Bussen vertrekken zo extreem vroeg, omdat je er met 99% zekerheid vanuit kan gaan dat je in een minimaal 1-uur durende file komt, als je op de weg vanaf Harderwijk of Dronten/Kampen komt. Dat is een enkele weg, zonder enige aansluiting en daar zal het gegarandeerd vast staan 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Het zou op zich nog wel een mogelijkheid zijn, mits we genoeg fietsen hebben staanwrote:wij gaan op de fiets tooch?
Anders ken ik nog wel wat lui van de discotheek die een taxi-busje hebben
En dan in de file staan :') nee man gewoon fiets :p neem ik me fiets wel mee in de trein naar jou toe 
-
G
Je kan ook via Elburg, is nog dichterbij ook:wrote:Bussen vertrekken zo extreem vroeg, omdat je er met 99% zekerheid vanuit kan gaan dat je in een minimaal 1-uur durende file komt, als je op de weg vanaf Harderwijk of Dronten/Kampen komt. Dat is een enkele weg, zonder enige aansluiting en daar zal het gegarandeerd vast staan
http://bit.ly/iU8e06
Ja, maar het probleem is dat de N306 helemaal vast zal staan. En Elburg zit overigens niet bepaald te wachten op al dat busverkeer, is ook een beetje moeilijk rijden daarwrote:Je kan ook via Elburg, is nog dichterbij ook:wrote:Bussen vertrekken zo extreem vroeg, omdat je er met 99% zekerheid vanuit kan gaan dat je in een minimaal 1-uur durende file komt, als je op de weg vanaf Harderwijk of Dronten/Kampen komt. Dat is een enkele weg, zonder enige aansluiting en daar zal het gegarandeerd vast staan
http://bit.ly/iU8e06
dus .. het wordt geen groot drama en wij fietsen er met een smile langs
Net alles te horen gekregen over de reis, half 12 vertrekken, dus ongeveer 12:15 aanwezig, prima tijd
Heb er zin in!! 
-
FHardtraxxer
- 189 posts member since 2010
- last seen Apr 2013
Wij gaan lekker met de auto (modernization, ik en me vriendin)
We zijn met zijn drietjes wel jammer, maar er gaan zo te zien wel wat hardtraxxers dus gaat helemaal goed komen!
We zijn met zijn drietjes wel jammer, maar er gaan zo te zien wel wat hardtraxxers dus gaat helemaal goed komen!
wrote:mn pa / ma brengen en halen![]()
Jullie mogen je natuurlijk wel bij ons aansluitenwrote:Wij gaan lekker met de auto (modernization, ik en me vriendin)
Met genoegenwrote:Jullie mogen je natuurlijk wel bij ons aansluitenwrote:Wij gaan lekker met de auto (modernization, ik en me vriendin)
We zijn met zijn drietjes wel jammer, maar er gaan zo te zien wel wat hardtraxxers dus gaat helemaal goed komen!Zijn met 90 man ofzo
Dan kom ik ook nog wel even langs voor n bakje koffie
Ik kan als enige G1ll herkennen denk ik 
Nee hoor, ik herken hem ook welwrote:Dan kom ik ook nog wel even langs voor n bakje koffieIk kan als enige G1ll herkennen denk ik
Ik ook, makkelijk!wrote:Nee hoor, ik herken hem ook welwrote:Dan kom ik ook nog wel even langs voor n bakje koffieIk kan als enige G1ll herkennen denk ik
Gaat hier nog gemeet worden? Zal wel heel de dag in de BLUE en Violet rondstuiteren 
-
G
dan komen wij er ook nog eens bij!wrote:Met genoegenwrote:Jullie mogen je natuurlijk wel bij ons aansluitenwrote:Wij gaan lekker met de auto (modernization, ik en me vriendin)
We zijn met zijn drietjes wel jammer, maar er gaan zo te zien wel wat hardtraxxers dus gaat helemaal goed komen!Zijn met 90 man ofzo
![]()
jawel, maar moet eerst ff wachten op de TT hewrote:Gaat hier nog gemeet worden? Zal wel heel de dag in de BLUE en Violet rondstuiteren
ach ja, dan zijn we er om 3 uur, alsnog tijd zatwrote:Ja, maar het probleem is dat de N306 helemaal vast zal staan. En Elburg zit overigens niet bepaald te wachten op al dat busverkeer, is ook een beetje moeilijk rijden daarMen zal eerder de afslag bij 't Harde nemen, is een stuk sneller, hoewel die weg ook wel snel vast gaat lopen
Die kerel herken ik ook welwrote:Ik ook, makkelijk!wrote:Nee hoor, ik herken hem ook welwrote:Dan kom ik ook nog wel even langs voor n bakje koffieIk kan als enige G1ll herkennen denk ik
Die vent heb ik alweer te vaak gespot
G1ll heb ik ook alleen op Fusion gezien, maar die herken ik ook nog wel
Ik kan sowieso niet uitslapen. Mag leuk eerst de kranten gaan doen en dan gigantisch haasten om de bus te kunnen halen
Ik kan sowieso niet uitslapen. Mag leuk eerst de kranten gaan doen en dan gigantisch haasten om de bus te kunnen halen
Kijk dit begint ergens op te lijkenwrote:dan komen wij er ook nog eens bij!wrote:Met genoegenwrote: Jullie mogen je natuurlijk wel bij ons aansluitenZijn met 90 man ofzo
![]()
Word supervet!wrote:Kijk dit begint ergens op te lijkenWordt een heerlijk feestje denk ik
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Woensdag voor het feest, is ook pas 295950 keer gezegd.wrote:Word supervet!wrote:Kijk dit begint ergens op te lijkenWordt een heerlijk feestje denk ik
Heb er echt zoveel zin in! Ben ook benieuwd naar de timetable, zal volgende maandag wel komen.
Oh, had nog geen bevestiging gelezen van Q-dance zelf.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Begint nu toch te kriebelen!
Net maar even eventtravel tickets besteld 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 8 days ago
Bah, zie net dat mijn bus ook al om half 9 vertrekt
De avond ervoor ook nog een Verjaardag van een goede maat van me. Ga helemaal KAPOT!
De avond ervoor ook nog een Verjaardag van een goede maat van me. Ga helemaal KAPOT!