Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 17 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Poster: Defqon.1 Festival
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Flexibel wrote:
Skedoedelefloeps wrote:
roberttt wrote:nope vertel is
Ja dat verhaal zal vast nog wel ergens te vinden zijn, google it :P
Ik zal is zoeken ;)
Maar dat verhaal kan net zo goed zijn van een gefrustreerde ex werknemer,
en het is maar een kant van het verhaal :)
Ja ik vond het persoonlijk een beetje een jankverhaal >.<
Van wie het dan ook afkomstig was.. volgens mij was het een oud Q-Dance medewerker.
Hardtraxxer
142 posts member since 2011
last seen Dec 2012
Ik heb het stuk net gelezen..
Kan alleen maar de conclussie trekken dat ik er niet veel over kan zeggen omdat het maar een kant van
het verhaal is..

Dat er elk jaar op de mainstage van defqon veel van de zelfde artietsten staan vind ik niet raar,
dat is toch gewoon logisch op een mainstage staan gewoon vaak de populairste dj's.

Ik maak me nergens druk om 25 Juni ga ik los op headhunterz, The machine, Wildstylez, Crypsis alles!
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Zou me ook nergens druk om maken, gaar verhaal >.<
Zal vast wel tof worden.
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Flexibel wrote:Ik heb het stuk net gelezen..
Kan alleen maar de conclussie trekken dat ik er niet veel over kan zeggen omdat het maar een kant van
het verhaal is..

Dat er elk jaar op de mainstage van defqon veel van de zelfde artietsten staan vind ik niet raar,
dat is toch gewoon logisch op een mainstage staan gewoon vaak de populairste dj's.

Ik maak me nergens druk om 25 Juni ga ik los op headhunterz, The machine, Wildstylez, Crypsis alles!
Je bent vast erg flexibel.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Mike-O wrote:
het verhaal is..

Hehe :D maar hij heeft wel gelijk.

Maar welke medewerker was dat dan? Ik kan me herinneren dat het geschreven was door internetheld Scul
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Bedankt, zie alleen maar schijt weer :/
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Heb het idee dat die camping 1 grote chaos gaat worden.. Maar waarom? Ik weet het niet.. :P
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Had 't ook al in het 'vragen' topic gevraagd, nu toch ook effe hier:
Hoe zit 't met de korting op walibiworld tickets, dat las ik ergens bij de aanschaf van mn extended ticket. Iemand info?
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Kepro wrote:Bedankt, zie alleen maar schijt weer :/
De temperatuur is al 1 graad omhoog gegaan in 1,5 uur. Ook het aantal mm regen is toegenomen.. geeft wel aan hoe onbetrouwbaar dit is, er kan nog van alles gebeuren :p
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Nou, ze zijn bezig met de opbouw. Een aantal tenten staan al, tenminste, de tentstokken staan. Er staat een fucking grote, ik denk wel 80 meter lang ofzo, ben benieuwd welke dat wordt. Zal zaterdag nog wel een keer langs gaan rijden, kijken hoeveel progressie ze hebben gemaakt.

Geniaal trouwens, het terrein was helemaal niet afgesloten ofzo, ben zo'n beetje overal geweest en niemand die er wat van zei. Maar goed, borden staan al wel langs de weg, dus verdwalen zal onmogelijk zijn :P
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Chukkels wrote:Nou, ze zijn bezig met de opbouw. Een aantal tenten staan al, tenminste, de tentstokken staan. Er staat een fucking grote, ik denk wel 80 meter lang ofzo, ben benieuwd welke dat wordt. Zal zaterdag nog wel een keer langs gaan rijden, kijken hoeveel progressie ze hebben gemaakt.

Geniaal trouwens, het terrein was helemaal niet afgesloten ofzo, ben zo'n beetje overal geweest en niemand die er wat van zei. Maar goed, borden staan al wel langs de weg, dus verdwalen zal onmogelijk zijn :P
Geen foto's? :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Hoofdcoach wrote:
Chukkels wrote:Nou, ze zijn bezig met de opbouw. Een aantal tenten staan al, tenminste, de tentstokken staan. Er staat een fucking grote, ik denk wel 80 meter lang ofzo, ben benieuwd welke dat wordt. Zal zaterdag nog wel een keer langs gaan rijden, kijken hoeveel progressie ze hebben gemaakt.

Jawel, via WhatsApp :P Moeite niet waard om ze op m'n pc te zetten, moet ik eerst kabeltje weer vinden xd
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Verstop drugs!!!
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
Chukkels wrote:
Hoofdcoach wrote:

Jawel, via WhatsApp :P Moeite niet waard om ze op m'n pc te zetten, moet ik eerst kabeltje weer vinden xd
En je ziet ook niet echt heel veel op de foto's.. ;) Je moet zaterdag maar eens beter je best doen! Uitstappen uit de auto en rondjes gaan lopen :D
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017

Vast de blue of black als die niet weer outdoor is.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Hopen dat ze de Black weer indoor gooien en dat de Blue eens flink in het zonnetje gezet wordt. Heb vorig jaar Defqon geen zonlicht gezien... :P
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Laat de Blue maar weer in een tent zijn.
Geeft een iets vettere sfeer vind ik, en zonlicht zie ik wel als ik van de Blue naar de Purple loop of vice versa :D
Hardtraxxer
142 posts member since 2011
last seen Dec 2012
Mike-O wrote:
het verhaal is..

Of gewoon een "echte" liefhebber :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Squirrie wrote:
En je ziet ook niet echt heel veel op de foto's.. ;) Je moet zaterdag maar eens beter je best doen! Uitstappen uit de auto en rondjes gaan lopen :D
Nope, kut telefoon kwaliteit. Zal zaterdag goede camera meenemen en dat rondlopen op het terrein was ik sowieso al van plan, als ik niet wordt tegengehouden :P

Walibi zelf was trouwens ook fucking rustig. Eerste deel van de parkeerplaats stond nog geen eens half vol. xd
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Chukkels wrote:
Squirrie wrote:
Nope, kut telefoon kwaliteit. Zal zaterdag goede camera meenemen en dat rondlopen op het terrein was ik sowieso al van plan, als ik niet wordt tegengehouden :P

Walibi zelf was trouwens ook fucking rustig. Eerste deel van de parkeerplaats stond nog geen eens half vol. xd
Doe gewoon een t-shirt van Q-dance aan, denken ze dat je van het team bent xd
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Black als outdoor was echt GENIAAL! :worship: :love:
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
Daveytl wrote:Laat de Blue maar weer in een tent zijn.
Geeft een iets vettere sfeer vind ik, en zonlicht zie ik wel als ik van de Blue naar de Purple loop of vice versa :D
:D true
Hardtraxxer
941 posts member since 2011
last seen Dec 2014
Hoe zijn de controles op defqon ben namelijk nog geen 18 :$
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
hardaddict wrote:Hoe zijn de controles op defqon ben namelijk nog geen 18 :$
Onvoorspelbaar, aangezien het op een nieuwe lokatie gehouden wordt. Maar het is te proberen, neem sowieso een ID-kaart van iemand van 18+ mee.