Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 120  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 21:04 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Lyst schreef:
Daar krijg ik eerder tranen van dan kriebels, wordt niet op de main afsluiten dit jaar, zeker niet met Noisecontrollers :x

Me2, alleen al vanwege die irritante drukte op het einde waardoor ik helemaal geen kant meer op kan. Liever afsluiten in een area met maar een paar honderd man maar wel veel gezelligheid dan die geforceerde epische afsluiting op de main. Die kijk ik wel lekker op de DVD terug.

Titannnnn jonge
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 21:05 

Hardtraxx Veteran

En daar heb ik zin in :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 21:08 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
dawasiknie schreef:
Lyst schreef:
Daar krijg ik eerder tranen van dan kriebels, wordt niet op de main afsluiten dit jaar, zeker niet met Noisecontrollers :x

Me2, alleen al vanwege die irritante drukte op het einde waardoor ik helemaal geen kant meer op kan. Liever afsluiten in een area met maar een paar honderd man maar wel veel gezelligheid dan die geforceerde epische afsluiting op de main. Die kijk ik wel lekker op de DVD terug.

Titannnnn jonge

Titan of Luna & Crypsis. Ik ga ook sowieso niet afsluiten op de main tenzij B-Front het doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 21:10 

Hardtraxx Veteran

Tuurlijk sluit B-Front niet af op de main.

Maar ik ga dus niet op de main afsluiten dat is wel zeker, tenzij in de andere area's een niet noemenswaardig betere/hardere afsluiter staat. Maar ik heb goede hoop op Titan/Chris One/Kodex/noem maar op.

1 ding is in ieder geval zeker: wat kijk ik hier naar uit :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 21:17 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Titan of Luna & Crypsis. Ik ga ook sowieso niet afsluiten op de main tenzij B-Front het doet.

Zelfs dan niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 21:31 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Nando schreef:

Zelfs dan niet. :P

Nee sowieso niet als het echt Titan of Luna & Crypsis word. Anders naar de purple. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 23:36 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Daveytl schreef:
Tussen de main en de blue 20 minuten :lol: ?
Ik weet niet hoe jij loopt, maar daar deden wij ongeveer 10 minuutjes over of zo

Gewoon met de stroom mee. Was in ieder geval in 2009 20 minuten, minimaal. Kan zijn dat het in 2010 minder was, staat me niet veel van bij eigenlijk. Weet het van 2009 omdat dat mijn allereerste festival was en dan blijven alle details je bij! :love:

Gast, in 2009 lagen de blue en main naast elkaar man haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 00:03 

Lyst schreef:

liever wildstylez zeker xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 00:08 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:

Maar ik ga dus niet op de main afsluiten dat is wel zeker, tenzij in de andere area's een niet noemenswaardig betere/hardere afsluiter staat. Maar ik heb goede hoop op Titan/Chris One/Kodex/noem maar op.

Als NC op het midden van de dag staat zal B-Front wel afsluiten. Of ze moeten bij Q echt zo dom zijn om Zatox af te laten sluiten. Ik sta voor 100% op de main met afsluiting. Qua muziek zou ik ook liever bij de Blue/Purple afsluiten, maar de 1e x Defqon wil ik toch wel de eindshow zien. Bovendien denk ik dat mn vrienden afsluiten met Titan ofzo echt niet trekken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 00:11 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat er geeneens een eindshow zal zijn. Defqon heeft enorm veel geld misgelopen door het terugdringen van de (vooraf) begrootte capaciteit van 65.000 naar 40.000 en ik denk dat ze daarom aardig wat gaan bezuinigen op show, die ook aardig overbodig is, aangezien het om kwart voor 11 nog niet donker is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 00:21 

Hardtraxx Veteran

http://www.buienradar.nl/zonsopkomst-zonsondergang.aspx
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 00:30 

Chukkels schreef:
Ik denk dat er geeneens een eindshow zal zijn. Defqon heeft enorm veel geld misgelopen door het terugdringen van de (vooraf) begrootte capaciteit van 65.000 naar 40.000 en ik denk dat ze daarom aardig wat gaan bezuinigen op show, die ook aardig overbodig is, aangezien het om kwart voor 11 nog niet donker is.

tja, zo geweldig is vuurwerk ook niet, dus het maakt mij niet zoveel uit, zolang er savonds maar lasers zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 09:43 

Hardtraxx Elite

Wordt waarschijnlijk ook main afsluiten, zie wel wat de rest wilt.
Hoe dan ook wordt me eerste dus vermaken zal ik me zeker wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 10:34 

Kraak... Piep...

Vorig jaar met Unexist en Partyraiser afgesloten dus nu maar de main want mn vrienden die trekken denk ik niks anders dan de main :P Ja een paar de black.

Maarja ik ben bijna de hele dag op silver dus dat mag ook wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 11:12 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
PierrePruuk schreef:

Als NC op het midden van de dag staat zal B-Front wel afsluiten. Of ze moeten bij Q echt zo dom zijn om Zatox af te laten sluiten. Ik sta voor 100% op de main met afsluiting. Qua muziek zou ik ook liever bij de Blue/Purple afsluiten, maar de 1e x Defqon wil ik toch wel de eindshow zien. Bovendien denk ik dat mn vrienden afsluiten met Titan ofzo echt niet trekken :lol:

Waarom zou NC niet afsluiten?

Dat in een nieuwsbericht van een of andere inteeltkrant staat dat 'de hoofdact niet af zou sluiten' hoef je niet serieus te nemen hoor. Die verzinnen ook gewoon maar wat om een beetje alinea's te krijgen.

En mochten NC niet afsluiten, dan is de kans inderdaad groot dat Zatox afsluit. Die is veel bekender dan B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 11:45 

Hardtraxx Veteran

Domper :( Ga je van Everything Changes, Night Colors Black, Inner Creativity naar Stella Nova, Big Bang en heel die meuq >.< Of ze zijn slim en doen ook wat oudere klappers er tussen gooien als Samara, Sanctus, Night after Night, Creatures en ga zo maar door. Achja...In m'n achterhoofd weet ik toch al dat dat toch niet gaat gebeuren :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 11:52 

wat een gekken bij eventtravel zeg, die willen al om 9 fking uur sochtends vertrekken xd
het is dan wel 3 uur reizen, maar ik ga toch liever ff 2 uurtjes later om zo rond half 3 aan te komen :P
hoe doen jullie het eigenlijk met vervoer?

EDIT: toch maar zelf rijden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 11:55 

Hardtraxx Veteran

Ook de bus. Die vertrekt om 8 uur hier trololoolololo
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 11:56 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:

hier ook :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 12:03 

Dakpan schreef:
Rawbin schreef:

respect dat jullie die nemen :P

ik vind het toch wel flink te vroeg :P
3 uur eventtravel tegenover anderhalf uur zelf rijden, dan weet ik wel welke et wordt :P
want het is me eerste defqon, dus vind et geen probleem om weer de bob te zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 12:04 

Donateur

ben je de bob :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 12:07 

Hardtraxx Veteran

Hier vertrekt de bus om 7 uur :') volgens mij moeten we nog helpen opbouwen of zo :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 12:08 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Dakpan schreef:
Rawbin schreef:

respect dat jullie die nemen :P

ik vind het toch wel flink te vroeg :P

Al ging die om 6 uur... Beetje man heeft geen problemen met 'zn bed uitkomen.

Is zowat uitslapen voor mij tegenover de kwart voor 6 die ik eruit moest voor mn stage. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 12:09 

Donateur

paar blikken bier in de vroege morgen en je bent helemaal wakker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 12:09 

roberttt schreef:
ben je de bob :oh:

ja, maar stiekem nog kasper :P

PierrePruuk schreef:
Hier vertrekt de bus om 7 uur :') volgens mij moeten we nog helpen opbouwen of zo :')

:lol: :lol:
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten