je moet zaterdag maar eens beter je best doen! Uitstappen uit de auto en rondjes gaan lopen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 19:45 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Vast de blue of black als die niet weer outdoor is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 20:35 

Hardtraxx Veteran

Hopen dat ze de Black weer indoor gooien en dat de Blue eens flink in het zonnetje gezet wordt. Heb vorig jaar Defqon geen zonlicht gezien... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 20:56 

Hardtraxx Veteran

Laat de Blue maar weer in een tent zijn.
Geeft een iets vettere sfeer vind ik, en zonlicht zie ik wel als ik van de Blue naar de Purple loop of vice versa :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 21:00 

Hardtraxxer

Mike-O schreef:
Flexibel schreef:
het verhaal is..

Of gewoon een "echte" liefhebber :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 21:15 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:

En je ziet ook niet echt heel veel op de foto's.. ;) Je moet zaterdag maar eens beter je best doen! Uitstappen uit de auto en rondjes gaan lopen :D

Nope, kut telefoon kwaliteit. Zal zaterdag goede camera meenemen en dat rondlopen op het terrein was ik sowieso al van plan, als ik niet wordt tegengehouden :P

Walibi zelf was trouwens ook fucking rustig. Eerste deel van de parkeerplaats stond nog geen eens half vol. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 21:32 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Squirrie schreef:

Nope, kut telefoon kwaliteit. Zal zaterdag goede camera meenemen en dat rondlopen op het terrein was ik sowieso al van plan, als ik niet wordt tegengehouden :P

Walibi zelf was trouwens ook fucking rustig. Eerste deel van de parkeerplaats stond nog geen eens half vol. xd

Doe gewoon een t-shirt van Q-dance aan, denken ze dat je van het team bent xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 21:39 

Hardtraxx Veteran

Black als outdoor was echt GENIAAL! :worship: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 21:40 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Laat de Blue maar weer in een tent zijn.
Geeft een iets vettere sfeer vind ik, en zonlicht zie ik wel als ik van de Blue naar de Purple loop of vice versa :D

:D true
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 23:36 

Hardtraxxer

Hoe zijn de controles op defqon ben namelijk nog geen 18 :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 23:46 

Hardtraxx Veteran

hardaddict schreef:
Hoe zijn de controles op defqon ben namelijk nog geen 18 :$

Onvoorspelbaar, aangezien het op een nieuwe lokatie gehouden wordt. Maar het is te proberen, neem sowieso een ID-kaart van iemand van 18+ mee.
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten